Werkboek kleuter

20-03-2020 18:34 32 berichten
Wie weet er een leuk werkboek voor kleuters?
Onze 4 jarige heeft alle* werkbladen van de juf al af en vond ze heel erg leuk. Doolhoven, zoek de verschillen, dingen tellen, welke hoort niet in het rijtje, dat soort dingen.

*alle 4...
Alle reacties Link kopieren
AIVD kerstpuzzel.
Ik zal het eens voorleggen.
Zonder grappen vond ik Loco heel erg leuk. Weet niet of dat nog bestaat (maar dan staat het vast wel op marktplaats), het is al 20 jaar geleden, maar daar heb ik heel wat tijd mij gevuld.
Stapel Bobo's en/of Okki's op marktplaats scoren. Wel laten verzenden natuurlijk.
:HA: :HA: ]
Blablabla97 schreef:
20-03-2020 18:35
AIVD kerstpuzzel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Pinterest
Werkblad kleuters intypen en voilá
Kijk eens op Junior einstein. Een site vol leuke spelletjes.
https://www.blinkshop.nl/bobo/bobo-losse-edities.html

Hier kan je oude winter en zomerboeken bestellen.
Op juf-milou.nl kun je veel werkbladen vinden, kleuteridee.nl heeft ook veel. Al kan ik die laatste momenteel niet bereiken.
Promethium schreef:
20-03-2020 19:01
Op juf-milou.nl kun je veel werkbladen vinden, kleuteridee.nl heeft ook veel. Al kan ik die laatste momenteel niet bereiken.

Bij juf Milou zit er nog wel eens een foutje in haar werkbladen dus kijk zelf eerst even of het klopt.
Andersom schreef:
20-03-2020 19:05
Bij juf Milou zit er nog wel eens een foutje in haar werkbladen dus kijk zelf eerst even of het klopt.
Klopt.

www.jufanke.nl is van betere kwaliteit.
Kleuteridee heeft Superleuk en mooi materiaal.
In het schap van de supermarkt liggen ook leuke bladen/ witte boekenwinkel/ ed.
De juf vragen?
Die kan ze vast zo uit een kast halen.
Tiana_76 schreef:
20-03-2020 19:07
Klopt.

www.jufanke.nl is van betere kwaliteit.

Uh nee, het klopt niet. :rofl:
Ik vond leuke werkbladen op de site van Woezel en Pip (wel meer groep 1- dan groep 2-niveau). En geen werkbladen, maar wel een aanrader: de Scula flitsquiz. Allemaal kaartjes met vragen over taal, rekenen en de wereld. Deze: [url/]https://www.bol.com/nl/p/squla-flitsqui ... 0038629899[/url]

Je krijgt er trouwens ook een gratis maandabonnement op Scula bij, kunnen ze online ook nog oefenen met van alles. Scula gebruiken ze op de basisscholen ook, dus dat materiaal is zeker weten op het goede niveau.
Werkbladen krijg ik wel gevonden, maar dan moet ik het zelf samen gaan zitten rapen. Vandaar dat ik een boek zocht. Ik ga eens neuzen in de tips.
Scala ligt er nogal eens uit in deze dagen (maar is een fijne post-Corona-tip).
Bij de plaatselijke Boekenvoordeel (of soortgelijke boekenoutlet) hebben ze trouwens ook vaak van die oefenblokken, geen idee of die winkels nog open zijn, maar daar zou je eventueel ook even kunnen kijken. Staan vaak ook vol met doolhoven en telspelletjes.
Denksport heeft een junior lijn met daarin doolhoven, zoek-de-verschillen, etc. o.a voor de leeftijdscategorie 4-6 jaar. Ligt hier bij de supermarkt gewoon in het tijdschriftenvak. Daarnaast was de Bobo hier ook altijd een hit.
Incubus2016 schreef:
20-03-2020 20:16
Denksport heeft een junior lijn met daarin doolhoven, zoek-de-verschillen, etc. o.a voor de leeftijdscategorie 4-6 jaar. Ligt hier bij de supermarkt gewoon in het tijdschriftenvak. Daarnaast was de Bobo hier ook altijd een hit.
Deze. En als ze niet bij de supermarkt liggen, dan liggen ze bij de plaatselijke peukenboer tijdschriftenhandel.
Is het laten nabouwen van Duplo-patronen misschien een leuk idee? Er zijn vormen/kleuren patronen, maar bijvoorbeeld ook bloemen of figuren om na te bouwen, gewoon met basisblokken.
https://www.heutinkvoorthuis.nl/nl/thui ... =affiliate

Misschien dat hier ook nog wat leuks tussen staat?
Bij de Action hebben ze vaak ook van dit soort boekjes. Je moet wel vaak goed kijken want het ligt tussen alle andere zut door.

En bij de Zeeman of Kruidvat liggen vaak oude zomerboeken. Ook vol met de dingen die jij zoekt :)
Andersom schreef:
20-03-2020 18:47
Pinterest
Werkblad kleuters intypen en voilá
Hoe moeilijk kan het zijn.

Even googlen to!
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven