Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen ladies!!!

Ben weer terug...was heerlijk ondanks niet altijd even mooi weer...heerlijk in zon (af en toe hahah), geshopt, florence bezocht o.a., lekker eten.....Het goede leven zeg maar....

Mibb wil je mij ook even uit schema halen? Enne ben ff niet actief zeg maar dus mijn WOD is 24 juni...dan bloedprikken en heb 3 juli afspraak bij gyn voor uitslag van dat bloedprikken....daarna zien we wel weer verder....

Zus snap ik nou dat jij zwanger bent?????????????? whaaaaaaaaaaaaaaaaaa vertel.....

Hoe is het verder dames met iedereen?

Hoe is het met jullie???
Hallo, ben lang niet geweest, maar had vooral te maken met de ziekenboeg hier, en ik eigenlijk ook niets nieuws te melden had. Inmiddels gaat het weer beter, alleen lopen we met z'n 3en nog te hoesten....

Wat gaat het allemaal snel he, 3 dames die alweer (bijna) in het laatste trimester zitten....

Wil toch Mibb, Snok, Zus, Bloem, Ka en Aruba en flinke geven, en op dit moment heel hard duimen voor Mibb en Zus!!

Hier dus weinig nieuws, we blijven ons orienteren op verhuizen / verbouwen, maar de laatste maand waren we er niet zo heel erg mee bezig. Moet nu wel weer even, omdat per 1 juli de wetgeving betreffende de WRO veranderd, en dit een probleem zou kunnen opleveren als we het huis willen verbouwen. na ja, we zien wel.

Zijn verder volop aan het orienteren op de vakantie, maar zullen waarschijnlijk pas een week of 2 voor vertrek definitief beslissen en boeken.
Snok niet te hard van stapel lopen hoor, ik heb weer een heel vaag lijntje op de cb test (niet voor het eerst) en die veranderde later in zo'n dun streepje en die staat er nu heel duidelijk. Maar als ik op andere topics kijk waren de meeste die dat ook hadden niet zwanger dus mn schatje neemt nog een kruidvat mee vanmiddag.

Beer wat is WRO? Omdat we zelf ook aan het verbouwen zijn... Is dat belangrijk?

Waar willen jullie heen op vakantie?

Mibb ik kon het niet laten om te testen omdat mn vriend heel stellig zei dat ik bevrucht was. En meestal heeft hij gelijk met dat soort dingen. Maar goed.... Heb ook al vage lijntjes gehad bij kruidvat en da eigen merk. Maar ik wil gewoon een super dikke plus hebben grrr.... Ik heb wel wat pijnlijke borsten, wat wel een teken is dat de eisprong achter de rug is dus misschien ben ik gewoon nog te vroeg. Ben nu verkouden/ keelpijn dus voel me zowieso belabberd hahaha.

Jij dus je vruchtbare dagen goed benut.... Vaak hoor je toch dat het snel weer raak is na een mk dus zet m op zou ik zeggen hihi!

O ik ga nu foto's van verbouwing op prive zetten dan kunnen jullie zien dat een hele klus zacht is uitgedrukt hahaha.
@Zus, WRO is Wet Ruimtelijke Ordening. Het is alleen van belang als je iets (aan)bouwt waarvoor je een bouwvergunning nodig hebt en het niet past in het bestemminsplan van de gemeente. Als datgene wat je (aan)bouwt hoger is dan 5 meter dan heb je een probleem.

Wij gaan alleen verbouwen als ook de verdieping groter wordt, dus wij komen dan boven die 5 meter. We moeten een vergunning hiervoor dus voor 1 juli aanvragen.

Als jullie nu al aan het verbouwen zijn heb je al een vergunning of heb je er geen nodig, dus ik denk dat het voor jullie geen probleem is. Ik ga wel even prive kijken

Vakantie, ligt eraan wat het weer doet. Als we hier een flutzomer krijgen willen we graag naar de zon, anders zal het ergens Noord-Europa worden. Verder hangt het er ook van af of we dochter meenemen, of dat ze bij opa en oma bljft logeren (we gaan hooguit een week). (Rondreis in Noordeuropa zie ik met dochter niet zo zitten, dan liever een appartement op 1 plek, zonder dochter toch een voorkeur voor hotels )
hoi dames,

lekker veel geschreven hier.

aruba ik heb op je gestemt! hoop op een goed euitslag voor jou! ik heb 10 juli nog geen 20weken echo hoor was het maar zo, haha. nee gewoon controle. ga straks even bellen om een afspraak te maken voor de 20 weken.

pluis ik heb nu elke 3,5-4 weken een afspraak bij de vlos. ik vindt het wel fijn. erg leuk dat ik thuis geen weegschaal heb moet het dus echt bij haar afwachten.

plukkie jij bent ook in je tweede tremester nu, voel je je beter dan in de eerste drie maanden?

mijn eerste drie maanden zijn morgen officieel om. pluis jij schiet ook op met de eerste drie maanden.

ik ben alleen nog ontzettend moe.

summer, ik hoop dat de mensen om je heen je wat gerust kunnen stellen, het komt vast allemaal goed nu. lastig wel natuurlijk dat je er zo veel last van hebt. sterkte en geniet van je ouders!

zus, hou vol! als je vriend een nieuwe test gehaald heeft ga je dan weer drie dagen wachten of ga je hem toch morgenochtend proberen?

mibb, dat je niets voelt aan zwangerschapskwalen zegt niets ik had zwaar het gevoel dat ik ongesteld ging worden en toen hadden we opeens een positieve test! en als ndit je vruchtbare dagen waren hoop ik voor je dat het nu weer raak is! het is inderdaad erg raar te bedenken dat we zo tegelijk waren en dat het bij jou gestopt. ik hoop extra hard dat het bij jou ook snel weer lukt.

ik ga even afspraak maken voor 20 weken echo en dan kom ik dat straks nog even doorgeven.
20 weken echo woensdag 6 augustus. wil je het in het schema zetten mibb?

nu ga ik echt aan werk.
hallo dames,

Ik ga morgen even flink bijlezen! Ben weer terug en even waanzinnig moe. Was erg gezellig met vriend's familie, iedereen gaat heel relaxed zijn gang maar ben nu wel helemaal op. Vanavond de eerste 'partner- puf les'bij de yoga, we zijn heel benieuwd. Ik ga nu even slapen. het meisje schopt niet meer zo hard, het is meer een soort draaien maar de buik wordt nu wel wat zwaarder. Nog een paar dagen en dan 'geef' ik mezelf echt verlof!

20 juni, verlof en 29ste verjaardag
Zo, wat is er veel geschreven zeg de afgelopen dagen, ben lang bezig geweest om alles te lezen, maar heb nu geen tijd meer om te reageren.

Wil alleen echt even kwijt dat ik erg benieuwd ben naar de uitslag van Zus, ga je als je nou weer zo'n vaag lijntje hebt een bloedtest laten doen door de huisarts?

Mijn weekendje weg was heerlijk, lekker actief geweest (squashen, zwemmen, bowlen, wandelen).

Nu weer lekker verder met de voorbereidingen voor mijn bruiloft (deze is op 7 augustus voor degene die het vroeg). Moet even een routebeschrijving maken en nadenken wel kapsel ik wil hebben.
zus blijft maar spannend bij jou, zal met mijn duimen gekruisd voor je zitten

Dametje echt verlof, heerlijk ben jaloers wil ook verlof om te slapen. Geniet ervan!

Vlinder ik ben woensdag 12 weken en vindt eigenlijk best dat ze snel zijn gegaan, maf he?!

Heb dat alles in dit tempo gaat al kijk ik wle erg uit naar de 20 weken echo. Ik zou best een pretecho willen manlief vindt het minder nodig doen het nu dus alleen als we het geslacht niet kunnen zien!

Heeft iemand ooit nog iets van kreta gehoord?
He Pluis,

dan ga je waarschijnlijk de komende weken wat minder moe worden, ik hoop het voor je.

Ik voel me niet lekker, verkouden en ik heb morgen drie werkafspraken! Irritant.

Ik krijg vanmorgen een mailtje van mijn pas bevallen vriendin over hoe lekker ze al weer op knapt en hoe de kilo's er afvliegen, terwijl ik nog acht weken moet wachten op mijn kindje en me inmiddels echt een lompe dikke olifant voel.

Kortom dat soort dingen wil ik niet echt horen.
@Dametje, maar wacht eens even. Als jij straks bevallen bent en al die kilo´s eraf zijn, dan voel ik me vast een olifant gheghe.
Dametje, nog 8 weken! Maar dat bedoelde die vriendin vast goed van haar toch? Dat je je nu een olifantje voelt maar dat je snel weer het dametje bent.
Gaat opschieten dametje....lompe olifant? Zo voelt t maar je ziet er vast niet zo uit? Wel? Nou dan is het over 8 weken al stuk beter Lieverd laat je niet gek maken...komt wel goed...

Zus spannend....ik wacht af......;-)

x
quote:liubi schreef op 17 juni 2008 @ 15:09:

@Dametje, maar wacht eens even. Als jij straks bevallen bent en al die kilo´s eraf zijn, dan voel ik me vast een olifant gheghe.Thanks Liubi daar beur ik van op! Zij heeft me geen lomp olifantje genoemd hoor, dat doe ik zelf. Ik zal wel even de foto's van dit weekend op onze privesite zetten.
- de bovenste foto is van 32 weken, die andere twee van 30 weken.

Dank voor de peptalk dames. Afentoe even mopperen en dan moet ik er ook weer mee ophouden, anders wordt het nog een lange 8 weken natuurlijk. Nou ja,over een paar weken gaat ze indalen dus dan heb ik weer wat meer lucht hopelijk.

Hé Snok,

Hoe was je vakantie in Italië?
Dametje mopperen mag best hoor, ennne de meeste zwangeren die tegen het einde aanlopen hebben er last van, terwijl degene zoals ik net 3 maanden onderweg niet kunnen wachten tot die buik komt!

En wel fijn idee dat je na 8 weken alweer je eigen figuur terugkrijgt!

Hoop ook zeker dat de vermoeidheid afneemt zal wel fijn zijn.

Vandaag ook de directeur ingelicht die reageerde gelukkig heel positief vond het vooral leuk voor mij en was toch het risico van werken in een vrouwen wereld?!

zus, mibb hoe is het met jullie?

Aruba heb je al iets gehoord uit het ziekenhuis?
Dametje, je bent hardstikke slank met een mooie, grote buik! Dat is het allermooiste vind ik.

Aruba, heb je al wat meer nieuws. En hoe voel je je?

Pluis, leuk dat je baas goed reageerde. Geeft toch weer een beetje opluchting lijkt me!!

Heb ook niets meer van kreta gehoord..!

Hier alles oke. Het is weer 30 graden en zo blijft het ook pff..Dus sjok maar wat vooruit, ben veel moe!

Volgende week een echo, weet nog niet precies wanneer.

Gezellig dat mijn ouders er ook zijn, ben ik erg blij mee!
Hey Summer, hoe voel jíj je? Hoe gaat het met de kwalen?

Ik heb nog steeds geen nieuws. Maandag gebeld maar er was nog niets binnen. Moet zeggen dat ik me op zich oke voel. Alleen wel weer veel pijn maar goed dat heb ik al een jaar en af en toe hoeft er maar dít te gebeuren en ik ben in tranen.

Gezellig dat je ouders er zijn Summer, veel plezier! Nog leuke dingen gepland staan?
He gatver...ik zou gek worden van al dat gewacht als ik in jouw schoenen stond. Heb je geen enkel idee wanneer er iets meer nieuws is??

En weet je waar die pijn vandaan kan komen?

Ja ik voel me opzich erg goed, heb de zenuwen naar de achtergrond weten te krijgen..!

Geen zin in snoep (normaal wel), ben niet echt misselijk maar heb geen grote eetlust. Mijn borsten staan wel op knappen, moet echt binnenkort nieuwe beha's kopen als dit zo doorgaat.

En...ik zit de hele dag op de wc, moet zo vaak plassen!!!
Volgens de gynaecoloog ovulatiepijn. (jaja 2-3 weken per cyclus pijn ook bijv. heel erg na het klaarkomen) Ik ben geen medicus maar ik kan er niets mee hoor. En nee, helaas geen enkel idee...op de poli ook niet.

Zenuwen zijn normaal he. Maar goed dat je er nu een middenweg in hebt gevonden waar je je goed bij voelt. En niet eens zin in snoep! Word je vast zo'n mooie zwangere zoals dametje
Summer vindt het zo spannend...heel benieuwd.....
Hallo allemaal,

Beer, fijn dat je weer een beetje aan het opknappen bent.

Zus, spannend, wel meteen vertellen he?

Buikenfoto's zien er mooi uit hoor. Heb nog geen lelijke buik gezien bij dit forum.
summer al je kwaaltjes klinken me zeeer herkenbaar in de oren!

Aruba wat erg dat ze het gewoon niet weten zou ik echt gek van worden!

plukkie hoe is die met jou?
Hai dames,

Was ik weer eens.

Allereerst Summer GEFELICITEERD meid!!!! Wat een super nieuws!! De allereerste 2009 baby hier.

Aruba welkom, ik heb een heel klein beetje iets gelezen van je verhaal, jeetje wat een spanning allemaal....

Zus ook spannend allemaal, ik ben voor je aan het duimen.

Dan even ego klaag stukje.

Ik ben zooooooooooo moe, niet normaal meer.... Ik heb nu mijn opleiding zo goed als afgerond, vorige week mijn scriptie ingeleverd en nu wachten op de 2e beoordeling. De eerste keer is mijn scriptie beoordeeld en niet goed gelezen waardoor ik in eerste instantie verbeterpunten kreeg. Alles wat ik moest verbeteren volgens mijn coach zat er allang in. Maar had ze dus niet gezien... (heel fijn).

Volgende week mijn referaat en dan is het echt helemaal klaar en krijg ik in Augustus mijn diploma.

Nu nog ongeveer 8 weekjes werken en dan vakantie en verlof, heb ik ook echt zin in nu.

Mijn beoordeling van de praktijk heb ik ook binnen die is helemaal goed.

Met de kleine gaat het gelukkig ook allemaal super, gisteren de eerste groei echo gehad en het is een gemiddeld kindje (nu ongeveer 650 gram). Ik vind het nu wel spannend worden allemaal zo richting de 32 weken. Ik krijg nu om de 2 weken controle voor mijn eigen gemoedsrust, maar ook om het allemaal goed in de gaten te blijven houden.

Wil iemand me via het prive forum nog even mailen over wat het adres van het prive forum is? Ik ben heel benieuwd naar jullie foto's en verhalen.
Hola,

@zus: spannend hoor, ik dacht altijd dat een streepje een streepje was, dus zwanger. Ik hoop het zo voor je.

Vandaag weer naar de VK en we zijn weer goedgekeurd. Gisteren wel heel erg pijn alsof de baby er bijna uit viel en wat krampen maar dat blijkt dus al een stukje indaling te zijn geweest.

Vanaf nu elke 2 weken terugkomen.

Ik moest vandaag echt nieuwe schoenen kopen voor Floor maar dat wandelingetje door de stad heeft er flink ingehakt, ik kan bijna niet meer lopen door de bekkenpijn.

Ondertussen ligt ze ook heel onrustig te slapen dus moet ik steeds naar boven om te troosten wat ook niet meehelpt.

Maar goed, het gaat ook wel weer over en over een paar weken is de zwangerschap alweer voorbij en denk ik na de 3e nachtvoeding in 1 nacht waarschijnlijk met weemoed terug aan nu.

Het lijstje niet zwangeren begint langzaamaan steeds kleiner te worden. Die laatsten zijn nu toch wel echt aan de beurt hoor, het is jullie zo gegund.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven