Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
haha aruba, ook gekeken? ik eerste helft niet maar daarna bleek het daarna ook live via internet te kunnen kijken en heb toch gekeken heb eigeblijk helemaal niets met voetbal maar ja als de hele flat uit zn dak gaat wil ik het ook zien... kan ik morgen ten minste weer met mijn kliene broertje praten die is helemaal weg van voetbal (mocht zelfs opblijven)

mibb wanneer ben je jarig? ik doe wle rustig hoor. maar kon nu niet slapen ga zo toch maar weer mijn bedje in. morgen om 10 uur een vergadering voor afstudeerproject maar wel lekker bij mij thuis gepland geeft wel wat rust al ik niet vroeg thuis weg moet en moet reizen. ik weet wel dat ik moet luisteren naar mijn lichaam maar ik wil eigenlijk toch te veel doorgaan (heb dat de laatste weken ook gedaan) wordt nu tijd om bij t ekomen en mijn tempo aan te gaan passen.

nu slapen dus!

doegies!
Vlinder vermoeidheid is zeer herkenbaar! Heb gister voetbal gekeken bij vrienden en vrees dat ik hier de hele week voor boet. Ben al blij dat ik altijd laat mag beginnen en zoals ik me nu voel ga iknooit de 8 uur halen, echt erg gewoon!

Mibb zou leuk cadeautje zijn!

summer hoe gaat die daar?

O laptop is leeg en ik moet zo naar het werk
Vlinder en Pluis, wel goed voor jezelf (laten) zorgen he.

Vlinder, jullie zitten natuurlijk pas niet in jullie nieuwe huis. Wanneer denk je er klaar te zijn?
hey aruba, we hebben 9 mei de sleutel gekregen en 13 mei de eindoplevering zijn sinds afgelopen zaterdag over. wel snel gegaan maar ook wel rustgevend lekker een eigen plekje.

pluis, vervelend he? het schijnt met dertien weken minder te gaan worden, daar hoop ik dan maar op. werkse!
Dames, ik heb een uitslag. Ik heb gebelt en gezegd dat de onzekerheid beu was. Ze hebben me meer verteld. Maar ik ben nog niet echt veel verder. Het is géén mola. Dat is super natuurlijk. Maar er zijn wel cellen gevonden die ze verder moesten onderzoeken omdat het misschien een kwaadaardige kanker kon zijn. De gynaecoloog zei gelukkig zonder enige twijfel dat de kans érg klein was. Dus daar houden we ons aan vast. Nu moest ik elke week maar bellen of er al nieuws was. Daarop heb ik mijn huisarts gevraagd vinger aan de pols te houden voor mij. Ik zei al op mijn eigen topic. Ik weet niet of ik nu moet huilen of moet lachen. Ik denk geen van beiden. Voor nu heb ik er toch veel vertrouwen in maar ik ben blij als ik straks eindelijk een duidelijk verhaal heb waar ik iets mee kan en hopelijk mee verder kan.
Jeetje Aruba, wat een verhaal. Mooi dat het geen mola is. Wel vervelend dat ze toch verder moeten zoeken. Hopelijk heb je snel een beetje duidelijkheid.

Dikke knuffel
Jeetje Aruba, wat heftig allemaal! En wat vlinder zegt: hopelijk snel meer duidelijkheid. Ik kan begrijpen dat je er een beetje een dubbel gevoel bij hebt...blij dat het geen mola is, maar tegelijkertijd de onzekerheid over wat het dan wel is... heel veel sterkte!
Ik ben trouwens ongesteld geworden... nieuwe NOD 7 juli
Bloem, balen dat je ongesteld bent geworden zeg, op naar de volgende ronde!

Aruba, welkom hier, maar jeetje meid wat heb jij een verhaal, gelukkig is nu duidelijk dat het geen mola is, hoop dat je snel weet wat er nu wel precies aan de hand is om daarna lekker zwanger te worden!

Mibb wat een ellende steeds bij jou die onduidelijke testen, doe je ze wel 's morgens? Ik heb gehoord dat je urine dan sterker is. maar dat zal je vast wel doen, volgens mij heb je alle testen al gedaan en alle gebruiksaanwijzingen al gelezen, pff vermoeiend hè het lichaam...maar voor jou komt ook zeker een tijd dat je een vette dikke streep krijgt.

Summer maak je geen zorgen, ik heb vaak gehoord dat het normaal is dat je krampjes hebt omdat je baarmoeder dan aan het groeien is voor je schattige kindje, dus doe maar lekker rustig aan en geniet ervan meid.

Dametje jij bent straks de eerste van dit forum die mag bevallen, nog maar 8 weekjes ofzo toch, zit je in ieder geval in de "veilige zone", vind je het spannend?

Vlinder gefeliciteerd met je huis.

Pluis doe je het wel rustig aan, dan maar geen voetbal hoor!!

Pebbles ga zo even naar je foto kijken, ben benieuwd hoor!

Hier alles rustig, ga dit weekend met de familie een lang weekend naar Belgie, gezellig. Verder is mijn schoonzusje zwanger (nu 7 weken). En ik heb afgelopen maandag mijn trouwjurk aan gehad voor het op maat maken...leukleukleuk.

Over 2 weken denk ik dat mijn NOD dus dat duurt nog even, volgens mij hebben we wel op de goede dagen geklust, hihi.
Vlinder succes bij de verloskundige as vrijdag, ik zie het net in het schema staan, spannend hoor!
Vlinder, jullie hebben dus vast nog veel kluswerk? Ben je een beetje van het decoreren? Dat is het leukste he.

Bloem, he wat jammer zeg. Ik had goede hoop bij jou. Een (f) voor Bloem.

Ka, lief dat je me welkom heet. Dat is zeker leuk, jurk passen. Ben je lang bezig geweest met zoeken? Voel je je al een prinsesje? Kan je stiekem eens klein tipje van de sluier geven hoe hij er uitziet?
bloem balen zeg!

Aruba blijft dus nog even onzeker bij jullie wanneer krijg je nu weer een uitslag?

Ka leuk he om weer je jurk aan te hebben ben je al helemaal klaar voor de grote dag?

Wordt dus weer spannend deze maand rondom je nod?

Mibb heb jij alweer getest?

Summer hoe voel je je?
Hi dames,

Ka, leuk zeg, komt nu wel heel snel dichterbij. Heb je alles een beetje geregeld voor het trouwen of heb je nog een hele waslijst met to do dingetjes?

Spannend hoor je komende NOD

Bloem, jammer dat het er niet in zit. Voor de volgende maand ga ik extra hard voor je duimen. Het moet toch een keer gaan lukken?

Mibb, voor het schema:

verloskundige 27 juni

Hier rustig aan. Heb net twee dagen ziekies op bed gelegen en ben nu weer een beetje aan het opknappen. Al vanaf vorige week vrijdag ben ik verkouden met alles erop en eraan. Gaat een beetje langzaam over. Morgen nog een dagje thuis en daarna weer aan het werk.

Zaterdag staat er een uitjes naar de efteling op het programma met het werk van Plukkieman. Erg veel zin in, want het is al een tijd geleden dat ik daar ben geweest.
Plukkie en ka, veel plezier dit weekend.

Bloem, komt goed.

Mibb e.a., ik heb het wel vaker uitgelegd maar het is vast niet logisch in verdekte forumtaal. Ik ben in dienst tm 8 augustus maar ik ben gestopt op mijn werk op 8 mei. Omdat ik nog heel veel verlof en vakantie te goed had. De afgelopen maand ben ik dus al een beetje bezig geweest met het opzetten van mijn freelancecarriere. Mijn afscheid was 8 juni want toen hadden we zowiezo een feest van het werk en ik vond het leuk dat te combineren. Dat mijn verlof 13 juni begint kon ik dus echt zelf bedenken. Maar volgende week is toch nog zo vol met afspraken dat ik er 20 juni van heb gemaakt. 20 juni verlof dus

Ka, wat voor kleur heeft je jurk?

Ja ik mag de eerste zijn hier. Soms maak ik me wel zenuwachtig, aan de andere kant begin ik wel steeds meer uit te kijken naar het 'niet meer zwanger zijn' en ik wil natuurlijk graag een gezonde dochter vasthouden.
Oja, gister een autostoeltje gekocht met mijn vader (roze! ) en vandaag naar de 'pers les' van de yoga. Dus de voorbereidingen schieten lekker op.

Morgen gaan we een paar dagen in een huisje met de familie van vriend. Heb ik zo n zin in! Lekker in het zwembad hangen met zijn neefje en nichtjes. Kan het goed vinden met zijn familie en moet echt even weg!
@Dametje, spannend zeg! En vanaf augustus elke maand een bevalling! Ik denk er nog maar niet over na. Heb ook nog even de tijd. Ben over 1,5 week 20 weken en dan al over de helft alweer! Persles klinkt leuk. Mijn cursus begint over 8 weken.

Zit lekker thuis vanwege de hooikoorts. Heb me ziek gemeld. Lekker beetje rommelen. We zijn op zoek naar een ander appartement dus we hebben we afspraken staan al. Het is waarschijnlijk maar voor een jaar want manlief moet vanaf januari 2010 op zoek naar een andere baan (hopelijk in NL).

@Bloem, wat jammer zeg. Ik ga voor je duimen. Wordt het dan misschien maart 2009?
Mijn verhaaltje ff prive gezet vond ik even fijner.

Nu nog even wat huis foto's erop zetten is ook wel leuk denk ik.
Dametje, spannend hoor. ben zo benieuwd of je het gevoel op ons over kan brengen wanneer je je dochter voor het eerst vast kan houden.

Maak je je zenuwachtig voor de bevalling?

Zus, ga meteen effies kijken.

Hier lekker rustig. Ziekies thuis, maar voel me wel al een stuk beter.

Zometeen douchen en dan maar eens boodschappies doen.

20 weken echo 17 juli
Beterschap voor de zieke dames!

Luibi bijna op de helft gaat dat snel!

Dametje kan me voorstellen dat je er naar gaat uitkijken om jedochtertje vast te houden! Is het kamertje al helemaal klaar?

Heb me deze week ook opgegeven voor zwangerschapsyoga. Best vroeg maar zaten al zoveel curcussen vol ook de gewone gym kon overal pas half dec terecht! Ja das te laat! begint geloof ik eind sept tot eind nov. Dus das beter.

Zus ga straks kijken heb op werk geen inloggegevens bij de hand!
Hi pluis, leuk heb me van de week ook in geschreven voor yoga.

We beginnen rond dezelfde tijd, 17 september tot en met 19 november.

Ben benieuwd wat je er allemaal gaat doen.
Wat een zieken allemaal hier. Hier ook thuis, maar ben onder handen genomen door kaakchirurg / tandarts en de verdoving begint langzaam uit te werken......

Plukkie, als ik het me goed herinner van de prive-site wonen wij in dezelfde stad? Zag de data van jouw yoga en die zag ik ook op de site staan waar ik me heb opgegeven (1e en 7e keer gaat partner mee). Kan ook gewoon toeval zijn hoor! Bij mij start de cursus volgende week 19 juni, ben erg benieuwd.

Pluis, lastig he die vermoeidheid. Heb je soms ook de neiging om gewoon op de grond te gaan liggen, dat had ik op een werk wel eens. Dan moest ik echt gaan lopen, want als ik bleef zitten dan viel ik bijna zittend in slaap

Liubi, oh help vanaf augustus beginnen de bevallingen hier, spannend, maar ook doodeng....

Dametje, veel plezier het weekend. Geniet er maar even lekker van na alle werk-ellende!

Aruba, wat een onzekerheid, hou vertrouwen en ik hoop dat je snel zekerheid krijgt!

Ka, en nu maar aftellen tot over 2 weken, spannend! En was je nog steeds helemaal blij met je jurk?!

Vlinder, ook niet te hard rennen he? Die eerste maanden groeit je baby relatief heel hard dus dat kost veel van jouw energie! Wel lekker dat jullie in eigen huis zitten!

Bloem, oh wat balen, ongesteld en het leek even zo anders...

Mibb, wat blijf je goed rustig, terwijl ondertussen je hoofd al weer op hol slaat, wat als...... Blijf voor je duimen!! Hopelijk het weekend goed nieuws!!

Ga eens even op de prive-site kijken, volgens mij staan daar wat nieuwe verhalen en foto's op.

liefs

Freddy
aruba, wat goed dat het waarschijnlijk geen mola is! tegelijk wat jammer dat je nu nog steeds in onzekerheid zit...

manlief is deze week begonnen bij nieuwe baan en kan morgen waarschijnlijk niet mee naar vlos omdat het midden op de middag is. voor volgende keer moet ik de afspraak dan eerder in de ochtend of juist eind van de middag plannen, wel erg jammer. gaan voor het eerst het hartje horen en had toch graag gewild dat hij mee kon. mijn moeder kan ook niet en beste vriendin moet waarschijnlijk werken, lig ik daar in mijn upje, maakt het gelijk stukken minder leuk...

verder vandaag met mams wezen winkelen eerste echte positiekleding gekocht, (uitverkoop bij H%M) een bruine linnen broek en twee shirtjes die er op passen. mijn buik is nog niet zo mega dat ik niets meer pas maar sommige broeken gaan niet meer dicht. over een paar weken kan ik al mijn nieuwe kleertjes vast aan.

internet bij ons nieuwe huis ligt er steeds uit (zitten nog op het onbeveiligd draadloos van de buren) en ons eigen internet komt pas over vier weken. tot die tijd ben ik iets minder hier en probeer ik langs te komen als ik bij ouders of schoonouders even op de computer kan.

liefs vlinder
o freddy de kaakchirurg, vreselijk!

Leuk dat je yoga binnenkort gaat beginnen kan jij ons vast voorbereiden:-)

hier mag de partner ook 2 keer mee.

Plukkie gaan we redelijk gelijk op leuk!

Jammer dat we allemaal door het hele land wonen anders hadden we een gezamelijke pufclub kunnen doen!

Vermoeidheid is echt erg komt de hele dag al niets uit mijn handen door vermoeidheid!

Echt werk 8 uur maar voor mijn gevoel is er 1 uur productief!

Ben zo blij straks weer 3 dagen vrij, hoop echt dat het binnenkort beter gaat lijkt alleen maar erger te worden!

en dat groeien klopt wel ik groei ook! Als ik 's avonds voor despiegel sta zie ik echt wel ee nander soort buik
Freddy, grappig, begint de naam met een m en eindigd die met een r?. Zou wel heel grappig zijn. Heb net even gekeken en zie inderdaad de startdatum 19 en 25 juni staan. Leuk leuk , laat je weten hoe het is?

Vreselijk zeg de kaakchirurg. Bah. hebben ze een verstandskies verwijderd?

Verder alles goed bij jou?

Vlinder, jammer dat hubbie er niet bij kan zijn. Mijn hubbie stond in een file van 21 km stilstaand verkeer door een dodelijk ongeval en kon er toen ook niet bij zijn. Gelukkig komen er meerdere keren dat je mag luisteren. Hij zal vast jaloers op je zijn.
Aruba, wat een oplcuhting dat het geen mola is, maar jeetje wat een spanning van wat het dan wel is. Wanneer weet je meer?

Bloem, toch ongesteld geworden dus, jammer zeg.

Ka_30, ja ik doe die testen inderdaad smorgens, maar ja... zelfs dan komt er niks nuttigs uit, waar ik iets mee kan.

Geniet van je weekend weg! En leuk is dat he, je jurk weer passen. Ik vind het zooo jammer dat ik de mijn niet meer even aan kan (is nogal een gedoe om hem dicht te krijgen, gaat met een lint en niet zomaar wat knoopjes dus)

Plukkie, hoe voel je je nu? Weer een beetje opgeknapt van de griep?

Dametje, ook al lekker een weekendje weg, geniet ervan! Is het makkelijk om in jou werk te freelancen? Of kost het veel tijd en energie om wat op te bouwen?

pluis, jeetje zeg, dat die cursussen allemaal zo vol zitten nu al. Wat gek eigenlijk, want volgens mij ben je nog aardig op tijd lijkt me.

Freddy, sterkte met je kaak!

Vlinder, wat jammer dat je morgen alleen moet gaan. Is het een idee om je schoonmoeder of schoonzusje mee te nemen?

Hier alles wel ok. Nog steeds niet ongesteld... maar heb ook niet het idee dat ik zwanger ben ofzo. Ik ben niet echt moe en heb ook geen zere borsten ofzo. Dus ik denk dat ik gewoon nog maar even moet afwachten tot de ongesteldheid... Ik weet dus ook niet of ik komend weekend wel ga testen. Vind het eigenlijk ook wel een beetje zonde van het geld.

Lastig wel dat je niet weet waar je aan toe bent, maar we zullen wel zien.

Ik ga morgen trouwens weer het schema aanpassen hoor. Dan zit ik weer achter mn eigen pc.

Voor nu, iedereen een goede nacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven