Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
welkom lego, leuk dat je mee wilt schrijven. wat is je NOD? wel spannend allemaal als je net begonnen bent.

hoi ikke, ik ben vorig jaar eens een keer mijn pil twee dagen vergeten en toen moesten we ook de rest van de maand voor de zekerheid met condooms aan de gang, ik vond het ook niet fijn, daarom gaan we ook gewoon door met de pil tot 23 of 24 december en dan stopweek en dan voor het echie. het nadeel is dat je dus niet precies weet hoe je cyclus is maar ja dat vind ik in het begin niet zo erg. ik heb trouwens een (niet zo heel mooie) foto van mijn vloer gezet op vlinder1987.mijnalbums.nl geen www ofzo ervoor gewoon zo in die balk zetten. er staan ook twee foto's op van mijn trouwen.

ben benieuwd of je nu straks toch weer aan de pil gaat, voor die drie maanden, of dat je eerder stopt of dat je toch met condooms gaat 'knoeien'.

wat een moeilijke situatie kreta, heel veel succes met je beslissing.

nou dat was het weer even.

liefs Vlinder
Zo ik heb een tijdje niet gelezen maar er is weer volop geschreven door iedereen, echt leuk om te lezen allemaal.

Pluis: Ook wij doen het trouwen en feest op 1 dag. We gaan volgend jaar 7 augustus trouwen. we hebben mekaar 12 jaar geleden op 7 augustus ontmoet en ik ben dit jaar op 7 augustus gevraagd dus het is een bijzondere datum voor ons. En waarschijnlijk hebben we dan ook mooi weer dus we willen misschien het eten en het feest in een strandtent houden. We zijn nu als een gek alle strandtenten aan het bekijken want over 2 weken worden ze allemaal afgebroken en moet je wachten tot maart wanneer ze weer worden opgebouwd. En ik wil eigenlijk voordat we op vakantie naar Azie gaan in november wel een optie hebben genomen op een locatie. Hebben jullie direct de locatie al gevonden of hadden jullie ook opties? Leuk je foto's maken in Blijdorp, pas je wel op voor Bokito, haha.

Plukkie: Als ik het trouwens voor het kiezen had zou ik baby 1 en 2 zo snel mogelijk achter mekaar willen "krijgen", ik scheel zelf ook maar 1 jaar met mijn broer en dat geeft wel een hechte band. Daarnaast denk ik dat het ook leuk is omdat je dan 2 hummeltjes van ongeveer dezelfde leeftijd hebt die dan ook met elkaar kunnen spelen, dus misschien een tweeling, haha, ik heb wel eens gehoord dat hoe ouder je wordt hoe meer kans op een tweeling en ik wordt over 2 dagen 30 jaar dus mijn kans wordt groter.. ik denk wel dat je dan echt de hele dag je handen vol hebt en het enorm zwaar is.

Mibb: is er al iets uitgekomen met je sollicitaties, hoop voor je dat het snel lukt.

Vlinder: Ik ben erg benieuwd naar een foto van je trouwen.

Kreta en Logo: Welkom, leuk dat jullie meeschrijven

Ik weet zeker dat ik een paar mensen vergeet, sorry maar er is ook zoveel geschreven de laatste paar dagen..
Hi Lego, welkom.Leuk hoor nog iemand erbij die al bezig is!

Ikke, vond je het echt zo vervelend die condooms? Gebruik al bijna een jaar condooms en ik vind het allemaal wel meevallen. Glijmiddel hebben we nog nooit gebruikt, maar mijn vriend 'helpt'nog even vlak voor het daadwerkelijke moment. Humm, staat allemaal wel een beetje raar, maar hopelijk begrijp je de boodschap.

Met een beetje mazzel vind mister Ikke het ook helemal niets en kunnen jullie eerder beginnen:-)

Jeetje Kreta, dat is een vervelend verhaal. Bah. Zou je nog een poosje buiten de medicijnen kunnen?

Groetjes
He vlinder mooie jurk! Hoelang ben je al getrouwd?

Ka wij wisten vrij goed wat we wilden met trouwen. En wilden graag trouwen en feest in dezelfde plaats(waar we wonen) en gelukkig is er een heel mooi stadhuis en feestzaal ligt 500 meter verderop. En na het feest kunnen we lopend naar het nieuwe huis. Wisten we toen nog niet want huis is pas later gekocht.

Moet zeggen dat ik blij ben dat klussen en verhuizen er bijna opzit. Zit nu midden tussen de dozen en zie het regelmatig niet meer zitten. Zit ook tegen eisprong aan en wordt daar altijd vrij emotioneel van. En ben gewoon moe!

Soms denk ik wel eens trouwen, verhuizen en een kindje willen in 1 jaar is misschien wel veel. En dan vergeet ik maar dat ik eerder dit jaar al van woonplaats ben veranderd en en een nieuwe baan heb gekregen zo een half jaar geleden en ik nu alweer meedoe aan een interne sollicitatie. Maar ach gaan vrolijk verder! Heb vanaf donderdag tot volgende week woensdag even lekker vrij kan ik uitrusten.

Zo koffie is op tijd om verder te gaan met inpakken
Zo was ik weer.

Lego en Kreta welkom!! Leuk steeds meer mensen erbij.

Lego zwangerschapsverschijnselen kan je al vrij snel voelen, maar dat is ook bij iedereen en bij elke zwangerschap weer anders.

Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik helemaal niets, ik was alleen erg sjagerijnig, en even later kreeg ik last van mijn buik (banden) en mijn borsten (al wel vrij snel met 6 weken zw ofzo geloof ik). Die zwangerschap werd ik pas na 3 maand misselijk en tot het eind (32 weken) ben ik dat gebleven)

Bij mijn 2e zwangerschap zette mijn buik al meteen op, was ik met 6 week misselijk (alleen de eerste 3 maand) maar verder weinig last gehad.

De echte vervelende kwaaltjes (bekkeninstabiliteit) kwamen na de 3 maand.

Toen ik echt zwanger was voelde ik het op 1 of andere manier wel direcht.

Kreta, wat een moeilijke beslissingen zeg... Succes ermee.

Pluis: dat klinkt als erg druk, ik kan me voorstellen dat jullie erg blij zullen zijn als alles achter de rug is.

Ka leuk zeg dat jullie op 7 Augustus gaan trouwen, is idd dan wel een hele bijzondere datum voor jullie, en een strandtentje klinkt erg leuk!!!

ikke: ik heb maar weinig ervaring met condooms, alleen na de bevalling, vond het sowieso ondingen. Ik kan je helaas dus niet helpen.

Maar wel een vreemd idee he, gestopt te zijn met de pil.

Vlinder: Ik ga straks je foto's even bekijken, ik ben heel benieuwd!!! Klinkt leuk die tapijt tegels.

Hoe was je eerste stage dagje?

Dametje: bah PMS ik hoop dat je je weer wat beter voelt nu.

Mibb: hoe gaat het nu met je sollicitaties? Handig zeg dat monster bord!!!

Pukkie: Is het shoppen nog geslaagd?

Ik ben nu begonnen op mijn nieuwe werk/leer plek. Erg leuk maar ook erg anders, en veel rustiger!!!!

Verder begint het hier al behoorlijk te kriebellen moet ik zeggen. Iedereen is ineens zwanger!!! Al 2 klasgenoten, mijn tante en vadaag gehoord dat mijn broertje papa gaat worden. (en ik moet nog wachten tot Januari....)

Mijn dochter is nu een hele grote peuter puber, ze gilt nu steeds al ze haar zin niet krijgt (heel fijn voor je oren)

Maar ze is ook erg lief, zegt tegen iedereen heel aardig "dag" erg grappig.

Verder weinig nieuws vanaf deze kant
Hallo hallo!

Sjonge, ik heb het ineens druk!!! Ik word zo’n beetje plat- gebeld en gemaild! Ik had gister mijn eerste gesprekken (2), alhoewel… 1 was zo vriendelijk om vlak van te voren nog even af te bellen. De opdrachtgever had de functie eisen aangepast en ik kwam niet meer in aanmerking, vaag! Maar goed, het eerste gesprek ging wel ok en ben daarna door gegaan naar mijn man en heb lekker met hem zitten lunchen.

Vandaag tweede gesprek, dit keer bij een uitzendbureau. Hij heeft mijn CV gelijk op 3 functies aangeboden (waarvan 2 bij 1 bedrijf) en ik was nog niet thuis of ik werd al gebeld dat ik morgen op gesprek mag komen bij dat bedrijf!!! Ik ben echt verbaasd hoe snel zoiets gaat af en toe!

Thuis gekomen zag ik dat ik ook nog gebeld was door een ander werving & selectiebureau en werd net door weer een ander gebeld, die vrijdag ook al gemaild had! Ik had echt nooit verwacht zoveel reacties te krijgen n.a.v. Monsterboard, maar als ik weer iets zoek zet ik hem er meteen weer op, dit werkt echt geweldig!

Ik heb dan ook goede hoop dat er binnenkort iets leuks uit zal rollen!

Is het iedereen nu wel gelukt om het vernieuwde schema te zien? Of ben ik de enige die het kan zien? Zou ook wat zijn zeg.

Vlinder hoe bevalt je stage?

Plukkie, als wij het voor het zeggen zou hebben kwamen er hier 4 kinderen met elk zo’n 2,5 a 3 jaar verschil ertussen. Maar goed, blijft afwachten of het uberhaupt wel lukt he!

Pluis, je eisprong deze week! Spannend hoor! Kun je het voelen? Geniet van je rust vanaf donderdag! Dat is mooi tijdens je vruchtbare dagen toch? Ik zou wel weten wat ik al die tijd zou doen

lego29 Welkom hier! Ik zal je in het schema zetten!

ikke27, Bah! Condooms, ik vind het ook 3x niks. Tegen de tijd dat zo’n ding om is, is de spanning bij mij helemaal verdwenen, verschrikkelijk vond ik het. Wij gebruikten ook altijd extra glijmiddel. Ik ben echt super blij dat ik die ondingen niet meer hoef te gebruiken, ik hoop dat dat voor jou ook snel zo is!

Jeetje kreta1983, vervelend die reuma. Kun je nog een tijdje zonder die medicijnen en dus een gezonde zwangerschap hebben? Of zou je die medicijnen eigenlijk nu al moeten hebben?

Zeg dames, ik heb nog een vraag: Ik ben, zoals jullie weten, dus bezig met het zoeken naar een baan. Stel nou dat ik deze maand een baan krijg en het lukt bijv. deze maand ook om zwanger te worden, dan moet ik dus, terwijl ik daar nog maar net werk, al over ruim een half jaar met zwangerschapsverlof. Ben ik net een beetje ingewerkt, kan de baas weer een ander inwerken.

Ik voel me af en toe een soort van schuldig tegenover mijn nieuwe werkgever, herkent iemand dit? En hoe ga je daar mee om? (ik kan een baan hier ook niet voor uit stellen natuurlijk, straks duurt het nog een jaar voor ik zwanger ben, heb ik al die tijd ook geen werk, maar toch… het knaagt af en toe)

Liefs!
hoi allemaal,

dametje, deze week je NOD. spannend.

hoi pluis, wat handig dat je huis nu straks zo dichtbij je feestlocatie is. het klinkt inderdaad als veel veranderingen maar de meeste dingen zie je van te voren aankomen dat scheelt, ik bedoel je weet nu dat je probeert zwanger te worden, je wist van te voren ik ga verhuizen dus aan sommige ideeën kun je wennen, maar ik begrijp wel dat je op een gegeven moment weer wat rust en stabiliteit in je leven wilt. o, ja, ik ben alweer 2 jaar getrouwd.

mibb, wat ontzettend goed dat je zoveel reacties krijgt, ik vind dat altijd een beetje moeilijk inschatten inhoeverre zoiets nu zou werken, maar na jou ervaring zou ik het ook doen als het nodig was, blijkbaar werkt het.

mijn stage is echt heel rustig aan het beginnen, mijn begeleider heeft deze week alleen maar savonds vergaderingen staan, waardoor ik dus ook alleen savonds daar ben. gister een vergadering gehad, vanavond een voorbereiding vooor het een en ander, morgenavond een ontmoeting met wat mensen en donderdag avond een maaltijd om wat mensen te leren kennen. dus het gaat heel relaxed en ik leer zo overal wat mensen kennen, het was gister even onwennig maar toen de vergadering eenmaal begonnen was ging ik me steeds meer op mijn gemak voelen. ben benieuwd hoe het team is waar ik vanavond mee ga veragaderen. gister was van iets wat al een poos in voorbereiding bezig was maar vandaag is de eerste avond van iets wat georganiseerd wordt, dus misschien voor mij wel makkelijker om in te komen.

en mibb, ik snap het wel dat je je ergens een beetje schuldig kan voelen, maar ja je hebt gelijk misschien is het deze maand raak en moet je over drie maanden ofzo gaan vertellen dat je zwanger bent maar voor hetzelfde geldt duurt het nog even. (al hopen we natuurlijk allemaal dat het niet zo lang duurt). ik heb dat ook met dat ik een afstudeermaatje moet gaan zoeken binnen mijn opleiding, ik ga dan in januari/februari met die persoon samen een onderzoek doen dat loopt tot juni. als ik snel zwanger zou zijn en ik heb geen enorme misselijkheid of andere verevlende bijverschijnselen is dat niet zo erg, maar als ik echt de eerste 13 weken niet vooruit te branden zou zijn... wel lastig... najah, we moeten ons er maar over heen zetten, het leven (of een zwangerschap) is toch niet zo precies te plannen.

ka, mooie datum zo, is altijd leuk als er een verhaal bij een datum hoort.

liefs Vlinder
Vlinder wat zag je er mooi uit zeg op je bruiloft. Hele mooie jurk.

Pluis, wat een drukte allemaal in 1 jaar. En ja, kan me voorstellen dat het een beetje veel is bij elkaar. Het scheelt wel dat het allemaal leuke dingen zijn.

Shoppen is trouwens nog gelukt. Heb een jurkje kunnen vinden voor de tweede dag en ben er helemaal happy mee.

Mibb, geweldig dat je zoveel wordt gebeld voor gesprekken. Kan me voorstellen dat het vervelend zou zijn voor een werkgever als je binnen korte tijd zwanger bent. Aan de andere kant je kan nu niet niets gaan doen tot het zover is. Het is niet te hopen maar stel dat het een jaar of langer duurt. Gewoon niets zeggen en als het zo is, pas na je proeftijd bekend maken:-)
Hi!

Het schema is weer aangepast!

Wat fijn Vlinder, dat je stage zo relaxt begint! Een goed begin...

Plukkie, je hebt wel gelijk inderdaad, je kunt niet het zoeken van een baan uitstellen, want voor hetzelfde geld duurt het nog een tijd voor je zwanger bent. Maar toch voelt het wel eens vervelend.

Mibb-man zegt dat ik te loyaal ben naar mn nieuwe werkgever to-be. Misschien heeft hij gelijk en "te" is natuurlijk ook niet goed.

Ik spring nu nog even gauw onder de douche! Heb zometeen een echt sollicitatiegesprek!! (dus geen intake bij een uitzend- of w&s-bureau.) Spannend! Maar heb we wel zin in!

Doeg!
succes mibb!
En mibb hoe is het gegaan?

spannend hoor! En zou gewoon lekker een baan aannemen en als ze je graag willen accepteren ze je zwangerschap wel. Je komt na je verlof dan toch weer terug.
Zo, daar ben ik alweer, bedankt voor de succeswensen!

Het was een kort, maar prettig gesprek. Ik heb er een goed gevoel over. Ik kwam daar omdat ik in aanmerking kom voor 2 functies die ze open hebben staan. Dubbele kans dus.

Maar nog even afwachten. Ik geloof dat ik deze week wat ging horen!
He Mibb, dat klinkt goed! Zou wel fijn zijn als je met je eerste echte baan kan beginnen.

Haha, bijna beginnen aan het werkende leven. heb je er al een beetje zin in?
Hallo Dames,

Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat alles zn gangetje ben vandaag gebeld door de gyn omdat ik toch nog wat vragen had ik moet naar het umcg en wordt daar verder geholpen wordt ik in tussentijd zwanger dan is dat geen probleem maar we moeten afwachten wantja ik ben met de 1e zwanger geworden met clomid (is een pil voor als je niet uit jezelf een goede eisprong hebt) hiervan krijg je een beter cyclus en dan kun je dus ook een betere eisprong hebben en kunnen ze zien in het ziekenhuis dmv een echo wanneer de eisprong eraan zit te komen. We gaan nu gewoon maar proberen en zien wel waar het schip strand misschien dat ze in het umcg weer anders zeggen maar daar ga ik niet op zitten wachten, weet niet wanneer ik daar heen moet dus kan nog wel even duren. Anders kan ik nu beginnen met pretnison maar dat wil ik niet omdat zwanger worden dan niet zo slim is zoals de gyn zegt je bevind je dan op glad ijs en andere medicijnen kan wel maar de kans wordt dan wel kleiner op een gezond kindje met die medicijnen ik weet gewoon dat ik veel risico loop nu al maar wil niet dat dit nog groter wordt door gebruik van wat voor medicijn dan ook.

Ik heb even een vraagje zouden jullie voor mij willen omschrijven hoelang jullie al bezig zijn om zwanger te worden en hoe oud jullie andere kindjes zijn evt. Want anders moet ik 5 paginas terug lezen niet dat ik het er niet voor over heb maar het zijn er zoveel straks ga ik verhalen door elkaar halen dan is het makkelijker dat ik het zo kan opschrijven. Ik hoop dat het lukt.

Voor de dames waar de eisprong aan zit de komen HEEL VEEL SUCCES en als ik advies mag geven doe het ook een paar dagen ervoor en ernaar

Liefs Kreta
Mibb, klinkt goed zeg je sollicitatie gesprek.

En jou gevoel over je schuldig voelen tegenover je nieuwe baas en zwanger worden herken ik wel.

Bij mijn eerste kindje had ik precies hetzelfde, nieuwe baan maar dus bezig met zwanger worden. Toen ik eenmaal zwanger was heb ik vrij snel tegen mijn toemalige baas verteld. Hij reagereerde heel vriendelijk. Zijn reactie was dat hij dat kon verwachten met jonge meiden aan het werk, heeft nergens moeilijk over gedaan.

Hey Kreta, spannend zeg allemaal... Nu je gestopt bent met de medicijnen, heb je dan veel last?

Ik zie trouwens dat je ook in het noorden woont? Ik liep tijdens mijn zwangerschap bij hetzelfde ziekenhuis.

En nog even op je vraag, ik/wij gaan in Januari weer proberen zwanger te worden, ik heb 2 kinderen waarvan mijn eerste een engeltje (mag wel in het schema mibb) een zoontje hij is bij 32 weken zw dood geboren.

Mijn 2e kindje is een dochtertje en word deze maand 2.
-Mibb, leuk dat er ineens zo n vaart achter het werk zit!

-Mooie foto's vlinder, echt leuk!

-Hoi Kreta, jij ook van harte welkom.

Niet om het een of ander, maar het zijn wel veel mensen bij elkaar, ik kan het niet meer zo goed onthouden. Hebben anderen daar ook moeite mee?

Sorry ik reageer niet op iedereen en ben een beetje kortaf maar op het punt van ongesteld te worden. Hele weekend al heel sjacherijnig en sinds gister non-stop aan de pijnstillers. Met de pil had ik dat nooit! GGGGrrrrrrr.

Enige pluspunt, wel precies na 28 dagen, dat zullen die etospillen wel zijn. \\nieuwe NOD is 4 november.
WOEHOE!!! Ik heb de baan!! Ik ben echt blij! Het is wel in eerste instantie tijdelijk via het uitzendbureau, maar wie weet wat erop volgt!

Ik heb nu al zin om te beginnen, maar kan pas de 15e starten. Ach, dan geniet ik nog een weekje van de rust, nu kan het nog!

Kreta in het schema in de openingspost staat hoe lang iedereen al bezig is met proberen zwanger te worden of per wanneer ze gaan beginnen. Ook staat er, van iedereen die al kinderen heeft, bij hoeveel. Of is dat niet wat je bedoelt?

Lastig hoor dat je eigenlijk medicijnen moet hebben, maar dat dat niet gaat in combinatie met zwanger worden/zijn. Kun je niet met die medicijnen beginnen en ermee stoppen als je weet dat je zwanger bent?

Lady_bug, ik zal het in het schema aanpassen.

Goed om te horen dat er ook wel heel positief gereageerd wordt door werkgevers. Ik ben toch altijd een beetje bang dat ze er een soort van boos om worden. Maar ja het is natuurlijk wel zo, dat als je een jonge vrouw aanneemt, je het risico dat ze zwanger wordt op de koop toe moet nemen.

Dametje vervelend zeg dat je zoveel last hebt van je ongesteldheid. Misschien komt het nog van het ontpillen? Ik had het in het begin dat ik gestopt was namelijk ook, dan lag ik echt in elkaar gedoken op de bank met een kruik en pijnstillers. Ik hoop dat het snel over gaat.

Over het aantal mensen, ik vind het nog net gaan, kan het allemaal nog net bijhouden, maar dat is ook omdat ik nu nog veel tijd heb en niet werk. Wat mij betreft moeten er niet veel meer bij komen.

Ik ga nu het schema nog even aanpassen! Doeg!
MIBB

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helemaal geweldig. Nog een weekje relaxen en dan huppake aan de bak. Leuk hoor. Ga je het nog vieren met Mibb-man?

Dametje, vervelend dat je zo'n last hebt. Is het al een beetje beter?Heb er zelf ook veel last van tot flauwvallen aan toe. En met de pil viel het allemaal we mee eigenlijk.

Vraagje. Welke pillen zijn het ook alweer van de Etos? Zit namelijk een beetje te stoeien met mijn Cyclus en wellicht helpen deze pillen en kan ik daar alvast mee beginnen.

Zijn inmiddels wel veel mensen en heb ook een beetje moeite met iedereen uit elkaar te houden.

Kreta. Gaan jullie direct beginnen met proberen? Spannend hoor.

Ga van het weekend toch maar weer eens met het mannetje over kindjes hebben. Denk er zo veel aan, zo langzamerhand heb ik al 5 favoriete jongens en meisjesnamen, is de babykamer ingericht en heb ik 5 mogelijke manieren om werk en opvang te combineren uitgewerkt. Doen jullie dit ook of ben ik de enige hier:-)

Groetjes
Doet dansje voor Mibb,

Heel fijn, gefeliciteerd!

Plukkie ik slik de 'zwanger worden' pillen van de Etos, daar zit foliumzuur in maar het zou ook goed zijn voor een regelmatigere cyclus. Dank je wel trouwens, het is weer een stuk beter met me.

Wij hebben regelmatig een discussie over namen, (ook over de achternaam trouwens, die discussie voeren we al jaren.)En ook over opvang en dergelijke. het enige wat ik nog niet gedaan heb is de babykamer inrichten.... Weet niet of ik hier wil blijven wonen met een baby, is niet echt een handig huis, maar wel veel oppas in de buurt. Nou ja, Plukkie je bent niet de enige wat mij aangaat
Hi Dametje,

Fijn dat het weer wat beter met je gaat:-)

Thanks, voor de Etos tip. ga ik van het weekend ook maar eens kopen.

Haha, ja babykamer komt ook voornamelijk omdat we een aantal jaar geleden een babykamer hebben gekregen van een tante. Zij hebben toen gevraagd of wij die wilde hebben, is ook een soort traditie in de familie. Nu staat dat spul al een poosje stoffig te worden op zolder en ik zou het maar wat fijn vinden om alles te kunnen soppen:-).

Denk je dat jullie nog gaan verhuizen of ligt dat er een beetje aan hoe snel alles gaat?

Doei doei
he Plukkie,

Ow jij hebt de babykamer al in huis..ja dan begrijp ik dat je je bedenkt hoe de boel komt te staan! Ons huis tja ik weet het nog niet. Het is een prachtige locatie, in een prachtig pand en veel vrienden vlakbij. Maar oud, drie hoog, en een hele steile trap naar de woonkamer boven. Dus zodra we een kindje hebben dat gaat lopen kan het echt niet meer. Daarvoor op zich wel, wordt wel veel sjouwen, ik weet het gewoon niet. Hoe langer we wachten hoe groter de kans dat we iets redelijks kunnen krijgen van mijn inschrijvingstermijn bij de woningbouw.

Mibb ga je nog leuke dingen doen deze week?

Vlinder al gewend aan de wilde nieuwe tegels?

Tja voor mijn werkgever (en voor mij) zou een zwangerschapsverlof het handigst zijn eind voorjaar/ in de zomer schat ik zo in. Dat is ook een beetje de reden dat ik in augustus pas gestopt ben, mijn gevoel was er al een tijdje.
anoniem_28041 wijzigde dit bericht op 06-10-2007 18:12
Reden: tiepvauten
% gewijzigd
Zo daar ben ik weer eens. Ik heb de laatste weken telkens alleen maar in het weekend tijd om te reageren...ik probeer door de weeks wel telkens een beetje bij te lezen maar echt er voor gaan zitten lukt telkens niet. Ik ben met twee cursussen begonnen en dat kost best wat extra tijd, maar wel heel leuk.

Wat betreft het aantal dames, volgens mij kunnen er best een paar uit het schema. Volgens mij reageren er namelijk nog maar 11 van de 17. Ik heb al een tijdje niets meer vernomen van Xasi, Onbekend, Nadam, Marloes, Dolores en Cez.

Mibb, GEFELICITEERD met de baan! Welke van de twee is het uiteneindelijk geworden? En voor hoeveel uur is het? Ik zou me maar niet te veel druk maken over het eventuele zwanger worden en je nieuwe werkgever. Maar dat is misschien makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben ook zo'n trouwe puppy wat dat soort dingen betreft.

Vlinder, fijn dat je stage lekker rustig is begonnen. Kon je er even lekker inkomen. Mooie foto's ook van je trouwjurk! Ik vind de vloer ook mooi, hij klonk erg druk maar dat valt best mee. Wel leuk om zo een beetje een beeld te vormen bij onze schrijfsters.

Kreta, wat een heftig verhaal zeg. Dat je met zoveel dingen rekening moet houden. Zo zie je maar dat het helemaal niet zo vanzelfsprekend is en dat het echt een wondertje is. Wel begrijpelijk dat je het tweede kindje zo snel mogelijk wil. Ik hoop dat het zonder de clomid lukt. Heb je nu wel een regelmatige cyclus?

Ik heb vast niet op alles gereageerd, maar helaas moeten nu de huishoudelijke klusjes toch ook even gebeuren Anders komt vriendlief straks uit zijn werk en dan is er nog niets gebeurt... Behalve de boodschappen dan, die heb ik al wel binnen. Nu nog even stofzuigen, opruimen en schoonmaken...blegh
Hoi hoi was ik weer.

Meeste verhuisdozen zijn weer uitgpakt en alles krijgt een plekje.

Enige jammere is door alle drukte waren we wat laat met de internet aanvraag dus pas vanaf nov internet in het nieuwe huis. Nu bij vrienden of oude huis maar ja zal even iets minder vaak zijn!

Mibb gefeliciteerd met je nieuwe baan, hoeveel uur en welke functie?

Wel fijn weekend allemaal!
Hee meiden,

Is er nog plek voor iemand erbij?
hoi mibb, wat goed om te horen dat de gesprekken goed gegaan zijn, en helemaal dat je nu een nieuwe baan hebt! misschien is het een idee om de mensen die niet meer meeschrijven uit het schema te halen om zo wat meer overzicht te krijgen?

hey plukkie, het weekend is bijna om, heb je het er nog over gehad met je man? ik denk ook al wel na over hoe de kamer er uit kan gaan zien enzo. wij hebben best een grote slaapkamer dus misschien wil ik daar een gordijn spannen en zo een 'kamertje' maken om mijn kindje dan dicht bij me te hebben maar we hebben ook nog een kleinere rommelkamer die we zouden kunnen opruimen en aankleden. ben er nog niet uit, maar denk er dus wel over na. (komt bij mij ook deels wel omdat ik inderdaad commode en ledikant al 'heb' staat bij mij ouders opgeslagen) verder heb ik wel wat namen die me leuk lijken maar hubbie zegt dat we daar pas over na gaan denken als ik zwanger ben dus ik schrijf ze nu maar op en denk er gewoon rustig over na.

inmiddels ben ik wel gewend aan mijn tegels, dametje. mijn ouders zijn geweets en vonden het ook allebei erg mooi geworden. heb eigenlijk alleen nog maar positieve reacties gehad.

succes pluis, met alle dingen een plekje geven in je nieuwe huis. jammer dat je er wat minder zal zijn. hopelijk heb je af en toe de mogelijkheid om even langs te komen.

hoi summer, welkom! leuk dat je erbij wilt. voel je thuis. in het schema krijg je wat info op een overzichtelijke manier.

dames, is het handig om even te overleggen hoeveel mensen we er nog bij willen voor we ons 'vol' noemen? sommige vinden het nu al druk worden. als we vinden dat we nu wel compleet zijn moeten we dat misschien even in het onderwerp zetten. het is mij eigenlijk om het even maar ik dacht wel handig om het er even over te hebben om te voorkomen dat we straks mensen 'moeten' afwijzen.

dat was het weer.

groetjes Vlinder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven