Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
ja, zus, man gebeld maar hij neemt de telefoon niet op, hij zal zo wel met modderpoten binnenkomen stampen op de voet gevolgd door vriend, zit ik hier. ga mijn gezichtje zo maar even wassen.
Oooh wat vervelend dat die vriend meekomt, alsof je daar nu behoefte aan hebt hahaha!!!!
Mag ik even tussendoor vragen wat gerommel in je buik is? Volgens mij jank ik ook de boel bij elkaar als het zover is hahahahaha.
dankje liubi, zo stom ik heb met al deze kwaaltjes alleen gedacht aan een naderende ongesteld zijn, ben er echt al weken van overtuigd dat het deze maand niet gelukt zou zijn.

snok, ik wacht tot morgen, bij een positieve test kom ik me bij jullie december topic melden!
Oooo wat erg dat die vriend erbij komt ik zou het niet meer houden!! Nou je kan hem vast wel ergens stiekem tussendoor vertellen wat je hier allemaal gehoord hebt.
al dagen rommelt het aan alle kanten, hoog, laag, links, rechgts, vanochtend echt een beetje steken als of ik ongesteld ging worden. ook de hele nacht een knorrende maag.

en summer, van mij mag mijn beste vriend even in het bos verdwaalen ja! maar dat zal ik m maar niet zeggen.
ja zus ik zet hem gewoon maar even achter het topic terwijl ik voor vriend wat drinken inschenk, hoop dat het gaat lukken.
Ja zeg gewoon: "Ik heb dit mailtje net gehad, moet je eens lezen" met een knipoog
Ja doe maar want dit is natuurlijk wel even heel heel dringend belangrijk hahaha. O vlinderman als je toch gaat lezen: ook jij gefeliciteerd.

O en bedankt voor rommel uitleg ik weet zeker dat nu ik dit weet ik dit ook ga krijgen zoals met alles dat ik denk dat ik zwanger ben hehehe.
nou het is helemaal niet fijn dat gerommel, want het lijkt juist heel erg op ongesteld gaan worden, maar jij weet natuurlijk beter nu.

ja summer, ik zeg inderdaad dat hij even iets voor me moet lezen!
haha, ik heb nog niet prive gekeken maar volgens mij zijn de streepjes wel heel duidelijk.

Streepje is eigenlijk altijd zwanger alleen heb ik dus over die Romed testen veel negatieve dingen gehoord dus ik zou voor de zekerheid nog wel een andere test doen.

Mijn streepje was deze keer trouwens ook heel dun op de dag dat ik ongesteld moest worden, de dag daarna ook nog en ik ben toch echt harstikke zwanger. Geen dikke streep gezien.

Vorige keer was ik trouwens 25 december uitgerekend, rond dezelfde datum dus. Was wel heer raar zo met de feestdagen en dan alleen met het bijna bevallen bezig zijn.

Spannend!! maar toch wel heel positief dat je zoveel streepjes al hebt, dat lijkt me geen toeval.

volgens mij denkt mijn arme man straks at het helemaal mis is ik met een gewassen maar helaas toch nog wel roodaangelopen gezicht.
inderdaad pebbles, ik zei gisteravond nog tegen man dat het raar is om te bedenken dat vorig jaar rond deze dag mijn nichtje en schoonzus er achter hebben moet komen dat ze zwanger waren die zijn namelijk 20 en 21 december bevallen. floor is toch van 30 of 31 december? ik ga vanmiddag als ik naar stage ga nog een digitale test halen voor morgen ochtend. dan weet ik het echt zeker. al begin ik het zelf steed smeer te geloven, de meiden hebben me aardg overtuigd.
Niet als er een stralende lach onder dat gezicht vandaan komt ;)
ja dat is waar! en die is er wel hoor!
Of ben je heel goed in je gezicht in de plooi houden?
nee, maar daar kan ik nog de hele middag op oefenen want vanavond moet ik weer serieus op stage een avond leiden.
Oooo wat erg lijkt me dat dan ben je er zoooo mee bezig en moet je gewoon je normale dingen weer doen.

Maar dat is natuurlijk gewoon wat erbij hoort...
ja, maar goed ben echt blij dat ik hier op het forum gewoon even helemaal happy kan zijn zonder dat mensen denken van wat is er met haar? ik kan hier de eerste schok even verwerken. haha. voor mezelf!
anoniem_53339 wijzigde dit bericht op 15-04-2008 11:37
Reden: kleurtje
% gewijzigd
He vlinder

geweldig.

Zijn dit nou italiaanse toestanden denk je?

Ik snap dat het even duurt voor je het gelooft, ik had ook dunne streep, vier dagen later nog een testje gedaan, toen een vette streep. En ook toen zou vriend thuiskomen met een goede vriend, maar die heb ik toen wel meteen laten afbellen. Maar dat kwam ook omdat vriend die avond naar het buitenland moest. Zoek even je moment met zijn tweeen. Ga desnoods even met vriend naar buiten. Dit is geen nieuws wat je lang voor je kunt houden denk ik.
ik ga inderdaad wel even proberen om manlief onder vier ogen te spreken. we parkeren de beste vriend gewoon even op de bank! misschien dat dit de italiaans toestanden zijn, ja! haha! ik verwacht ze eigenlijk ieder moment. zijn ze
Laat gauw weten hoe het is gegaan?

Ben verder niet neiuwsgierig hoor...
manlief vroeg eerst hoe is het? (bedoelde nog niet ongesteld?) dus hij was al bljd at ik zei dat het goed was toen zei ik dat hij even iets moest lezen wat de ervaringsdeskundigen vonden van mijn testenfoto. dus even naar slaapkamer gelopen en hij zei: dus nu gaan we echt papa en mama worden? dikke knuffel, en nu veel betekende blikken over en weer.
als ik vanmiddag in stageplaats toch een test ga halen kan ik gelijk wel even kluunboek halen, heb er maanden geleden al eens mee in mijn handen gestaan, leek me erg leuk!

ik zei nog tegen hem ik haal dan even zo n andere test, hij zei gelijk kunnen we dan vanavond testen of kan het pas morgen. we kijken even hoe het gaat. morgenochtend lijkt me beter.
Leuk leuk leuk Vlinder hahaha!! Ik vind het zo geweldig voor je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven