Wij beginnen eind 2007 / begin 2008
dinsdag 11 september 2007 om 13:45
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22
Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
dinsdag 15 april 2008 om 09:24
hoi pebbles, ik heb dus romed testen maar ik heb de bijsluiter gelezen (moets even zoeken) en die zegt dat een lichte streep betekent in pricipe zwanger. ik heb dus om kwart over vier getest maar was om één uur en om half drie ook al naar de wc geweest, ik blijf echt lopen. (ik heb nu dus een zeker negatieve test van manlief en drie testen met een heel licht streepje). ik kan me niet echt concentreren op schoolwerk dus ga maar even opruimen en schoonmaken om mijn hoofd even ergens anders mee bezig te laten zijn. vanmiddag om half twee is manlief weer thuis en die neemt beste vriend mee, aan de ene kant heb ik daar niet zo veel zin in (kan niet tegen man klagen waar ik mee zit) aan de andere kant geeft het denk wel wat afleiding beste vriend is altijd erg gezellig. verder blijf ik hier gewoon de hele dag zeuren over onzekerheid (sorry alvast). vanavond om 18:00 uur richting stage en dan pas om half twaalf weer thuis dus dat zal wel sneller gaan.
duim maar voor me dat ik vandaag gewoon niet alsnog ongesteld ga worden.
liubi, dat klinkt als een goede regeling in duitsland!
liefs.
duim maar voor me dat ik vandaag gewoon niet alsnog ongesteld ga worden.
liubi, dat klinkt als een goede regeling in duitsland!
liefs.
dinsdag 15 april 2008 om 09:38
@vlinder: dat je kan wachten tot morgen zeg. De clearbleu digitale test hoef je niet met ochtend urine te gebruiken, die zou het als het goed is op elke moment moeten kunnen. Zeker als je 's nachts tot al regelmatig plast maakt het niks uit waneer je test.
@liubi: naar van die onsteking, ik hoop dat het snel beter gaat.
@liubi: naar van die onsteking, ik hoop dat het snel beter gaat.
dinsdag 15 april 2008 om 09:47
oh, peb, nu maak je me aan het twijfelen. ja ik ben de hele nacht in de weer dus daar zal het niet meer of minder betrouwbaar van worden. maar het regent en mijn fietsband is lek, naar de bus moet ik 20 minuten lopen dan gaat ie 1x per uur (men wat woon ik in een gehucht) dan moet ik een uur wachten op de eerste bus terug en dan weer twintig minuten lopen, ff rekenen 10 uur weg, 12 uur terug. het is jammer dat manlief zijn beste vriend gelijk meeneemt anders kon ik hem het mee laten nemen. misschien kan ik het vanmiddag kopen als ik naar mijn stage ga, en dan vanavond laat thuis testen, of toch morgenochtend, afhankelijk van hoe het met me gaat. pffff.... mijn gedachtengangen zijn soms best vermoeiend. nu heb ik bedacht dat ik zin heb om iets te gaan naaien, maar dat is lekker als ik zwanger ben pas ik dat over twee maanden niet meer, stiekum aan kinderkleertjes beginnen vindt ik nog een beetje eng. misschien maar een mooie ketting gaan maken die is tenmiste het hele jaar draagbaar...
knoop doorhakken; test wordt op zijn vroegst vanavond gedaan, nog beter morgenochtend. en nu moet ik iets creatiefs gaan doen waar ik mijn hoofd bij noedig heb. ondertussen blijf ik af en toe hier komen zeggen hoe ik me voel, want ik moet het gewoon af en toe kwijt.
knoop doorhakken; test wordt op zijn vroegst vanavond gedaan, nog beter morgenochtend. en nu moet ik iets creatiefs gaan doen waar ik mijn hoofd bij noedig heb. ondertussen blijf ik af en toe hier komen zeggen hoe ik me voel, want ik moet het gewoon af en toe kwijt.
dinsdag 15 april 2008 om 10:37
dinsdag 15 april 2008 om 10:54
dinsdag 15 april 2008 om 11:08
ik wordt helemaal blij van jullie! ik hoop het zo, ik zit de hele tijd te wachten op zo'n knal roze streep en jullie zijn allemaal gelijk overtuigt. ik wordt gelukkig van jullie! morgen ga ik weer testen.
kwaaltjes liubi? beetje emo, zit hier met de tranen in mijn ogen. last van zere borsten (al dagen, maar dat was twee maanden terug ook zo), geen/weinig puistjes, en veel gerommel in mijn buik waardoor ik dacht ongesteld te gaan worden.
jullie denken het echt he? ik ben gewoon geschrokken van jullie reacties, ga even zakdoekjes pakken.
kwaaltjes liubi? beetje emo, zit hier met de tranen in mijn ogen. last van zere borsten (al dagen, maar dat was twee maanden terug ook zo), geen/weinig puistjes, en veel gerommel in mijn buik waardoor ik dacht ongesteld te gaan worden.
jullie denken het echt he? ik ben gewoon geschrokken van jullie reacties, ga even zakdoekjes pakken.
dinsdag 15 april 2008 om 11:12
Vlinder geen twijfel mogelijk hoor, van alle vage nepstreepjes die ik ooit heb gezien of dacht te zien was er geen een zo duidelijk als deze, kwam niet eens in de buurt, dus van mij ook alvast een gefeliciteerd!!
Het is ook jullie zo gegund dus ga maar als een gek die digitale halen dan krijg je vast een dikke ZWANGER erop.
Het is ook jullie zo gegund dus ga maar als een gek die digitale halen dan krijg je vast een dikke ZWANGER erop.