Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Ja we duimen voor je Snok!!

Als je het nou niet uithoudt kan je altijd naar die man gaan toch? Weet niet of het zin heeft als je korter zwanger blijkt te zijn, maar al die onzekerheid is ook niks waard.

En vergeet niet dat verhaal van die kennissen van (wie was het ook alweer)... Dat er later inderdaad gewoon een hartje te zien was.
snok, ik duim ook voor je! welke datum mag je nu weer terug komen? lastig trouwens dat dat het berekenen minder exact is door die mk. hoop dat je nu gewoon 6 weken bent en dat alles straks goed is.

hoe is het met jou, zus?
Vlinder het is nog steeds hetzelfde

Niet ongi, niet zwanger, maar in goed humeur hahaha.

Misschien ben ik wel zo een die pas na 2 weken overtijd een positieve test heeft. Of gewoon toch niet cyclus zoals ik dacht. Als ik ongi word maar weer naar de ha want dan klopt er niks van die positieve ovulatietest.
verwarrend zeg, zus. dus nu wachten maar weer tot je positief test of helaas ongesteld gaat worden... wat een geduld moet je hebben zeg. wel goed te horen dat je in een goed humeur kunt blijven ondertussen. ga zo door!
ja wat moet je anders he, de hele tijd een rothumeur helpt ook niks.

En hoe is het met jou nu?
Ik mag 6 mei weer voor echo.....

JA zus is ff niet handig dit....beetje rommeltje dus bij jou....

Vlinder is still goinig strong he Vlinder? Zo leuk dat ook zij in december erbij zit
hey meiden,

zus, ach het gaat, beetje misselijk gevoel maar pas een keer (zaterdagavond) overgegeven. borsten zijn met nieuwe BH stukken minder pijnlijk behalve als manlief er (perongeluk) tegen aankomt met een knuffel geven. en vooral heel emotioneel echt ene moment alles leuk en lachen en het volgende huilen. maar mijn humeur opzich is ook goed hoor, ben over het algemeen erg vrolijk!

ja gezellig he snokje? ik moet wel wennen aan alle nieuwe mensen en verhalen hier weet ik precies welk verhaal bij wie hoort.
ja dat geld voor mij ook....hier weet je het meesten wel en bij het 35+ forum weet ik helemaal hoe en wat....maar goed...dat is ff joh....straks weten we alle ins en outs....IK hoop gewoon dat ik er eind dit jaar nog schrijf
Lieve dames,

Alles is helemaal goed!

Op de juiste plek met alles erop en eraan wat nu zou moeten en met een kloppend hartje.

Uitgerekende datum is nu 5 december. Ben dus iets verder dan ik zelf dacht.

Zo en dan ga ik nu jullie berichtjes lezen.
Snok, voel me een klein beetje schuldig tegenover jou omdat jij nu nog in spanning zit, terwijl ik al weet dat het (voor nu dan) helemaal goed is.

Nou ja in ieder geval een dikke knuf en nog twee weekjes en dan heb jij ook zekerheid.

Ha ha vlinder heb je zo veel last van je hormonen? Lastig he?
Plukkie wat fijn zo een goede echo! En nog verder dan je dacht!

Voor jou gewoon een sinterklaascadeautje.

Zus balen zeg! En had vorige mand ook met ovulatietest dat ik toch op een ander moment ongesteld werd dan gedacht.

Hier een beetje raar. Heb al een paar dagen rare klachten heel duizelig ging afgelopen maandag zelfs geheel onderuit! Zal er leuk uit hebben gezien voor de buurt was namelijk buiten. Verder gewoon niet lekker in mijn vel en misselijk met overgeven eten staat gelijk aan overgeven.

En vanmiddag was ik het zat wilde weten waarvan en dus getest. (heb eigenlijk zondag of maandag pas NOD)

Krijg ik een heel licht wazig streepje op foto niet te zien ( heb ik geprobeerd) toen pluisman thuis kwam de test laten zien en ja hij zag ook een streepje licht maar wel een streepje hoefde hem niet eens aan te wijzen.

Dus nu geduldig afwachten tot later deze week in de hoop op een duidelijker streepje.

Hoop het zo maar als ik er al maar 2 sec over fantaseer heb ik gelijk zoiets van kan toch niet heb niet dit, en dit, en dit............

Ach jullie snappen het vast wel.

Dus als iemand mij nog even flink wil knuffelen zou dat wel fijn zijn en dan hopelijk later 2 dikke strepen!
Lieve Pluis, wat spannend allemaal.

Ga heel hard mijn best doen hier komen ze............

Plukkie! Wat heerlijk dat je een goede echo had! Ik wil ook zo graag! Maar ja, eerst maar eens een verloskundige bellen, maar dat kan pas over 2 week ofzo

Pluis, zal ik jou eens even goed knuffelen

Zoiets? Jeetje meid, klinkt een beetje bekend. Ik had vorige week dinsdag ook een heeeeeeeel vaag streepje dat niet was vast te leggen op de foto en ook Mibbman zag het... maar ja... het was zo'n smal streepje... twijfel alom. Afgelopen zondag nogmaals getest... nou ja je weet de afloop. Ik hoop zo dat het raak ik bij jou! Jij bent ook al zo'n tijd bezig!

Als het raak zou zijn sluit je je dan aan bij de babyboom in december? Of wordt het een 2009 kindje?

Meiden van het decemberforum, wat is het daar druk he? Ik kan het niet bijhouden hoor!

Hier alles prima, begin het steeds meer te beseffen en nu begint de verbazing plaats te maken voor de blijdschap! Maar goed, met vlagen hoor. Gister had ik een verschrikkelijke emotionele bui (was ook super moe), dat het allemaal veel te snel ging ineens, dat ons leven er nooit meer zo uit zou zien als het was en we nooit meer met z'n tweeen waren... Pfff wat kan een mens gekke dingen denken onder invloed van hormonen. Haha!

Ik heb lekker weekend! Ik ben er blij mee! Daarna 2 dagen werken en dan 5 dagen vrij, daar ben ik ook wel aan toe! Morgen komen ze mijn eigen laptop maken, heerlijk! Hoef ik niks meer te delen, kan ik lekker erachter wanneer ik wil!
anoniem_64b5425ad1666 wijzigde dit bericht op 24-04-2008 19:19
Reden: knuffels waren niet goed
% gewijzigd
@snok: wat een spanning weer, en je hebt nog wel tot 8 weken gewacht om dit soort dingen te verkopen.

Dat hij er positief over was is natuurlijk een goed teken maar het is niet wat je verwacht en gehoopt had. Nog 2 weken in spanning en dan hopelijk een mooi kloppend hartje.

@pluis: Wat spannend!! een streepje is een streepje toch? Maar een duidelijk streepje is toch wel erg prettig.

Wel vervelend dat je er lichamelijk zo op reageert, flauwvallen is niet niks.

Ook van mij een hele dikke

Nu eerst even de rest bijlezen maar hier wilde ik alvast even op reageren.
@mibb: verloskundige bellen kan je al wel hoor als je dat geregeld wilt hebben. Ik heb zelf de eerste keer ook met 4,5 week al gebeld, nu pas met 6,5 week.

Ik was ook eind december uitgerekend en ben toen overgestapt naar het eind 2006, begin 2007 topic ipv december omdat het daar toen ook al zo vol was.

Meestal vallen er in de loop van de tijd al wel een heleboel af die niet meer langskomen.

@plukkie: gefeliciteerd met de goede echo!! Wat een fijn idee dat alles tot nu toe goed gaat in je buik. Hoever ben je dan nu als je 5 december (leuke dag trouwens!) uitgerekend bent?

@zus: die cyclus van jou doet ook waar hij zelf zin in heeft, lijkt me erg frustrerend al kom je heel positief over.

@vlinder: ik moest wel lachen om het verhaal over het vertellen aan iedereen. Leek wel zo'n toneelstuk waarbij iedereen elkaar steeds misloopt (hoe heten die dingen nou ook alweer?).

en verder gaat de pagina niet dus eerst even dit posten.
@ka: trouwvoorbereidingen zijn leuk! Voorpret is al de helft van de lol.

Hier gaat alles goed, behalve de bekkenklachten. Ik ben ondertussen alweer bijna 23 weken zwanger.

Vandaag de dubbele kinderwagen besteld bij de mama mazzeldagen van Prenatal.

Ik heb een half uur getwijfeld over de kleur en uiteindelijk heeft manlief 's middags nog gebeld om de kleur nog een keer te veranderen. Haha, je moet een zwangere vrouw ook niet voor keuzes zetten.

Afgelopen dagen heerlijk genoten van het warme weer. Voor het eerst weer zonder jas naar buiten was erg lekker.

Morgen misschien ook nog? Ik heb nog niet naar de weersvoorspellingen gekeken.

Nu lekker 71 graden noord kijken!
Hi Pebbles, tja ik weet dat er wel vrouwen af zullen vallen in de loop van de tijd, maar er schrijven nu 30!!! Als ik 1 dag niet gelezen heb moet ik 3 pagina's bijlezen. Ik schrijf liever met een kleiner groepje...

En die verloskundige, tja, er zit 1 om de hoek die op hun website schrijven dat je pas mag bellen als je 7 weken bent en pas lang komen als je 10 weken bent. Dat duurt nog zo lang...

Oh ik zie nu net dat ze hun website hebben veranderd, ze zijn verhuisd en zitten nog dichterbij. Even kijken wat er nu op hun site staat.

Hoe is het met jou? Red je het allemaal een beetje met je kleine meid en je zwangerschap?
Crosspost! Goed te lezen dat het zo goed gaat met je. jeetje 23 weken alweer, dat lijkt toch wel snel te gaan! Kijken of dat hier ook zo is! hahaha!

Komend weekend wordt 20 graden, daarna weer minder. Koninginnedag wordt ook een stuk minder begreep ik. Maar eerst nog even lekker van het zonnetje genieten!
Hé ladies,

vandaag 25 weken zwanger en dikker aan het worden. Krijg nu ook van Jan en Alleman commentaar en tips en ik begin het nu toch wel irritant te vinden (soms ook helemaal niet hoor). Omdat ik (nu nog) geen werk heb heb na de bevalling heb ik me tegen twee mannen in twee dagen tijd moeten uitleggen (?!) dat ik natuurlijk wel ga werken naar de kraamtijd. En zij maar kijken met zo'n 'dat zien we dan wel weer gezicht'

Vanavond even stevig gezeurd tegen vriendlief, dat hielp wel.

Pluis
gefeliciteerd plukkie, moet wel heel bijzonder zijn om je kindje zo voor het eerst te zien!

pluis, wat spannend wanneer ga je weer testen? welke testen heb je? zowel mibb als ik hadden van die vage dingen dat we allebei een ander gehaald hebben.

dametje, 25 weken alweer. vervelend lijkt me dat als iedereen zich met de zwangerschap begint te bemoeien.

mibb, ik lees wel bijna alles op decembertopic maar reageer bijna nergens meer op, ik houdt het echt niet bij. misschien dat het inderdaad nog wat rustiger gaat worden. hoop datje snel de verloskundiige mag bellen, het is wel een fijn idee als die afspraak staat.

pebbles, 23 weken, het lijkt echt lang vergeleken met die 6 van mij. jij hebt dus ook last van de hormonen? welke kleur is het uiteindelijk geworden?
Dank voor al jullie knuffels nu moet het toch goed komen!

Weet nog niet precies wanneer ik weer wil testen. Ene moment denk ik nu en andere moment denk ik weekje wachten is ook fijn.

Ik heb dezelfde testen als mibb. Nou ja heb er nog maar 1 afgelopen maanden zo vaak getest en nog een keer een nietwerkende test dat na deze ene ze alle 9 op zijn.

Nou heb ik ooit geroepen bij de laatste test zal ik toch zeker wel zwanger zijn.

Ga zo ook nog even andere halen van het kruidvat denk ik.

Dametje kan me voorstellen dat je flink moe wordt van dat gebemoei van anderen. Lijkt me soms knap lastig!

Mibb opzich wel handig verloskundige om de hoek. Wel jammer dat je nog niet gelijk een afspraak mag maken.

Wel spannend met konningendag vertellen aan familie. Weet je al hoe je het wil gaan doen?

Snok gaat het met jou nog een beetje?

Pebbles bekkenklachten lijkt me wel erg lastig, had je die bij Fleur ook?
Pluis, wat maak jij het ook weer spannend! Dan zit je nog net in 2008 of al 2009?

Snok, dikke , wat rot dat je nu weer 2 weken moet wachten. Collega van mij had ook nog geen hartje bij 8 weken, bij 10 weken alles helemaal goed. Zoek lekker wat afleiding!

Plukkie, gefeliciteerd met je goede echo, leuk he om het hartje te zien!

Vlinder, haha het leek inderdaad een klucht (Pebbles, dat woord zocht je waarschijnlijk) en super leuk hoe iedereen reageerde!

Mibb, de hormonen vliegen je om de oren he? Lekker laten gebeuren en het is vaak de combinatie met vermoeidheid denk ik. En je kan toch wel alvast een vk bellen om een afspraak te maken, ook al is dat over 2 weken, dan heb je die staan en kun je daar een beetje naar toe leven?

Pebbles, klinkt vervelend die bekkenklachten, rustig aan doen dus... En dat twijfelen en geen keuzes kunnen maken is herkenbaar, haha!

Dametje, irritant dat soort kerels, als jij en je vriend maar weten hoe het zit en doen wat jij belangrijk vindt. Ik merk het omgekeerde dat ik me moet verdedigen omdat ik 4 dagen ga werken en mijn kind dus 4 dagen in de creche "wegstop". Ik moet zeggen dat dat hier op het viva-forum ook bijna taboe is..... Niet specifiek op ons topic hoor!

Zus, %$@^*()! dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Goed van je dat je zo posititief blijft hoor!

Beer, alles goed? Iedereen weer een beetje beter bij jou, volgens mij de laatste tijd veel ziekjes geweest? En al nieuwe huis-verhalen?

Wij zijn zondag 1 jaar getrouwd dus we gaan het weekend even weg. Niet heel bijzonder (geld sparen voor baby en nieuwe huis.. ) Mijn schoonouders zijn op vakantie dus we gaan naar hun huis, wonen lekker buiten tussen de weilanden in Noord-Holland. Lekker uiteten en genieten van het mooie weer!

Iedereen fijn weekend

liefs

Freddy
@Snok, sterkte met wachten, lijkt me in jouw situatie wel heel lastig. Maar ja, het is ook zo dat door die miskraam de cyclus inderdaad nog even wat anders kan zijn. Nog heel even afwachten dan maar, en veel afleiding zoeken....

@Zus, bij jou is het ook lastig he? niet ongi en niet zwanger...

Heb je al een dag in gedachten waarop je weer wil testen, of weer naar de ha gaat? Het is denk ik wel goed dat je die ovulatietesten hebt gebruikt, daar kan een huisarts dan ook wat mee, lijkt me.

@Plukkie, SUPER een sinterklaaskindje... hahaha (volgens mij bevalt slechts 4% van de vrouwen op de uitgerekende dag, dus euh....

@Pluis, jij maakt het ook lekker spannend hier hoor, een heeeeel vaag streepje. Ik ben benieuwd, en zal hard voor je duimen de komende dagen!

@Mibb, erg he die eerste weken, dan schiet er echt van alles door je hoofd (had ik tenminste toen).

@Pebbles, sterkte met de bekkenklachten (ik lees ook af en toe mee op t andere forum), lijkt me toch wel erg zwaar voor je!

@dametje, erg he, dat commetaar, en dat blijft nog de hele zwangerschap. En als je pech hebt nog een poos langer.Niets van aantrekken in ieder geval, en doe wat je zelf wilt, en vindt dat je moet doen! En het schiet nu lekker op he, 25 weken alweer!!!

@Freddy, alvast gefeliciteerd voor zondag! Hier gaat alles weer goed gelukkig (afkloppen). Nog geen huizen nieuws, misschien dat ik volgende week wat meer tijd heb om eens lekker rond te neuzen!!!

We gaan dit weekend nog even weg, en dan blijft dochter een weekje bij opa en oma logeren, dus volgende week alle tijd voor mij- en onszelf (ik heb ook nog eens vrij, dus echt vakantiegevoel). Alleen het weer wordt wat minder helaas, maar ja, wil in huis ook nog een heleboel doen, dus dat is denk ik wel beter voor de planning... Fijn weekend gewenst voor iedereen!
Wat zijn jullie toch stel lieverds; Freddy DAT stelt me dus echt gerust...misschien wat korter maar misschien of misschien beetje achterstand..ik hou me eraan vast..Ben postitief en ga niet bij pakken neerzitten. Mocht het fout zijn dan heb ik nog genoeg klote dagen voor de boeg dus ...pak mezelf bij elkaar Ga zo heelrijk borrelen (euh water hahahah) en daarna eten met heel stel vriendinnen...Mij krijgen ze niet gek

Ennuh fijn weekend Freddy!!! Gefeliciteerd met je 1 jarig huwlijk...

Dametje laat je niet gek maken...laten lullen en lekker verder zwangeren

Mibb snap je "bezwaren" maar zoals Pebbles zelf ook zegt...er vallen er altijd af (vaak met verdrietige reden maar goed). Er zijn ook gewoon mensen die afhaken....Maar schrijf lekker waar je wilt ok?

Pluis heeeeeeeeel spannend....ben benieuwd.....
goedemorgen dames,

Snok, hou moed! alles komt vast goed. lekker water gster?

freddy, gefeliciteerd! geniet van je weekendje.

dametje, llaat je niet gek maken!

pluis, wanneer ga je testen? nog voor dinsdag? ik wil graag nog weten hoe het zit voor ik weg ga.

hier vanmiddag vrijezellenfeest van as schoonzusje, hoop dat mijn schoonzussen geen vermoedens krijgen, begin een buikje te krijgen dat ik niet meer helemaal in kan houden (is dt normaal, nu al?) en mijn borsten zijn gegroeid, al die meiden hier zijn zelf moeders dus ik hoop dat die er niet een neus voor ontwikkeld hebben.

nu nog even hard werken moet voor ik naar israel vlieg nog een ngroot verslag inleveren.

liefs groetjes vlinder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven