Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@Mo...34 dagen is natuurlijk nog wel normaal. Ik bedoel meer...als je vaker achter elkaar een cyclus hebt van rond de 40 dagen of meer. Dan kun je beter direct naar de gyn. Dan krijg je gewoon tabletten om je cyclus en dus je eisprong regelmatig te maken. Maar ik denk dat je dan al wel een tijd een lange cyclus moet hebben.

Maar met 34 dagen hoef je je niet ongerust te maken hoor!!
Hier kwam het echt met bakken uit de hemel. En nu is het weer benauwd. Irritant weer. Volgens mij weer god niet waar hij zin in heeft.
@Mo...ontpillen is een vrouwensmoes hoor!! Ontpillen is bewezen onzin...Het kan zijn dat je menstruatie weer op gang moet komen, maar je hormonen van de pil zijn na 48 uur uit je lichaam.
Hmmm, dan moet mijn lijf gewoon even zichzelf leren kennen. Nu wel weer gevoel dat het eraan zit te komen, maar of het dan echt zo is....

@Aruba, hier precies hetzelfde: regen, zon, regen, zon....

Ga een boodschappenlijstje maken, stuur ik moman de deur uit ;)
Vandaag weer nieuwe "zwanger worden" tabletjes gekocht. Eng en leuk tegelijk.
Hier komt het ook met de bakken uit de hemel zetten.

Ik ga wel nu mijn mestruwatie beter bij houden. Ook omdat het zo onregelmatig is. Maar ik heb de pil ook een jaar niet geslikt. Misschien heeft het invloed misschien niet.

Ik hoop voor poca dat het morgen wel mooi weer blijft.
Aruba

wat voor soort pilletje zijn dat. Het woord zegt het al.

Maar ik heb er nog nooit van gehoord.
Babymerel: die zijn van de Etos. Er zit natuurlijk foliumzuur in maar ook groene thee voor een goede cyclus en nog een aantal bestanddelen die het aanmaken van gezonde cellen zouden stimuleren.
En poca is over 1 dag al een getrouwde vrouw....
...
...
@Poca: Morgen ben jij de bruid!!!! Mocht je dit nog lezen: ik wens je een supermooie dag toe morgen. Geniet ervan en laat het maar lekker over je heen komen. Ik zal aan je denken morgen.

@Kruimel: Ja, haha, lang leve de Uni! Hier kon ik twee studies voor de prijs van een doen, dus toen ben ik maar een tweede studie begonnen omdat studie 1 niet meer zo beviel. Wat heb jij dan nog meer gestudeerd waar je nu ook niets meer mee doet?

@Babymerel: volgens mij ga ik zometeen automatisch al rekenen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn als mijn cyclus een beetje regelmatig is. Zonder erbij na te denken dus.

Ik slik trouwens pijnstillers tegen hoofdpijn en migraine. Verder heb ik bijna altijd last van spierpijn en heb ik chronische pijn in mijn stuitje. (ik weet het, ik ben echt een kneus eerste klas) Vooral dat laatste is goed k*t want ik kan hierdoor al jaren niet meer fietsen, roeien, paardrijden en ik moet altijd op kussens zitten. Maar baby's houden niet zo van pijnstillers en ik heb liever 9 maanden pijn dan dat mijn kind er iets aan over houdt. Dat wordt een beetje afzien dus, maar dat heb ik er wel voor over.

@Mogalie: Het blijft toch heel raar dat de vorige keer je cyclus 34 dagen was en nu zoveel langer. Ik vind het echt heel rot voor je meid.

@Justline: Wat lief van je dat je foto's gaat maken van Merel! En fijn dat je nu je witte broek weer aan kan. Ik ben nog steeds ongesteld, maar mijn witte broek waar ik o zo'n mooie kont in had is vorige week waarschijnlijk onherstelbaar bevlekt en beschadigd in Amsterdams foutste kroeg. Die kan ik dus zowieso niet meer aan. Ik was natuurlijk weer zo slim om mijn witte broek (want sexy kont) aan te trekken naar het vrijgezellenfeestje van een vriendinnetje en natuurlijk stond het bier en wijn tot aan mijn knieen te klotsen. Ik heb hem al meerdere keren gewassen, geweekt, voorbehandeld en gevlekkendept (is dat een woord?), maar geen resultaat tot nu toe. Morgen ga ik hem waarschijnlijk in een wanhoopspoging in het chloor leggen.

@ All: nadat ik mijn hele ja-maar verhaal van gisteren nog eens door zat te lezen, samen met jullie commentaar dat het nooit de goede tijd is als je het hele kinderen-krijgen-verhaal op deze manier gaat benaderen, vond ik mezelf eigenlijk ook wel een beetje een zeur. Er valt immers toch niets te plannen omdat het net zo goed nog een jaar duurt. En dan baal je inderdaad weer dat je niet eerder begonnen bent. Bovendien komt het volgens mij bij mij toch nooit uit als ik het weer uitstel, er is altijd wel een excuus in de trant van werk, studie en geld.

Kortom, gisteren met man maar weer eens een goed gesprek gehad en hij vond eigenlijk ook dat ik het allemaal veel te verstandelijk zat te benaderen met al mijn tegenargumenten. Ik ga nu dus zo'n beetje voor het eerst van mijn leven met mijn gevoel mee en tegen mijn verstand in: ik ga vrijdag niet meer met een nieuwe pilstrip beginnen en dan zie ik wel hoe het loopt. Waarschijnlijk nog wel even condooms omdat er nog een paar rontgenfoto's aan zitten te komen (volgens mij niet zo heel goed voor baby's), maar de eerste horde is genomen. Ik ga me maar proberen af te sluiten voor alle redenen waarom het nog niet uit komt, want ik wil dit al heel lang heel erg graag. Best stoer van mezelf vind ik zo.
joepie

florence

wat goed zeg!!

maar wat een toestand met al die medicijnen en zo.

ja, inderdaad rontgenfoto maken is inderdaad niet verstandig als je zwanger bent .Meestal vragen ze dat zelf al. Vandaar dat ik het ook even op een laag pitje heb gezet. Nog 4 pilletjes van deze strip mijn stop week en dan nog 1 strip, en dan me stop week. En dan moeder natuur. maar wel in de vriezer. van wegen de foto's
Hoi Babymerel,

Ja, goed van mij he?

Nu weet ik het weer ja, dat jij ook die rontgenfoto's moest laten maken. Wel balen, maar gelukkig is het ook niet zo heel erg lang wachten toch? Inderdaad wel een toestand met die medicijnen ja. Ik weet dat ik inmiddels een medicijnafhankelijke hoofdpijn heb. Oftewel bijna elke dag hoofdpijn juist door die pijnstillers. Dat betekent dus afkicken. Dat heb ik twee jaar geleden al eens gedaan, dus ik weet dat het kan. Maar wel moeilijk vol te houden.

Jij moest toch rontgenfoto's laten maken voor je bekkeninstabiliteit, of heb ik dat nou niet goed onthouden? Ik moet ze laten maken omdat ik woensdag een testbehandeling krijg voor die pijn in mijn stuitje. Ze zetten hierbij naalden in mijn rug waar electriciteit doorheen gaat zodat mijn zenuw wordt geblokkeerd. Als die testbehandeling goed gaat mag ik nog een keer langskomen en dan gaan ze het daadwerkelijk doen. Weet alleen niet hoeveel tijd daar tussen gaat zitten, dus hoe lang ik nog moet wachten.
Hallo allemaal,

Ik ben nog heel even online gekomen maar heb niet veel tijd dus heb niet alles kunnen lezen. Ik heb mijn adres in de groep gezet!

Vanmiddag de jurk nog gepast en die zat nu gelukkig perfect!

Ik hou jullie op de hoogte en zet zsm foto's in de groep!

Veel geluk met zwanger worden in de tijd dat ik er niet ben en tot over 2 weken!

Groetjes Poca
quote:pocahontas14 schreef op 07 augustus 2008 @ 20:09:

Vanmiddag de jurk nog gepast en die zat nu gelukkig perfect!

Ow, wat leuk zeg! Ben zoooo benieuwd! Geniet ervan meid!

@Florence, Supergoed van je dat je je gevoel volgt! You go girl!

Is je stuitje al eens onderzocht dan? Lijkt me toch wel erg vervelend om al die dinggen niet te kunnen!

Balen van je witte broek, haha. Misschien Vanish Crystal White proberen?

@Lisa, ja, weet ook eigenlijk niet wat ontpillen in zou moeten houden, is gewoon zo'n term die je om je oren gegooid krijgt...

Eens even kijken of babyboom nog komt of dat het alweer voorbij is.

...
Hé Merel, ik zag je lopen....toch? Helemaal in het begin.

@Lisa, nog een stukje mee kunnen pikken?
ja, ik ben paar keer in beeld geweest.

En merel was druk bezig met stokje op een traingel ding aan het slaan. ik weet niet hoe het heet.

Florance

ik moet voor mijn cyste

slijtage

spondylolythesis ( verschoven ruggen wervel)

Ik wou dat ze ze dat mij als eerst hebben gedaan. Maar het kwam ook omdat er nog geen goede diagnos was gesteld.

Ik ga volgende week bellen.
Vanisch werk niet altijd. de vlekken die merel maakt met al die potjes eten. Echt niet dat het werkt. Vooral die with stinkt als de hel. Vooral bleek geur. Echt om bijna over je nek te gaan. En dat moet niet want anders heb je weer vlekken.
Kom net terug van een tupperware. Veel te dure magnetronschaal gekocht a 60 euries. Maar goed...wel gezellig. Reageer morgen overal op. Moet eerst nog ff werken van 7 tot 15. Dus wordt wel morgenmiddag. Ga nu snel slapen.

Truste allemaal!!!

@JL zie groep
@Mogalie: Ja, ik vond het ook een gevalletje 'applaus voor mezelf' hahahah!

Ja, dat stuitje is een al 6 jaar slepende kwestie, echt balen. Alles ook al gebrobeerd: orthopeet, rontgenfoto's, manuele therapie, prednisolon injecties, pijnpoli. Wat ze nu gaan doen is echt het allerlaatste wat ze nog kunnen proberen volgens de anesthesist. Als dit niet helpt dan ben ik echt uitbehandeld. Hopen dus dat dit hem gaat worden. Als het niet lukt is is jammer, maar dat overleef ik ook wel weer. Dan blijf ik gewoon lekker met mijn kussentjes slepen.
Oh ja, Vanish nog niet geprobeerd, ik zet hem op mijn lijstje .
Misschien een domme vraag, maar heb je je stuitje eigenlijk wel nodig? Is toch een rudimentair deel van je lichaam?

@Merel, leuk toch, dat je in ieder geval in beeld bent geweest? Heel veel stellen zullen niet meer in de afleveringen verschijnen!

Vannacht zo raar gedroomd....Legendarische ex ging trouwen en ik was daar ook (sowieso al raar), hij fluisterde dat hij eigenlijk niet wilde en zei dan ook 'nee'. Vervolgens weer dikke spanning tussen ons.... Pffff, zo raar. Hebben jullie ook zo'n ex die heel soms dat soort gevoelens opwekt?
Ik heb niet zo'n ex Mogalie. Al ongesteldheid te bekennen bij jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven