Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
quote:Romi82 schreef op 08 augustus 2008 @ 11:56:

@Aruba, eindelijk weer beginnen binnenkort... Gun het je zo!Lief!
hier is het trouwens takken weer. Het komt met bakken uit de hemel zetten.
Haha.....pffffffffffffffff, ben ik even suf bezig!
quote:babymerel schreef op 08 augustus 2008 @ 11:59:

@ aruba

Jammer dat het echt niet eerder kan. Ik heb via mijn verzekering zorg bemiddeling gedaan. Ik kon toen bijna een maand eerder komen. Wel bij een ander ziekenhuis natuurlijk. Misschien een idee.

Bij CZ verzekerd toevallig? Dat is nu ook mijn huidige zorgverzekeraar én werkgever best handig soms . heb al gekeken wat ze voor me konden doen maar ze gaven al aan dat het het niet veel sneller zal zijn. Op zich is een wachtlijst van 3-4 weken natuurlijk vrij normaal.
He gezellig, is iedereen vrij vandaag?

@Romi: mag je jouw migraine medicijnen bij een zwangerschap gebruiken? Op mijn bijsluiter staat dat ze het effect bij een zwangerschap niet kennen en dat het daarom wordt afgeraden. Maar goed, als je echt helemaal kapot gaat van de pijn kan ik me voorstellen dat je het toch neemt, zeker als je niet weet of je zwanger bent. Ik ga hier misschien toch ook nog eens de huisarts over bellen. Wat goed trouwens dat je alleen nog paracetamol slikt. Maar ook daarmee schijn je weer mee uit te moeten kijken tijdens een zwangerschap. Je mag ook niks!
Ik heb jullie gezien Babymerel

Duidelijk erg muziekaal die meid van je
anoniem_68801 wijzigde dit bericht op 08-08-2008 13:03
Reden: Foutje
% gewijzigd
W
Het huis begint al helemaal lekker te ruiken hier!
Tatje heeft mijn kindje gezien. Joepie!!!!!
Aruba

Ja, drie a vier weken zijn inderdaad normaal. Ik moest toen bijna 4 maanden wachten. Ik vond dat nadelig. want ik kon dan niet verder behandeld worden. En toen had ik nog heel veel pijn. Je mensen die het wel doen. Want dan zitten ze ook weer 4 maanden langer in de ziektewed. Ik vind dat niet gepast. Dus vandaar die actie. Maar ook voor mijn zelf natuurlijk.
W
@Florence, bij mij stond ook dat niet bekend was wat het effect was van migrainemedicijnen op zwangerschap. Maar als ik het niet trek zal het wel moeten denk ik dan maar..

Wel apart je verhaal over je stuitje. Nooit eerder gehoord, maar klinkt wel echt heel erg pijnlijk...

In de stad net 3 korte broeken gekocht, een truitje en een jurk. En dingetjes als zonnebrand enzo en een paar testen van de kruidvat
@All...wat een boel geschreven weer zeg. Weet zo even niet meer wie en wat, want ik ben moe moe moe. Hoop dat poco een beetje mooi weer heeft daar!

@florence...wat naar van je stuit. Ik heb daar eens last van gehad omdat ik met de oudste te hard van de glijbaan ben gegaan in zo'n indoor speeltuin. Deed echt 6 weken goed veel pijn. Moet er niet aan denken dat altijd te hebben. Respect!!

@Merel..ik ga zo ff babyboom kijken. En ik zal goed opletten!!

@Romi, wanneer ga je precies weg??
@T&G, ik ga volgende week vrijdag naar Texel en dan kom ik maandag terug en dinsdagochtend om 5 uur vlieg ik naar Tunesie.

Maar aankomende maandag t/m donderdag dus ook nog een cursus met hotelovernachtingen..
...
quote:Lisa1977 schreef op 08 augustus 2008 @ 18:48:

@ Florence: die tuinbroek gaat dan nog wel, maar die schoenen !!!!Rill.....
Wat kan het leven erg vreed zijn. Mijn vriend moest vandaag naar een begrafenis van een collega. Zonder ziek bed of ander klachten. Stortte hij in. En werd nooit meer wakker.

Even gezellig bij vrienden op de koffie. Maar eigenlijk nooit meer thuis komen.

Het intense gevoel dat je nu echt heb als je vader bent, word echt duidelijk beversticht. En zeker als 2 kinderen van 9 en 7 jaar een teddybeer op hun vaders graf leggen. Die plotseling zonder waarschuwing uit hun leven is gerukt.

Dit gebeuren branden extra op je netvlies van mijn vriend. En zeker als je bedenkt dat je zelf een dochter hebt.
@Lisa, we blijven 2 weken op dezelfde plek zitten in een All Inclusive resort. Maar we zijn met zijn 8en, dus dat wordt vast heeeel gezellig.

Mijn ouders, 2 zusjes en broertje, ik en mijn vriend en vriend van zusje.

Zou leuk zijn als ik mijn ouders goed nieuws zou kunnen vertellen op vakantie... Heb iig voldoende testen..

@Merel, heb net Merel gezien bij Babyboom
joepie, romi heeft merel gezien!!!
@ Babymerel: Jeutje...heftig verhaal zeg! Lijkt me echt vreselijk!

@ Lisa: Ik zie geen schoenen! Alleen de onderbenen...?

Net gewerkt, dus ik ga maar eens slapen...

Hoop dat Poca een geweldige dag heeft gehad!!!
Goedemorgen!! Ff twee of drie uurtjes werken op mn vrije dag..pff..ik ben ook veel te goed!!!

Tot straks!!
quote:Romi82 schreef op 08 augustus 2008 @ 17:00:

In de stad net 3 korte broeken gekocht, een truitje en een jurk. En dingetjes als zonnebrand enzo en een paar testen van de kruidvat

Haha, dat is pas iets tussen neus en lippen door zeggen... Maar neem je die mee op vakantie ter controle van de matcare-testen? En Tunesie...heerlijk!

@JL, woon je nog niet zo lang samen dan?

@Allemaal, poca heeft mooi weer gehad. 's avonds droog en overdag zijn er, volgens mij ouders, in de verschillende dorpen samen 3 regenbuien gevallen, dus daar zal ze er 1 of 2 van gehad hebben. Bij het maken van de foto's is het een ander verhaal. In de PSV-stad regende het veel...(toch, Lisa?)

@Florence, heb laatst Moman de aptoheker laten bellen om te vragen of ik migrainepil mocht slikken. Hij zei van niet, omdat niet bekend is wat voor effect het heeft op een zwangerschap... Maar dat was wel een dagje afzien hoor!

@Merel, hè bah, wat een naar verhaal! Het leven is soms heel oneerlijk, dat hebben we hier pas ook mogen ervaren. Daar word je dan inderdaad even flink door wakker geschud.

@Lisa, ik zie de schoenen ook niet, klein stukje geel.....ik heb ook gele schoenen

@GV, je bent idd veel te goed

GIsteren bij ouders gaan eten en daarna naar dat festival. Was heel leuk, wel beetje dronken!!! In de trein naar huis zat vriend te mokken dat ie nog niet weg wilde en de reis duurde laaaaaang. Niet fijn dus. Hier in de stad nog even de kroeg ingedoken en daarna naar huis. En natuurlijk 4 uur later weer wakker door een megakater........maar beneden (lekker koel) op de bank verder gaan slapen en en stevige ibuprofen ingenomen! pffffff, laat mij maar snel zwanger zijn, ben ik meteen van die katers af!
@Mogalie, ik wil echt niet dat ik zonder testen in Tunesie zit en daar moeten zoeken naar testen... Je kunt er maar genoeg hebben...

Wel raar bij de Kruidvat dat op het schermpje boven de kassa heel groot zwangerschapstest komt te staan als ze hem scant.

Vriend vond dat totaal niet interessant, vond ik wel stoer van em

Gisteravond heel lang over kindjes en zwangerschap gehad in bed.. Hij zei nu al dat hij er wel vaker uit zou gaan als kindje huilde en hij vroeg zich af of ik borstvoeding wilde gaan geven.

Elke keer wil hij toch wat meer weten.

Als ik zwanger zou zijn mocht ik 9 maanden lang hem alles over zwangerschappen en baby's laten lezen. Want dat wil hij toch wel alles weten.. Hij wordt echt wel een goede papa, dat weet ik zeker
@Romi, heel schattig hoe hij reageert! Dat komt helemaal goed!
W

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven