Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
...
Iehhhhlll......I'M SCARRED FOR LIFE! haha....gelukkig geen plaatje...
Zo....stukken beter

http://www.rezaonline.nl/images/troet.jpg
anoniem_66477 wijzigde dit bericht op 24-06-2008 10:39
Reden: Sorry, was véél te eng
% gewijzigd
quote:Lisa1977 schreef op 23 juni 2008 @ 22:11:

@ Poca: wij hebben geen huisdieren. Lisaman is enorm allergisch voor beestenharen en wij zijn niet zo'n beestenmensen. Haha behalve Lisaman die is natuurlijk een beest in bed

Haha, in wat voor bui was jij gisteren?

Ik durf die links ook echt niet aan te klikken. Moet er niet aan denken. Kan ie dan ook gaan blaffen en bijten met die haren en tanden? BAH!

@JL, je man niet verwond met de tondeuse?

Hier keelpijn. Moman had het vorige week, bleek een besmettelijk virus te zijn. En bedankt........

Ga me maar eens nuttig maken!
Sukkel dat ik ben. Toch te nieuwsgierig en op het plaatje geklikt. Mijn boterham kwam er bijna uit......
@ Roadster: Ik hoop dat je het gehaald hebt!

@ Mogalie:Een bruine labrador vind ik ook geweldig!~Maar dit is ons laatste beestje dat erbij komt tenzij er eentje naar de eeuwige jachtvelden gaat volgens pocaman....

@ aruba: inderdaad vreemd dat een ziekenhuis het weigert als de HA het voorschrijft. En met pijn vakantie hebben is inderdaad niet leuk. Ik hoop dat ze er snel achter komen dat het niks ernstigs is!

@ Kroket: Een truitje moet toch kunnen? en als iemand je gezien heeft kun je altijd nog zeggen dat het voor een vage collega is...

@ Lisa: Haha een platgereden welpie, ja dat is ook een statement maken haha. Ik ben nu trouwens voor Rusland en de welpies heb ik opgeborgen voor het komende WK.

@ Lisa en Mo: En al veranderingen qua ongesteldheid?
nog helemaal niks. Ook geen buikpijn meer....

Enne, shoot me, maar ik ben voor Deutschland!
@ Mogalie: nee hoor ik schiet niet, ik woon bij de grens in de buurt he;-) O ja en als je Snoet wilt zien dan moet je alleen op het fototoestel klikken dan kun je haar foto nog wel zien.
W
quote:pocahontas14 schreef op 24 juni 2008 @ 08:44:

@ aruba: inderdaad vreemd dat een ziekenhuis het weigert als de HA het voorschrijft. En met pijn vakantie hebben is inderdaad niet leuk. Ik hoop dat ze er snel achter komen dat het niks ernstigs is!

Wat weigert?

Romi: Haar en tanden....? dan kom ik al gauw uit bij zoiets:

Het zou ook heel goed kunnen dat die pijn van die cystes komt ja. Alleen nou zijn ze dus weer bang dat die cystes komen van de onrustige cellen en dus de kanker. Als dat het niet is gaan ze die cystes maar leegzuigen ofzo.

Mogalie, je bent overtijd. hoe voelt dat nou?
weigert om een echo te doen!

Enne, voelt heeeeeel raar
Ow nee joh, ik heb al zoveel echo's gehad. Ik kan mijn muren behangen met echofoto's. Anders hadden ze dat weefsel ook niet ontdekt. Maar wat ik nu wil is een kijkoperatie. Dus dat ga ik volgende week aankaarten.
Wanneer ga je testen?
W
Hallo meiden,

Ben eventjes twee dagen niet online geweest, zondagavond was ik zo slim om van de trap te vallen, auw... en nu heb ik zo'n spierpijn dat ik t gisteren alleen maar in bed wou liggen. Maar moet blijven bewegen hoor ik van iedereen anders wordt de pijn alleen maar erger. Dus nu toch maar mn bed uitgekomen.

@Mogalie, ik lees dat je overtijd bent? Heb je normaal een regelmatige cyclus? Zoja, dan zou ik toch even gaan testen hoor, spannend

@justline: waarom moet je naar de gyn?

Ik heb trouwens al een keer hele schattige slofjes gekocht. Maar probeer bewust nog niks te kopen. Mijn moeder heeft op een hele doorzichtige wijze al een keer geinformeerd of ik al babykleertjes wou hebben. Ze zei me dat ze een keer in een discussie zat met andere vrouwen:

Ik zat met een paar vrouwen koffie te drinken toen zei 1 dame dat ze al babykleertjes had gekocht voor haar dochter die nog niet zwanger is. Toen ze een andere vrouw dat ze dat nooit zou doen, maar ik had er niet echt een mening over. Wat vind jij daar nou van Romy?

Duhhh...ik had natuurlijk gelijk door wat ze bedoelde.

Die dermoidcyste ziet er trouwens erg ranzig uit. Bij dit soort dingen ga ik altijd gelijk googlen op afbeeldingen. Erg pervers, maar ja kan t niet helpen...
W
@Poca, wat een schatje! Even verder zitten klikken en zijn allemaal leuk.

T is dat ik er al 3 in huis rond heb lopen waarvan 1 de laatste tijd echt rotbuien heeft..

@Romy, idd erg duidelijk. Mijn familie maakt ook altijd van die fijne opmerkingen..
@ Romy79: wat vervelend van de trap vallen! Niet te vaak doen;-) maar troost je ik val in ieder huis wel een keer van de trap door mijn eigen lompigheid...

Haha jou moeder is al nieuwsgierig haha.

@ Aruba: Ik bedoelde inderdaad de echo weigeren. Maar ik duim dat je de kijkoperatie wel krijgt!

@ Mogalie: Ik duim voor je en leef met je mee!
@ Romi: Ja lief he, is ook heel moeilijk kiezen maar dit is nummer 3 en de laatste...
@Poca, die echo weigeren gebeurde mij en niet Aruba
Inderdaad erg raar dat ze een echo weigeren! Het is wel zo dat bepaalde dingen niet gevonden worden met een echo, enkel bij kijkoperatie, zoals bij mij 't geval was... Maar ik was toch blij dat ze eerst een echo hadden gedaan, voor hetzelfde geld is een kijkoperatie dan niet meer nodig!

Ik stond gisteren in de boekenwinkel, heb zowat alle zwangerschapsboeken bekeken, en er dan maar geen gekocht... Echt heel raar, maar een stemmetje in m'n hoofd zei dat ik het nog maar even niet moest doen...

Bovendien heb ik ook een heilige schrik dat m'n moeder het boek zou vinden (woon nog thuis). Ik heb mezelf dus nu voorgenomen dat wanneer we een huis gekocht hebben, mijn eerste aankoop een zwangerschapsboek is!!

Ik ben trouwens op zoek naar een goed boek voor al vóór de zwangerschap, niet enkel zo'n 9 maanden boek: iemand tips?
Ben trouwens al de hele tijd aan het denken hoe het in godsnaam mogelijk is dat er in je buik haar en tanden gaan groeien...

Ben ook wat gaan googlen voor mijn kijkoperatie, ben er toch maar wijselijk heel snel mee gestopt! Wat je allemaal kan hebben!?! Hoop van harte dat de buikpijnlijders onder jullie hier niets van hebben!
@ Romi: sorry te snel willen lezen:-)

@ aruba: ook sorry dat ik dacht dat de echo jou werd geweigerd

@BB: Je hebt heel veel keus in die zwangerschapsboeken en ik begrijp heel goed dat je niet wilt dat je moeder ze vindt;-)
te nieuwsgierig, test gedaan, niet zwanger.

ga ik nu even bijlezen...
@Romy2, balen dat je bent gevallen, bewegen is idd goed, dan blijven spieren warm en soepel=minder pijn.

@BB, weet niet of die 'van tevoren boeken' te koop zijn...

Ga even eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven