Wordt 2008 ons jaar?

31-12-2007 15:06 13438 berichten
Alle reacties Link kopieren
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Hills Hills boy! 22 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009

mama uitger j/m opmerkingen Mimpje27 mrt ? VERLOF! Jobje1 juni ? 18 mrt vlos Missc18 aug 19 mrt vlos WIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Rossianov 0729 mrt22 maart 1e prik Floortjejan 0831 mrtnog even geen MMM Ann17 aprGorgijan 071e IVF poging, 27 mrt echo
Tijd: 15 minuten...........haha
quote:mamadeb schreef op 06 februari 2008 @ 07:38:

Tijd: 15 minuten...........haha

Er worden hier nog records gebroken!

Goedemorgen trouwens allemaal! Zit alweer een half uurtje op kantoor, ga lekker even een bakkie koffie halen!

Werkse en/of fijne dag!

(kom vast ondanks mijn goede voornemens nog wel ff WOG'en
Goeiemorgen allemaal!

Bep, wat moet het moeilijk voor je zijn geweest. Knuffel voor jou!

Ik twijfel heel erg wie ik het nu wanneer ga zeggen... maar ik vind het ook wel heel prettig dat ik al mijn vehalen kwijt kan bij de mensen die ik heel erg vertrouw.. en om daar tegen te liegen... vind ik ook helemaal niet leuk.

Ik heb hier een hele goede collega en vriendin ik denk dat ik t haar ga zeggen.. Nu ik ook lekker misselijk begin te worden, emotioneel om niets en al die spannende dingen .. wil ik t toch wel graag zeggen....

Dankjewel dat je je verhaal wilde delen.

MIchigan, je hebt helemaal gelijk.. we moeten genieten van alles wat we hebben en niet zo twijfelen over al die onzekerheid.. doen we het wel goed.. hoe gaat t.. kunnen we dit..

Lelie hoe is het?

Lieve allemaal fijne dag en heerlijk om zo te kletsen met zn allen!!

Kus Maki
Goedemorgen lieve dames,

Mamadeb, wat een geweldige tijd!! Echte speedsex

Nou maar hopen dat die snelheid overslaat op zijn zwemmers.

Maki, al misselijk? Dat is vervelend voor je! Ik moet zeggen dat ik, op een stel enorme, brandierige (.)(.) nergens last van heb. Man vindt ze prachtig, maar ik heb liever niet dat ie eraan zit. Heb daarnet nog maar een test gedaan omdat ik het niet kan bevatten. Nog zwangerder als twee dagen geleden.

Lelie Hopelijk heb je heel veel aan vandaag!!!!

Jobje, hopelijk heb je een goed kunnen slapen na het schrijven van dit verhaal.

Anne, waar ben je? Is er al nieuws?

Ik ga even sporten, tot straks dames
Goedemorgen allemaal,

Mamadeb, super zeg 15 minuten? Inclusief de beentjes omhoog? Zal kijken wat ik er vanavond van kan maken....

Lelie, hoe laat moet je bij de gyn zijn? Ik hoop dat je dan duidelijkheid krijgt.

Maki, nu al misselijk? Bleh, niet leuk....

Ethereal, fijn dat de test nu nog meer zwanger aangeeft! Kan me voorstellen dat het nog moeilijk te bevatten is. Wacht maar tot je boven de plee hangt

TT dus jij gaat ook binnenkort al wat mensen op de hoogte brengen? Voel jij je al echt zwanger dan?

Missc, lekker blijven WOGgen hoor, best gezellig toch?

Michigan, ik besef me dat op sommige momenten ook ineens, dat vanaf nu het leven heel anders kan worden. Verantwoordelijkheid voor een kindje, bezorgdheid, of de grote teleurstelling dat zwanger worden misschien niet lukt en wat dan? Hoe ga je dan de rest van je leven invullen? Je leven wordt nooit meer zo onbezonnen als het was..... (bedoel ik niet zo negatief als er staat hoor)

Ff genieten van mijn bakje thee. Tot later

Goedemorgen !

Meiden wat hebben jullie hier weer veel geschreven. Zelfs ik kon het nu even niet bijhouden...

Gister op vistite geweest bij mijn vriendin, met zoon van 5 mnd. Eierstokken ging hoog en laag en van links naar rechts... Ze zijn weer rustig, Hoog tijd dat de klusdagen weer beginnen.

Ongesteldheid is beperkt gebleven tot 1,5 dag. Weer heel weinig voor mijn doen.

Mamadeb ! 15 minuten, klinkt als een echt moetje ! Snelste babyverwekking ooit! Hoop dat het zijn vruchten afwerpt!

lelie, heel veel succes vandaag. Ik hoop dat je op al je vragen antwoorden krijt!

Anne, Jobje, any news??

Ik ga ook even een kopje thee wegtikken. Tot straks
Hoi hoi,

sorry dat ik er even niet was toen er een vraag voor me was. Ik had gisteren dienst en was druk met van alles behalve een bevalling, Daarna bezoek gehad dus geen tijd om op het forum te kijken.

Maki gefeliciteerd!!!! Wat goed joh!

over de eerste echo, ik moet zeggen dat het wel verschilt per praktijk maar ik zal even vertellen hoe het bij ons gaat. Wij maken meestal de eerste echo tussen de 9 en 10 weken zwangerschap, soms iets eerder soms iets later. Maar liever niet rond de 12 weken omdat je dan ook per ongeluk zou kunnen zien dat bijvoorbeeld de nekplooi verdikt is en dan zit je met het dilemma wel niet vertellen. Niet iedereen wil dat namelijk weten, kan namelijk ook onschuldig zijn.

Bij vrouwen die eerder een miskraam hebben gehad willen we ook wel rond 8 weken al een echo maken, liever niet veel eerder want hoewel je al vanaf 6 weken een hartje kan zien is dat geen garantie dat het goed blijft gaan. Als er een miskraam optreedt is dat meestal al voor 8 weken. Bij 9 weken een positieve echo is dus heel gunstig.

Wanneer er sprake is geweest van een BBZ maken we wel eerder een echo met name om te weten of het in de baarmoeder zit. Er volgt dan altijd later nog een termijnecho.

MissB ik vrees dus dat er weinig op zit dan af te wachten, wel is oud bloed altijd beter dan vers bloed en ik weet niet of je ook echt buikpijn hebt? Bij een miskraam heb je echt buikpijn, schijnt op weeën te lijken. Ik hoop en duim voor je dat het goed gaat, spannend! Je mag altijd wat vragen hoor.

Rossia als ik jou was zou ik toch een test doen, 1.5 dag kan ook een innestelingsbloeding zijn.

Hier verder weinig nieuws, ik voel me raar maar dat zullen de hormonen wel zijn. Gisteren een ontzettende migraine aanval gehad, dat heb ik normaal bijna nooit (laatste was 2 jaar terug ofzo) ik kon bijna de letters op de pc niet meer lezen zo scheel zag ik. En sinds gisteren beetje vage zweem misselijkheid en gek gevoel in mijn buik, kan het niet anders omschrijven als een gek gevoel. Zal vast het op gang komen van mijn cyclus zijn, kan me namelijk niet voorstellen dat het 1 week na het verwijderen van de mirena al raak is. 1 maart mag ik van mezelf testen, misschien kan dat in het schema Ellein?

Lang bericht van mijn kant, ik ben vandaag lekker vrij dus kan volop meelezen.

groetjes Floortje
Floortje, ik dacht dat een innestelingsbloeding altijd een paar dagen na je eisprong zat en dus ruim voor je NOD? Of heb ik dat mis?? Krijg nu wel een beetje hoop en twijfel of ik moet testen, helemaal omdat ik gister echt zooo verschikkelijk moe was en s'avonds echt heel misselijk. Ook mijn darmen waren een beetje van slag. Maar ben bang voor weer de teleurstelling....

Ik denk er nog even over na.
Rossia een innestelingsbloeding treedt meestal op rond de periode dat je normaal ongesteld zou worden. Tenminste zo heb ik het geleerd. Paar dagen na de eisprong kan je wat bloedverlies hebben van de eisprong zelf, dat hebben sommige vrouwen soms.
Rossia, er zit dus niks anders op dan te testen! Nu ga ik ook denken: is dat bij mij dan misschien ook zo? En dan meteen: nee natuurlijk niet! Haha, maar ik wil het wel!

Floortje, is de migraine weer weg? Echt niet fijn, ik heb het een paar keer per jaar, maar dan kun je me ook echt opvegen....
Nou meiden, dan krijg ik zelfs hoop!

Mijn ongesteldheid is deze maand veel minder heftig dan normaal en ook veel sneller afgelopen. Maar toch best veel bloed. Hoeveel verlies je met zo'n innestelling Floortje?
Ellein ja gelukkig was het gisterenavond al weer weg. Was echt misselijk van de hoofdpijn, gatver.

Ben trouwens een beetje een muts maar wat is WOG??
Vera tja dat is lastig te zeggen. Maar ik denk aan innestelingsbloeding als de bloeding en veel korter is en veel minder heftig. Ik denk dat bij veel bloedverlies je er toch maar niet vanuit moet gaan dat het dat is...

Ik weet het. het is lastig.
Werk Ontwijkend Gedrag, heb er momenteel erg veel last van

Bij mij was het trouwens wel gewoon menstruatie, al kwam ie wel 2 dagen eerder dan verwacht. Was wel kort, bloedverlies normaal.

Vera, dan krijg je ineens hoop. Het zal toch niet??????????? Testen kan natuurlijk altijd, dan weet je ook meteen hoe ze werken.

Als ik de pil niet slik is het bij mij superheftig. Ik loop dagen krom van de buikpijn en ik ben meestal 5 dagen ongesteld, daarna een dag niet en dan nog 1 dag. Ik was nu 1 1/2 dag te laat ongesteld geworden en na 2 dagen bijna niets meer. Ik voelde me wel ongesteld (zondag had ik buikpijn) maar ik voelde me natuurlijk ook rot omdat ik het was geworden. Mijn borsten zijn wel gegroeid maar dat kan ook van het vele eten tijdens de vakantie zijn, haha, want ik ben wel iets aangekomen. Ellein, ik had op mijn NOD al een test gedaan dus dat kan ik niet als smoes gebruiken. Ik ben net even gaan googelen en ik kom ineens heel veel verhalen tegen van mensen die bloedingen gehad hadden en toch zwanger bleken te zijn. Ik wil absoluut geen valse hoop krijgen. Wat zal ik doen?
Misschien moet ik er dan toch een testje tegen aan gooien? Bloedverlies was minimaal (sorry voor de details, 4 grote rode druppels en daarna echt heel oud en bruin bloed), meer is het echt niet.

Ik blijf zo'n weeig gevoel houden, niet misselijk, maar ook niet top. Ik verweet het gister aan alle virussen die momenteel rondsluipen, maar nu denk ik zou het dan toch....

Hmmm, ik weet het niet hoor!
Vera, tegelijk! haha.

Ik denk precies hetzelfde, geen valse hoop, maar krijg nu toch testdrang...
Heej Meiden....

Wederom een WOG dag haha... maar meiden help me.. ik zit zo te gissen...

Ik zit te denken wanneer ik nu echt mijn eisprong heb gehad.. ben gewoon erg benieuwd.... Omdat ik 1 keer pas op dag 31 ongesteld ben geworden.. maar normaal op dag 26..

Omdat ik nu al op 2 dagen voor mijn NOD (berekent op 26 dagen) dus op dag 24 positief kon testen denken jullie dat mijn eisprong dan gebaseerd op een cyclus van 26 dagen is geweest? (Dus 12 dagen na mijn eisprong)

Want stel dat ik nu een cyclus van 31 dagen had.. zou ik wel heeeel vroeg al postief testen toch? (7 dagen na mijn eisprong al) Dat kan toch nog niet??

Is mijn verhaal nog een beetje logisch of maak ik het heel verwarrend nu... zucht.... Het lijkt mij dat je na 7 dagen na je sprong nog geen HCG aanmaakt toch??

Jullie enig idee?
Ladies, praten we elkaar nu zwanger of wat zijn we aan het doen????
Maki, ik heb geen flauw idee. Maar met de verhalen van vanochtend kun je zomaar al 9 weken zwanger zijn
Genoeg geintjes nu. Rossia, ik zou er nog maar een testje tegenaan gooien als het echt maar zo weinig was!
quote:Ellein schreef op 06 februari 2008 @ 10:49:

Ladies, praten we elkaar nu zwanger of wat zijn we aan het doen????

Lijkt er wel op he!

Als je graag wilt pak je alles aan, maar ik denk dat ik niet ga testen. Volgens mij is het een gewone ongesteldheid geweest en ga ik een maandje door. Mijn gevoel zegt dat het een negatieve test wordt, dus ik heb net besloten dat ik me die ellende ga besparen...
Ellein,

Ja dat zou wel makkelijk zijn he? Maar ja, je blijft toch hopen. Ik weet niet of ik ga testen, er is natuurlijk maar een superkleine kans. Maar ik vond het wel vreemd dat die heftige symptonen uitbleven. Maar een paar druppels bloed, Rossia, dat is wel erg weinig. Had je dat al eerder gehad?
Ow meiden lastig he...

Zou je kunnen testen met in je achterhoofd ik test zodat ik dan zeker weet dat het neits is? of vind je dat te moeilijk.. Dan heb je in ieder geval zekerheid.....

Laat je niet gek maken he meiden!!!
Ja, vorige maand ook al. Toen was het nog minder als deze maand Vorige maand was ik echt maar 1 dag ongesteld, deze maand 1,5 dag. Vaag he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven