yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
Even een hele dikke knuffel voor Yammini's oma

Dit moet haast ondraaglijk zijn. Weten dat uw dochter in het ziekenhuis ligt te bevallen, en dat ze het zo zwaar heeft, en niks kunnen doen

Ik leef net zo goed met u mee als met Yamuna en Yamman!
668, the neighbour of the Beast
quote:barba schreef op 06 januari 2009 @ 16:45:

[...]

Masochist

Haha! Ik vind spierpijn ook lekker!

Maar kuitkramp niet, dawaseengrapje.
Ik denk nog steeds 18.06 uur... Het zijn de laatste loodjes voor de Yammetjes!
quote:shining schreef op 06 januari 2009 @ 16:46:

[...]

Haha! Ik vind spierpijn ook lekker!

Maar kuitkramp niet, dawaseengrapje.

Oh, gelukkig, anders had ik mijn mening over jou bij moeten stellen
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
Ik voorspelde eerder al een jongen, dus daar blijf ik bij...naam Finn,

en als ze nog een ruggeprik krijgt om 3 uur dan denk ik dat ie omstreeks 8.30 eruit piept.
Zo, de eindsprint is dus ingezet en het halve Viva-forum staat bij de eindstreep de kleine op te wachten?

Dat is nog eens een entree maken, zeg!

geslacht: meisje

tijd: 18.12

naam: Yana, Lara of Ayla
Toe nou, Yammini, snel nog even voordat ik weer de fiets op moet
Zet je wijsvingers aan elke mondhoek en trek net zo hard tot je (bijna) scheurtjes in de mondhoeken krijgt. Zoiets ongeveer maar dan nog erger.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:toetyfroety schreef op 06 januari 2009 @ 16:49:

Ik voorspelde eerder al een jongen, dus daar blijf ik bij...naam Finn,

en als ze nog een ruggeprik krijgt om 3 uur dan denk ik dat ie omstreeks 8.30 eruit piept.Néééé, nog 16,5 uur?!?!?!
nou nog 9 min en dan is hij er..... hij luistert naar Dutch..... zo is dit ook begonnen hahahah
Maar ik las dat Y een ruggeprik heeft gekregen dus da voelt ze dat nu nog niet zo, komt nog :-)
Poep, wie heeft jou gescheten?
Verrassend, Yaminiisoma dat u ook een vanishing twin hebt gehad. Het zit in de familie dus.

Sterkte met de laatste loodjes wachten..
quote:louise1 schreef op 06 januari 2009 @ 16:51:

Zet je wijsvingers aan elke mondhoek en trek net zo hard tot je (bijna) scheurtjes in de mondhoeken krijgt. Zoiets ongeveer maar dan nog erger.

Oh.

Auwwwwwww.

Ik zeg niks meer
Als het daadwerkelijk een meisje wordt, zou het niet eens een gek idee zijn als ze 'Yamuna' als tweede naam krijgt.

Wat denken jullie daarvan?
Bijna, bijna, bijna?! We houden het in de gaten..
Ik vergeet mijn bevalling nooit! De pijn en alles ook niet, het was trouwens een ingeleide bevalling (infuus) of het verschil maakt weet ik niet want dat was de enige bevalling voor mij....maar ik had het met alle liefde nog een keer gedaan!!!!!!
Ik ben heel blij dat ik nooit meer hoef, Tibor.
Yamuna heel veel succes! Nog even doorzetten.

Ik gok op 20.34 en een jongen. De naam Dirk
Fok, ik moet dadelijk de fiets op en thuis ligt het internet er uit.

Als de baby niet binnen nu en 10 minuten geboren wordt moet ik wachten tot morgenochtend voordat ik weet hoe het afgelopen is...
tibor....ik wil heel graag dat ik mijn bevalling kon herrinderen..heb geen ruggeprik gehad of zo ..het ging heel snel na het breken van mijn water was ie er binnen 3 uur..... ik kan me ook de eerste momenten met zoon lief moeilijk herrinnderen...zo raar
Is er geen forummer die je kan smsen MM?

Ik moet ook weg zo, dus Yammini heeft nog een kleine anderhalf uur
668, the neighbour of the Beast
quote:tibor schreef op 06 januari 2009 @ 16:53:

Ik vergeet mijn bevalling nooit! De pijn en alles ook niet, het was trouwens een ingeleide bevalling (infuus) of het verschil maakt weet ik niet want dat was de enige bevalling voor mij....maar ik had het met alle liefde nog een keer gedaan!!!!!!Ik heb van mijn moeder begrepen dat een ingeleide bevalling absoluut geen pretje is. (Waarmee ik niet wil zeggen dat een reguliere bevalling lachen is natuurlijk). Maar haar andere bevallingen zonder inleiding vond ze een stuk beter te pruimen
Dirk
Maar 'ze' zeggen toch dat veel meer kinderen dan vroeger gedacht werd beginnen als tweeling? Daar is een tijd geleden een onderzoek over geweest. Door de vroegere echo's momenteel zien ze het schijnbaar vaker. Het tweede kindje is rond de 12 weken dan al helemaal verdwenen, maar rond de 8 weken bijvoorbeeld nog niet.

Ik heb het maar van horen zeggen, by the way...
quote:shining schreef op 06 januari 2009 @ 16:52:

Ik zeg niks meer Echt?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven