yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
dinsdag 6 januari 2009 om 16:46
dinsdag 6 januari 2009 om 16:49
dinsdag 6 januari 2009 om 16:53
dinsdag 6 januari 2009 om 16:56
dinsdag 6 januari 2009 om 16:56
quote:tibor schreef op 06 januari 2009 @ 16:53:
Ik vergeet mijn bevalling nooit! De pijn en alles ook niet, het was trouwens een ingeleide bevalling (infuus) of het verschil maakt weet ik niet want dat was de enige bevalling voor mij....maar ik had het met alle liefde nog een keer gedaan!!!!!!Ik heb van mijn moeder begrepen dat een ingeleide bevalling absoluut geen pretje is. (Waarmee ik niet wil zeggen dat een reguliere bevalling lachen is natuurlijk). Maar haar andere bevallingen zonder inleiding vond ze een stuk beter te pruimen
Ik vergeet mijn bevalling nooit! De pijn en alles ook niet, het was trouwens een ingeleide bevalling (infuus) of het verschil maakt weet ik niet want dat was de enige bevalling voor mij....maar ik had het met alle liefde nog een keer gedaan!!!!!!Ik heb van mijn moeder begrepen dat een ingeleide bevalling absoluut geen pretje is. (Waarmee ik niet wil zeggen dat een reguliere bevalling lachen is natuurlijk). Maar haar andere bevallingen zonder inleiding vond ze een stuk beter te pruimen
dinsdag 6 januari 2009 om 16:57
Maar 'ze' zeggen toch dat veel meer kinderen dan vroeger gedacht werd beginnen als tweeling? Daar is een tijd geleden een onderzoek over geweest. Door de vroegere echo's momenteel zien ze het schijnbaar vaker. Het tweede kindje is rond de 12 weken dan al helemaal verdwenen, maar rond de 8 weken bijvoorbeeld nog niet.
Ik heb het maar van horen zeggen, by the way...
Ik heb het maar van horen zeggen, by the way...