Zandwatertafel

14-04-2011 21:50 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een leuke zand-watertafel voor mijn zoontje die bijna 2 wordt.

Ik kom verschillende tegen op internet van Little Tikes, Step 2 en onbekend merken. De prijzen liggen ook nogal uit een. Ik wil geen goedkope meuk maar meer dan 100 euro vind ik ook te gortig.

Heeft er iemand tips?? Dan hoor ik ze graag
Marktplaats?
Ik heb ook op MP gekeken maar ik wil graag weten welk merk goed is.
Wij hebben zandbak en een gieter:-)
Ik zou in ieder geval niet zo'n tafel nemen waarbij zand en water gecombineerd wordt. Je weet gewoon dat dat een modderzooi wordt. Leuk voor een keer, maar jij kan 't steeds schoonmaken.
Vorige week zag ik zoiets bij Kruidvat. Was ¤29 geloof ik.
Ik zou 'm bestellen bij Wesco-Cats. Dat is een soort groothandel die vooral aan peuterspeelzalen e.d. levert, maar ook aan particulieren. Heb ze zien staan in hun catalogus, weet niet meer wat de prijs was, maar vond ze niet duur. Hebben ook een website.
Thanks voor de tips!! Ik ga eens kijken bij Wesco kids. Dat t een modderboel wordt vind ik niet erg. Ik zal t water toch alleen maar erin doen op hele warme dagen en dan mogen ze lekker viezerikken.
Ik heb deze:

http://www.amazon.de/Kids ... Wassertisch/dp/B0013J9Z7G

Wel in Duitsland gekocht, fijne tafel. Alleen de flappen aan de zijkant kunnen iets stabieler vind ik. Ik heb hem nu twee jaar en wordt nog steeds gebruikt.
Hahaha, ja leek mij ook enig, maar in werkelijkheid viel hij vies tegen...iemand schreef het hier al...t wordt één grote modderzooi! Wat mij betreft moge ze echt wel eens onder de modder thuiskomen, maar dit was wel een beetje te. Nu is het een zandzandtafel geworden. Onze conclusie...water in het zwembadje en zand in de zandbak!
ik vond het ook geweldig, maar idd, na een paar weekjes ermee spelen zoals de bedoeling was nu 1 grote modderpoel.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven