zuurkool?

11-12-2008 16:01 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze zoon van 13 mnd eet lekker met de pot mee. (zoveel mogelijk) en hij lust alles. Heerlijk.

Alleen nu eet ik vanavond stamppot zuurkool en ik vroeg me af; mag hij dat ook eten? Of het is beter om nog te wachten?
gewoon proberen

Aangezien je waarschijnlijk de zuurkool gewoon gekookt hebt kan dat echt geen kwaad.
http://www.ouders.nl/mkook01.htm

Staan leuke recepten op speciaal voor peuters en kleuters ook een aantal met zuurkool

Misschien doe je er wta ideeen op.
wat bij mij altijd werkte is er een lepeltje appelmoes door doen is de smakk ietsje lekkerder
Die van mij (nu 17 maanden) vindt zuurkool heerlijk (ook augurken, olijven en sla met azijn en karnemelk).

Ik zou alleen de dagen er voor en erna wat matiger zijn met zout, want zuurkool is best zout voor een kleintje.

Inderdaad met appeltjes of rozijntjes ofzo om het nog lekkerder te maken.
Onze dochter heeft dat al gehad toen ze 9,5-10 maanden was. Geen probleem.

Na een jaar kunnen ze toch sowieso alles mee eten? Of heeft jullie zoon veel last van krampjes?
Gewoon laten proberen. Mijn jongste zoon van 14 maanden eet ook echt alles. En mijn vriend is van Indonesische afkomst dus hier wordt ook regelmatig indonesisch gegeten, en sommige dingen zijn best pittig. Maar hier eten ze dat ook gewoon lekker op. Mijn dochter is er zelfs dol op, zij is een echte rijsteter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven