zwanger en onverwerkte emoties

13-10-2009 11:03 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu ruim 3 maanden zwanger en ik ben al dagenlang aan het huilen. In mijn slaap droom ik zelfs dat ik huil. Ik wil dit niet voor de vrucht, maar ik ben zo verdrietig dat ik niet meer kan stoppen tot ik uitgeput ben.

Hoe kan ik mijn hormonen en emoties beperken of hiermee om gaan?

Ik wil genieten van mijn zwangerschap!
13
Dat is precies de leeftijd die mijn stiefdochter had in de periode dat mijn man haar ook niet zag. Haar moeder had de boel zo laten escaleren en hem verboden om de kinderen nog op te komen halen. Mijn man is blijven bellen, kaartjes sturen, naar de sportwedstrijden kijken, ook al liepen ze hem straal voorbij.

Nu is het contact weer goed, het heeft ongeveer 1,5 jaar geduurd. Van lieverlee begonnen ze wat meer terug te praten aan de telefoon, kwamen ze weer eens een praatje maken als de sportwedstrijd af was gelopen. Maar oh.. wat deed het hem zeer in die tijd. Dus ik herken het wel heel goed wat je vertelt.

Als je man er nu voor kiest om het even zonder contact te houden, dan kun jij niet meer doen dan dat respecteren. Er komt echt wel een moment dat die twee weer contact krijgen.

Ander vraagje... nog steeds aan het huilen of jezelf al onder je kont geschopt??
Bedankt voor je schop :-) Ik ga even wat anders doen...
Goedzo meid... en ik ga geen lieve dingen meer zeggen, want anders ga je weer. Vanaf nu alleen nog maar streng

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven