Zwanger of niet?!

22-01-2009 11:31 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem, ben namelijk erg bang dat ik zwanger ben. Kan het maar niet uit m’n hoofd zetten, misschien dat jullie mij een bevestiging kunnen geven.

Om precies te zijn was ik van 6 januari tot 10 januari ongesteld, tijdens die periode had ik een antibiotica keur voor mijn blaasontsteking (Trimethoprim 300mg). Mijn keur was vrijdags afgelopen en toen ben ik ook gelijk begonnen aan mijn nieuwe strip van de pil. De dag erna (zaterdags) heb ik gemeenschap gehad met mijn vriend. Kan ik dan zwanger zijn?

Ik heb de apothekers assistente wel gesproken en zij zei dat het dan veilig was. Toch twijfel ik, heb nou namelijk wel last van een opgeblazen gevoel en af en toe voel ik mijn borsten.

Is er een kans of ben ik gewoon te onzeker?

Alvast bedankt voor het reageren!

Liefs Jenny
Dat ben ik met je eens.

Ik heb zo'n vermoeden dat haar reactie daar ook een beetje uit voorkwam.
Dan dus toch sarcasme...

Ok, dan begrijp ik 'm!
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen,

Om even kort te vertellen hoe het er nou met me voor staat.

Ondertussen ben ik twee keer ongesteld geworden, dus lijkt het me echt onwaarschijnlijk om zwanger te zijn.

Wel heb ik wéér blaasontsteking gehad en dit keer ook nog heftiger, plaste namelijk alleen nog maar bloed.

Ook heb ik nog steeds last van m'n darmen en een opgeblazen gevoel/misselijkheid...

Voor mijn blaasontsteking heb ik weer een antibiotica gekregen en m'n dokter heeft een afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor een urinewegen-echo.

Toen ik bij de dokter was heeft ze ook mijn buik nagekeken en m'n eierstokken gevoeld, als ik dan toch zwanger zou zijn had ze dat toch allang gezien/gevoeld??

Ik hoop dat hiermee alles een beetje duidelijker wordt, want wordt soms echt gek van m'n eigen lichaam!

Liefss Jenny x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven