zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
Heee allemael!

Jeee zon! Jeee weekend!

Ben ook benieuwd naar de echo van ittje!

Ok, nou even geen uitroeptekens meer, ik word gewoon moe van mezelf

Nero, wel spannend, het zou zo maar kunnen natuurlijk. Ik heb een uitgelaten dans van vreugde gedaan toen ik ong. werd twee weken terug. 'Alles doet het nog', enz. Ik helemaal mijn vriendinnen bellen, die dachten echt dat ik gestoord was natuurlijk. Maar waar ik eigenlijk om schreef: ik voelde het ook 'minder' aankomen dan voor ik de mirena had (voor zover ik me dat kan herinneren) en ik bloedde ook niet ZO erg als vroeger. Mss omdat het ook pas de eerste keer was sinds, maar mss ook omdat ik ondertussen ouder ben, het kan veranderen (geloof ik) in de loop van de jaren.

Ik denk dat ik de komende NOD stiekum toch een beetje meer beteuterd zal zijn.

JWvB, ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook wel een beetje gestoord van word, van dat 'bijhouden'. Nu zit ik me een beetje zorgen te maken, want ik merk niks aan mijn temperatuur, enz. Maar goed, even het volgende: ook bij mij werd eisprong van vorige maand teruggezet zodra ik ongesteld was. Het punt is dat die fase van je cyclus meestal regelmatiger is: de eisprong gaat meestal 14 dagen vooraf aan je menstruatie, maar dat weet je dus pas met terugwerkende kracht zeg maar.

De eerste inschatting van zo'n kalender is op basis van je vorige cyclus.

Dan nog iets: toen ik ongesteld werd, was ik die ochtend nog erg 'warm' (bij mij ging het van 36.7 op het hoogst, naar 36.2 tijdens en na de mens). Ik heb ergens gelezen dat als je mens. pas doorbreekt in de avond, je dan als dag 1 de volgende dag moet rekenen. OP de kalender maakt dat qua ingeschatte eisprong 2 dagen uit. Dan zou het voor mij pas vandaag zijn. Zo zie je dus, conscienza verliest haar hoofd nog. Maar mijn temp was vanmorgen nogsteeds 36.2, dus ik heb hem niet recent gelegd, dat ei Ik lees ook dat die stijging pas na 12-24 uur na de ovulatie is, dus... nou ja, het tempen is leuk en aardig maar ik ga mijn 'seksuele planning' (voor zover ik die heb) niet aanpassen daarop.

Ok, ik moet ECHT gaan werken nu, liefs voor iedereen!!

(lilith, hoe gaat het meid? Heb je al een nieuwe broek? )
@lillith

zo grappig, die tweede test! We zullen het aan niemand vertellen :-)

@maris

Ik lees nergens anders mee. gewoon omdat ik er de tijd niet voor heb; ik kan deze al zo moeilijk volgen. Als ik 's avonds laat thuis kom, heb ik 2 à 3 bladzijden bij te lezen! :-)

@iedereen

Ik heb een vraagje. mijn vriend neemt nu al 10 dagen ontstekingsremmers voor een kwetsure. nu is daar nog een week bijgekomen. De 25ste moet hij ook naar het ziekenhuis voor een scan en inspuiting met jodium.

Nu vroeg ik me af of dit eigenlijk niet schadelijk is als wij 1 week later proberen zwanger geraken??? Wat iemand hier raad mee?

@london

dat heb ik ook, 't is eigenlijk de eerste keer dat ik er niet mee zit dat ik graag enkele kg minder zou wegen. Gezien ik toch zwanger wil worden, zullen er veel meer bij komen. En heb me altijd voorgenomen dat van zodra ik zwanger probeer te worden en zal zijn, ik er een gezonde levensstijl wil op na houden. Gezond eten en zo. Vind dat nu veel belangrijker.
quote:conscienza schreef op 20 maart 2009 @ 13:30:

Nero, wel spannend, het zou zo maar kunnen natuurlijk. Ik heb een uitgelaten dans van vreugde gedaan toen ik ong. werd twee weken terug. 'Alles doet het nog', enz. Ik helemaal mijn vriendinnen bellen, die dachten echt dat ik gestoord was natuurlijk. Maar waar ik eigenlijk om schreef: ik voelde het ook 'minder' aankomen dan voor ik de mirena had (voor zover ik me dat kan herinneren) en ik bloedde ook niet ZO erg als vroeger. Mss omdat het ook pas de eerste keer was sinds, maar mss ook omdat ik ondertussen ouder ben, het kan veranderen (geloof ik) in de loop van de jaren.

Na hoeveel dagen werd jij ongesteld voor het eerst? ik vind het ook wel spannend hoor, maar ik heb er (helaas) geen controle over dus het is stom afwachten.
Hallo allemaal!!!!!

Super heerlijk weer.......

Eva hou me ten goede maar ik me ooit eens laten vertellen dat sperma ( goor woord eigenlijk he? spermaspermasperma. .nou ja dat sperma dus 80 dagen in de ballen ( ook al zo'n woord) zit voor het er uit komt dus als hij klaarkomt heeft dat kwakje ( zo gaat tie goed) dus 80 dagen gezeten dus lieverd je kunt gerust gaan...zeg maar...maar vraag anders of het invloed kan hebben.
Meiden, ik denk dat, ondanks het meeschrijven en meelezen, ik stop met dit topic.

Ano, je mag me uit de tabel halen. Pas op het moment, dat we gaan beginnen, kom ik wel weer terug. Moet me nu even bezig houden met belangrijkere zaken....

sorry...

Een voor jullie allemaal en ik hoop dat het een heel vruchtbaar topic mag worden plus de meiden ie al zwanger zijn: geniet ervan en zet wat moois op de wereld!!

Meiden luister,

Ik had onlangs een discussie ( waar ik overigens gek op ben hoor!!)

Met een vrouw die zichzelf fulltime moeder noemde het een niet te onderschatte job was enz...

Nou heb ik niks tegen vrouwen die thuis blijven voor hun kroost....ik werk 3 dagen zei ik dan ben ik dus partime moeder?

en leg mij dan eens uit hoe parttime jij parttime vindt ik ben echt wel de hele dag de hele week de hele maand het hele jaar moeder hoor..and yes baby i'ts a hell of a job.....maar zei ik daarnaast heb jij heel de dag de tijd voor je huis en je boodschappen ik daar in tegen moet dat "plannen"in mijn vrije dagen en de uren tussen mijn werk en mijn kinderen.

Mij hoor je niet klagen maar wat bedoelen ze nou met "ik ben fulltime moeder" rot op moeder ben je hoe dan ook fulltime.

Meestal niet allemaal staan ze ook al 15 minuten te vroeg bij het schoolplein....kijken mij aan op mijn vrije dag van goh heb je nog aan de zelfgebakken versnaperingen gedacht voor de weeksluiting?...of help je mee met versieren?

Tja en dan die zelfvoldane hoofden omg!!!!

Maar Lilith laat zich niet kennen oh nee geen sprake van:"natuurlijk die zelfgebakken versnaperingen komen er hoor".....

* koop een pak cakejes naar keuze kneus ze en doe ze nog even in de oven voor het knapperige korstje et voilla *de "baarmoeder brigade" heeft het nakijken.

En Ik heb de grootste lol dit geheim kennen mijn meiden niet anders ben ik de Sjaak natuurlijk!!!!!

Maar goed meiden daar gaan jullie pas mee te maken krijgen krijgen als jullie schatjes op school zitten en je naast het fulltime moeder zijn ook nog een baan hebt.
AAAAAAAAAAHHHHHHH Maris toch?

Wat jammer ,ik snap je wel maar laat je af en toe nog wel iets van je horen?

XXX
quote:Maris1978 schreef op 20 maart 2009 @ 14:05:

Meiden, ik denk dat, ondanks het meeschrijven en meelezen, ik stop met dit topic.

Ano, je mag me uit de tabel halen. Pas op het moment, dat we gaan beginnen, kom ik wel weer terug. Moet me nu even bezig houden met belangrijkere zaken....

sorry...

Een voor jullie allemaal en ik hoop dat het een heel vruchtbaar topic mag worden plus de meiden ie al zwanger zijn: geniet ervan en zet wat moois op de wereld!!

Wat jammer Maris! Toch niks ernstigs waardoor je stopt?

Hopelijk tot snel!
quote:Lilith75 schreef op 19 maart 2009 @ 20:10:

Oh god luister ik ben ondanks mijn zwangerschap toch behoorlijk scherp...

Mijn 7 jarige dochter kijkt GTST en Barbara heeft het over sm verder geen details dus mijn dochter vraagt mama wat is sm en ik kijk haar aan en zeg "spoedig mogelijk"...whahahaaha

x

zou sm helpen bij sm zwanger worden??

hihihihihiih, ik lig dubbel maar doe alsof of ik niet dubbel lig gezien ik mijn collegs voorhou keihard aan het werk te zijn en gezien mijn werk ook niet heel grappig is valt het al heel snel op, zo'n big smile achter mn compu.
Dit weekend ben ik als het goed is vruchtbaar. SMS van vriendlief belooft veel goeds ik probeer hem nederlands te leren dus ik kreeg net in de SMS: ik veo neuka met jou nu nu nu

vertaling: ik wil NU met je neuken

hahahahahahaha
@lillith

is dat spermaspermasperma al 80 dagen oud???? bjèèèèk

ja full time moeder, dat klopt niet. Fulltime huisvrouw daar kan ik mee leven. En dan vinden ze het een zware job.

Terwijl mijn moeder alleenstaande was met 2 kinderen en fulltime werkte. En toch was ons huis ook altijd tip top inorde, alles netjes gekuist. Allé kleren altijd fris gewassen en gestreken. En altijd verse groenten bij het eten. Dat noem ik veel meer fulltime moeder zijn. Want ze ging werken om ons een huis boven het hoofd te geven, om ons eten te geven, om ons van kleren te voorzien. En dan speelde ze het thuis allemaal nog eens alleen klaar. En was steeds bereid om met ons vanalles samen te doen. Dat is pas full time moeder zijn!

@maris

Wat jammer nou! vond je net zo een leuke meid. Nu ja 't is best wel begrijpelijk.

Alleszins welkom terug als het voor jou ook zo ver is!
jammer maris, jij was altijd een van de actiefste, had dit niet echt aan zien komen zo plots....zet m op!!!
Eva en dat bedoel ik nou!!! petje af voor jouw moeder!!!

Ja dat vertelde mijn vk toendertijd....

Maar onze eieren zijn ook niet piep meer hoor hahahaa...

Nata als jullie maar gaan neuka whahhahaha..

Ken je de uitdrukking " Ik ben al met een klap op mijn kont zwanger?"

Dat is nog eens SM om SM zwanger te worden hahaha

De uitdrukking ( voor de gene die 'm niet kennen) is als je heel snel zwanger wordt zeg je ik ben al met een klap op mijn kont zwanger...
Jaaaaaaaa, ik ben weer bijgelezen/Heb idd ook geen tijd om bij een ander topic mee te lezen. Dir is al een boekwerk.

Ga nu ff lekker eten. M'n schatje heeft lekker gekookt.......Vanavond update.
meiden, heb trouwens vandaag een hele goede site met handige informatie gevonden; www.zwangerstraks.nl

leuk voor extra weetjes en veel antwoorden op vragen die wij ook allemaal hebben hier.
goede avond meiden, wat een mooie dag he.

ben net beroerd thuis gekomen van werk pff ik kon niet meer

mijn oog is al ietsje beter, heb nu een zalfje van de dokter.

verder hier alles ok hoor

renza, je hebt gelijk ik ben een stuk onzekerder geworden na die miskraam en loop mezelf de hele dag door gek te maken.

praten met mijn vriend kan wel ma wil die lieve schat ook niet overal mee opzadelen, dus ik deel alles liever met jullie en ben zo blij dat ik alles met jullie kan delen en hier mijn verhaal kwijt kan. ma je hebt helemaal gelijk. dit ken ik zelf ook niet van mezelf, ik weet ook niet hoe het komt, maar hopelijk komt alles goed...
Anoniempje, je kletst maar lekker hoor! Dat lucht een beetje op.... morgen spannende dag he?

Voel jij al wat?? Ik nog niks. Ik heb ook altijd op de dag zelf last van m'n rug enzo. Afwachten dus....

Hebben de zwangeren onder ons al verschijnselen?? Vind het wel grappig dat wij ( de niet zwangeren) overal op letten en dat jullie vaak nog steeds niks voelen.

Londen, ik ga ook ff kijken op die site.

Jammer Maris dat je wil stoppen, maar kan het wel begrijpen...

Barbientje, ik zeg maar zo, geen duivels dan nog steeds kans, toch?

Het eten was heeeeerlijk trouwens, nachos met gehakt en zure room en heeel veeel kaas , jammie jammie
OOww... Maris wat jammer! Ik snap je wel een beetje hoor, maar ik vind het wel jammer want ik vond je net zo gezellig.

En ittje, hoe was je echo? Ik ben ook erg benieuwd!

Ik heb net gegeten en vriend en ik gaan zo eindelijk een vakantie boeken voor in mei.

Verder dit weekend lekker uitrusten. Zondag de verjaardag van het zoontje van een vriendin van me. Hij wordt 2. Ik heb al een heel leuk pakje duplo gezien van de dierentuin. Leek me een leuk kadootje omdat ze samen met ons naar de dierentuin zijn geweest afgelopen winter.
ik voel van alles hahaha maarja kan 2 kanten op

geen bloed is goed!!!

ik heb trouwens nooit echt ongi krampjes ofzo en nu voel ik me echt super slecht !!!!!!
Schapekop...Ittje hoe is het met jullie?

Wbt de zwangerschaps "kwaaltjes" ik heb alleen pijnlijke borsten en af en toe beetje kramperig in mijn onderbuik,verder eigenlijk nog niks.

Ano je menstruatie was altijd heel regelmatig toch?

Ik zal hard duimen voor je!!!!

Wat bedoel je met dat je je nu super slecht voelt?
nou ik voel me superslecht omdat ik hoofdpijn, oogpijn, rugpijn en beenpijn heb haha

en ja mijn menstruatie is altijd vrij regelmatig ja dat klopt...

thnx dat je duimt hha
@aoniempje

Ik blijf duimen. Wie weet is het meteen weer raak. Zou geweldig zijn!

Hier is vriend lastig omdat ik meer inzit met het feit dat de inspuiting voor zijn scan schadelijk zou zijn om zwanger te worden, dan met het feit dat hij snel van zijn pijn verlost is.

Wat kunnen mannen toch zagen en kleinzerig zijn; Pijn is relatief, zeker als je vandaag de auto's hebt kunnen wassen, het terras schrobben, met wasmanden sleuren.... 't lijkt wel aslof hij doodgaat van pijn...!!! grrrrrr
haha eva leer mij het soort man kennen !!!!!!!!!!

mannen kunnen tegenwoordig zowiezo niet zoveel meer hebben,

en maar klagen na de bevalling dat ze het zo zwaar hebben pff

en wat moeten die vrouwen dan wel niet

ik zal het je zeggen... als de man zwanger zou zijn in plaats van de vrouw, en dus de man moet bevallen, dan komen er echt geen kindjes meer op deze wereld!!!!!!!!!
@anoniempje aaahhh beenpijn zelfs Arme ziel!!!

@Eva, volgens mij zal dat niet zo snel van invloed zijn, maar ziekte en ontstekingen kunnen wel invloed hebben op de kwaliteit van het sperma. Maar dat betekent alleen maar dat je mss wat minder kans hebt. Je begint pas net, ik zou me niet zo'n zorgen maken om zoiets hoor, je moet ws. ook nog wel even wachten tot je eigen cyclus weer een beetje normaal doet.

@Nero, mijn spiraal ging er 11 februari uit, ik ben 6 maart ongesteld geworden. 8 februari had ik opeens een heeel lichte menstruatie, terwijl ik normaal met mirena niet ongesteld was. Eigenlijk dus heel netjes, 26 dagen na die mens, 23 na het weghalen van de Mirena.

@maris.... ahhh we zien je weer snel terug he! Ik begrijp het wel. Wel jammer, je bent zo gezellie!

@lilith ik lach me wild om je verhalen, eigenlijk is het natuurlijk super-ERGERLIJK. Bah, deel van dit soort debatten staat ook vaak in de Opzij (die natuurlijk pleit voor carrierevrouwen die het allemaal combineren). Alsof er zoiets bestaat als deeltijd moeder zijn. Bleeeh. Volgens mij krijg je dat soort sneren alleen van mensen die stiekum jaloers toekijken hoe een ander zoveel ballen tegelijk in de lucht kan houden. Lekker laten waaaaaien.

@karan... lekker vakantie!!! Waarheen?

Hier alles goed hoor, heb helaas een enorme vracht werk mee naar huis genomen. Vriend is morgen een dag op cursus dus dan kan ik mooi werken en hardlopen. Verder ben ik benieuwd of ik nou es een stijging in mijn temperatuur ga zien hahaha.
Goedenavond allemaal,

Ik ben een paar dagen niet op het forum geweest.Wij zijn druk bezig met een verbouwing.

Ik dacht dat mij NOD op 19e was maar ik ben helaas ben ik de 15e ongesteld geworden .

Ik dacht dat ik een regelmatige cyclus had maar deze maand dus niet.

Word dan ook moeilijk om uit te rekenen wanneer mijn ovulatie is of niet??

Ach ja we gaan gewoon verder

Hopelijk volgende maand beter

Iedereen een fijn weekend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven