zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
Maris bedoel je een ander topic van viva of het "Flair forum" oid?

Heel soms lees en schrijf ik hier wel eens op een ander topic...maar dan af en toe een klein stukje vind het anders te veel worden moet je ook weer bij houden.....
Oh, mijn vriend weet alles. Hij wil ook graag weten hoe mijn cyclus is enzo- hij is betrokken en ik vind dat eigenlijk wel leuk. Maar hij leest het niet natuurlijk. Maar: hij is ook wel gewend aan mij en internetfora. Ik ben al jaren moderator op een relatie forum (een Amerikaans forum). Daar schrijf ik niet over de kinderplannen, niet in het openbaar iig. Mensen kennen mij daar te veel, dan komt het ergens weer te dichtbij. Bovendien is het praten of bepaalde details meer normaal in nederland dan in de states (is mijn indruk als ik het vergelijk).

Hahaha lilith SM... dat ga ik onthouden. Ik vind dat ze daar bij gtst wel eens op mogen letten zeg.
Ik lees wel mee en reageer soms, maar alleen in dit topic volg ik alles. Inderdaad vertel ik hier dingen, die ik verder niet bespreek. Ook omdat ik niemand wil laten weten dat we bezig zijn. Mijn grootste angst was ook dat er een bekende op het forum zou zitten. Daarom heb ik ook een schuilnaam gekozen.

Mocht is dus met een andere naam tekenen....oeps...
Nou Barbara zei tegen Jeanine ik ga aan sm doen met mijn volgende vriend dan kan ik hem tenminste gewoon vastbinden als hij bij me weg wil gaan ..zoiets ...maar ja die meiden van mij pikken er altijd de juiste woorden uit om navraag bij mij over te doen...

Mijn jongste (4) vroeg paar maanden geleden hoe baby's in de buik komen nouja mannen hebben zaadjes vrouwen eitjes en dan als ze heeeeeeeeeeeel stevig gaan knuffelen komt er een zaadje bij een eitje....en ja hoor de kleine meid heeft dat dan ook haarfijn op school aan iedereen verteld ...en nu kon ze 't illustreren....mama en.. hebben heeeeeeel stevig geknuffleld en nu is er een zaadje bij het eitje gekomen en krijg ik een broertje of een zusje of een broertje en een zusje tegelijk...maar ik weet niet of ze daar wel stevig genoeg voor geknuffeld hebben...

Ja dat stel van mij houdt de gemoederen goed bezig....maar leuk wij verevelen ons nooit!!
nou meiden ik ga lekker na bed ben moe , op naar dag 1 voor mijn nod hahaha xxx slaap lekker allemaal
quote:JWvB schreef op 19 maart 2009 @ 09:57:

Mellie >> dat is nogal een verhaal. Volgens mij mist er een stukje zin na die val van het paard. Bedoel je dat je het niet verteld hebt en het daarom niet behandeld is?

Oh ja, ik zie het idd. Heb het toen idd niet verteld omdat het een paardje van iemand anders was, van mijn zus moest ik erop omdat ik "licht" was hihihi en de rest raad je al, er keihard afgevallen, kon ook niet direct opstaan, zus heeft me overeind gesleurd en uit de wei getrokken. Ze was heel boos en ik moest mijn mond houden tegen mama e.d. Heb sindsdien wel een zwakke plek in mijn rug gehouden.

En dat van dat ongeluk is al 14 jaar geleden, uit de auto geknipt ja, leek allemaal erger dan het was hoor, heb gewoon geluk gehad denk ik.

En waarom al geen test gedaan..........tja, mijn record is 50 dagen, dus die wacht ik sowieso even af. Ik voel me ook echt niet zwanger, heb al dagen een menstruatie-achtig gevoel in mijn onderbuik, het zet alleen niet echt door denk ik. Ik kan wel wachten tot na 2 april hoor, ik weet toch dat ik niet zwanger ben. Maar tegen die tijd kom ik het hier wel even melden wat de uitslag was........hihi

Ik ben ook van het sporten, heerlijk vind ik dat. Heb het ook bij allebei de zwangerschappen gedaan tot 8e maand, bevalling is makkelijker vol te houden, je hebt meer conditie en geeft het niet snel op. Ik fitness twee maal in de week, sta een uurtje op de crosstrainer, zwaar maar wel lekker erna.

Ik ga het liedje van Claudia zeker luisteren, ben benieuwd. Ik hoef niet zwanger te zijn om emotioneel te worden bij liedjes, ben daar wel gevoelig voor.

Anoniempje en Nata: hou vol meiden!

Lillith: SpoedigMogelijk = houden we erin!!!

Nou, ladies, vond het fijn om weer eens te "kletsen" met jullie en ik laat het nog wel weten wat uitslag was.

Mellie
quote:Lilith75 schreef op 19 maart 2009 @ 21:00:

Maris bedoel je een ander topic van viva of het "Flair forum" oid?

Heel soms lees en schrijf ik hier wel eens op een ander topic...maar dan af en toe een klein stukje vind het anders te veel worden moet je ook weer bij houden.....

Ik bedoel een ander topic van viva...ik lees met een ander topic echt fanatiek mee, maar mocht niet meer mee doen zeg maar. Vind ik wel jmmer, want dat is ook een gezellige groep!

Net als jullie!
haha die kinderen... 'ik weet niet of ze daar hard genoeg voor geknuffeld hebben'

Slaap lekker Ano en de rest!

Ik duik er ook in!
quote:Eva777 schreef op 19 maart 2009 @ 19:40:

Hey stefanie

Jaaaa dat wil ik echt graag doen met jou!!! En hoop natuurlijk dat jij ook zwanger bent, en ik hoogzwanger of zo. Dat voor ons allebij heeeeel plezant gaat zijn!

Laat ons hopen

Slaap lekker meiden, ik ga douchen (na volley) en dan ook mijn bed in :-)
Tjee wat sportief iedereen. Ik kom net binnen van werk (ja, vanaf 10 uur vanmorgen gewerkt, ik ben bekaf!)

Bloed prikken vanmorgen was weer drama. 5 keer mis geprikt en nu een blauwe arm. Maarja, voorlopig zijn we er weer vanaf denk ik maar.

En joy en katalinova: gezellig samen shoppen als we zwanger zijn! En klein beginnen is inderdaad zoooo'n leuke winkel! Alleen wel vreselijk duur die babykleertjes. Ik was er afgelopen zomer voor kleertjes voor een vriendin... Nou, ik kon van dat geld een H&M outfit kopen voor mezelf!

O en nata... Jeetje al 11 maanden! Das wel heftig! Blijven volhouden!

Heb even geen energie meer om op iedereen te reageren. Ik ga lekker douchen en naar bed. Morgen weer om 6 uur mijn bed uit! Pff... Misschien toch een wat minder drukke baan zoeken!
Ha ha leuk he die kids met hun vragen. Mijn broertje was 6 toen hij wilde weten hoe homo's het doen (vrienden van mijn ouder zijn een homo-stel. Met 5 had mijn moeder al uitgelegd hoe hetero's het doen. Hij was echt een denker en wilde alles weten. Mijn moeder vroeg hem wat hij dacht. Nou zei hij met je handen ofzo... Toen mijn moeder zei en er is natuurlijk nog een gaatje zei hij: Nou jakkes ik word mooi geen homo!

Moet zeggen dat hij wel erg ver op zijn leeftijdsgenoten vooruit liep. Sterker nog ik ben 21 maanden ouder, maar liep altijd op hem achter....ik dacht niet zoveel over dingen na, geloof ik.

Als mijn kids een beetje van hem krijgen.....

Joy
Kata Soeze??? Al duivels???
Goedemorgen,

Ben ik gewoon de eerste deze prachtige morgen?

Ik ga maar eens een bakkie zetten en een bammetje smeren....

Joy
Goedemorgen iedereen !!

Vrijdag...bijna weekend !

Hoe gaat het met onze NOD-ers ? Al getest of doorgekomen?

@ Mellie: Hoe doe je het toch om zo lang te kunnen wachten met testen... ik zou er al enkele tegenaan gesmeten hebben denk ik. Met de kindjes gaat alles heel goed ! Geen snotters of dergelijke. Kan mij eigenlijk niet herinneren wanneer ze voor het laatst ziek zijn geweest, zeker een jaar geleden. Hout vasthouden en hopen dat het zo blijft !! Zijn ze bij u al genezen? Plannen met het mooie weekend ?

@ Barbientje en Katalinova, nog steeds niks?

@ Conscienza. Sterk hoor om zo vroeg al zoveel kilometers te lopen ! Zie het mij niet doen... Zou wel opnieuw iets van sport willen doen maar weet niet wat of wanneer ik dat zou moeten doen. Ben ook redelijk beperkt in de sportmogelijkheden (baarmoederverzakking) Misschien terug beginnen tennissen, vind ik leuk om te doen

@ Ano, Hoe gaat het met het oog? Al wat beter?

@ Ittje, Hoe was de echo ?

@ Eva. Zou heel graag al shoppen tussen de zwangerschapskledij en babyartikelen maar hou mij nog in :-) Heb niks meer liggen van mijn vorige 2 zwangerschappen dus mag ik alles nieuw kopen

Mijn vriend weet niet dat ik hier schrijf. Hij zou er totaal geen probleem van maken maar dat interesseert hem niet. Thuis zit ik eigenlijk zo goed als nooit achter de pc, enkel op mijn werk (zoals nu )

@ Nata. Al 11 maand bezig...

@ Lilith. Wanneer mag je voor een echo gaan ? Kan mij inbeelden dat je nogmaals bevestiging wou, zou ook zo zijn denk ik :-)
dubbel...
Goedemorgen, hoe is het met iedereen??

Inderdaad bijna weekend!!

Lekker hoor!
Goedenmorgen,

Wat een mooi weertje vandaag! Hier nog helemaal niks... Zal ik wel of zal ik niet alweer een test doen?? eigenlijk moet ik gewoon afwachten aangezien de test woensdag Negatief was en dit natuurlijk mijn eerste cyclus is.

Ik ben behalve af een toe zwemmen geen sporter. Ik heb wel aan yoga gedaan en misschien is het leuk als ik zwanger ben een zwangeschapsyogaklasje te gaan zoeken. Na 1 hardlooppoging haak ik altijd weer af.

@iedereen: Geniet van het zonnetje vandaag als het lukt!
hoi meiden,

Wat een giller Lillith! hahahha! Dat lijkt me ook erg leuk van kindjes kirjgen...die gekke uitspraken en "lastige" situaties hahaha! je moet dit soort dingen oschrijven hoor, das zo leuk voor later!

Idd wat een sportievelingen hierzo! Ik ben lid van een sportschool maar het wisselt enorm hoe vaak ik ga.....na mn vakantie nog niet geweest. soms opeens 3 keer in de week. doe vaak van die klasjes, en gewoon op de apparaten, maar dat hou ik meestal niet zo lang vol, veel te saai. hardlopen vind ik ook vreselijk, al zou het met dit weer juist heerlijk zijn....ik heb een gezond gewicht, maar 5 kilo lichter zou geen straf zijn, maar word toch liever zwanger en dan mag je zeker niet gaan lijnen.

Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?

En zijn er mensen die nog gaan testen? samen met manlief of alleen? ik denk dat ik het wel samen zou willen doen, voelt bijzonderder. maar ja, NOD pas 2 april....

geniet van de lente! (hier is het in ieder geval prachtig buiten!)
quote:conscienza schreef op 19 maart 2009 @ 20:43:

Mijnes stond voor gisteren, maar ik tempte ook nog laag hoor vanmorgen. Volgens mij is dat binnen twee dagen? Ik ben de vorige maand pas een week voor mijn mens begonnen en had toen wel een beduidend hogere ochtend temp dan nu (mijn termometer 36.2, oraal, dat is vrijwel constant geweest sinds de dag dat ik ongesteld was). Ik hou het tempen alleen bij om zeker te weten dat ik uberhaupt springende eieren heb , niet om dan per se meer te vrijen, we doen het sowieso wel zo'n 3 of 4 keer per week.

Ik voel vandaag wel wat steekjes enzo. Ach. Het zal allemaal wel

Ik ben duidelijk van de leg. De kippen in onze achtertuin doen het beduidend beter dan ik :o) Ook vanochtend was mijn temperatuur nog laag. Maar terugbladerend naar vorige maand zie ik dat het programma met terugwerkende kracht mijn "eisprong?" heeft gecorrigeerd van 14 feb naar 17 feb. Dus het programma moet kennelijk nog even definitief bepalen hoe mijn cyclus verloopt.

Ik temperatuur trouwens om dezelfde reden. Ik wil het graag eens zien. Zowel de temperatuursverschillen en of ik ook een eisprong heb.
ik zou trouwens niet willen weten wat het wordt! juist zo leuke verrassing! en qua kleertjes krijg je vast ook superveel, en wat je dan zelf koopt is er genoeg te krijgen wat voor jongetjes en meisjes leuk is. en zou toch niet opeens een knalroze of blauwe kamer maken. heb trouwens ook paar keer verhalen gehoord van mensen waarbij op de echo werd gezegd dat het een meisje werd (ALLES roze gemaakt enzo) en kwam er toch een jongetje uit!!! Dan ben je opeens teleurgesteld, terwijl als je het van tevoren niet weet het allebei goed is, als het maar gezond is, toch?
ja London ben het helemaal met je eens! Als het maar gezond is!

Het maakt mij ook echt niet uit wat het wordt. Mijn vriend wel, die heeft het liefst een jongetje....maar hij kan niet zo goed uitleggen waarom hihi Ik vind hem persoonlijk meer een meisjesvader zeg maar....ach het maakt mij echt niet uit!
Hi!

Poeh hee wat veel te lezen hier!

Weet niet meer waar te beginnen!

I

k denk dat ik maandag ong moet moet worden. Vind het zooo spannend!!

Vandaag vrij,dus veel te veel tijd om na te denken. Ga straks maar eens in de zon en hopelijk niet teveel piekeren.

Ik voel niet echt bijzonderheden ofzo,maar heb een apart gevoel. Hahaha...ik hou wel in mijn achterhoofd dat dat gevoel HOOP is,maar toch. We zullen zien. Mijn borsten zijn trouwens behoorlijk!! Maar ook dat heb ik normaal ook wel. Ik weet heel goed dat ik wel eens gewoon ong kan worden maandag,maar wil er nu gewoon ff niet aan denken! Zie je barbiente...de rust in mij is foestie...ahah.

Spannend bij jou hoor! Kan je je HA niet eens bellen,miss ff bloed prikken,of doen ze dat niet al na een week??

Nero: miss moet je lijf wel even weer helemaal op gang komen. Je wil natuurlijk het liefst meteen duidelijkheid,snap ik wel.

Kata: spannend! Was je al een keer ong geworden na het stoppen?

Ittje: hoe was de echo?

Lilit: mooi liedje! de tranen rolden me over de wangen..hihi Preditor-Stiekemerd!!

Mellie: hi! groetjes terug!Leuk dat je toch steeds ff komt kijken.

Ano: kan je er met je vriend over praten? Ik vond je toen we net gingen schrijven zo rustig en zelfverzekerd overkomen....er is echt veel met je gebeurt,of vergis ik me?

dames: fijne dag allemaal en hoop verder da het goed met jullie gaat!

Weet ff geen reacties meer....

ooh ja..vriend vind het prima dat ik hier schrijf. Hij snapt het wel.

Geniet van het mooie weer als je kunt. Dagg hoorrr
Goedemorgen allemaal!

Wat een heerlijke dag vandaag, ik word er helemaal vrolijk van! Helaas moet ik werken, maar dat mag de pret niet drukken!

Ik ben nog steeds niet ongesteld en er is ook nog niks in zicht, vandaag dag 32! Gistermiddag had ik wel een tijdje last van steken in mijn onderbuik (waar m'n baarmoeder zit zeg maar), maar dat waren niet echt menstruatiesteken. Geen idee wat het wel was, nu is het weer over.

We gaan gewoon vrolijk dit weekend in en hopen op een menstruatie (of niet en dan hoop ik zwanger te zijn! ).

Hoe is het met jullie?
Lltje hoe was de echo? Ik hoop dat alles goed was!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven