zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

wat een verhalen zeg, na zo'n weekend pfff

ben ik blij dat het effe rustig is op mn werk hahahaha

LolaM , ik hoor nu ook inderdaad van iedereen dat ze zwanger zijn, op tv in kranten enzo lijkt het net alsof je niks anders meer hoort, dan dat iedereen zwanger is.

ik had gister zo'n depridag, ik baal ervan dat mijn vriend 2 maanden achter elkaar er net niet was terwijl ik ovuleerde, ik vond dat hij ook meer zijn best ervoor moest doen...

slaat eigenlijk nergens op maar ja af toe afreageren is ook lekker.

daarna hebben we lekker een mcFlurry gehaald bij de mac...

mogalie, hoe lang ben je nu al niet ongesteld geworden?

yamuna, hoe gaat het met je bekken? kun je nog lopen?
quote:knappekloon schreef op 11 augustus 2008 @ 16:47:

mogalie, hoe lang ben je nu al niet ongesteld geworden?

Dit is dag 43.....

Vervelend dat jullie er soms van balen, kan het me voorstellen als je iedere maand teleurgesteld wordt. Hoop dat het bij jullie allebei snel raak is!

@Ukkie, arme Jayden! Hoe lang duurt het voordat het beter is/zou moeten zijn?

Verder met iedereen alles goed?
pfff...nu voel ik me weer net alsof ik ongesteld ga worden... Echt weer 'normale' buikkrampen en erg onaardig tegen mijn vent.

Dussss we wachten nog maar ff af.

Nu richting bedje: slaap lekker allemaal!
@Mogalie, mijn cycli (cyclussen? ben niet zon taalwonder) waren, 31-36-25-27. Niet extreem maar ook niet echt een pijl op te trekken.

Ik schrijf op een ander forum en daar is een dame die is ongeveer 24-36-25-35-24 dat werk... Volgens de 'boeken' heb je 6 tot 10 weken nodig om te ontpillen (soms zonder eisprong) en dan kan het soms wel een half jaar duren voor je cyclus weer geregeld word. Ik zou me niet te veel zorgen maken als ik jou was. Teunisbloemolie zal je wellicht goed helpen. Anders kan je ook/ipv teunisbl. 'zwanger worden' van de etos gebruiken, zitten ook natuurlijke stoffen in die de cyclus reguleren. Maar probeer eerst die teunisbloem een maand of 2. Zijn heel veel meiden die er baat bij hebben. Het hielp mij iig om niet zo vreselijk hormonaal te zijn (mega PMS monster, hahaha)

Ik duim voor je dat het snel regelmatiger wordt.

Gister bedrijfsuitje gehad. Was wel pittig, moesten ver lopen. Heb mij heel kranig gedragen. Daarna hadden we bierproeverij (en ik had het nog wel zelf georganiseerd hahaha) en niemand had door dat ik het niet opdronk. Gewoon doen alsof en wel aan het glas snuffellen enzo. hahaha. Daarna diner. Ik was echt gesloopt. Kon wel huilen zo moe.

Vanochtend mijn eerste innige omhelsing met de wc-pot gehad. mennnnnn , wilde dat deze week voorbij was....

Mn vriend opperder om het toch aan mn collegas te vertellen als ik zo beroerd ben.. Maar ik hou het toch nog even voor me. Hij heeft moeite met het niet vertellen. haha

Ok ik ga even proberen wat werk te verichten

tot later
en aapje? what's the verdict?

nieuwsgierig!!!!!!!

toich wel lekker om m'n mannetje weer thuis te hebben. lekker weer samen met meisje om pannekoekenbakken!

ga douchen en daarna shoppen.
Goede morgen dames,

Ik ben nog niet ongesteld... wel enorm beroerd (als in ziek, keelpijn, misselijk, hoofdpijn enz.)

Ik heb nog niet getest, dus weet nog steeds niets. :(

Vanavond ga ik plassen, mits het dan nog nodig is natuurlijk.

Ik houd jullie op de hoogte!
aapje succes!!!!

mijn cyclus is 28.29.30.28.31.29 dus op zich nog wel een beetje regelmatig.

ik ben ook nooit aan de pil geweest, misschien ligt het daarn aan,.
na mijn spiraaltje heb ik ook een hele nette cyclus: 26,27,27,28 en nu zit ik op dag 29... (of dag 1...)

Lijkt mij super frustrerend als je niet weet of en wanneer je menstruatie komt!

Wat doet die teunisbloem eigenlijk?
Wat ik begreep helpt teunisbloemolie om je cyclus te reguleren. Je hormonen komen beter in balans waardoor je wat constanter gaat ovuleren. Het helpt dus ook voor PMS en overgangsverschijnselen.
jeetje beterschap aapje.

Heb nog nooit van dat teunisbloemolie gebeuren gehoord. Maar baat het niet dan schaadt het ook niet lijkt me.

@Ukkie hoe is het nu met Jayden?

hier verder alles oke, ben nog steeds niet de stad in maar het is wel lekker om zo met z'n 3tjes een beetje te hangen nu het nog kan.

fijne dag iedereen!
Jayden zijn voetje ziet er veel beter en rustiger uit. Heeft wel bijwerking van antibiotica in de zin van spuitluiers en zere billen. En hij is mopperig want het put hem een beetje uit allemaal.

Nu naar het CB met Joya die moet haar eerste prikken en even weer wegen en meten. Ben benieuwd.

Groetjes

Aapje, ik duim nog even iets harder
ok... nog steeds niet ongesteld.

Ik zou dus gister of vandaag ongesteld moeten worden, maar nu had ik (ongeduldig kind) gister in de ochtend al stiekem een test gedaan en die was negatief... nu durf ik gewoon niet nog een keer...

Kan echt een dagje zo een verschil maken in het HCG-gehalte in je urine?

Na ja... ik wacht nog maar tot morgenvroeg ofzo...

Wat vinden jullie?

@ Ukkie: hoe was het op het CB? Heeft je kleine meid het overleefd?
Hey aapje, balen. Het schijnt dat het HcG elke 2 dagen verdubbelt. Of heb ik het fout dames?

Dus normaal wordt er aangeraden 2/3 dagen te wachten en dan opnieuw te testen.

Hoe gaat het met de kids Ukkie?

ik ga naar huis, hoi hoi hoi een uurtje eerder!!
het maakt echt verschil uit per dag. Ik heb met deze zwngerschap getest een dag voor ik ongesteld zou moeten worden (net zo'n ongeduldige muts) en daar was een heeeeeeel licht streepje te zien. Volgende dag nog een test gedaan en die was ietsie donkerder maar nog niet om over naar huis te schrijven. Heb daarna geentest meer gedaan want een streep is een streep. (en gosh heb toch echt dikke buik nu) maar het maakt dus echt echt uit. Misschien morgenochtend nog eens proberen (als je nog neit ongesteld bent geworden natuurlijk) die spanning kan het natuurlijk ook tegnehouden. Probeer vanavond lekker te ontspannen (in bad misschien?) en probeer jezelf voor te houden dat het geen halszaak is. Dikke knuffel iig.

@Ukkie, och gossie de eerste prikjes, dat vond ik zo erg! Gingen ze zomaar iets in mijn mooie prachtige baby spuiten! en krijsen! (met name meisje, maar ik hield het ook niet droog) alles verder goed?

Lief is terug ik ga meisje knuffelen en nieuwe broek showen!
Oh dat scheelt dus wel... naja ik wacht wel tot morgen. Anders wordt het gewoon morgenavond. Dan is mijn vent ook thuis, dus op zich niet geheel vervelend.

en ach... ik zou het ook niet erg vinden als ik nog niet zwanger ben, maar ik wil het gewoon weten!

Ik zit nu een beetje ziek te wezen op de bank... denk dat ik nu maar ff lekker in bad ga! (goed idee ringel!)

Ik houd jullie op de hoogte!
Statistieken CB

56 cm vorige keer 5 weken geleden 52 dus netjes de lengte ingegaan.

Gewicht 4635 gram en dat betekent in 5 weken 735 gram gegroeid. Ook netjes dus.

Prikken even huilen en daarna enkele seconden later lekker gaan slapen in de veilige armen van mama.

Aapje, weet niet of het zoveel verschil maakt in hcg, dan zal ik inderdaad nog even wat langer wachten tot overmorgen ochtendurine dan denk ik.

Groetjes, we gaan zo eten

Ukkie
quote:Aapje schreef op 12 augustus 2008 @ 10:20:

Lijkt mij super frustrerend als je niet weet of en wanneer je menstruatie komt!

Wat doet die teunisbloem eigenlijk?

Teunisbloemolie vermindert menstruatieklachten en zorgt ervoor dat de menstruatie regelmatiger wordt.

Vandaag ben ik dan ook MEGAgefrustreerd. Wilde de ha bellen, maar die is nog een week op vakantie

@Xaar, dat belooft niet veel goed, als het nog maanden kan duren.....pffff

@Aapje, hoop dat het raak is!

@Ukkie, fijn dat ze zo goed groeit en dat Jayden's voetje langzaam beter wordt.

@Ringel, heb je al een grote buik?

Ik ga verder balen...Heb het gevoel alsof ik langzaam verander in een 10-tonner
Ik heb al een behoorlijke buik. Tis dat ik heir geen foto's kan neert plakken, hell, ik heb nog geeneens buikfoto's! maar ik heb toch alwel een redelijke omvang. tis iig duidelijk dat het niet alleen vet is wat ik onder m'n shirt mee tors:-)

Vandaag dan ook een positie broek gekocht in maat 42 (normaal zit ik tussen 38 en 40 in...hmmmmmmm) en nog wat shirts van de "gewone" afdeling, want die positie mode is flut. Niet wat ik leuk vind iig (beetje van die tentachtige dingen, brrrrrrr)

@mogalie, sterkte.......is er gen vervanger van de ha waar je bij terecht kan, kan voorstellen dat dit wel errrrug frustrerend is.

@Ukkie, gaat mooi je meisje en gelukkig de prikken niet zo erg.

@aapje dobberse......
Leuk joh zo een buik!! Je kunt toch een foto maken van alleen je buik... Lijkt mij wel cool om te zien!

Enne, ik heb heerlijk in bad gelegen. Nu zit ik Gossip Girls te kijken! Heerlijke avond dus!

@ Mogalie: wat frustrerend dat nu net je huisarts ook nog op vakantie is! Ga je die week wachten of zoek je de vervanger op? Heb je eindelijke je vriend zo ver... moet je je lichaam nog zo ver krijgen...
Hey dames,

Koffie thee, limonade???

@mogalie, wat een gedoe zeg. t zit je niet mee.

@ringelding, je kan toch wel fotos plaatsen??? dat had Yam toen toch ook gedaan.ZOOO leuk om buikies te zien. ben heel benieuwd.

Wanneer krijgen jullie een buikje? ik kan niet wachten!!!

@ Ukkie fijn dat ze het zo goed doet. Met Jayden ook al een beetje beter?

Gistermiddag voelde ik mij ineens heel goed. Niet zo heel moe ( je went aan het gevoel) en ik had ineens trek in eten. Heb avondeten gegeten, zelfs chippies en een paar happen taart die over was. Ik voelde mij ineens heel onzeker. Ik schrok ervan, gaat het wel goed? waarom voel ik me ineens beter??? Ik was helemaal sip en angstig. Mn vriend wist niet wat hij met me aanmoest.

Gelukkig vanochtend doodmoe opgestaan en al een keer de wc van dichtbij bekeken. hahaha wat was ik blij . Moest vanochtend even bloedprikken ivm het vele drinken wat ik doe (soms wel 5 l). Inmiddels is het iets minder extreem, maar nog steeds veel.

Wij gaan zondag op vakantie. Met de auto naar Frankrijk. Mn stiefzoontje gaat ook mee. We hebben een tent gehuurd op een heel kindvriendelijke camping. Hij heeft er ook zon zin in. Wij allemaal.

Heerlijk uitpuffen voor de tent. Fietsen gaan mee, wat boeken en verder alleen maar 'buiten spelen' Heeeeerlijk. En als ik terugkom ben ik al weer 7,5 week. Ben zo blij als ik het iedereen kan gaan vertellen eind september.

Gister heb ik de babycook ontvangen. Ben lid geworden van 'KINDEREN' dat vind ik zon leuk blad, mocht van mijzelf lid worden als ik zwanger was. Ik had de babycook gezien op de huishoudbeurs vorig jaar, vond het zon geniaal apparaat. Maar 115 euro vond ik wel duur. Nu kreegik m voor 35 euro. Dat vond ik de moeite waard. T is een apparaat dat het eten stoomt en vervolgens pureert, dus verse babyhap in een handomdraai. En aangezien ik eten heel belangrijk vind en het liefst geen potjes wil gaan geven (alleen onderweg bijv.) vond ik het ideaal.

Nou ik ga weer even verder mutsen en werken

spreek jullie later

liefs
hahahahaha en potjes van Meneer O zijn zooooooooo handig! (en ook best nog wel om in te nemen, maar vers is idd lekkerder, dsu als je potjes geeft beginnen ze eerder zelf gemaakt eten lekker te vinden-> tip!!)

Ik heb heb dus nog geen eens foto's van deze zwangere buik, als ik ze wel heb, zou ik ze bij de foto's van m'n profiel kunnen neer zetten (staan ook nog 2 foto's van Mayte als het goed is) Meisje is niet helemaal lekker geloof ik, heeft vanochtend d'r ontbijt terug gegeven en is betje hangerig en sjielugjes aan het zijn. Zegt ook steeds:" zus zus zus" net alsof ze langzaam door begint te krijgen wat er gaat gebeuren. Ze zit nu lief achter me te spelen met haar littlepeople dierentuin.

fijne dag verder!
Ik ben vannacht om 5 uur wakker geworden van de krampen... Deed zo zeer. Dus richting wc en ja hoor ongesteld geworden. Heb daarna de rest van de nacht niet meer echt kunnen slapen, omdat mijn buik zoveel pijn deed. Nu gaat het gelukkig weer wat beter. Vond het wel vreemd. Ik heb nooit last van krampen als ik ongesteld moet worden en helemaal niet zo erg.

Verder ben ik lang niet zo teleurgesteld als dat ik dacht dat ik zou zijn. Wel wat verbaasd, omdat ik me toch echt heel anders en raar heb gevoeld de afgelopen dagen. Vreemd lichaam.

Maar goed: we gaan gewoon voor de volgende ronde. lalala.

@ ringel: leuk dat Mayte al 'zus zus' zegt. Zou ze het ook leuk vinden als het een 'broer broer' wordt? ;)

@ Xaar: volgens mij ben jij echt zwanger hihi... hoezo moeilijke emoties enzo. En dan ook nog blij met overgeven. Fijn dat je bijna op vakantie gaat! Heerlijk. Wij vertrekken niet dit weekend maar het weekend erna ook richting Frankrijk. Ik heb er veel zin in!

Zo nu weer aan het werk. Tot later dames.
Hey aapje, balen. Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar.

Vervelend dat je zon last hebt. Ik had dat de tweede ronde, het duurde langer voor ik ongesteld werd (36) en toen deed het echt heel erg veel pijn, heb liggen snikken in bed. De keer daarna was het maar 25 dagen en vrijwel geen last. Zal er misschien mee te maken hebben dat het wat langer duurde.
Goedemiddag alweer!!

Joya gisteren de hele dag en avond en afgelopen nacht geslapen. Alleen voor de voedingen wakker gemaakt en daarna sliep ze zo weer verder! Geen erge bijwerking van de prikken al zeg ik het zelf.

Jayden had vannacht toch gekke dingen. Hij komt werkelijk nooit uit bed! Heeft of eigenlijk had hij tot vannacht nog nooit gedaan. Nu was hij al 2x wakker geweest 1x om 00.00 uur en 1x 0.45 uur. Beide keren iets gedronken. Verder was hij erg rustig en slaperig. Om 01.20 uur schrik ik me rot omdat hij ineens huilend onze slaapkamer in komt rennen!! Ik snel eruit hem troosten, hij wilde bij ons slapen, nou nee dus, dat gaat niet door. Hij trilde als een rietje en was ergens van geschrokken zei hij. Ik hem gerustgesteld en hij zou weer gaan slapen. Half uur later komt hij weer ineens trillend als een rietje onze slaapkamer in. Helemaal angstig en sneu. Mijn mannetje er ook uit en wij samen op zijn kamer geprobeerd eruit te krijgen wat er was. Hij was bang ergens voor, maar kon niet aangeven waarvoor. Nog wat drinken en mijn man heeft alle roosters in huis dichtgedaan, want de wind gierde door het hele huis heen(giert hier altijd behoorlijk als de wind uit een bepaalde hoek komt) Jayden zou niet meer uit bed komen hadden we afgesproken, maar gewoon mama/papa roepen als er iets was. Dat heeft hij dus nog even 4x gedaan. Pas om 04.00 uur besloot hij toch verder te slapen. Zelf een half uurtje later ook in slaap gevallen, maar toen kwam Joya wel om 6 uur om gevoed te worden.

Om 8 uur vond Joya dat ze wel genoeg geslapen had(lijkt mij ook vanaf de middag ervoor vanaf 15.30 uur!) Jayden werd toen wakker van haar. Wilde niet naar de creche (is wel heen) en had lekkere wallen onder zijn ogen! Mag vandaag op de creche dus wel een uurtje slapen.

Nou hebben we de bijsluiter van de medicatie die hij heeft even doorgelezen en het komt zelden voor(1 op 10.000) dat slapeloosheid en hallicunaties voorkomen. Zal toch niet net bij Jayden zo zijn?? We zien het de komende nacht wel, maar moet geen gewoonte worden dat hij uit bed komt. Vanmorgen vertelde hij dat hij bang was van de babyfoon(brand rood lampje als hij uit is al jaren!) Mocht hij vaker uit bed gaan, dan gaat de deurkruk dus wel omhoog! Ben ik geen voorstander van, maar als het niet anders kan, dan is het niet anders.

Joya net een grote verrassing voor mij in haar broek geproduceerd, ik moest gewoon lachen. Ik zat met de knieen omhoog in de bank en ze zat tegen mijn knieen aan. We waren lekker aan het kletsen en lachen met zijn tweeen. Ineens ging ze wat moeilijk kijken en dacht ik iets te ruiken. Ja madam was aan het poepen. Al snel zag ik dat het niet in de luier bleef, want haar broekje werd vies. Snel 2 hydrofiele doeken eronder gedaan en zo kon ze nog even verder. Net toen ik in haar broekspijp keek kwam er nog meer en als een fontein kwam het omhoog bij haar beentje. Echt lachen!!! Het was zo sterk van kleur dat het niet eens eraf wilde van haar beentje, billen, voetje enz. Dus lekker weer in bad gedaan. Daarna gevoed en nu ligt ze heerlijk te slapen.

Groetjes Ukkie
Aapje, kan ook een vroegrijdige miskaam zijn geweest. Dat overkomt heel veel vrouwen. Wel bevrucht eitje, maar innesteling gaat dan niet goed!!

Wel balen uiteraard!!!

Ik ga even eten en dan even relaxen zolang Joya slaapt!!

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven