Zwanger worden vanaf juni 2010

31-05-2010 12:45 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Eindelijk na al die maanden en ( jaren) van wachten gaan we halverwege juni zo'n beetje proberen zwanger te worden. Vriendlief wil nog wel erg graag trouwen voordat we een kindje krijgen. Dus mocht het lukken trouwen we zwanger en als het wat langer duurt dan is het toch eerst trouwen!!
Ik ben al zwanger, maar zou zeggen veel plezier met proberen!
Gefeliciteerd en dankje!

Hoever ben je dan? En duurde het bij jou ook even voordat partner om was?
Hoi, wij gaan ook vanaf juni (das morgen..) proberen om zwanger te worden. Bij mij duurde het idd heel lang voordat vriend om was. Ongeveer 2 jaar geleden kwamen bij mij de kriebels en nu pas is hij er klaar voor. Nog steeds vind hij het een beetje eng en wil hij er niet veel over praten en meedromen..
Hoi Sandwalker, dat is bij ons ook. We doen het nu nog even met condooms en vandeweek waren we die vergeten en toen was hij bang dat het raak zou zijn. Dat vind ik wel vervelend.

Hoe oud zijn jullie?
Oei, das inderdaad vervelend..

Ik ben 26 en mn vriend is 25. Ik mag dus allang blij zijn dat hij nu wil... We wonen al 4 jaar samen en zijn bijna 7 jaar samen, we hebben allebei een vaste baan en wonen in een groot huis. We zijn er eigenlijk al een paar jaar klaar voor als je het gevoel niet meerekent.. Maar het gevoel telt wel degelijk mee!

Vriend heeft geen haast (jammer), maar hij staat er wel compleet achter dat we gestopt zijn met de anticonceptie. Een baby is zeer welkom, we zijn er klaar voor! Ik heb hem natuurlijk wel uitgelegd dat ik tijdens de eisprong extra zin heb door lichamelijke rededen en ook om persoonlijke redenen.. :-)
Hoi,

Mag ik ook meepraten hier.

Ik ben in februari gestopt met de pil.

We zijn sinds 2 weken voor het ecchie bezig.

Ben erg benieuwd hoelang het gaat duren.

Ik ben 30, mijn mannetje 31, zijn 10.5 jaar samen.

grtz okki
Hoi, ik schrijf al mee op "Vanaf de zomer zwanger willen worden", dus ik kom hier niet schrijven. Als jullie daar mee willen schrijven, zijn jullie natuurlijk welkom. (Al zijn termen als: ecchie, ongi en mannetje daar ten strengste verboden.)
Na gister een gesprek gehad te hebben met vriend stellen we het toch even uit naar augustus, ivm het ook willen trouwen. Hoi okkie, jullie er ook lang over gepraat of was je mannetje snel om?

Ik ben 23 mijn vriend 28.

Sandwalker: waarom zijn die woorden verboden?
Dag meiden!

Ik wil ook graag meedoen, mijn vriend en ik zijn sinds deze maand bezig om zwanger te worden, erg spannend!

Ik ben sinds maart gestopt met de Nuvaring, en vanaf die tijd een beetje onregelmatig ongesteld.

Mijn vriend wilde al een jaar dolgraag kinderen en nu ben ik ook om... Nu netjes 3x in de week aan het 'klussen', haha.

Ik ben 27 en mijn vriend ook!

Hoe gaat t bij jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven