zwanger ??

25-02-2011 20:19 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey hoi,

ik heb een vraagje, ik ben vorige maand niet ongesteld geworden, ik heb toen een test gedaan en deze was negatief (niet zwanger). ik ben toen maar weer gewoon met de pil begonnen en wachten tot volgende maand of ik weer ongesteld zou worden. nu zou ik afgelopen zondag ongesteld moeten worden en ben het nog steeds niet en weer een test gedaan en weer negatief. ik snap er echt niks van ben ik nu zwanger of niet.

ik ben al naar de huisarts geweest en deze zij dat ik moest stoppen met de pil en moest afwachten.

toch heb ik het gevoel dat er iets niet klopt, maar als ik zwanger ben dan ben ik het al 2 maanden dan moet ik dat tog wel voelen.

ik ben in die eerste maand wel 2 weken heel ziek geweest gal over geven en zo toen dachten ze eerst dat ik gal stenen had maar dit bleek niet zo te zijn.

ik weet echt niet wat ik moet doen ben nu echt radeloos, ik haal nu echt de ergste senarios in mijn hoofd, is er iets mis of ben ik wel zwanger ?

ik hoop dat iemand mij kan helpen, wand afwachten wil ik niet ik wil graag zekerheid

groetjes meisje van 21
als je zo ziek bent geweest en de pil slikt kan het zo zijn dat je het een keertje overslaat, heeft mijn zus ook eens gehad.

gewoon nu de pil slikken en stoppen wanneer dat moet, dan zal je vanzelf zien dat je lichaam gewoon even van slag was!
Hou je maar vast voor de komende reacties. Ik zal alvast beginnen.. wij zijn geen dokter ga terug naar de dokter als je het niet vertrouwd en doe nog een test..

Meisje je zult echt even geduld moeten hebben zoals je huisarts zegt..
Volgens mij kan het wel eens voorkomen dat je een keer overslaat met de pil. Ik zou even het weekend afwachten en anders volgende week weer terug gaan naar de huisarts. Kunnen ze misschien even bloedprikken.
Glazenbol zegt niet zwanger.
en anders een bloedtest vragen.

Maar wat dacht je te voelen dan als je 2maanden zwanger bent?

Zou stoppen met de pil en afwachten wat er gebeurd en maandag de huisarts bellen
Waarom is dat Yes forum er toch mee gekapt...
Ja, dat vind ik echt.
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 25 februari 2011 @ 20:25:

Die van jou is zeker nog van 2010?

De mijne zegt namelijk haastikke zwangert.
Na twee maanden zou een test betrouwbaar moeten zijn. Dus doe gewoon wat de dokter zegt.
De eerste belangrijke vraag is: heb je sex gehad de afgelopen 2/3 maanden??

Zo nee.... dan ben je niet zwanger!
quote:Saaar schreef op 25 februari 2011 @ 20:27:

Waarom is dat Yes forum er toch mee gekapt...
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 25 februari 2011 @ 20:25:

Wij kunnen natuurlijk niet weten of je zwanger bent of niet. Mijn gezonde boerenverstand zegt als je een test hebt gedaan en die is negatief dan ben je niet zwanger ( of je hebt te vroeg getest maar dat lijkt me 2 maanden aan een stuk erg sterk)

Je hoeft niets te merken als je zwanger bent. Ik denk dat je doelt op misselijkheid en andere (bekende) zwangerschapskwaaltjes. Niet iedereen krijgt die: de een is 9 maanden misselijk en een ander weer helemaal niet. Het niet hebben van kwaaltjes is niet zo'n goede graadmeter.

Wat je zou kunnen doen is of afwachten en dan over een paar dagen/ een week weer testen ( maar je wil niet afwachten, zeg je) of naar de huisarts voor een bloedtest.
Maar die van mij zegt ook ja

Hai Elise!! Echt vervelend dat je niet ongesteld wordt, terwijl een test negatief aangeeft!! Ik heb toevallig precies hetzelfde, ik heb een maand geleden een test gedaan maar nu ben ik weer niet ongesteld, dus ik ga morgen weer een test doen, als die negatief uitwijst en ik ben maandag nog niet ongesteld, dan ga ik naar de dokter, kijken wat hij zegt..

Maar even buiten het feit of je zwanger bent of niet, heb je wel een beetje een stabiele situatie (vaste relatie enzo bv), of is een zwangerschap niet welkom (omdat je zegt dat je de ergste scenarios in je hoofd haalt)? En kan de dokter niet meer onderzoeken dan alleen een test?
Ik zou het advies van je huisarts opvolgen! heb precies hetzelfde gehad... Als je het toch niet blijft vertrouwen dan zou ik je bloed laten prikken op hcg!

Heb je wel een goede gezondheid?? Eet je gezond en ben je niet veels te dun of heb je heel erg overgewicht? Of gebruik je overmatig drugs/alcohol? Niet lullig bedoeld hoor! Maar daardoor kan je menstruatie ook wegblijven namelijk...
En? Weet je al meer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven