zwanger ??

25-02-2011 20:19 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey hoi,

ik heb een vraagje, ik ben vorige maand niet ongesteld geworden, ik heb toen een test gedaan en deze was negatief (niet zwanger). ik ben toen maar weer gewoon met de pil begonnen en wachten tot volgende maand of ik weer ongesteld zou worden. nu zou ik afgelopen zondag ongesteld moeten worden en ben het nog steeds niet en weer een test gedaan en weer negatief. ik snap er echt niks van ben ik nu zwanger of niet.

ik ben al naar de huisarts geweest en deze zij dat ik moest stoppen met de pil en moest afwachten.

toch heb ik het gevoel dat er iets niet klopt, maar als ik zwanger ben dan ben ik het al 2 maanden dan moet ik dat tog wel voelen.

ik ben in die eerste maand wel 2 weken heel ziek geweest gal over geven en zo toen dachten ze eerst dat ik gal stenen had maar dit bleek niet zo te zijn.

ik weet echt niet wat ik moet doen ben nu echt radeloos, ik haal nu echt de ergste senarios in mijn hoofd, is er iets mis of ben ik wel zwanger ?

ik hoop dat iemand mij kan helpen, wand afwachten wil ik niet ik wil graag zekerheid

groetjes meisje van 21
als je zo ziek bent geweest en de pil slikt kan het zo zijn dat je het een keertje overslaat, heeft mijn zus ook eens gehad.

gewoon nu de pil slikken en stoppen wanneer dat moet, dan zal je vanzelf zien dat je lichaam gewoon even van slag was!
Hou je maar vast voor de komende reacties. Ik zal alvast beginnen.. wij zijn geen dokter ga terug naar de dokter als je het niet vertrouwd en doe nog een test..

Meisje je zult echt even geduld moeten hebben zoals je huisarts zegt..
Volgens mij kan het wel eens voorkomen dat je een keer overslaat met de pil. Ik zou even het weekend afwachten en anders volgende week weer terug gaan naar de huisarts. Kunnen ze misschien even bloedprikken.
Glazenbol zegt niet zwanger.
en anders een bloedtest vragen.

Maar wat dacht je te voelen dan als je 2maanden zwanger bent?