Zwangerschapssymptomen

09-04-2011 20:38 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, je weet pas dat je zwanger bent op het moment dat je een positieve test in handen hebt. Maar voor alle dames die bezig zijn om zwanger te worden is het die dagen tot je NOD altijd weer een raadsel wat ons lichaam ons allemaal verteld. Dus voor alle nieuwsgierige die hopen op een wondertje en die zichzelf graag gek maken met het zoeken van zwangerschapssymptomen....

Wat voelden jullie (dames die zwanger zijn of zijn geweest) voordat je een positieve zwangerschaps test in handen had??
Vertel. Wat denk jij allemaal te voelen? Jij bent de nieuwsgierige. Praat dus maar gewoon in de eerste persoon over je wwwwwondertje.
Wat boeit het wat anderen voelen. Iedereen voelt wat anders of helemaal niets. Wil je nu gaan vergelijken?
voor mij was het toch echt die groeiende pens, en het kind dat er na 9 maanden uit probeerde te kruipen.
Hartverwarmende reacties hier! Nee, echt vooral doorgaan met deze onvriendelijkheid..
Je gaat er zelf in iedergeval ook goed in mee Chrissiy!
Misschien worden mensen wel een beetje moe van de ben ik wel zwanger en ben ik niet zwanger topics. En dit is volgens mij verkapt hengelen naar het antwoord of ze wel of niet zwanger is. En hengelen mag niet hier.
Zal ik dan maar eens een inhoudelijke reactie geven na zoveel zogenaamde spitsvondigheid...

Het gevoel ongesteld te worden, zeurende onderbuikpijn en een enorm pijnlijke voorgevel! Oh ja en al iets minder zin in koffie en alcohol. Maar verder was het vooral een groot vraagteken en bood de test pas echt zekerheid, de verschijnselen waren te vaag om er echt conclusies uit te kunnen trekken.
Jij gaat ook lekker Chrissiy.

Al die topics die geopend worden door TO's die al voordat ze zwanger zijn lijden aan hersenverweking beginnen zo langzamerhand een beetje te vervelen.
Ach dames toch, gewoon een opsomming van symptomen van vrouwen die zwanger zijn of zijn geweest is genoeg hoor.

@Kikker, als je er moe van wordt lees je lekker niet mee. Waar maak je je druk om meid....
quote:plops schreef op 09 april 2011 @ 20:55:

Jij gaat ook lekker Chrissiy.

Vind je? Want? Omdat ik zeg dat jullie geen hartverwarmende reacties achterlaten?

quote:Al die topics die geopend worden door TO's die al voordat ze zwanger zijn lijden aan hersenverweking beginnen zo langzamerhand een beetje te vervelen.En jij lijdt aan een bepaalde drang om te móeten reageren? Prima, maar kan me voorstellen dat het niet erg gezellig binnen komen zeilen is, als je eens een topic opent over zwangerschap & vragen daaromtrent. Lijkt me niet tof.
@TO: geen ervaringen hierzo. Hoop snel een positieve test in handen te hebben overigens

Succes iig! Hoop dat het snel lukt.
@Chrissiy tanx, voor jou ook alle succes!
ontzettend duizelig, ging beide keren al voor de positieve test onderuit..........
quote:Nou Chrissiy als je nu al zo'n serieus chagrijnig type bent, dan wil ik niet weten hoe je bent als je zwanger bent. Sterkte alvast voor je partner...Waar slaat dat nou weer op?
@TO, sorry voor het vervuilen van je topic. Wens je nogmaals oprecht veel succes met zwanger worden, en wellicht je door eventuele andere reacties een beeld krijgt van hoe en wat voordat je weet dat je zwanger bent.
@Mamsu en pluis363, tanx voor jullie reactie.... wie volgt??
Nou Chrissiy, ik ben het wel een beetje met je eens hoor, dat een zoveelste topictitel/ topic je verveelt, omdat je ze zo vaak hebt langs zien komen, dan reageer je toch gewoon niet?

Als TO hierin nou oprecht geinteresseerd is en het leuk vindt een topic hierover te openen, waarom inderdaad zo onaardig?

Chrissiy, ik voelde helemaal niets :-). Was niet misselijk, had nergens last van, en had toch echt een positieve test nodig om te weten dat er iets groeide in mijn buik. En dat iets is nu een jochie van 10 maanden . Dus aan mij heb je weinig!
Ik voelde bij beide zwangerschappen een ongesteldheidsgevoel in mijn buik voordat ik positief testte. Succes ermee!
quote:sandrainm schreef op 09 april 2011 @ 21:15: Chrissiy, ik voelde helemaal niets :-). Was niet misselijk, had nergens last van, en had toch echt een positieve test nodig om te weten dat er iets groeide in mijn buik. En dat iets is nu een jochie van 10 maanden . Dus aan mij heb je weinig!Laatste reactie dan, om verwarring te voorkomen. Ik ben niet TO .
Bommi en Kikkerrr.. dan lees je toch lekker niet en sla je zulke topics lekker over. Ipv hier lopen te zeiken en te zeuren. Bah !!

TO ik wist pas met 8 a 9 weken dat ik zwanger was omdat ik onwijs moe was en mij liet bloedprikken op allerlei andere zaken en huisarts deed voor de zekerheid zwangerschap er maar bij.

Als hij dat niet had gedaan dan had ik pas nog veel later geweten dat ik zwanger zou zijn.
Pijnlijke borsten en ineens huilen bij iets kleins. Ben nu zes weken zwanger en moest 1 dag voor de positieve test (dag 27 van cyclus) ineens huilen toen ik de buschauffeuse hoorde praten door de microfoon (nostalgie voor mij, deed me denken aan mijn oude bijbaantje als hostess vroeger).

Beide 'symptomen' had ik ook al voordat ik bij mijn eerste zwangerschap positief testte. Dus toen ik ging huilen in de bus, wist ik genoeg...
Ik was ontzettend moe, vaag misselijk maar vooral heel erg gevoelige borsten.
@to; voor de gein zou je hier eens kunnen kijjken... de uitslag niet al te serieus nemen, volgens deze test zou ik ongesteld worden... ben nu 25 weken zwanger!

Owje, was al een week voor de test kotsmissleijk, doodmoe , zere tieten en had het gevoel ongesteld te worden... en was ongeduldiger dan ooit...

Succes!
Het uitblijven van mijn menstruatie was de eerste aanwijzing :-) Normaal werd ik tussen dag 31 en 33 ongesteld nu dus niet. Dag 36 begon een ongelooflijke pijn in mijn borsten. Ik kon haast niet meer fietsen, elke hobbeltje deed me pijn. Dag 39 getest,,,,voila

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven