zwemmen met ontstoken ogen
zaterdag 4 april 2009 om 19:25
Kan me indenken dat je je kind het zwemmen niet wilt ontzeggen (kinderfeestje oid), maar zwemmen met ontstoken ogen lijkt mij niet verstandig. Het water bevat natuurlijk veel chloor, wat heel erg irriterend werkt in de ogen. Daarbij bevordert het niet het herstel en krijg je er mss nog wel een superinfectie bij door bacteriën in het water (die kans is niet heel groot, maar lijkt mij toch de moeite van het vermijden waard).
zaterdag 4 april 2009 om 19:29
Hi Billybob, Y heeft ook (nog steeheeds...) een vies oogje.
Rechteroog, blijft maar smurrie uitkomen... Volgende week naar de HA. Maar ik zou gewoon gaan zwemmen. Het is eerlijk gezegd nog nooit bij mij opgekomen om daarom maar niet te gaan zwemmen, dan kunnen we al die verkouden kindjes die rond het zwembad met een snotpegel lopen ook wel gaan weren.
( En ik denk dat z'n oogje er niet meer van gaat irriteren.... )
Rechteroog, blijft maar smurrie uitkomen... Volgende week naar de HA. Maar ik zou gewoon gaan zwemmen. Het is eerlijk gezegd nog nooit bij mij opgekomen om daarom maar niet te gaan zwemmen, dan kunnen we al die verkouden kindjes die rond het zwembad met een snotpegel lopen ook wel gaan weren.
( En ik denk dat z'n oogje er niet meer van gaat irriteren.... )
zaterdag 4 april 2009 om 20:25
nou ik zou het echt heel vies vinden om dat te zien bij een ander kind en ik ga zelf ook niet zwemmen met een verkouden kind met een snotpegel. Bovendien lijkt het me vooral voor het kind en de ogen niet bevorderlijk. Dus daarom mijn vraag, waarom, ik zou dit dus zelf uitstellen, met een ontstoken wond bijv zou ik ook niet gaan zwemmen, met een ontstoken oor ook niet.

zondag 5 april 2009 om 11:06
Ik hoefde er niet meer over te twijfelen vanochtend want het was alweer zo goed als over, geen viezigheid meer in ieder geval, alleen oogleden nog een kleine beetje rood.
Heeft de borstvoeding die ik gister elke keer erop gespoten heb toch geholpen, hahaha.
Ik had wel gehoord dat dat er goed voor was, maar dat blijkt nu ook, het is zo snel over!
Heeft de borstvoeding die ik gister elke keer erop gespoten heb toch geholpen, hahaha.
Ik had wel gehoord dat dat er goed voor was, maar dat blijkt nu ook, het is zo snel over!