Goede aannemer in Breda

22-07-2020 16:25 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello!

Natuurlijk heb ik zelf ook al met behulp van Google een aantal aannemers aangeschreven maar dat blijft lastig beoordelen of zo’n bedrijf nou betrouwbaar is. Dus wie weet kan iemand me hier helpen aan een betrouwbare partij in de regio Breda uit eigen ervaring of van horen zeggen :)
Het ligt er denk ik ook aan wat voor soort werk is. Wil je een huis bouwen, een bedrijfsruimte verbouwen of een trapleuning laten monteren?

Hoe heb je tot nu toe geselecteerd?
Alle reacties Link kopieren
We willen renoveren, lees muur openbreken, nieuwe keuken, openslaande deuren naar de tuin, nieuwe vloer, dakkapel en nog wat kleine dingen.

Tot nu toe op Google de bedrijven met de beste reviews aangeschreven :)
Ik heb op dat gebied niet direct een aanrader. Goeie reviews lijkt mij een prima eerste selectiemethode. Ik schrijf dan vaak een paar (2 of 3) bedrijven aan met de vraag om langs te komen en een offerte te maken. Zorg dat je zelf al voorwerk doet; dus bijvoorbeeld een tekening/schets en een goeie omschrijving van wat je wil bereiken. je hoeft zelf geen expert te zijn maar je moet wel goed omschrijven wat het resultaat moet zijn (verwachtingen).

Bij de gesprekken en de offertes krijg je vanzelf een beter beeld bij de bedrijven. En ik zou ook zeker vragen naar een recente referentie waar je kan informeren. En doe dat ook; bel die mensen gewoon op en vraag hoe het bevallen is.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je tips! Heb er drie geselecteerd en de eerste is vandaag al langs gekomen voor een offerte :)
Succes met verbouwen! :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven