Lijf & Lijn alle pijlers

13 kilo eraf voor de kerst, wie doet er mee?

19-08-2018 10:59 290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het moet echt weer...afvallen.
3 jaar geleden ben ik keurig 15 kilo kwijt geraakt maar 13 kilo is er weer aan. Onder andere doordat ik een half jaar nauwelijks heb kunnen sporten door een blessure, en uit frustratie ben ik gaan snaaien!

Wie wil er nog meer ongeveer 10-15kg afvallen met gezond eten en sporten en wil met dit forum elkaar wat steunen?
Pixymamma
Met shakes breng je je verbranding naar de knoppen, niet doen dus. In het begin is je verbranding nog normaal dus val je af als een malle. Maar je lichaam laat zich niet voor de gek houden. Je verbranding zal steeds trager worden waardoor je minder gaat afvallen. Dan komt een moment dat je besluit te stoppen. Maar je verbranding is inmiddels erg laag. Als je dan weer gewoon gaat eten, kom je gelijk gigantisch aan.het zal dan weer een hele tijd duren voor je verbranding bier op normaal niveau is. Inmiddels ben je dan boven het gewicht waar je mee begonnen bent. Je eerste voornemen is veel beter. Voldoende en gezond eten veel groenten en mager vlees of vis en regelmatig bewegen. Daarnaast veel water drinken om je afvalstoffen af te voeren. Dat is de enige manier om je verbranding omhoog te brengen en op een gezonde manier af te vallen.
Kan ik nog meedoen? :)
Natuurlijk, maar er zijn niet zoveel reacties meer. Afgelopen week heb ik een slechte week gehad, deze week weer vol er tegen aan. Nu 7,5 kg kwijt en merk dat het de eerste mensen gaan zien en een compliment geven, dat is weer een positieve stimulans. Hopelijk hier nog meer goede berichten?
Alle reacties Link kopieren
ik wil ook graag meeschrijven.
Weeg nu 77 en wil weer onder de 70 kilo komen.
Gezellig, meer schrijvers! Nu nog ff een klap maken voor die moeilijke feestdagen er weer aankomen! Welkom kopjechino en Goldstrike.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook nog eens gestopt met roken.
Komt goed :yes:

Doen jullie aan sport of alleen het letten op eten?
Eigenlijk alleen letten op eten. Ik ben verhuisd en woon nu 4 hoog dus de trappenlopen is mijn sport :P. Maar het gaat best goed, ik drink eigenlijk alleen nog maar water en thee. Als je het niet in huis haalt dan kan je het niet drinken. Zelfde geldt voor chips en chocolade. Probeer er ook op te letten met de schoollunches, helaas zijn de gezonde opties erg beperkt... Ik heb me niet meer gewogen sinds 1 november en toen woog ik 74. Ik ben 170 lang.

Mijn doel is onder de 70 maar het liefst 65.
Ik zou graag mee willen doen maar is het nu niet kortdag?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook wel mee willen schrijven. Weeg nu 90 kilo. Ben van de week gestart met alles op te schrijven wat ik eet. Ik mag van mijzelf 1600 calorieën per dag. Mijn grootste val kuil is de chips 's avonds. Ik beweeg voldoende loop 2 a 3 per week hard.
Anoniem, starten is goed op elk moment. Zelf ben ik in de week van eind augustus/begin september begonnen en inmiddels 9,1 kilo kwijt. Heel blij mee, mijn doel is voor de kerst in ieder geval 10 kg, en dat gaat lukken. Als het meer wordt, nog beter. En dan na oud en nieuw voor de volgende 10 kilo. Ik kom van 94,5 en zit nu op 85,4. Vooral met eten en NPO Nederland in beweging (2 achter elkaar) na het avondeten 2 a 3 x per week en proberen extra de fiets te pakken etc
Goldstrike, super dat je gestopt bent met roken! Dan gaat het eten ook lekkerder smaken. Maar dus wel extra moeilijk om te lijnen. Heel veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Ja Graslokje, dat is gevaarlijk ha ha!!

Vanochtend op de weegschaal, 1 kilo eraf!
Dat motiveert wel :thumbsup:

Ik weeg mij 1x per week
Dat is knap Goldstrike! Ik weeg elke dag, maar weet dat dat eigenlijk niet goed is.
Vandaag 10 kilo lichter dan start 1 september. Echt blij mee na een heerlijk Sinterklaas weekend. De komende weken worden lastig met kerstontbijten, kerstbuffet, bruiloft en feestdagen. Maar streven is om met deze 10 kg het jaar uit te gaan, dus op de feestloze dagen me goed aan het schema te houden. Zijn jullie ook nog bezig?
Alle reacties Link kopieren
Wat goed graslokje!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven