Lijf & Lijn alle pijlers

20-25kg afvallen. Wie ook?

17-04-2018 09:43 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil/moet er ook 20-25kg afvallen en wil meeschrijven? Tips en ervaringen uitwisselen enzo? Schrijf mee!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Knap hoor Sara!

10 kilo in drie maanden is te doen maar het is wel heel veel, zeker omdat je al veel afgevallen bent. Het enige wat ik kan bedenken is om je calorie-intake nog verder naar beneden te schroeven en te zorgen dat je onder de 1600 blijft, maar dat is wel pittig en ik weet ook niet of je dan snel op gewicht blijft als je je streefgewicht hebt bereikt.
Ben je bij een diëtist geweest?
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Sara!

Ook al lekker bezig geweest zo te lezen en nu weer even serieus aan de slag.
Of 10 kilo in 3 maanden lukt, geen idee.. Dan zou je misschien helemaal geen frisdrank meer moeten drinken en echt alleen water of thee en niet meer 1 dag per week snoep.
In ieder geval heel veel succes met je doel!

Ik dacht dat ik meer was afgevallen maar ik was vorige week een halve kilo meer afgevallen als dat het eigenlijke doel was. Deze week net geen kilo. Sinds dat ik met jullie mee schrijf zo´n 3 weken toch 3,5 kilo kwijt dus ben er blij mee!

Ja pinguinlover ik moet vooraf voor mezelf wat regels opstellen anders krijg ik achteraf weer spijt. t-shirts zitten nu weer normaal en broeken niet meer zo strak en dat is zo fijn dat dit wel echt een reden moet zijn om ook komende twee weken op vakantie mezelf een beetje in te houden! ( in het najaar ga ik met mijn schoonouders en zwager naar Kreta dus moet er wel een beetje fatsoenlijk uitzien in Bikini :-$ daar blijf ik steeds aan denken als ik iets in mn mond wil stoppen :-P )

ik kan op m´n tablet wel fatsoenlijk op dit forum komen dus zal tussentijds wel ff laten weten hoe het gaat.

Succes allemaal komende weken!
Alle reacties Link kopieren
Nou, vanmorgen gewogen en ondanks barbecue, etentje met collega's en een stuk slagroomtaart op een verjaardag gisteren én geen tijd om te sporten, toch nog bijna een kilo kwijt (900 gram)! Nu op 81.3. Hopelijk zit ik weer snel onder de 80.

Ik was van plan om dit weekend streng voor mezelf te zijn maar ik heb net een halve kilo kersen weggewerkt o_o Gezond, dat dan weer wel.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
Sara welkom! Ik vind je verhaal heel inspirerend: afvallen zonder dat je er heel erg veel voor laat en toch blijft genieten. 10 kg in 3 mnd is wel veel, maar als je het perse wilt zou het wellicht kunnen. Maar waarom jezelf niet wat extra tijd gunnen?

Maechtje, wat lekker bijna een kilo, gefeliciteerd! Zulke resultaten motiveren natuurlijk lekker!

Luuntje 3,5 kilo in 3 weken is een prachtig resultaat! En ja ik kan me voorstellen dat de vakantie met je schoon ouders een hele goede stok achter de deur is! Mij helpt het ook naar bepaalde dagen of gelegenheden toe te werken. Eind juli heb ik een bruiloft van een collega dus dat is voor mij een goede stok. Ik heb een hele goede week echter de rug: -1,3 kilo!! :cheer2: :cheer2:

Boannan: lees je nog mee? Hoe is het met jou? Hoop je weer terug te lezen!

Goede week allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Was ik toch mijn afspraak bij de gewichtsconsulente vergeten... :facepalm:

Onbewust expres denk ik want ik val voor geen meter af.
Het weekend is een geweldig struikelblok voor mij. Doordeweeks kan ik me prima aan het dieet houden, maar in het weekend.....

En het zijn dan vooral de alcoholische versnaperingen die direct blijven plakken bij mij grrrrr.....

Toch maar laten staan dus :'(

Bewegen gaat goed, elke dag ongeveer een half uur Fitnessblender en ik wil graag elke dag wandelen, maar dat lukt niet altijd qua tijd.

Op mijn werk zit ik de hele dag, dus om aan 10.000 stappen te komen moet ik zo'n 8 kilometer lopen.

Nou, ik ga er weer voor :whip:
Alle reacties Link kopieren
Meachtje en pinguinlover het gaat goed bij jullie! Lekker bezig!!

Het is vrij rustig hier zie ik, hoop niet dat iedereen afhaakt!

Ik kan mezelf redelijk inhouden nu op vakantie gelukkig. Daar mijn vriend bijna iedere dag geniet van een pizza tussen de middag smeer ik tijdens het ontbijt netjes m'n boterhammen, oke 1 keer heb ik Apfelstrüdel met ijs op. Snacken gaat slecht, is altijd wel iets lekkers, drink wel veel water, weinig tot geen alcohol en kom dagelijks aan de 10.000 stappen.
Zaterdag zullen we zien hoe ik het daadwerkelijk heb gedaan afgelopen 2 weken.

Succes allemaal en groetjes uit het prachtige Zwitserland! :-D
Alle reacties Link kopieren
Hier helaas geen goede week gehad. Ik ben verkouden geweest en heb dus ietsje heel veel meer gesnoept (ik had keelpijn). 300 gram aangekomen... Deze week dus maar streng zijn maar gisteren bijvoorbeeld ook al weer gebarbecued. Ik heb geen saus gegeten, zelf aardappel- en tomatensalade gemaakt in plaats van die die vol met olijfolie en mayonaise zitten en nauwelijks stokbrood gegeten, dus hopelijk valt het mee.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vakantie zit erop en ook weer 2 kg erbij vanochtend.. : :'-(
Heb toch stiekem weg behoorlijk wat gegeten en mijn App niet ingevuld tijdens de vakantie. Ben vanochtend dus maar gelijk weer begonnen ondanks dat pas maandag mijn vakantie voorbij is. Vanmiddag ook weer een wandeling van 8 km gemaakt.

Hoe gaat het bij jullie? ook vakantie plannen en hoe ga je dit dan aanpakken in de vakantie?

Ik hoop en denk dat als ik dit weekend weer eet zoals het hoort het meeste er wel weer af is in het normale ritme. Ik zal het maandag ochtend laten weten.

Succes allemaal en hoop wat te horen hoe het bij jullie gaat!!
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met jullie? Schrijft/leest er nog wel iemand mee?

Het ging goed na de vakantie, was na een paar dagen streng alweer 1,5 kilo kwijt dus denk dat ik ook aardig wat vocht heb vastgehouden.

Nu gaat het slecht, ben ongesteld geworden en was al even gestopt met de pil en voel me echt beroerd, hopelijk wordt dat volgende maand weer beter. Heb teveel gegeten, wilde vandaag streng zijn voor mezelf maar heb al 2 plakken Stracciatella cake op en mini pringles en chocolademelk en cola... Ga nu de rest van de dag alleen nog maar water drinken en vanavond prei schotel en dan toch maar ff de fiets op ondanks dat ik me belabberd voel.
Hoe doen jullie dit? toen ik de pil slikte had ik hier geen last van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven