Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
quote:miepje1971 schreef op 03 april 2013 @ 20:57:

[afbeelding]

Zeg, Yellow...... heb jij vandaag wel geshred???Nee. Sorry heb even een dingetje (ik heb wat issues). Ik hoop morgen weer. Keep on shreddin' everybody
Miepje, ik vond het wel zwaar. Het is geen gespring voornamelijk buikspieren staand en op de grond, ook weer planken natuurlijk. Ik vind shredden wat meer afwisselend.
Gisteravond 2/30 ripped gedaan. Eerder van de week les 2 van rennen met Evy. Meer is even niet gelukt door zieken in huis. Vandaag proberen les 3 te lopen.

Ik weet nog niet wat ik van ripped vind. Het lijkt veel op de shred. Paar zelfde oefeningen maar week 1 is wel minder zwaar vind ik. Ik ga hem wel gewoon verder doen. Na week 1 schijnt het serieus business te worden!

Succes damessss!!
quote:miepje1971 schreef op 03 april 2013 @ 20:57:

[afbeelding]

Zeg, Yellow...... heb jij vandaag wel geshred???

Ik wel; level 3 dag 3! Lopen we nog gelijk?

Ik doe 6w6p zo'n twee keer per week naast het shredden. Omdat ik het maar soms doe vind ik het absoluut niet saai. Ik doe het omdat ik mijn buikspieren een beetje een extra uitdaging wil geven; daar ben ik al heel sterk dus de buikspieroefeningen in de shred alleen vind ik niet genoeg uitdaging. Ik vind het zeker niet saai, want anders zou ik gewoon crunches doen en volgens mij is dit effectiever en het is zeker afwisselender!
Zeg maar Spijker.
quote:jetfreggel30 schreef op 04 april 2013 @ 07:49:

Gisteravond 2/30 ripped gedaan. Eerder van de week les 2 van rennen met Evy. Meer is even niet gelukt door zieken in huis. Vandaag proberen les 3 te lopen.

Dat Rennen met Evy lijkt me ook wel wat. Weet jij of je dat op je iPhone kan zetten?
quote:lilyofthevalley schreef op 04 april 2013 @ 08:26:

[...]

Dat Rennen met Evy lijkt me ook wel wat. Weet jij of je dat op je iPhone kan zetten?Je hebt een speciale iPhone app. Ik heb hem gewoon op de mp3 speler gezet.
O, die heb ik wel eens gezocht, maar nooit gevonden. Nu ook niet. Hoe zou dat ding heten??
Duidelijk. Bestaat niet. En de mp3's zijn van de site gehaald ivm bumastemra belgie
Hoi!

Ik heb zo'n 3 weken geleden 4 keer geshred, en daarna is er (schaam schaam) de klad in gekomen.. toen kwamen drukke dagen op m'n werk en pasen.. en nu moet de knop weer om! Dinsdag opnieuw begonnen- vandaag 3/30 gedaan, maar merk dat het wel soepeler gaat dan de vorige keer dat ik begon. Dus ik heb weer even een virtueel schopje onder m'n kont nodig om het dit keer wel vol te houden
Helaas geen shred bericht van mij. Gisteren overvallen door koorts en onmenselijke hoofdpijn. Hoop snel weer verder te kunnen...

Succes allemaal!
Je bent niet nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!
Oef. Dag 1 van level 2. Ging op zich aardig, kon eindelijk zweten! Die walking plank ging ook wel, alleen de squad thrusts... pfff. Mijn voeten glijden ook steeds weg.

Maar bij begin van circuit 3 moest ik gewoon stoppen omdat ik duizelig werd?? Morgen maar weer verder...
Beterschap phlox84!

Dag 1 van level 3 is een feit! Heb wel aardig veel op de Anita manier gedaan en moest erg wennen aan het uitvoeren van sommige (nieuwe) oefeningen. Ook waren de laatste cardio oefeningen moeilijk vol te houden, laat ik zeggen dat mijn conditie niet optimaal is. ;) Hopelijk gaat het me morgen beter af.
6/30 yaay. slakkentempo maar goed, mijn poot gaat voor XD.wel heel goede manier om gedachten op 0 te zetten tijdens het studeren moet ik zeggen

Enneh: WAAROM PAS IK NIET MEER IN MIJN NIEUWE BROEKEN?! :| als, ze zitten plots te krap
Net klaar met 3/30. Nog steeds een kop vol snot maar het ging al beter dan de vorige twee keer.
Vanochtend 16/30 gedaan. Ik had er helemaal geen zin in, maar ik had gisteren al een rustdag gehad dus het moest wel. Daarna nog 10 km gefietst (op hometrainer). Was toch wel blij dat ik het gedaan had. Geeft altijd zo'n lekker gevoel als je dan gedoucht en moe op de bank zit!

Someday, ik moet soms ook even op adem komen bij de cardio.

Fruitella, balen van je broeken! Aan je inspanningen kan het niet liggen toch?

Beterschap voor alle zieken!
quote:elise1978 schreef op 04 april 2013 @ 13:18:

Vanochtend 16/30 gedaan. Ik had er helemaal geen zin in, maar ik had gisteren al een rustdag gehad dus het moest wel. Daarna nog 10 km gefietst (op hometrainer). Was toch wel blij dat ik het gedaan had. Geeft altijd zo'n lekker gevoel als je dan gedoucht en moe op de bank zit!

Someday, ik moet soms ook even op adem komen bij de cardio.

Fruitella, balen van je broeken! Aan je inspanningen kan het niet liggen toch?

Beterschap voor alle zieken!Mijn vriend zegt dat het komt omdat mijn spieren uitzetten na het trainen. Ik heb overigens geen overgewicht, deed het shredden juist om wat spiermassa te krijgen, maar ik denk niet dat ik zo snel spieren bouw dat ik een kledingmaat verschuif :|
En hier is ie dan, mijn berichtje dat ik na anderhalve week vandaag wel weer geshred heb! Officieel de derde keer level 3 maar die andere 2 keren waren al zo lang geleden...

En om dat te compenseren heb ik er ook nog een keertje 6week6pack achteraan gedaan, trots op mezelf!

Fruit, balen zeg van je nieuwe broeken!
Zo jongens, ik ben (onofficieel) klaar, net 29/30 gedaan en aangezien ik morgen voor een dikke week naar t buitenland moet voor werk, zie ik dit maar even als de eindstreep. Ga wel op mijn hotelkamer buikspieroefeningen doen en begin als ik terugkom weer lekker opnieuw. Maar dan is het nu, rapapa, rapapa, tijd voor inspirational pictures! Niet schrikken, want ik ben niet dun. Maar het is wel nogal een verschil:

Van de voorkant zie ik niet zo erg veel verschil trouwens. En misschien werkt deze voor-na nog wel n beetje extra in mijn voordeel doordat ik op de voor-foto iets gedraaid sta. Maar dan nog ben ik bijzonder content. En dit is dus resultaat zonder dieet, ik ben ook niks afgevallen.
Ik kom ook weer eens spieken.

Moosey, petje af hoor! Ik vind het een zeer prima resultaat.

Ik ben ook bijna klaar (ben op de helft van level 3) maar vraag me af of ik wel resultaat zie. Niks afgevallen, nog steeds die hangende rol op mijn buik (met eronder spieren ). Maar volgens mij wel wat zwembandjes aan de zijkant kwijtgeraakt. Heb helaas geen voor-foto´s gemaakt. Maar ik ga door met Shred (of Ripped 30) dus misschien moet ik die nu gewoon maken.

Succes allemaal!
Moosey! Ik zie wel degelijk verschil hoor, je zit zekerteweten strakker in je vel! Goede motivatie om verder te blijven gaan na je week weg! Goed man!!

Maar joh, ga je daarna dan weer shredden? Waarom pak je er niet wat anders bij voor wat variatie, Ripped, 6w6p, of 1 van de andere linkjes of *shock horror* doe wat anders dan Jillian, fitnessblender of zo....?

Ik ben ook weer thuis inmiddels, nou ja, sinds zondag stiekem al, maar helaas met een ontsteking in beide ogen, yek! Kon er echt niet mee sporten. Ben er bijna vanaf, maar nu heb ik de komende dagen weer logees....

Vanaf zondag ga ik weer aan de bak. Beloofd.

Yellow, plak eens een stom bewegend plaatje om ons te laten lachen motiveren?!
Moosey wat goed van je!!

Ik vind je niet dik hoor. Helemaal niet...

Ik heb vandaag geshred. Dit i misschien totaal uit het thema van het topic maar ik ben zo blij dat ik het gedaan heb. Ik voelde me echt zwaar kut (mentaal) en dan ben ik meestal gewoon een opgever en ga ik in bed liggen deken eroverheen en klaar. En nu dacht ik nee, dan voel ik me EN kut omdat ik me al kut voel EN omdat ik geen moeite doe voor mezelf en mijn lichaam. BAM. Ik heb nu dag 3 gedaan van level 3.

ik heb trouwens ook foto's, is nu precies een maand geleden dat ik de eerste gemaat heb zag ik. Ik zie echt zijverschil, ik lijk nu 5 maanden zwanger ipv 12.

quote:yellowlove2punt0 schreef op 04 april 2013 @ 17:13:

. Ik zie echt zijverschil, ik lijk nu 5 maanden zwanger ipv 12.

wat ben je toch een lekker wijf, dik of dun, je bent grappig!

Had al het idee dat je je niet helemaal je-van-het voelde, je was niet meer zo aanwezig hier, zeg maar. Ontzettend goed dat je tóch geshred hebt - wat scheelt het dat het maar zo kort is he, da's veel makkelijker dan je naar de sportschool te slepen als je je zo voelt.

Blijf volhouden hè, we hebben je nodig in dit topic, je bent een onwijs goede motivator!

die gaga!
Ik ben sinds een paar dagen bezig met Ripped in 30. Ook van Jillian.

Na afloop echt het idee dat ik wat gedaan heb, ben benieuwd of ik het ook terug ga zien aan mijn lijf .

Wat gebruiken jullie als gewichtjes? Nu pak ik steeds limonadeflessen of wasmiddelflessen, o.i.d. Maar die wegen allemaal een halve kilo ofzo, dus zet niet echt zoden aan de dijk.

Weet iemand waar je gewichtjes zou kunnen kopen en hoe duur dat is?

Misschien dat het al gezegd is hoor, ik heb niet het hele topic doorgelezen.
Rua, ik wil Shred nog een keer doen omdat ik hoop dat ik dan een beetje kan voelen of mijn knieen vooruit zijn gegaan in belastbaarheid. Als ik level 1 nu beter doorkom qua knieen, dan durf ik het ook wel aan om weer te gaan hardlopen. En ik verveel me niet snel met dit soort dingen, ik vind t ook fijn om te zien wat ik nu al veel beter kan dan de eerste keer. Maar ik ga het ook wel combineren met 6w 6pack denk ik.

Gemelitos, ik denk dat het verschil bij mij ook wel zo groot is omdat ik nog nooit eerder serieus iets met mijn buikspieren had gedaan t Zal minder zichtbaars opleveren als je al best sterk was, denk ik.

Yellow, wat onwijs goed dat je toch geshred hebt! Echt goed van je. En fijn dat je wel al verschil ziet. Je komt er heus!
Oh, en beterschap voor je ogen Rua!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven