Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Ik heb dus nu aan de voorkant een rol die ik eerst niet had. Eerst had ik gewoon echt zo'n Duitse bierbuik, een grote unit. Nu heb ik een soort rolletje vlak onder de buste?

Fruitje, jammer van je broeken... Maar nog even shredden en dan passen ze vast heel goed!!

Miepje, saboteren die hap. Ken je die film Mean girls (met lindsey lohan, ja da's een klassieker). Dan voert op een gegeven moment iemand een meisje zogenaamde afvalrepen maar dan zijn het juist aankomrepen. Doe dat!!

Elise , als je kunt downloaden via torrents dan kun je alles vinden op internet!

Beterschap Menmo!!

Ik kan geen plank meer zien trouwens

Oh en ik den dat ik ook buikspierlijntjes van de voorkant zie. Er is iets gaande iig

Moet nog shredden vandaag bleeegh
Ik heb hier af en toe eens meegelezen en net even gegoogled, maar er is een site met allemaal voor en na foto's. Ik ga dit dus ook doen!! Ik wil dat ook allemaal

Moet alleen wel even de moed verzamelen om te beginnen.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Zooow net dag 4 erop zitten en het gaat lekker. Ik heb voor het eerst met gewichtjes geshred. Mijn vriend had nog kleine gewichtjes liggen.

Beterschap voor de zieken!

Karen, welkom en gewoon proberen en hier op het forum ook je motivatie zoeken. Je kunt het zelfs ik ben al 4 dagen bezig en ik geef het meestal al snel op.

Wat betreft de foto's op internet via oa google vraag ik me af of deze niet gefotoshopt zijn.

Moet zelf trouwens ook even een fotootje maken en over een dag of 30 weer. Ik ben heel benieuwd of en wanneer ik ergens resultaat ga zien. Hopelijk gaat die zwemband nog eens slinken.

Fijn weekend iedereen!
Net 13/30 erop zitten. Had zo geen zin, was moe en had eigenlijk zin om neer te ploffen op de bank en te gaan snaaien. Maar toch gedaan!

ik vraag me ook af in hoeverre die foto's echt zijn. En dat zal heus niet alleen van shredden zijn maar ook een flink dieet ernaast, of in elk geval een bewuster eetpatroon. Maar de resultaten zijn wel super!
Er zit ook eigelijk een dieet bij het shredden he, als je de dvd's koopt. Misschien dat die combo idd heel goed werkt.
Zie jij al resultaat jowo?

Ik dieet niet maar probeer wel een beetje op te letten en drink iig geen frisdrank meer.
Zotteke, mn armen zien er een stuk gespierder uit. Qua buik zie ik nog geen verschil alleen mn zij voelt iets strakker. Conditie gaat wel met sprongen vooruit, en planken gaat nu ook heel goed. Ik heb vooral 'last' van overtollige huid door zwangerschappen, lastig om dat weer strak te krijgen. Zit ook wel vet op hoor, maar vraag me af of die huid wel helemaal terug in oude vorm kan komen.
Ik lees al veel reacties dat mensen toch wel wat verschil zien. Als het bij jezelf lijkt dat het verandert, dan gebeurd dat meestal ook wel. Maar verschil is inderdaad dan goed te zien als je foto's maakt.

Beterschap voor de zieken, welkom aan de nieuwen en keep it up voor de die-hard-shred-doorzetters! Ik ben echt wel blij dat ik vanmorgen weer shred gedaan heb. Voelde me helemaal happy meteen. Wel enorm staan zweten. Misschien nasleepje van de koorts oid.

Wat betreft al die voor en na foto's op internet, je leest inderdaad bij aardig wat foto's (als je doorlinkt naar sommige sites waar de foto's staan) dat heel veel vrouwen er inderdaad een heel stevig dieet naast volgen. Dus daar zal bij de meesten ook wel het enorme verschil van komen. Ik denk dat wij zonder dieet moeten denken aan vrouwen waarbij de buik iets platter is geworden en de eventuele rolletjes minder diep. Denk dat we dan realistisch zijn.

Ik merk heel goed met de buikspieren dat het beter gaat. Kan alle buikspieren meedoen op Natalie niveau. Wel met een beetje moeite aan het eind, maar ik hou ze in ieder geval vol. Ik heb inmiddels echt wel een mooi six-packje gekweekt, maar wat ik wel ontzettend jammer vind is dat ik dat six-packje niet kan showen omdat er nog zo'n enorme vervelende en enorm aanwezige vetrol voor zit.....Grrrrrr!! :P

Ach, ik ga lekker door met shredden om strakker te worden en als ik door de 30 dagen heen ben, zijn de temperaturen buiten vast gestegen en kan ik weer wat meer gaan hardlopen. Dan doe ik afwisselend ripped en hardlopen zodat ik kan gaan afvallen en tegelijk ook een beetje strak blijf. Gezond eten doe ik al en blijf ik ook doen. Voel me er goed bij.

Tot nu toe ben ik geen gram afgevallen, maar dat gebeurd volgens mij wel als ik weer 3x in de week ga hardlopen

Oh en de spierpijn in de achterkant van mijn dij is nu vrijwel over. Zo lekker! Kan weer normaal opspringen haha. Morgen dus weer flink ertegenaan met shredden en misschien zondagochtend even hardlopen. Even kijken wat het weer doet.

Nou fijne avond allemaal!!!
Je bent niet nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!
Phlox wat goed dat jij een buikspierNathalie bent!!

Gaat zo door!

Ik heb dag 4 level 3 erop zitten!! Ik zweet me kapot Kan wel echt cardio nu moeiteloos volhouden?!?!?!?!??!
Vraagjen:

-Staat alles op internet of op dvd?

-wat moet je er allemaal voor aanschaffen?
https://www.youtube.com/watch?v=KR7BK7jpu3M

Hier staan alle levels , op youtube.

Je doet dus 1 level 10 keer en dan mag je door naar de vlgende level.

Je moet gewichtjes hebben (of waterflesjes) en motivatie

Dat was het!

Leuk als je meedoet sis! Ik heb hier een twinsis overigens op het topic
Ik heb level 1 gezien maar dat ziet er zwaar uit zeg.

Ik doe drie keer in de week zumba en ik weet niet of ik twee sporten op één dag kan doen. (zonder zumba geen leven voor mij). Maar hier kom je wel in-shape, die buikspieren krijg je die echt?

Knap Sis dat jij dit hebt gedaan 30 dagen.
Twinsis meldt zich...... Steph, ben je echt Yellows zus? quote:yellowlove2punt0 schreef op 05 april 2013 @ 16:33:

-

Miepje, saboteren die hap. Ken je die film Mean girls (met lindsey lohan, ja da's een klassieker). Dan voert op een gegeven moment iemand een meisje zogenaamde afvalrepen maar dan zijn het juist aankomrepen. Doe dat!! Dat helpt niehiet..... Ze heeft 3 kinderen gekregen en ik twee. Ze eet meer snoep dan ik en toch weegt ze 10 kilo minder.... Het is zo oneerlijk verdeeld in de wereld.....
Nog even over die foto's:

Ik kan nu meteen prachtige voor- en nafoto's maken.

Op de eerste laat ik gewoon mijn buik voor wat ie is, op de tweede foto trek ik al mijn verse buikspieren gruwelijk aan, met mijn belly tot in mijn rug en dan oog ik twee maten slanker.
Vandaag begonnen met level 2. Vond hem pittig maar leuk!
Nee Steph en ik waren ooit op het forum tv aan het kijen en toen was er een lekkere tweeling. Die hebben we verdeeld, en dus zijn we schoonzussen geworden.

Je bent vast prachtig Miep!!

Ja heb ook idee dat soms mensen dan expres heel erg buik uitzetten bij voor en bij na echt intrekken
Morgen vroeg op en wil nog even gaan shredden van tevoren dus de wekker gaat extra vroeg. Hopelijk lukt het me om uit m'n bed te komen :-s

Ben benieuwd naar lvl 2. Ik wilde daar nog even niets van zien maar kon het net niet laten om toch even snel te kijken.

Bye shredders en shredderinnen muhaha :-s
Zojuist dag 6 level 3 gedaan. Ik wordt altijd een beetje gefrustreerd als Jillian zegt dat als je alles netjes gedaan hebt en je aan het dieet hebt gehouden, je by now wel een 6 pack zou moeten hebben. Nou niet dus...die van mij zit nog steeds diep verborgen onder de rollen, ondanks dat ik al 9 kilo ben afgevallen. Misschien moet je al geen overgewicht hebben om mee te beginnen.

Ik ben wel 5 cm kwijt rond de buik en 10 cm rond de heupen.

Ik geloof die voor en na foto's ook nooit zo. Maar we gaan lekker gewoon door.

Succes allemaal !!!
Goed bezig Jammie, je bent echt al veel kwijt!

Dat van die foto's heb ik me ook altijd al afgevraagd Miepje. Je kan het er op de "voor" foto natuurlijk veel erger uit laten zien dan het echt is en dan inderdaad op de "na" foto heel erg je buik inhouden. Dan heb je binnen 5 minuten een heel ander figuur!

Man en kinderen gaan zo boodschappen doen dan ga ik 18/30 doen. Zonder publiek gaat het een stuk beter!
Jammie, jemig wat ben jij al kwijt. Goed zeg.

Ik wil nu beginnen maar vriend ligt nog te slapen, nachtdienst gehad.

Verder heb ik ook nog de Wii-active in huis, denk/weet zeker dat ik die vanmiddag afstof en dan ga gebruiken.

Shredderen ziet er veel te zwaar uit maar ook wel verleidelijk.
Mijn 6 pack is ook nog verborgen Jammie, maar hij zit er wel!! Bij jou ook!

We kunnen altijd nog zo'n shirt kopen

Wat ben je al veel afgevallen ook, echt knap hoor!

Zotteke je kunt het! Ik ben echt verbaast dat ik level 3 ondertussen redelijk kan, het werkt wel dat programma met levels enzo waardoor je elke keer weer iets meer kunt.

Steph omdat het 'maar' 20 min is valt het serieus nog best mee dat shredden. En als je het niet volhoudt kun je altijd gewoon pas op de plaats doen en dan weer verder.

Ik moet ineens denken aan het begin van dit topic (of nouja toen ik er net bij was) en dat we echt allemaal die jumping jacks zo zwaar vonden en dachten dat we dood neer zouden valllen ervan. We waren totaal niet voorbereid op level 3 toen hahaha (en gelukkig maar, anders had ik het meteen opgegeven).

Deze vind ik nog steeds erg lastig, misschien ook omda tik nog steeds waterflesjes heb en dan kun je er niet echt op staan in een plank

motivatie

Yellow, die motivatie ziet er wel goed uit. Ik ga het vanmiddag gewoon DOEN!

Ach, sixpacks verstoppen zich altijd tenzij je superslank bent als je begint.

Val je, bij een gezonde eetstijl uiteraard, nog bij af?
Ik lees en shred al een poosje met jullie mee en nu toch maar een account aangemaakt.

Vandaag dag 3 van level 2 gedaan maar men wat is level 2 een stuk zwaarder..... Pffffff

Heb echt wat motivatie nodig want ik zie ook nog helemaal geen verschil :((((
Ik heb SPIERPIJN! PFFF , 6w6p gister gedaan na de 3e les shred level 3. Wat een hel, voel zelfs spieren in mijn rug en zijkant waarvan ik het bestaan niet eens wist....

Ik vind super om hier jullie verhalen te lezen. Gelukkig zie ik ook resultaat van het shredden, maar ben ook bijna 4 kilo afgevallen door op mijn eten te letten.
Ehh, ik vond het meevallen . Cardio was wel zwaar, voelde overtollig vet meegaan. Maar echt moe valt wel mee.

Toevoeging: ik doe al drie keer per week zumba.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven