Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Jaaaaaaaa het zit er weer op! Dank dames! Al ging het wel brakkig allemaal. kort nachtje. Maar Level 1 is een feit.
Dit gaat idd beter hangen op de bank
Herkenbaar Dekenopdebank!

Soms loopt ze 'thats perfect!' Te roepen en dan denk ik 'weet je dat zeker?' Dan mis je toch een life trainer.
Follow your heart, but take your brain with you....
Dit is lachen, mijn vriend die mij zo zat uit te lachen na de eerste dag shredden heeft nu zelf enorme spierpijn na zijn eerste keer en hij heeft niet eens met gewichtjes getrained
Ik zit te denken of ik nog iets ga doen, tae bo ofzo. omdat ik toch wel gefaald heb ivm katertje de afgelopen paar dagen. Tot op heden zit ik per ongeluk toch nog op de bank (heb wel al geshred vandaag)

Fruitje hahahaha zie je wel!! Hij heeft het onderschat
Ik wist het wel, ik wou hem gewoon zien kruipen. Kruipen ja! *grijns*

Voor al de dames hier nog maar motivatie dat die zogenaamde stoere mannen ook gaan janken Keep on shredding!

Yellow, wat goed dat je al geshred hebt ^^ Doe je het echt elke dag? Ik laat er momenteel nog een rustdag tussen.
Level 1 ging met 1 rustdag, level 2 met 2, en toen heb ik 2 dagen niets gedaan ivm kater en toen 1 dag gedaan en daarna 1 rustdag en dan weer vandaag. Ga nu wel echt door hoor. Wil graag iets anders proberen, en mijn ripped in 30 wacht op me!
Hmm ik trek er altijd 2 rustdagen voor maar mijn spieren zijn ook de plotse activiteit niet gewoon waardoor mijn linkerpoot het laat afweten gaat inmiddels wel beter. Is die ripped in 30 van hetzelfde laken een pak?
Ja maar dan duurt het gemiddeld 35 minuten per level. Oh de gruwel.

Maar goed dan ben je uiteindelijk wel geshred en geripped

Schaam.... Ik heb net een paasei van de kinderen op.

Ik ga de paastak opruimen en dan shredden!
Ik word nu alleen gek van de kramp in mijn linkervoet, had ik gisteren na het shredden ook al. Hebben jullie dat ook??
Zo voor mij zit 9/30 er ook weer op. Ik kan het bijna helemaal Natalieën! Alleen die bike crunches op het eind hou ol niet vol, maar dat komt met name door mijn rug. Die is niet zo goed. Die cardio is nu echt easy peasy. In merkte wel die fietsactie van vandaag (ik had een jaar niet gefietst) met die vreselijke tegenwind. Pffff

De boel ligt nog klaar voor man. Die is uit eten en komt daarna nog shredden, de bikkel.

Morgenavond 10/10. Yay! Morgenochtend eerst nog ff hardlopen, als het niet te hard waait tenminste. Donderdag "vrij" en vrijdag en zaterdag nog even level 1 om solidair te zijn met man.

Grappig om te lezen dat iedereen na Pasen toch weer massaal zichzelf bijeen raapt en aan het shredden slaat!

PS komt de spierpijn weer terug bij level 2??
Oh Lily geen voetkramp hier
Hier 10/30, morgen eindelijk level 2! Level 1 vind ik nu echt saaai, en de cardio is een eitje.

Denk dat ik na de shred ook ripped in 30 ga doen, maar die is een stuk pittiger he?
quote:yellowlove2punt0 schreef op 02 april 2013 @ 16:33:

dag 2 van level 3 pas

Ja ik ben stout geweest ,maar k ga nu in een ruk door tot dag 10 ok!

schaam schaam

Oh ik hou van je....

Ik moet morgen ook dag 3, ben ook heel stout geweest

schaam, schaam
quote:miepje1971 schreef op 02 april 2013 @ 20:36:

[...]

Oh ik hou van je....

Ik moet morgen ook dag 3, ben ook heel stout geweest

schaam, schaam

Ik voelde me vet lullig dat ik jou zo onder handen had genomen en daarna zelf ingestort was

Vanaf nu gaan we ervoor!!

@Dekenopbank voetbaltraining telt UITERAARD ook mee

@Bee-tje, die erge spierpijn zoals ik had bij level 1 heb ik nooit meer teruggekregen. Dus ik hoop dat hetzelfde voor jou geldt!

@Lily, ik ben door mijn rechterenkel juist gegaan, is niet echt kramp. Merk dat die voet bij mij wel wat kwetsbaarder is. Geen idee of dat gewoon altijd zo is?

@Jowo ik heb nog niet gekeken naar Ripped in 30, alleen even gekeken hoe lang het duurt. het is wel 37 min in level 1, dus dat zal wel wennen worden

@moosey, ik weet hoor! Vind het superlief dat je je bezorgd maakt om me.

@Menmo raap jezelf weer bijeen na pasen je kunt het!!

Addje, we kunnen een skypedate doen, dan roep ik wel van alles naar je

Jetfreggel, Frankhil, Olivia, waar zijn jullie!?!?!?
Wauw. Mijn ene ingeplande rustdag is uitgelopen op 4 dagen absoluut niets doen! Hoe kan dat nou?!

Maar vandaag ben ik weer helemaal terug en heb ik dag 2 van level 3 gedaan. Met bloed, zweet en tranen maar dat is dus mooi mn eigen schuld en komt door al die luiigheid! En vandaag ook meteen een 6week 6pack-je erbij gedaan, dus heb nu weer volop spierpijn in mijn buik, zoals het hoort

Hoe krijgen jullie die mannen zo ver om mee te doen? De mijne heeft al wel bewonderend geconstateerd dat het bij mij 'very firm' begint te worden waar het bij hem helemaal zacht is (we hebben het hier over buiken, voor de duidelijkheid ) maar trekt daaruit absoluut niet de conclusie dat hij dan ook maar met gewichtjes voor een laptop moet gaan staan springen. Jammer, want het leek mij wel gezellig (en lekker competitief).

Dus als ik straks aan ripped in 30 begin, hoe overtuig ik dan mn man?
Zeg maar Spijker.
He verdorrie, ik heb al de hele dag een beetje last van mijn knie. En dat was te merken.... Springdingen gingen echt bijna niet. Ik moest alles Anita stijl doen.

Haha, lief van je Skype voorstel Yellow! Maar ik gebruik Youtube voor shredden en kan dan niet tegelijk Skypen

Mijn man doet dit ook echt niet hoor Spijker! Dat is hem te girly Hij doet a an Fitness op de sportschool.

Ik las van de week dat als je je buikspieren goed traint ze daarna koud aanvoelen. Bij mij kop dat idd! Zo grappig vond ik dat.
@ Spijker

Welkom bij de club van spijbelaars! We lopen in ieder geval alle drie tegelijk!

Yellow, wat bedoel je dat je mij aangepakt had? Is zo in ieder geval niet overgekomen!

Over dat instorten gesproken...Ik begin vanavond pas weer een beetje op te leven, dus morgen gaat er weer geshred worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!(dit is voor mijn eigen overtuiging)

*veegt de wikkels van de paaseitjes van tafel en kijkt streng in de spiegel*
Oh miep niet speciaal jou, maar ik loop de hele tijd motivatiplaatjes neer te knallen en slap te lullen over samen level 3 blabla en ik lag gewoon voor pampus in bed 2 dagen lang

Morgen ga je ervoor!!

Adje, SMOESJES. Ik wil echt een personal trainer. kent iemand nog eentje in opleiding, ik wil wel kandidaat spelen
Yellow, 37 min is wel wat langer ja, maar nu met level 1 heb ik aan het eind het gevoel nog even door te gaan. Maar denk dat ik daar morgen bij level 2 anders over denk.

Iedereen weer goed bezig lees ik, super! Yes we can!!!
Spijker over mannen gesproken. Die van mij doet aan hardlopen en ziet er prima uit. Geen buik te zien maaarrrr hij wordt een ieniemienie beetje boller bij zijn buik en haaaaat dat. Hij weet ook wel dat dat met hardlopen alleen niet gaat werken en tijd voor een sportschool heeft ie niet vanwege zijn werk.

Toen ik (zei de bitch) ook nog begon te emmeren over hoe bolletjes rolletjes worden en daarna bierbuiken was ie om . Gemeen hè?
Zo, ik ben er ook nog.

Vandaag dag 5 level 3 gedaan en het gaat langzaam beter. Helaas ook veel gezondigd van het weekend met uiteten, paasbrunch en een verjaardag.

Mijn man vind shredden ook niets, die doet Insanity maar zeker niet iedere dag. Wel zei hij weer helemaal warm te worden van mijn vormen dus het shredden doet wel iets (plus natuurlijk de 8 kilo die ik ben afgevallen). Ik zal binnenkort eens meten hoe het met de cm zit nu.

Miepje en Yellow, jullie hebben me een beetje in de steek gelaten. We moeten toch wel tegelijk aan Ripped beginnen.
Ik heb nog niet geshred deze week. Maar ik heb -to my defense- het hele weekend en afgelopen 2 avonden ramen staan lappen, luxaflex staan stoffen, en de oven staan schrobben. Dat was ook een goede training voor mijn armen, dus dan compenseert een beetje. Misschien morgen weer, als ik ten minste een beetje op tijd van mijn werk thuis ben.
Gisteren 8/30 gedaan. Ging lekker. Kan alles volhouden, alleen de push ups doe ik nog steeds op mijn knieen. Krijg het niet voor elkaar om ze "normaal" te doen. De crunches op het eind worden ook eindelijk iets makkelijker.

Heb wel enorme spierpijn in mijn kont van de ripped in 30. En dan heb ik hem nog niet eens voluit mee gedaan. Gelukkig mag ik voorlopig nog even shredden voordat ik voor het eggie voor ripped ga haha.

Vanavond 9/30 en dan morgen de laatste x level 1.
Je bent niet nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven