Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge

24-10-2016 15:46 1625 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Nieuwe challenge, afvallen vanaf Juli.")

Één plek vrij

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst. Je gewicht graag dik gedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStart Nov5/1212/1219/1226/12Einde 2016Streef Totaal BMIJudith11071.69m815958,458,959606358/59-2122,1Evda1,80m82,576,377,375,876,376,17773-5,523,8Floor341.70m7160,259,959,860,560,5-59-10,520,9Woeffie1.70m91,790,790,390,390,390,389,780-231Beach 1.70m78,173,572,471,872,271,6-68-6,524,8Bloempie1.75m9693,691,89391,791,19176-4,929,8Karen281.67m71,563,362,963,862,561,662,760-8,822,5Hamaika1.65m868281,581,281,581,382,570-3,530,4Twilight1,75m85,785,784,484,484,784,985,375-0,427,9Jua1,80m86,6NA81,881,68181,480,475-7,224,8Femme1.79m83,5NA83,582,38180,780,275-3,325Yamkela1,77m81NANANA81--70/71xx25,9Jane Ice1,60mStartNANANANANA-57TotaalBMITailor1,61m67,9NANANANA61-55-6,923,5Isa1.72m80,3NANANANANA80,368Totaal2715.LengteStart------StreefTotaalBMI

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft!
It's not always easy, but it's worth it.
Ik woog vanmorgen 71.8 maar vraag me af of dat klopt aangezien ik heel erg last heb van mijn darmen en mijn buik erg opgezet is, én ik ben ongesteld. Zet het voor nu iig maar in de tabel. Mijn BMI is 24.8, gezond gewicht! Al voel ik me verre van gezond..

Deze week laat ik het afvallen wat meer los. Ik merk dat alle stress zo zijn invloed heeft op mijn lijf en het zit gewoon 'vast', mijn darmen ed bedoel ik dan. Ik ben niet van plan om ineens heel ongezond te gaan eten, ik blijf doen wat ik al deed maar ik laat het calorieën tellen even zitten en eet wanneer mijn lijf daarom vraagt. Weet inmiddels wel wat ik ongeveer per dag mag 'hebben' dus daar vaar ik bij. Wil me even focussen op andere zaken en ben overmorgen ook jarig dus ik wil niet ziek worden.

Overigens is het gesprek met mijn moeder niet doorgegaan. Donderdag is de boel geëscaleerd tijdens een telefoongesprek en voorlopig is er geen contact. Ik dacht dat dat misschien rust zou geven maar dat is niet het geval. Ik ben volledig verkrampt en heb last van paniekaanvallen. Ik schrijf wat minder deze week want ik wil het topic niet overnemen met mijn 'issues' maar dan weten jullie in elk geval hoe het ervoor staat.

Veel succes deze week allemaal.
quote:FemmeRotterdam schreef op 12 december 2016 @ 08:19:

Morgen!

Mijn eerste weging: 82,3. Hier ben ik heel blij mee. Het kostte geen moeite met 1600 kcal per dag.

Mijn bmi is nu 25,7 Totaal afgevallen 1,2

Fijne week iedereenFijn zeg! En toch met 1600? Echt veel beter dan 1200 met jouw lengte.. voor een blijvend resultaat
Beach sterkte! Als je nog Wil praten mag je ook pb sturen.

Hamaika fijn zeg!!
quote:Evda2016 schreef op 12 december 2016 @ 10:22:

[...]

Fijn zeg! En toch met 1600? Echt veel beter dan 1200 met jouw lengte.. voor een blijvend resultaat

Dank, jullie hebben me met goede argumenten overtuigd. Nu wil ik wel graag zsm en natuurlijk ook duurzaam uit het rood

edit: uit het oranje
Evda wat goed!!!! :D Mooi gewicht hoor!

Hamaika dat gaat je lukken voor volgende week! Weet het zeker.

Femme gelukkig! En mooi resultaat ook!!

Beach: Wat vervelend :( Je mag best je hart luchten hoor - en als je dat liever dat in PB is dat ook geen probleem natuurlijk

Stress kan heel naar zijn voor je lichaam. Wel een mooi resultaat alsnog.
Ik reageer straks ff uitgebreider....

But dag...flink ongesteld

( dan weeg ik vaak ook meer....vaag is dat)

81,6
Ik woog 73 kilo vanmorgen, dat is een bmi van 23.8 best netjes toch weer aangezien ik aardig wat wijntjes heb gedronken dit weekend .
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Jua balen! :( Nooit leuk.

Bladora: Goed hoor! :D

Jullie staan er in
Mijn gewicht is gelijk gebleven aan vorige week.

Beach wat vervelend

Momenteel mis ik m'n ex weer zo. 8 weken geen contact en vind het zo moeilijk. Ondanks we niet officieel een relatie hadden en het meer was als een scharrel. Soms zo lastig uit te leggen.
78,5 ook wel te verwachten na mijn eetbuien eerder deze week. Gelukkig zit ik inmiddels weer in de flow dus hoop volgende week weer op mijn gewicht van vorige week te zijn.

Beach, dikke knuffel voor jou. Heel veel sterkte en je vervuilt niet zomaar dit topic hoor.
Ik weeg weer 93:( ook wel iets meer gegeten, maar niet extreem. Had al zin om hier niet meer te reageren, maar dit is natuurlijk wel goed als stok achter de deur. Dus ga maar vol goede moed weer verder.

Goed bezig de meeste! En anders ook gewoon doorzetten;)
Ik heb mijn snoeperij voor deze week wel weer gehad!

Had de hele dag al zin in snaaien. En dan waren er vandaag ook nog tig kinderen jarig....

Meestal kan de verleiding dan wel weerstaan, maar vandaag ging het voor geen meter....

Ik zie in de tabel gelijk gebleven of minder gewicht, goed bezig!!

Wie wel iets erbij heeft, daar zal het volgende week ongetwijfeld minder zijn!
Woeffie, Bloempie, Vivanneke, Judith balen zeg. Komende week hopelijk beter! Bloempie niet opgeven met schrijven hoor, dara is dit topic juist voor, om je door de moeilijke momenten heen te helpen.

Evda, Bladora, tell me your secret hahahahaha. Mooie resultaten! En de rest ook

En ja Judith, dat moet toch lukken deze week. 81.9 is eindelijk een BMI van 29.9 dus hopen maar! Ik heb gelukkig geen uitdagingen tot aan de kerst dus gewoon ff doorbijten en dan hopelijk eindelijk van dat Obesitas label af. Mijn doel is in el geval voor 1 januari uit de 80 te komen. Zou toch moeten lukken.

Hele vele succes allemaal weer en een extra knuffel voor degenen met een moeilijke week
Ik woog vanochtend 70,6 kg. Hou ontzettend veel vocht van en van gezond eten en sporten is deze week weinig gekomen. Voel me nog niet helemaal fit, maar zodra ik dat wel doe ga ik weer lekker naar de gym!
Hamaika ik heb absoluut geen secret... Sta ook versteld want heb echt een snoepweek gehad. . . Maar ja de week ervoor was ik aangekomen, misschien hield ik toen vocht vast en dan lijkt het net of ik deze week veel ben afgevallen.

Gisteren weer flink gesnoept en chips op ..moet ongesteld worden en had die nacht maar 3 uur geslapen ivm zieke baby .

Vandaag ga ik er weer voor!!

Heb ook echt even zin in gezond voer.

O: 2 rijstwafels met pindakaas en banaan en 2 beschuitjes met light jam

T: rest van de banaan+ appel

L 3 crackers met slankie + beetje kwark

T worteltjes

D witlofsalade met paar rostirondjes en een halve grilburger

T beetje kwark met paar rozijnen, 1 salmiakkogel

Hoop vandaag weer eens echt te kunnen hardlopen, is lang geleden.

Fijne dag allemaal!
Zou goed kunnen Evda, ik heb dat zelf altijd als ik net ongesteld moet worden. Jij dus ook weer aan de beurt.... Sterkte met de kleine!

Hier zit ik helemaal in de flow, het geeft ook energie dat ik pas met de kerst weer verleidingen heb. Tot die tijd wil ik er echt knalhard voor gaan, ook zodat de schade daarna overall meevalt.

Hoop echt dat mijn flow bekroond wordt komende maandag met een gewicht onder de 81. Van obesitas af zijn na een jaar bijna zal al zo goed voelen!

Fijne dinsdag meiden!
Dankjewel hamaika en dat is een mooi doel!! Met een mooi gewicht de kerstdagen in
Ik heb als doel, 75 wegen met kerst
Oh Judith wil je mijn streefgewicht op 72 zetten?
Hier dik aangekomen, 63,8 (sorry te laat maar veel aan mijn hoofd). Eigen schuld dikke bult, heb het er allemaal aan gegeten. Heb me echt schandalig gedragen, het was echt niet meer teveel snoepen te noemen maar gewoon echt schransen. 's ochtends nog wel een boterham eten om dan om elf uur M&M's te kunnen knagen. Heel mijn lijf was van slag ervan (vriend deed mee, die was ook niet in zijn nopjes :( maar dus niemand die even op de rem trapt en ik doe het ook niet). Op zich valt het resultaat me ook nog wel mee voor wat ik in een week teveel gegeten heb. Nu heb ik wel weer de smaak te pakken. Maar toch is dit een terugkerend iets, zodra het niet goed gaat of ik slecht in mijn vel zit eet ik alles gedachteloos weg. Ik heb dan totaal geen rem meer en doe alleen maar eten. Ondertussen val ik af en eet ik het er weer aan en zo blijf ik doorgaan. Vind het heel vermoeiend en ik weet ook verstandelijk dat het niet goed is. Pff. Zo einde egopost.

Goede resultaten van iedereen!
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Voor degene die zijn aangekomen, balen! Maar; nu heb je je moment weer gehad. Nu weer door.

Karen, kan het zijn dat je te weinig eet? Omdat je afvalt/aankomt/afvalt etc.? Dat je niet aan je behoefte komt en je lichaam het daardoor gaat compenseren? Of, want ik lees vooral snoepen/zoet, dat je suiker-afkickverschijnselen hebt?

Evda: Gedaan

Volgens mij alle updates weer in de tabel.

Ik heb vreselijk buikpijn, ben misselijk en heb totaal geen trek. Vanochtend gestart met een proteïne shake, nu vla, veel thee/water.

Iedereen komt hier ook constant aanzetten met zooi op het werk. Vandaag al gezien;

taart, oliebollen, chocolade, lolly's.

Bizar eigenlijk.

Ik zit nu te denken eens op gezonde snacks te trakteren, maar vind dat dan weer te veel moeite haha!
Ik vier zaterdag mijn verjaardag en heb besloten mijn vriendinnen toch wel gezonds voor te zetten hoor! Mijn collega's vonden dat raar want 'ik was aan het afvallen, daar hoeven mijn vriendinnen toch niet aan mee te doen'. Dat ben ik met hem eens, maar gezond kan ook lekker zijn ;) Ik ga allemaal lekker fruitwater neerzetten en wat cocktails maken die laag in kcal zitten (gintonic/(virgin)mojito) en groenteprikkers en stukjes fruit. MIjn verjaardag, dan bepaal ik ook! :P

En ik heb voor mezelf besloten te stoppen met drinken. Ik doel dan natuurlijk op alcohol. Vind er eigenlijk niets aan, drink nu al nauwelijks en het is me de katers niet meer waard. Benieuwd hoe de omgeving daarop gaat reageren.. ;)
Ik denk dat je vriendinnen blij zijn als ze zo vlak voor de kerst gezonde/laag calorie hapjes voorgeschoteld krijgen!

Alvast gefeliciteerd en veel plezier zaterdag.
Super leuk toch Beach!

Het is jouw verjaardag inderdaad!!

Hoe gaat het nu met je?

Ik ben 5 jaar geleden ook gestopt met drinken..ik was heel kater gevoelig ook.

Ik drink echt nooit meer een druppel
Heb jij nooit dat mensen je dan maar 'saai' vinden Evda? Dat is nu wat ik hoor soms en dat vind ik best pijnlijk. Uiteindelijk blijkt het ook niet te kloppen want ik heb het net zo hard naar mijn zin zonder alcohol als met. Dat losse komt er toch wel uit :P Ik was eigenlijk niet van plan het heel groots aan te kondigen verder, ik doe het gewoon niet meer.

Vanavond hebben we kerstdiner met het werk en we hebben een kookworkshop! Dat vind ik best lastig want je kunt niet echt kiezen wat je eet, het is gewoon een vastgesteld menu wat je maakt met de groep. Had me eerst bedacht dat ik gewoon een gezonde salade zou pakken van de kaart maar er zijn dus geen keuze-opties, wist toen nog niet dat het om een workshop ging ;) Kreeg een beetje kortsluiting want wilde morgen op mijn verjaardag heel graag de 71 aantikken (zat vanmorgen op 71,3!) maar dat heb ik me dus maar uit mijn hoofd gezet. Dan maar de 71 komende zaterdag, als ik het vier. Heb iig bedacht om de chocolaatjes en bijpassende wijnen aan me voorbij te laten gaan en de rest lekker te eten. Het zijn veel gangen dus kleine hapjes, dan kan het wel En vandaag goed opgelet qua kcal! Ga er lekker van genieten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven