Lijf & Lijn alle pijlers

Afvalchallenge 2017 - Deel 2

03-04-2017 20:00 2884 berichten
Nieuwe meeschrijvers welkom!

In dit topic vallen we op een gezellige en verantwoorde manier af. Als je mee wilt doen graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

Naam Lengte Start Streef Huidig Week +/- Totaal
Hamaika 1,64m 86 67 72.8 +0.4 -13.2
Maureen 1.74m 75 67 75.9??? 0 +0.9
Polkadot 1.78m 96.1 75 88.3? -0.2 -7.8
Flyingdaydreams 1.77m 98 80 89.4? -0.5 -8.6
Sneeuwwitje80 1.80m 81.3 75 78.5? 0 -2.8
Strawberry 1.65 83 65 73.3??? -0.9 -9.7

Na meerdere weken niet reageren –> = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon gezellig en actief blijft.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid even laat weten!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 11-06-2019 07:42
65.11% gewijzigd
Hier helaas ook niets afgevallen. Maar er zit ook niets aan. Mja ongesteld en andere rot dingen gehad deze week. Dus we gaan er weer voor. Kom op meiden.

Sorry dat ik niet op jullie reageer. Mn hoofd staat er niet na op dit moment.
Alle reacties Link kopieren
ahhh :hug: hoop dat het snel weer beter is met alle stomme rot dingen!

Hier lang uitgeslapen, en toen voor de grap even gewogen: 82,2 hu???? Vreemd na al dat eten en cola van de afgelopen week!
Zal maandag wel gewoon 84 kilo zijn! haha
Woeffie sterkte met je kutweek meis :hug:

Twilight oh hahahaha, wat bizar! Maar inderdaad, wat is het morgen? Grappige dieten komen er hier voorbij haha, cola en bier!

Gisteren bij mijn moeder was gezellig, wel nog wat onwennig maar meer doordat we natuurlijk een anatal maanden gemist hebbn. Maar inderdaad wel te veel ongezonde dingen gegeten.

Volgende eet-ding staat pas volgende week zondag dus tot die tijd veel fruit gehaald en er weer voor gaan, Schade inhalen.

Fijne zondag ladies!
Nou hier inderdaad helaas een plus maar kleiner dan waar ik bang voor was:

Gewicht nu 77 kilo, dus + 0.1
Alle reacties Link kopieren
83.5 volledig volgens verwachting haha
Alle reacties Link kopieren
81.6 vandaag, dus -0,4.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag gezellig ongesteld geworden.....Dus dat niet gunstig

76.2 dus dat valt mee...volgende week / week erna ga ik weer voor een kg eraf....

:hug: voor iedereen die hem nodig heeft!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij vandaag 73,2kg. Dat is -0,3. Totaal afgevallen 8,3 kg Het valt me mee, maar ik wil er nu toch echt weer echt wat af. Dus strenger met eten (vooral met snoepen)! Bewegen gaat goed, dat blijf ik doen. Dan zou het toch moeten lukken om weer richting die 10kg eraf te gaan, waar ik eerder al was.
Alle reacties Link kopieren
Gewicht was 79,1. Dat is -0,1. Geen topresultaat maar na een paar lekkere etentjes had ik niet veel beter mogen verwachten.

Fietsen gaat gelukkig goed en gisteren ook nog naar de sportschool geweest :yes: dus er moet toch volgende week wel een beter resultaat op de weegschaal staan. Vandaag weer gefietst en vanavond ballet!
Weer wisselende week dus allemaal meiden.

Hier moet ik ook echt weer strenger zijn, na die lastige week viel die + 0,1 me nog wel mee, maar dit kan zo natuurlijk echt niet. Als ik aan het eind van dit jaar nog die 70 kilo wil halen moet ik echt veel beter mijn best doen.
Wat is het stil hier..... Hier gaat het wel, ik verwacht wel een minnetje op maandag als ik zo door weet te gaan als nu. Alleen sporten heb ik met die hitte totaal geen zin in gehad :whip:
Alle reacties Link kopieren
Goed zo! En door gaan!!!

Het is op het hele forum heel rustig vind ik! Sowieso stuk rustiger geworden sinds de laatste update.

Hier nog steeds hetzelfde gewicht als maandag, maar zal nog wel hoger worden, ik ben nog niet klaar met al mijn feestjes en etentjes....
En idd geen puf in sporten.
Dinsdag had ik willen sporten, maar in slaap gevallen op de bank...
Alle reacties Link kopieren
Mijn sportpuf is er gelukkig nog wel. Nu nog beter alle snaai en snoep laten staan... Vanmorgen 20 minuten wezen hardlopen en daarna 50 minuten wandelen. Zo maar eens douchen en dan in huis aan de slag. Da's vast ook goed voor de lijn. ;-) Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad stil hier! Ik ben juist deze week super sportief! Nu nog ff volhouden...

Vanavond ff rust haha. Morgen in elk geval fietsen maar misschien ook nog ff sportschool. Dan hoef ik van het weekend niet ;-D

De weegschaal geeft nog niet veel resultaat van al dat gesport maar misschien wordt dat nog beter ;) namelijk ook wel netjes gegeten... :(
Gisteren heb ik echt n onverklaarbaar slechte eetdag gehad. Echt veel teveel gegeten, de hele dag door.... Geen idee waarom, maar het was echt rampzalig en ik ben ook eigenlijk zo helemaal niet. Had er enorm de balen van gisteravond. Vandaag dus maar even flink balansen. Ben benieuwd wat voor gevolgen het maandag op de schaal heeft, maar ben er bang voor.....

Wel 25 minuten gefietst, dat dan weer wel. Maar ja, daarmee heb ik bij lange na niet verbrand wat ik allemaal gevreten heb,. Morgen etentje bij mijn broer, die kookt gelukkig altijd wel gezond dus daar zie ik niet tegenop. Maar maak me wel zorgen over maandag vanwege gisteren.

Twilight ja dat klopt, valt me ook op, niet alleen in dit topic, maar overal. Vele pijlers nauwelijks nieuwe topics. Is ook een kut update. Moet zeggen dat ik er op de PC niet zoveel last van heb, alleen dat irritante getal tussen haakjes wat maar niet zakt onder de 3 vind ik echt mega frustrerend.
Jij dus ook bang voor ene plus maandag? Ik ook, vraag me af of vandaag flink minderen compenseert wat ik gisteren heb weggestouwd. Ik schaam me zo dat ik het niet eens durf neer te schrijven. Maar goed, kop weer op en door.....

Suikerbroodje goed dat jij des sport motivatie wel hebt. En ja huishouden doen en dergelijke telt ook mee!

Zwaantje ben je nog naar de sportschol geweest? Ben beneiwud maandag ja, ook omdat jij dus wel netjes hebt gedragen.

Fijn weekend ladies!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil helaas weer stoppen ben ik bang. Hamaika, kun je me weer uit de tabel halen? Ik heb vaak toch niet genoeg tijd om mee te schrijven en het is een heel onrustige periode, dus mijn hoofd staat er ook vaak niet naar. Heel veel succes allemaal en zet 'm op!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag en morgen nog feestjes staan. En dan vanaf maandag kan ik echt weer gezonder gaan doen!
Heb nu vakantie, heerlijk! Dus kan nu weer in een iets normaler ritme komen denk ik!

Afgelopen week ook veel te veel gehad, alleen maar etentjes en feestjes!

Volgende week ook weer lekker sporten, en vriendlief wil samen gaan hardlopen. Dus we gaan ons best weer doen!
Hoi sorry ik was ook stil. Maar kan nu zeggen dat ik vakantie heb jeej.

Gewicht nog steeds gelijk. Tijd ik weer even wat strenger ga doen.
MouseCat jammer. Ik heb je uit de tabel gehaald. Jij ook sterkte verder.

Twilight deze week kunnen wij elkaar dus een hand geven. niet qua feestjes maar wel dus met teveel gehad. Naja maandag weer er tegenaan.

Woeffie fijne vakantie meis, heb je nog plannen?

Ik ga vandaag naar mijn broer, praten over de Lissabon trip in oktober en eet daar ook. Ben wel blij dat het ff een paar dagen minder heet wordt, was er wel ff echt helemaal klaar mee hahaha.

En ben benieuwd morgen.
Nou ik weet niet meer wie hier laast afviel op bier, maar ik heb afgelopen week toch echt niet al te best gegeten (een paar x patat en een roti) en toch een min vanochtend.

Ik ben echt verrast en blij verrast hahaha. Moet dan wel aan de beweging liggen. Maar goed motiveert wel ff extra weer om door te gaan. Zonder vette hap dan wel. En dan hopelijk volgende weel opnieuw onder de 76, en opnieuw over de 10 kilo-grens waar ik in mei al was.

Nieuw gewicht: 76.4
Afgevallen deze week 0.6
Totaal afgevallen: 9.6

Ben benieuwd bij jullie meiden!
Alle reacties Link kopieren
Lekker Hamaika! :cheer:

Mijn gewicht is 73.1 kg. Dat is -0.1 Ik lijk een beetje stil te blijven staan. Maar boven de 72 vind ik eigenlijk net nog te zwaar. Dus strenger voor mezelf en dan gaat dat vast lukken!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het goed op bier! Dit weekend geen bier gehad, en meteen terug te zien op de weegschaal hahahaha

84,4. Pffff hele week was het 83,5 nou ja. Volgende week is het sowieso een min!

Succes weer! Ik ga aan de klus thuis, vakantie meteen actief beginnen!
Alle reacties Link kopieren
@ Hamaika en Twilight: ik ook!

Mijn gewicht: 78,1 Dat is 1,0 :cheer2:

Merk wel dat het enorm schommelt door het vocht. Kan per dag zomaar een kilo verschil in zitten...
Hey meiden, wisselend dus lees ik.

Zwaantje wat goed die kilo er af!!! Hopelijk is het geen vocht maar echt verlies.

Suikerbroodje balen zo weinig maar goed er af is er af. En inderdaad wat strenger zijn weer ff.

En Twilight snel aan het bier maar weer dus hahahaha, Kop op meis!!!!

Ducktales waar ben je?????

Daarentegen gelukkig ook een groot compliment gekregen van een andere projectleider over mijn werk. Dat compenseerde een beetje mijn rotgevoel. Maar toch.... Niet leuk dit.

Gisteren hebben mijn broer en ik ook vlucht en hotel geboekt voor Lissabon in oktober. Leuk! De lieverd gaf me nog een lift met de auto omdat de treinen niet reden, helemaal superlief haha,.

Succes allemaal weer meiden.
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:49
45.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier weer terug op 76.6 maar niet gek. Net werk op gesteld geweest en niks qau mijn best gedaan.

Wel beter met bewegen bezig door mijn stappenteller en voel mij ook wel redelijk ok in mijn lijf nu.

Maar liefst toch echt onder de 75 kg nog

@zwaantje yes...kg eraf. :yes:
@suikerbroodje positief niks erbij iig! Bij mij staat t ook stil ..soms 1 a 4 ons minder maar verder op die verrekte 76.6....
@bier.....ga ik niet proberen haha

@hamaika vervelend van je werk...Geen tips helaas . Ben er daar altijd slecht in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven