Lijf & Lijn alle pijlers

Afvalchallenge 2017 - Deel 2

03-04-2017 20:00 2884 berichten
Nieuwe meeschrijvers welkom!

In dit topic vallen we op een gezellige en verantwoorde manier af. Als je mee wilt doen graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

Naam Lengte Start Streef Huidig Week +/- Totaal
Hamaika 1,64m 86 67 72.8 +0.4 -13.2
Maureen 1.74m 75 67 75.9??? 0 +0.9
Polkadot 1.78m 96.1 75 88.3? -0.2 -7.8
Flyingdaydreams 1.77m 98 80 89.4? -0.5 -8.6
Sneeuwwitje80 1.80m 81.3 75 78.5? 0 -2.8
Strawberry 1.65 83 65 73.3??? -0.9 -9.7

Na meerdere weken niet reageren –> = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon gezellig en actief blijft.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid even laat weten!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 11-06-2019 07:42
65.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoera voor alle afvallers! :cheer:

Vervelend zo met die collega, Hamaika. Tips hoe ermee om te gaan... Lastig. Was ook een flauwe streek dit van haar. Gelukkig dat er van een andere kant wel complimenten kwamen. Je moet maar zo denken dat je niet met iedereen vrienden kan zijn. En het zakelijk houden. Ik zou er helemaal geen behoefte aan hebben met zo iemand mijn privé dingen te bespreken. Zakelijke dingen op een beleefde manier en verder zoekt ze het maar uit. Wel een heel leuk vooruitzicht, je reisje met je broer!

Ik heb vandaag heel veel gelopen. 20km in totaal. Dat moet toch goed voor de lijn zijn toch. Ik vond het nog lekker ook. Maar ja, dat kan natuurlijk niet iedere dag. Hoeft ook niet. Zo lang ik maar voldoende blijf bewegen en dat lukt de laatste tijd heel best. :-]
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik!!

Ik was een weekendje naar Spanje.
Het is belachelijk druk op werk en thuis vanwege aan naderende verbouwing dus ben een beetje stil en inderdaad dat k** forum draagt er ook niet aan bij

Heb vanochtend niet gewogen dus als je het wil laten staan?

Lekker die collega laten gaan en geen aandacht aan schenken. Kost alleen maar energie en zij is gewoon zo kan je inderdaad niets aan veranderen. Je hebt gewoon van zure wijven erbij zitten helaas....
Jua balen die 0,4 erbij meis maar 10 er af is nog steeds wel erg knap. Hopelijk lukt het je de knop om te zetten en weer door te gaan. Ik heb zelf weer weken op / rond de 77 gehangen en nu zit er eindelijk weer n beetje schot in. Maar leuk is anders.

Suikerbroodje

Ik heb erg veel zin ja in het reisje met mijn broer. We zijn hele erg toegegroeid weer naar elkaar na het gedoe met mijn ex en het is ook veel te lang geleden. Lissabon lijkt me ook echt leuk, ben nog nooit in Portugal geweest zelf haha. Leuke dingen dus gepland, eerst in september 10 dagen Valencia en in oktober dus Lissabon.

Goed die 20 km lopen! Ja wandelen schijnt beter te zijn nog dan joggen of hardlopen (zeggen ze). Goed bezig meis en hopelijk vertaalt het zich weer op de schaal maandag.

Ducktales !!! :hello: :hello: :hello: wat lekker een weekend Spanje!!! Waar zat je in Spanje? En was het niet mega heet? Oh pittige verbouwing dus ook nog voor de deur ja, heb ik hier net achter de rug al was het bij mij vooral klussen en niet echt n verbouwing. Welkom terug meis. Ik laat je gewicht zo staan en wie weet maandag een sprong omlaag!

Het forum is inderdaad nog altijd k*t ja. Hele pagina's zijn er ook gewoon weg vol reacties. Topics waarvan ik weet dat er honderden reacties waren die hebben er nu nog maar 29. 'Wij' beginnen opeens ook in juni....... Nou ja wel lekker die auto archief functie whahahahahahaha. Maar wat een prut, ik word daar als systeemtester toch wel erg verdrietig van. Dat ze dat niet fatsoenlijk getest hebben is wel duidelijk.


Hier gisteren eindelijk weer eens een half uur gefietst en de trap genomen naar de 4e waar we werken. pfoe hahahaha maar wel goed. Ik voel me ook OK dus hopelijk komende week eindelijk eens onder die duivelse 76. Vrijdag een concert in Amsterdam en dat is het enige waar een patatje en bier in gaat, maar de rest van week en weekend kan ik gewoon gezond doen. Zet hem op weer allemaal ladies!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:50
26.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja gaat een flinke verbouwing worden! Twee dakkapellen en een badkamer laten maken. Nu moet dus hele zolder leeg.

We zaten in buurt van alicante. Qua temp viel het wel mee gelukkig.

Dat is de mentaliteit inderdaad! Zij denkt er niet eens meer over na en jij blijft er twee dagen om malen. Zo zonde van je tijd!
Jezus wat is stil hier de hele week al.... :"-( . Waar is iedereen?

Hier helaas een kleine plus, nu 76.8. Was wel n beetje verwacht ook na afgelopen vrijdag ene concert en een sleeopver van mijn beste vriendin hebben we 2 dagen niet al te gezond gegeten en gedronken. Maar er weer tegenaan dus deze week. :whip:
Alle reacties Link kopieren
Tis hier inderdaad erg stil. Mijn gewicht is hetzelfde gebleven. Da's makkelijk voor in de tabel. :-] Ik sport goed, maar snoep nog altijd te veel. Ik moet gewoon niks meer in huis halen. Dat zou verstandig zijn. Volgende week heb ik een min!
Alle reacties Link kopieren
Het is hier echt belachelijk stil! Dat motiveert mij niet echt om te gaan schrijven.....

Hier gewicht gelijk gebleven, valt me mee omdat ik echt nergens op gelet heb!
Herkenbaar Twilight, dat heb ik ook.... Ik hoop niet dat we zo een topic worden waar alleen maar elke week het gewicht wordt doorgegeven en verder niks, het schrijven en dingen delen met elkaar is juist wat motiveert,.

Kom op ladies! Wat actiever graag! :whip:
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mn best om te schrijven maar ik kan vaak gewoon niet eens inloggen om te reageren...

Ik ben aangekomen en weeg nu 80 kilo precies heb het de laatste maand ook enorm laten gaan dus vanochtend eerst na appie gereden en alles gehaald voor het dieet.

Ik ga over 3,5 week op vakantie en wil proberen nog 5 kilo af te vallen.... dus ga ook sporten erbij (deed ik niet).
Het is komkommertijd op het werk dus moet te doen zijn.

Inloggen lukt trouwens alleen op mobiel niet op pc wel maar heb thuis geen pc
Oh dat is wel heel bizar Ducktales, dat je ook niet kan inloggen.

5 kilo in 3,5 week vind ik wel heel ambitieus klinken.... Ben benieuwd hoe ver je komt!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook! Heb net rooster van zwembad gedownload dus nu even inplannen.

Met dieet viel ik al veel af iig een kilo per week dus ik hoop met sporten erbij dat ik die extra 1,5 kilo kwijt raak....
Alle reacties Link kopieren
Ja ook schuldig.....Kids vakantie en daardoor erg druk...Moet tussendoor nog werken en weinig online.

Mis de stok achter de deur van jullie ook best wel
Alle reacties Link kopieren
Heb vandaag eens alles wat ik heb gegeten ingevuld in zon standaard app die ik op mijn Samsung heb.
Zat op ruim 2300 calorieën. Aiiii best veel.
Maar heb ook 1km gezwommen. En ben op de fiets naar het zwembad gegaan. 3.5 km heen. 3.5 km terug
Ben benieuwd Ducktales maar wees niet kwaad op jezelf als dat niet lukt, want het is wel echt heel veel in heel wenig tijd. 0-5 tot 0.8 kilo per week zou normaal zijn dus ik vraag me echt af of dat haalbaar is. Waak dus voor teleurstelling, Want het is het alles dat je al bent afgevallen nogmaals afvallen in 3,5 week....

Jua logisch dat gevoel en die drukte. Maar alleen wij zelf kunnen die stok achter de deur opnieuw creeren door hier te blijven posten. ;)

Twilight oh dat is best veel ja. kan je niet een lijstje plaatsen van alles zodat wij wellicht kunnen zien of we nog tips hebben?

Ik had gisteren een beetje een offday. echt n maandag en gisteravond dus niet zo gezond gegeten als ik had gewild. Maar goed, de week is nog lang en heb alleen een borrel zaterdag. Balen: de batterijen van mijn weegschaal zijn kapot dus in de pauze maar ff naar de winkel voor nieuwe. Maak ik me gelik alweer zorgen over maandag hahaha,

Nou meiden, succes allemaal weer deze week!
Alle reacties Link kopieren
Veel succes Ducktales! Ik vind het ook erg veel om af te vallen in zo'n korte tijd Maar goed dat je gaat sporten! Al lukt zoveel afvallen niet zo snel, sporten is natuurlijk altijd goed.

Gisteren ging goed, tot in de avond. Toen toch weer te veel gesnoept. :-$ Wel 7km flink gewandeld in de ochtend. Kijken of het vandaag zonder snoepen lukt.

Succes dames! Laten we elkaar weer steunen. Dan kunnen we het!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel waar mijn calorieën inzitten haha. Ik heb een doos bounty gekregen van iemand. En daar heb ik gisteren 2x een graai in gedaan. Dus 4 bounty's opgegeten :) haha oeps. Nog 7 (14) te gaan! En heb een blikje red bull gehad.....

Ducktales, oefff 5 kilo is wel heel veel! Succes! Sporten is altijd goed natuurlijk!

Ik had vandaag ook weer willen zwemmen, maar besloten om toch niet gaan, omdat ik vanavond ook al naar de sportschool ga.

Maandag hebben we allemaal weer een min :) Vanochtend stond er alweer 84.0 op de weegschaal. Bizar hoe dat altijd zo veel schommelt!
Alle reacties Link kopieren
Zucht...kon steeds niet reageren...of dat aan phone of forum lag...

@ducktales pfff das wel veel inderdaad maar goed wel mooi streven om er goed tegen aan te gaan

@Twilight leuk dat soort kadootjes. Wel lekker

@hamaika je hebt gelijk.
Balen van je weegschaal , hopelijk is nieuwe positief.

Ik schommel ook gewoon steeds...76.6mag hij gewoon op blijven dat was ik vanmorgen.

Weekend verjaardag van mij oudste en gewoon meegedaan en verder nog steeds heel zwak. .ik blijf snoepen....
Hahaha nou ik mag die nieuwe batterijen niet zo hahahahaha. Ik dacht vanmorgen 'laat ik toch eens even kijken hoeveel ik met die nieuwe batterijen weeg, Nou dat was dus 77.2 . Ik wil die ouwe lege terug!! Had Zwaantje niet precies hetzelfde, met nieuwe batterijen opeens zoveel erbij?

Suikerbroodje is het nog gelukt om niet te snoepen gisteren?

Twilight oeps dat is wel veel 4 bounty's! (maar wel lekker) Heb je ze er weer afgebeuld in de sportschool? En stop nou met die Red Bull hahaha. :whip: Ja laten we voor een min gaan weer allemaal ja al heb ik er met deze nieuwe batterijen een hard hoofd in hier. Maar we doen ons best!

Jua het forum blijft ook gewoon kut. hele paginas ook uit ons topic weg, zie ook nog maar 3 favorieten.... Dit duurt nu al maanden volgens mij....
Weegschaal was dus niet zo lief voor mij maar goed als dit de echte stand is ook wel goed (ahum) om de realiteit te weten. gefeliciteerd nog met je oudste!

Laten we er allemaal weer voor gaan ladies en als nieuwe streefdatum de kerst nemen (ofzo) , Wordt in elk gveal voor mij steeds realistischer. Mijn oorspronkelijke 1 juli heb ik nooit gehaald.....
Ik kom me ook weer melden. Net terug van een paar dagen Limburg.

Hier gaat het ook niet helemaal lekker. Al een tijdje valt een ex van een aantal jaren terug mij lastig. Nu beginnen andere mensen zich ermee te bemoeien en staan er de grootste onzin verhalen over mij op fb. En ondanks dat ik blij was/ben van hem hem af te zijn raakt het me wel. Terwijl het begonnen is omdat hij na zoveel jaar nog iets terug wil en ik zoiets heb zoek het lekker uit. Vind het zo laag van hun om dit te doen, spreek dan gewoon de waarheid.

Maar ik zal proberen ook mezelf te herpakken.
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik zal ook wat actiever zijn! Ook ik deze week gelijkgebleven.

En ik had dat niet met nieuwe batterijen maar met een nieuwe weegschaal!!
Hey meiden mou deze week gaat geweldig tot zover. Die nieuwe k-batterijen demotiveren nogal. Maar goed, hopelijk herpakken en dan voor maandag er nog wat af.

Oh ja Zwaantje bij jou was het een hele nieuwe schaal, niet alleen de batterijen. irritant gedoe.

Woeffie wat bizar verhaal zeg. Beste oplossing denk ik iedereen blokkeren of heb je dat al gedaan? En als het laster is zou ik stappen ondernemen als ik jou was. Wat n k situatie....
Hamaika ik heb idd al contact met de politie erover gehad. Maar of ik dat met die fb berichten ook moet doen weet ik niet zo goed. Iemand slecht praten is natuurlijk heel makkelijk en word zo veel gedaan. Maar dat het nu op fb moet vind ik gewoon niet normaal. Mensen krijgen een verhaal te horen wat niet klopt. En wil zelf het lievelingetje uit hangen. Nou zo netjes had hij me niet behandelt toendertijd. Dat ik zoiets heb van je hoeft me er nu niet meer om te gaan vragen.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Woeffie! Dat is knap waardeloos zeg!!

Hier nog niet weer in het gareel..... Onverwachts wezen lunchen met een vriendin. Onverwacht uit eten met een andere vriendin. Heerlijk hoor die vakantie!
Maar nog niet zo best voor de lijn....

Straks tagliatelle met tomaten en spekjes. Dat is nog wel redelijk verantwoord. Ik wilde een lekkere salade met veldsla/wortel en mango maken. Maar de mangos zagen er echt niet lekker uit!

Vanavond nog wel even een stukkie fietsen, hoop dat de wind nog weer gaat liggen! Beste woei buiten!

Hamaika en al een beetje gewend aan je nieuwe batterijen?

En Zwaantje en Jua hoe lukt het weer bij jullie?
Suiker al weer lekker actief geweest?
Ducktales ook al een vliegende start voor de 5 kilo?
Woeffie ja echt ongelofelijk he dat mensen niet gewoon verder kunnen gaan met hun leven en jarenlater dan nog lastig blijven vallen. Te triest voor woorden. Voor Facebook wordt lastig maar wel goed dat je voor de laster naar de politie bent gegaan. Dan weten ze er in elk geval van. Hoe is het nu?

Twilight hier ook nog niet in het gareel. Gisteravond wezen borrelen met een oud collega en toen toch wel behoorlijk teveel gedronken en gesnackt. Vanavond komt mijn beste vriendin hier en eten we roti. Net als bij jou dus wel heel gezellig maar ook niet best voor de lijn.
Balen van die mango's. Klinkt verder wel erg lekker! Ben je nog wezen fietsen?
Nieuwe batterijen vind ik nog niet zo aardig voor mij. Toen ik ze er in deed waren ze niet lief en nu wacht ik echt sowieso tot maandag vanwege de slechte dagen. Maar we zijn nog geen vriendjes nee haha.

Hier dus niet al te best wederom, ik heb ook teveel etentjes en merk ook dat er soms best wel weer teveel snaaiavonden bij zitten. Ik heb gister dan ook weer e.e.a. weggegooid. Ik baal wel echt want over 4,5 week ga ik naar Valencia en had zo graag dan 70 gewogen. Maar heb het aan mezelf te wijten. Hopelijk kom ik in elk geval nog onder de 75 voor dan.

Fijn weekend!!!
Nou ik mag de nieuwe batterijen echt niet, 77.2 vanochtend.... Niet leuk..... Maar ok het lag ook niet alleen aan die nieuwe batterijen natuurlijk :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven