Lijf & Lijn alle pijlers

Afvalchallenge 2017 - Deel 2

03-04-2017 20:00 2884 berichten
Nieuwe meeschrijvers welkom!

In dit topic vallen we op een gezellige en verantwoorde manier af. Als je mee wilt doen graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

Naam Lengte Start Streef Huidig Week +/- Totaal
Hamaika 1,64m 86 67 72.8 +0.4 -13.2
Maureen 1.74m 75 67 75.9??? 0 +0.9
Polkadot 1.78m 96.1 75 88.3? -0.2 -7.8
Flyingdaydreams 1.77m 98 80 89.4? -0.5 -8.6
Sneeuwwitje80 1.80m 81.3 75 78.5? 0 -2.8
Strawberry 1.65 83 65 73.3??? -0.9 -9.7

Na meerdere weken niet reageren –> = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon gezellig en actief blijft.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid even laat weten!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 11-06-2019 07:42
65.11% gewijzigd
Sans wat balen... jij dus een beetje hetzelfde gevoel als ik over deze week. Ik ook, hele week goed bezig geweest, gisteren ietsje meer gegeten en dan uiteindelijk maar 0.2 er af. Precies wat je zegt, nieuwe ronde nieuwe kansen en inderdaad, niks erbij maar toch gewoon balen.

Maureen zo wat goed zeg! Jij hebt de smaak wel weer ff goed te pakken!
Wandelen ging helaas niet want teveel last van mijn rug, maar wel van het mooie weer genoten. Jij ook weer onder de 70, lekker zeg dat die 6 er weer in zit.
Hoe moeilijk ook, ik denk toch dat je moet proberen ook op de leiding van het kamp te vertrouwen dat ze het in de gaten houden. Loslaten is echt heel moeilijk, ik zou denk ik wel afspreken met hem dat hij in elk geval 1 van deze dagen iets laat weten, dat je dat op prijs stelt. Dat lijkt me meer dan redelijk. Tegelijkertijd is loslaten wel belangrijk, hoe lastig ook... Het is inderdaad gezond en 16 is wel n leeftijd dat dat begint. Tot hoe lang is hij weg?
Hey dames,


Ik heb veel nagedacht en ben nog steeds aan het nadenken.
Ik weet nog niet wat ik wil/moet gaan doen qua afvallen. Wel weet ik dat het strikt kha er even niet in zit. (teveel terugvalletjes en teveel gedoe)
Ik heb mij niet gewogen nu (weet wel dat het meer is dan er staat van 2 weken terug) en hou dat, zeker voor deze week, even zo.

Zou ik, voor nu in ieder geval, wel in de lijst mogen blijven?

Ik merk dat ik hier heel negatief word als ik ga schrijven over hoe het gaat e.d, En dat is lastig voor jullie, en daarnaast zorg ik ervoor dat ik steeds verder wegzak in een negatieve spiraal. Dus dat wil ik niet meer doen!
Ik had gehoopt al een afspraak met mijn psych te hebben gehad individueel, maar dat is er nog niet van gekomen, dus ik zal het vanavond na de groepstherapie even aangeven. Dat ik hoognodig moet praten.


Dit weekend wel heel erg kunnen genieten van het mooie weer! Jullie ook hoop ik.
Ik zal dus voor nu een stapje terug doen in het hier schrijven, zal meelezen en af en toe reageren. Maar het wegen, ik weet het even niet.

Liefs, Polka
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag ochtend 76.7 kg.....Maar na heerlijk weekend en menstruatie binnen paar dagen in aantocht 77.4 vanmorgen

En ondertussen aan de snoepjes.......stom stom
Alle reacties Link kopieren
Morning!

Ik sla wegen even over heb een slechte week gehad :-(. Hele week met migraine op bed geleden (en het geluk dat ik heb is dat ik niet misselijk ben maar juist heel veel slechte dingen wil eten...)

Dochter is gestart op basisschool (en heb ik toch wel wat moeite mee hahah) en ook nog mijn lieve kat van 18 jaar in laten slapen :-(.

Deze week dubbel werk inhalen dus geen idee hoe dat gaat met eten enzo.

Heb zaterdag wel een nieuwe kitten van man gehad 😍
Alle reacties Link kopieren
Sterkte polkadot! Doel van het topic is om elkaar te motiveren en als dat het niet voor jou doet dan is dit toch een prima oplossing?

:hug:
Polkadot ik heb je op pauze gezet in de tabel, laat maar weten of dat ok is. Fijn om te lezen dat je wel hebt kunnen genieten van het mooie weer dit weekend, die momentjes zoeken is belangrijk.

Jua oh dat is erg he? Dan heb je eerst dat eerste gewicht gezien en gaat het erna alsnog mis. Dat had ik dus ook deze week. En blijf nou wel van die snoepjes af! :whip:

Hier had ik gisteren een rotdag, Ruzie met mijn beste vriendin gehad (wel gisteravond gelijk uitgepraat) en ook op het werk geen fijne werkdag. Ik 'scheen' gisteren iets anders te moeten doen, op een andere werkplek. Dat hadden ze alleen 'vergeten' tegen mij te zeggen..... Dus ik was al gewoon met mijn eigen werk bezig en toen opeens 'ik had voor jou vandaag wat anders bedacht'. :twisted:
Gisteravond was ik er dus even helemaal klaar mee, niet gesport en n wijntje gepakt. Nu vandaag hopelijk weer normaal.
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 09:01
19.71% gewijzigd
Ducktales wij kruisten elkaar. Prima dat je deze week even overslaat meis. Hoe gaat het nu met die migraine? Oh wat triest zeg van je kat :redrose: . Sterkte!
Maar wel n nieuwe kitten gekregen dus? :heart: :heart: Wat voor eentje ?
Alle reacties Link kopieren
Mirgraine is weg gelukkig! Maar merk wel dat ik nog heel moe ben en dan nog al hetvwerk inhalen...

Een maine coon dametje 😍 loopt nu al de hele tijd achter mn kont aan.
Hamaika, dat is helemaal prima. dankjewel!

Vanaf volgende week ga ik elke 2 weken een gesprek individueel hebben naast de groepstherapie. De groep was gisteren weer, ik ben zo uit mijn doen de dag erna. Heel moe, kan niets hebben en best emotioneel.
Het is iets dat ik weet dat het erbij hoort en normaal is. Maar toch voelt het niet fijn.

Qua eten ben ik het afgelopen weekend uitermate mild geweest voor mijzelf, tot en met gisterenavond aan toe.
Chocola, ijs, toetjes bij all you can eat formule, koekjes. Moet wel oppassen dat het geen emo-eten word denk ik.
Maar voor vandaag weer gezonder:
O; smoothie van magere griekse yoghurt met aardbeien en bramen.
l: 3 volkoren boterhammen, 1 met filet americain en 2 met tonijnsalade.
A: frikandelvlaai (hope it's worth it), groente en aardappelbolletjes uit de airfryer.
t: bospeen.
Verder maak ik nu dagelijks een halve liter ijsthee van groene thee, en ik heb een fles water koud staan met 700 ml water en citroen en munt erin. Die gaan elke dag leeg.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik werd blij wakker want (beknopt) bericht van onze zoon, hij leeft nog en is niet meer ziek, pffff gelukkig, leuke leeftijd 16, al behoorlijk zelfstandig maar inlevingsvermogen is nog niet geheel aanwezig zal ik maar zeggen ;)
Polka, Ducktales en Jua, hoop dat jullie weer de motivatie vinden om weer gezond te gaan eten, maar valt niet altijd mee...Polka, lijstje klinkt goed, maar frikandellenvlaai.....jak!
Ducktales het is de eerste keer dat ik iemand hoor die hetzelfde heeft als ik: dagen achter elkaar migraine en dan behoefte aan slechte dingen, zoet, zout, vet. Ik laat het dan altijd gaan, want het helpt dan enigszins en het is al ellendig zat. En daarna moe en nog bijkomen, hier precies zo. Één positief vooruitzicht misschien: nu ik in de overgang ben heb ik het echt veel minder vaak....
Je dochter naar school, heel herkenbaar...zijn steeds van die stappen dat je weer iets moet loslaten (heb ik nu weer met zoon die zonder mij op reis gaat..)
Sterkte met het verlies van je kat...en fijn, een nieuw kitten, main coon, is echt een kat die contact zoekt toch?
Hamaika, vervelend die ruzie...blijft dat bij jou dan nog lang hangen, ook al hebben jullie het uitgepraat? Heb ik namelijk. En dan gedoe op je werk, vervelend!!! Hoop dat je je weer kan herpakken met gezond eten,
Succes!
Ducktales een Maine Coon !!!!!!!!!! Oh zo cute!!!!!!! :flirting: echte haarbaaltjes zijn dat, die zijn echt supermooi! Een oud collega van mij heeft er ook eentje, echt supermooi beest, wel veel onderhoud hahaha.

Fijn dat je migraine weer weg is.

Polkadot graag gedaan en ik lees wel wanneer je weer gaat wegen. Fijn dat de individuele therapie nu ook eindelijk gaat starten, dan heb je toch meer ruimte voor je eigen verhaal dan in een groep.
Lekker je eten van vandaag! Alhoewel, ondanks dat ik gek ben op frikadellen, ik twijfel aan frikadelvlaai hahaha. Ben benieuwd!

Maureen fijn dat je zoon iets heeft laten horen en niet meer ziek is. Hopelijk jij nu ook wat meer gerustgesteld meis. Wanneer komt ie thuis?

En ja, ondanks dat ik het gisteravond met mijn vriendin heb uitgepraat blijft dat bij mij zeker nog wel hangen. Woorden komen bij mij altijd krachtig binnen en helaas kan ik dat dan niet zomaar afsluiten erna. Komt ook omdat ik zelf nu veel stress heb, dus ik ben al emotioneler dan normaal. Al vind ik dat normaal ook lastig dus ik herken dat van jou zeker ook.

Gezond eten gaat vandaag goed, net n half uurtje buiten gelopen in de pauze met 3 collegas en gezond gelunched. Nu volhouden hahahaha.
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 09:02
13.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,
Mag ik hier aanhaken? Ik kom van een ander topic, waar Hamaika o.a. ook schreef, maar daar zijn we nog maar met zn tweeën of drieën dat geeft geen motivatie!

Ik ben dus Sasky, bijna 40, :cry: how did that happen?
Ik ben in 2012 14 kilo afgevallen en ben toen jaren stabiel geweest qua gewicht, maar in 2016 ben ik zwanger geworden en toen ik na 8 maanden weer aan het werk ging had ik die 14 kilo er weer bij. Dus nu probeer ik sinds eind juli vorig jaar weer op gewicht te komen. Op dit moment zijn er zo'n 8.5 af, maar erg vlot loopt het niet meer. Dus ik hoop via dit topic weer in de flow te komen!

Jullie zijn erg actief - leuk! Ik heb wel tijden dat ik minder kan reageren, bij ons op het werk is het de laatste tijd een gekkenhuis met bijbehorende moeheid 's avonds, maar dat zou nu beter moeten worden. Ik hoop jullie goed te volgen en een positieve bijdrage te kunnen leveren!

Groetjes,
Sasky
I could go into detail...but I won't.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon komt vrijdag weer thuis, dus is te overzien haha
Ja volhouden Hamaika...dat is een dingetje bij ons allemaal,
Bij jou dus ook Sasky? Welkom!!
En we gaan er weer voor!
Ik wilde net weer een bananenbroodje bakken maar voordat ik t wist hadden mn dochter en zoon de laatste bananen opgegeten o_o , ander keertje...
Alle reacties Link kopieren
En trouwens Sasky, 40 is nog piepjong. Mijn buurvrouw zei toen ik 40 werd (lang geleden haha): je komt net om de hoek kijken (zij was toen in de 80) ;)
Alle reacties Link kopieren
@ducktales migraine dat lijkt mij heftig, logisch dat je dan ff niet wilt wegen. En je dochter voor eerst naar school? Dat is spannend, zeker als moeder he! Hoe vind ze het?
Verdrietig van je kat!

@polka, je hebt al het zwaar zat dus beter je ook niet te druk maken over afvallen nu. Vooral gezond proberen te doen maar niet te veel druk. Fijn dat je nu individuele therapie ook hebt, hopelijk ga je er veel aan hebben.

@hamaike, ow ruzie met je beste vriendin, dat is altijd echt niet fijn. Knaagt dan zo he. Bij mijn beste vriendin is de laatste echt zeer heftige ruzie nooit meer helemaal goed gekomen helaas en daar ben ik nog steeds nog wel verdrietig over. Ondertussen al weer een paar jaar wel weer online contact maar is niet meer wat het geweest is
Mis uberhout een beste/ goede vriendin in mijn leven nu.
Zuinig zijn op beste vriendinnen.....
Balen van je werk verder, blijft bezig daar af en toe he?!

@Maureen Heb het niete helemaal meegekregen, wat was er met je zoon? Ziek dus? Of gewoon griep?

Welkom Sasky!

Ja die snoepjes enzo ging nog niet helemaal goed.....moet ongesteld worden en dan kan ik de verleiding helemaal niet goed weerstaan. Vandaag een . heel slechte dag. Boodschappen gedaan en lekker broodje meegnomen en chocolade.
Voel ik mij nu dan weer schuldig over.....
Morgen maar weer goed mijn best doen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Wat is er weer veel geschreven. :-] Ik zal eerst maar mijn gewicht doorgeven. 74.9 kg :-( Niet best dus.

Hamaika, vervelend van die ruzie. Ik kan daar ook nooit goed tegen. Dat soort dingen blijft altijd nog een poos door mijn hoofd malen.

Maureen, fijn dat je zoon weer beter is. Hopelijk heeft hij een fantastische reis. Tis wel een lastig ding, hè, loslaten.

Polkadot, sterkte en hopelijk start de therapie snel.

Ducktales, wat verdrietig van je kat. Veel plezier met je nieuwe! Fijn dat de migraine over is. Altijd een hel, zo'n hoofdpijn. Ik had het vaak, maar sinds ik hardloop eigenlijk niet meer.

Ik ga weer vol goede moed door. Volgende week ben ik afgevallen!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Sasky!
Sasky zeker mag jij aanhaken!!! :Leuk dat je hier mee komt doen, ik ga je in de tabel zetten gelijk! Jammer ja van het andere topic maar dat werkte gewoon niet meer. Dus bij deze een soort van welkom terug en we gaan weer verder met de flow! :hello: . En geeft niks als het in sommige periodes wat minder luktt met reageren door drukte, of als je een keertje weekje overslaat. Jij duikt altijd weer op. Leuk dat je hier mee komt doen!

Maureen fijn dat je zoon vrijdag weer thuiskomt. Je zou altijd tegen hem kunnen zeggen dat je hem vrijheid wilt geven, maar dat je het wel op prijs stelt als hij wel eventjes iets laat weten, waarmee hij aantoont dat hij die vrijheid ook verdient. Of iets dergelijks. En oh wat balen van die bananen die op waren haha, die zijn wel voorwaardelijk voor het bananenbrood :lol:

Jua ja ik baalde er ook erg van met mijn beste vriendin. Zij uit zich of helemaal niet, of ze uit zich in alle heftigheid en denkt dan totaal niet na. Het is zo jammer want ik hou echt van haar, maar ze heeft behoorlijke communicatie issues. En ik hou de laatste tijd daardoor ook wat afstand omdat ik er ook gewoon geen energie voor heb.

Ik herken dat dus hoor, wat enorm vervelend ook van jou en jouw beste vriendin. En inderdaad, je kan erover praten of het contact herstellen maar het wordt nooit meer hetzelfde he? Ook een :hug: voor jou.

Hopelijk gaat vandaag qua eten beter dan gisteren voor jou meis! Je kan het!

Suikerbroodje wat balen van je gewicht meis. Heeft het een oorzaak dat het even niet lukt? Goed mantra voor maandag haha, ik doe met je mee. Volgende week zijn wij afgevallen! :whip:

Hier gaat deze week redelijk, op de maandag na dus. Gisteren ging goed en vandaag gaat ook goed . Het geld is ook op haha, dus naaien zit er sowieso niet in. Alleen sporten lukt niet, rugklachten zijn weer heviger maar donderdag weer naar de fysio.

Suc6 allemaal weer!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 09:05
26.59% gewijzigd
Sasky, ik heb je er in gezet met de gegevens uit het andere topic. laat maar weten of die nog juist zijn.

Sneeuwwitje heb ik uit de tabel gehaald. Daarvan is de laatste update al n aantal weken geleden. Terug er in mag uiteraard altijd maar ik wil dit topic graag actief houden.
Alle reacties Link kopieren
Hamaika, dank je wel. Helaas was ik maandag weer een halve kilo aangekomen en dat zal wel niet echt veel beter worden, ik (vr)eet me nu alweer de hele dag ongans aan allerlei koekjes die hier liggen, twee verjaardagen vandaag... Van het weekend zijn we bij vrienden, ook eigenlijk geen zin in maar ja. Maar laat het maar staan, dan geef ik maandag mijn gewicht wel door en ga ik mee met de flow

Wat heftig van je vriendin zeg - wat een rare manier van communiceren zeg, kan me voorstellen dat je daar even niet op zit te wachten. Was dat altijd al zo of wordt dat steeds erger? Kan me voorstellen dat je je daarbij niet erg lekker voelt gezien de omstandigheden ook.

Maureen, was je zoon voor de eerste keer weg zonder jullie? Sorry, moet er even inkomen... Heftig dat hij zich helemaal niet meldde. Gelukkig was er niets ergs gebeurd.
40 is ook nog niet zooo oud, maar mijn moeder roept al vanaf mn 36ste dat ze me zo oud vind :-D , dus uiteindelijk ga je dat zelf geloven haha.

Polkadot - ik moet het vragen (als je nog een beetje meeleest tenminste) frikandellenvlaai? was het lekker? Klinkt... bijzonder hahaha.

alle anderen, ik laat ik het even bij, ben nog aan het werk...later of morgen hopelijk meer!
I could go into detail...but I won't.
Dames, goedemorgen,

Hamaika, wat enorm heftig zeg. Hoe je vriendin gereageerd heeft. En wat moet dat lastig zijn voor je nu, omdat zij degene is die mee gaat/ zou gaan?! :hug:
Hoe voel je je nu mbt het contact op gaan nemen met je ex?

Sasky, welkom! Ik lees zeker nog mee hoor :-) De frikandelvlaai heb ik achterwege gelaten, omdat het qua tijd allemaal niet zo handig uitkwam. Maar ik wil hem zeker nog gaan proberen. Het is meer een ovenschotel dan vlaai. Recept is hier te vinden: https://oanhskitchen.nl/koolhydraatarme ... len-vlaai/

Suikerbroodje, thanks! Gelukkig kan ik maandag dus al starten met de individuele gesprekken. Het enige dat ik minder vind is dat de individuele gesprekken op dezelfde dag plaatsvinden als de groepstherapie. 's Middags heb ik dan individueel en 's avonds groep. Ik kan mij voorstellen dat het dan nog moeilijker word om dinsdag normaal te kunnen functioneren... (omdat ik nu al moeite heb op de dinsdagen) Maar ik zal het even aankijken en anders aankaarten om de dinsdag te ruilen voor woensdag of vrijdag.
Wat vervelend dat je een plus had, maar goed, maandag beter resultaat! :-)

Jua, I know... Maar het is zo moeilijk. Er is geen tussenweg mogelijk, lijkt het haast wel.. Ik laat het kha/afvallen even los en ik sla meteen om. Elke dag chocola en koekjes. Ik wil graag een middenweg, maar ik ben of veel te streng of juist volledig "recalcitrant" qua regels. Nu stond ik vanmorgen even op de weegschaal en ik zag het alweer... de 90 kilo komt weer rap in de buurt :-(
Dus nu ga ik weer denken om toch wel kha te eten... (ook omdat ik merk dat ik meer hoofdpijn krijg nu ik gewoon brood e.d. eet, en ik ben zooo moe..) Ik moet een goed plan hebben wat vol te houden is, maar waar niet zo de focus op streng afvallen is.
De laatste tijd ga ik heel erg van de hak op de tak, en dat is niet gezond...
Ik hoop dat ik hier snel op een gezonde, fijn voelende manier, mee om kan gaan.

Hopelijk is het gisteren gelukt om snoepjes te laten staan :-) Ongesteld worden is sowieso kut...

Maureen, geen frikandelvlaai nog dus, maar zodra ik hem heb gemaakt zal ik laten weten hoe hij smaakte!
Nog wat van zoon gehoord verder? Gelukkig komt hij morgen thuis :hug:
Sasky prima toch dat je maandag je actuele gewicht doorgeeft. Balen dat je zo n slechte eetweek hebt. Hopelijk gaat dat snel weer beter, volgende week wordt het ook echt warm weer. Ik heb dan zelf altijd minder trek, hopelijk is dat voor jou ook zo.

Het gedrag van mijn beste vriendin is al lang zo. Onze vriendschap was heel erg mooi totdat zij ongeveer n jaar geleden besloot radicaal haar leven om te gooien en toen is ook haar persoonlijkheid enorm veranderd. Ik hou veel van haar, nog steeds, maar het laatste jaar lijkt het wel alsof we twee totaal verschillende levens leiden en dat vind ik heel erg jammer.

Polkadot oh dat zou ik ook echt niks vinden, zowel groeps als individuele op dezelfde dag, Dan ben je toch helemaal leeg daarna? Is dat alleen nu of blijft dat zo? Wat onhandig zeg, ik zou dat zelf wel aangeven dat je dat niet prettig vindt.
Ga je toch kha weer proberen? Als dat beter voelt zou ik dat echt doen ja, ook met de spanning van de therapieën wil je ook niet nog eens hoofdpijn hebben van brood etc.

Hier afvallen gaat redelijk, alleen gisteren wat teveel gegeten. Voor het weekend ook alleen gezonde dingen gehaald dus ben benieuwd maandag. Sporten gaat, op lunchwandelen na,niet momenteel. Wel vannacht redelijk geslapen, voor het eerst in maanden. Hopelijk niet eenmalig.... Ik had gisteren fysio en die deed behalve dat kraken nu ook cupping. Ik kende het niet. Het is een rotgevoel, een soort cups op je rug vacuum trekken maar het hielp wel n beetje,
Hopelijk is het niet n kortstondige opleving, maar dat ga ik wel merken.

Ik ben ontzettend zenuwachtig voor het contact zoeken met mijn ex. Ik hoop echt dat hij wil praten maar als hij niet wil praten kan ik hem in elk geval op n normale manier het beste wensen en zeggen dat mijn deur altijd voor hem open zal staan en bedanken voor de mooie relatie. Dan wordt het toch anders afgesloten dan hoe het nu is geëindigd..

Dit weekend heb ik bewust geen plannen vanwege volgend weekend, wilde dus dit weekend even thuis niksdoen en gaan wandelen.
Jullie nog plannen?
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 09:06
47.84% gewijzigd
Hamaika, ik denk dat ik niet terug ga naar kha, of liever. ik heb geen idee nog.
Na een halve nacht wakker te hebben gelegen, heb ik zojuist een eigen topic geopend omdat het (blijkbaar) toch niet goed gaat in mijn huwelijk.
Ik bedoel, ik lag wakker en lag te denken aan spullen verdelen en praktische zaken regelen.
Blijkbaar zit er dan iets totaal niet goed.
Ik ben bang dat ik daar mijn focus op moet gaan leggen. Maar ik wil hier (nog ) niet weg. Ik wil het eerst even laten bezinken en zien wat dit nu is en hoe en wat en waarom en ...
Alle reacties Link kopieren
Even kort,
Polka sterkte in deze moeilijke tijd, goed dat je een nieuw topic gestart bent, goed om je gevoelens te delen, hopelijk heb je ook iemand in de buurt waar je terecht kan... :hug: geef het de tijd, therapie kan veel losmaken
Hamaika, ik snap dat de spanning stijgt voor je, probeer geen verwachtingen te hebben en alles te laten lopen hoe het loopt, ik ben met je mee aan het aftellen, hoop ook dat je beste vriendin inderdaad de beste blijft maar ook daarbij loopt het zoals het loopt. Fijn dat je beter geslapen hebt!
Maandag reageer ik weer verder, met eten gaat het heel slecht deze week, migraine gehad en ineens heftig ongesteld, helemaal geen energie ook..maar zoonlief is weer thuis en heeft het heel leuk gehad:) morgen heb ik een leuk dagje voor mezelf ingepland, ben er wel aan toe, tot maandag!
Polkadot goed dat je een topic hebt geopend over je twijfelgevoelens over je huwelijk. Hopelijk zitten daar mensen die het herkennen en je goed kunnen steunen. En zoals Maureen ook zegt: therapie maakt heel veel los, probeer niet alles tegelijk aan te vliegen. Sterkte! :hug:

Maureen ja het is echt spannend. Misschien heb ik volgend weekend wel al antwoord van hem..... Vind het echt doodeng. verwachtingen heb ik niet nee, het kan beide kanten uitgaan. Hoop heb ik wel maar verwachtingen niet, Het is gewoon n kwestie van afwachten hoe hij gaat reageren.
Balen dat je zo n rot eetweek hebt gehad, Komt denk ik ook doordat je ongesteld bent. Super zeg dat je zoon weer thuis is en n fijne reis heeft gehad!

Hier gaat het eten erg goed, ik heb geen idee of er morgen wat af is omdat ik niet heb kunnen sporten de hele week. Dus wordt echt n verrassing. Beter slapen was helaas van korte duur, vannacht was het weer ruk...... Dinsdag weer fysio,.... ik word er wel n beetje radeloos van.

Gisteren ook lang met mijn beste vriendin gebeld, het lijkt er nu wel op dat zij alsnog gewoon gaat helpen volgende week en ook bij n ja alsnog meegaat... Wat ik jammer vind is dat ze gisteren aangaf ook erg te worstelen met de situatie maar daar dus niets over uit.... Maar goed, als het goed is ga ik dus volgende week zaterdag, D-day, gewoon naar haar toe om mijn ex te contacten en dan maar hopen dat hij hetzelfde weekend of kort daarna antwoord geeft.

Dit weekend niks bijzonders verder, gisteren naar de kapper geweest en zodirect even uitgebreid douchen. En ben benieuwd morgen!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 09:07
2.68% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven