Lijf & Lijn alle pijlers

Afvalchallenge 2017 - Deel 2

03-04-2017 20:00 2884 berichten
Nieuwe meeschrijvers welkom!

In dit topic vallen we op een gezellige en verantwoorde manier af. Als je mee wilt doen graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

Naam Lengte Start Streef Huidig Week +/- Totaal
Hamaika 1,64m 86 67 72.8 +0.4 -13.2
Maureen 1.74m 75 67 75.9??? 0 +0.9
Polkadot 1.78m 96.1 75 88.3? -0.2 -7.8
Flyingdaydreams 1.77m 98 80 89.4? -0.5 -8.6
Sneeuwwitje80 1.80m 81.3 75 78.5? 0 -2.8
Strawberry 1.65 83 65 73.3??? -0.9 -9.7

Na meerdere weken niet reageren –> = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon gezellig en actief blijft.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid even laat weten!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 11-06-2019 07:42
65.11% gewijzigd
Hey lieverds.... eerst maar even het goede nieuws....

Vanmorgen woog ik 74.9 ! Dat is voor het eerst sinds 2014 dat ik aan de andere kant van de 75 zit.
Totaal ben ik nu 11,1 kilo kwijt en deze week -0.7

Tegelijkertijd weet ik ook waardoor het komt. Ik had erg weinig eetlust dit weekend en dus ook erg weinig gegeten omdat ik emotioneel vol zit..... Het moet echt nog binnenkomen..... Dit wordt echt een hele moeilijke tijd..... Maar wel met duidelijkheid.

Waar ik dankbaar voor ben is dat hij oprecht berouw heeft van wat er toen die avond is gebeurd, Hij was erg respectvol en weet ook dat wat er toen gebeurde niet mijn schuld is en nooit had mogen gebeuren. Er is geen woede en hysterie meer tussen ons. Hij stond die avond, zoals ik al dacht, tussen 2 vuren en kon dat niet handlen.

Wat het moeilijkste te verkroppen is voor mij is dat hij dus wel weer contact zou willen, maar dat dus uitgesloten is zo lang zij samen zijn. Contact kan dus wel als zij ooit uit elkaar zijn. Maar ja, voor hetzelfde geld blijven ze tot de dood samen, ze hebben een kind, ze zijn intussen getrouwd... Niemand kan in de toekomst kijken en dat is in dit geval zowel een vloek als een zegen denk ik...

Precies wat Maureen zegt, uiteindelijk hebben we het allebei goed gedaan en weten we alletwee waar we staan. Want hij wist natuurlijk ook helemaal niet hoe ik er in stond en hij weet nu ook dat ik hem heb vergeven en best weer contact zou willen. Ik hoef nu niet terug te denken aan de klootzak die ik hem lang vond maar kan terugdenken aan de mooie dingen tussen ons en dat ik nog steeds veel om hem geef en er geen nare spanning meer is

Dan nog even heel iets anders: ik begin wat verbetering te merken qua rugpijn... Het is nog lang niet weg maar lijkt wel minder te worden ook bij het wakker worden, Dus dat is goed nieuws.

Maureen prima als je twee weekjes overslaat. Dan zet ik even geen vraagtekens neer in de tabel. Wat verschrikkelijk zeg dat er dan nu wel akkoord is gegeven op die schikking maar er vervolgens dan alsnog niks gebeurd,.

Dikke :hug: , wat enorm heftig voor je gisteren de datum dat je vader voor het laatst bij kennis was en dan komt woensdag ook nog... :redrose: . Het houdt bij jou ook echt niet op meis...... En begrijpelijk ook dat het dan met eten even niet goed gaat. Wees mild voor jezelf want je hebt net als ik veel op je bordje.

Wat bizar en tragisch zeg dat die vriendin dus weer n nieuw slachtoffer heeft gevonden.... Zou iets voor Opgelicht kunnen zijn zo een zaak... En dan ook nog eens iedereen weg zodat je je ei amper kwijt kan. Ook erg herkenbaar helaas. Al merk ik wel dat ik nu wel veel steun heb en ook de nodige afleiding, Maar goed afleiding is leuk, uiteindelijk moet je toch dwars door je gevoel heen hoe dan ook.

Hopelijk meer minnetjes en laten we dat maar als positief zien dan!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 27-04-2018 08:19
17.65% gewijzigd
Lieve Hamaika, wat is dit moeilijk zeg... Zo enorm dubbel...
Wel heel fijn dat je zo snel al antwoord hebt, en dat hij heeft aangegeven dat het hem wel spijt hoe hij toen heeft gedaan.
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je ergens toch had gehoopt ook face to face te kunnen praten... :hug:

IK hoop dat je jezelf de tijd gunt om dit te verwerken.

Maureen :hug: Wat een moeilijke week is dat zo zeg. Ik weet nog wel dat mijn vader bijna een jaar daarvoor was overleden. Echt elk laatste moment (laatste keer dat ik hem sprak, het telefoontje een week voor zijn overlijden om naar het ziekenhuis te komen, de operatie, de coma, telefoontje dat het slechter ging en er waarschijnlijk afscheid moest worden genomen, etc.
Het voelde zo pijnlijk, alles was ik aan het herbeleven.
Probeer een beetje lief te zijn voor jezelf! :rose: Wat je sowieso gaat doen door even niet te wegen...


Hier: Wegen was even slikken... Ik heb serieus overwogen om hier te zeggen dat ik vergeten was te wegen en het maar even oversla...
Maar goed, hier komt ie dan: 90,5 kg... Ik weet wel hoe het komt trouwens hoor. Slecht eten en niet naar de wc kunnen gaan.
Donderdag pizza gegeten, zaterdag een wrap en 2 br. hamburger, gisteren uit eten naar de chinees, Sushi gegeten.
Ik ben geloof ik al sinds donderdag niet naar de wc geweest, dus het zit gewoon dwars.
Maar dat betekent wel dat ik volgende week waarschijnlijk een beter resultaat zal hebben...

Verder is het erg wisselend op het moment hoe ik mij voel. Ik heb nu voor de therapie huiswerk gekregen, een soort e-learning idee. En doordat ik daarmee bezig ben tussendoor komt er veel los. Ik denk dat ik me daardoor ook wel wat slechter voel. Doordat er nu veel gebeurd zeg maar.
Ik heb me gelukkig niet weer zo slecht gevoeld als 1,5 week geleden. Maar ik heb een kort lijntje daarvoor gelukkig. En we gaan nog bespreken voor evt medicatie.

Nou, ik ga weer even productief zijn. Tot later!
Alle reacties Link kopieren
hoi dames, even heel snel, want weer vanalles op mn werk aan de hand: ik ben onveranderd gebleven, du dat is makkelijk updaten, en ik ben er nog blij mee ook, want ik had een plus verwacht. Deze week ga ik weer voor de min trouwens....

Hamaika, Maureen en Polka: :hug: , jullie hebben hem nodig...

Ik kom vanmiddag, vanavond of morgen even uitgebreider updaten!
I could go into detail...but I won't.
Alle reacties Link kopieren
Maureen, Hamaika en Polkadot, voor jullie een dikke :hug: Soms is het leven niet zo leuk, helaas.

Mijn gewicht is hetzelfde gebleven. Jammer, maar ook bij mij dus makkelijk met updaten. ;-)
Hey ladies! Dank jullie wel voor al jullie steun, Doet me goed, jullie zijn lief! :heart:

Polkadot precies zo voel ik me ook, Heel fijn dat er geen negatieve lading meer is tussen hem en mij en dat we feitelijk nu OK zijn met elkaar en normaal met elkaar hebben kunnen praten. Maar ik had zo gehoopt hem nog n x te zien en dat we in elkaars leven konden blijven als vrienden., Dit gaat tijd kosten om te verwerken en die ga ik mezelf zeker gunnen.

Wat ontzettend kut meis dat je zo bent aangekomen maar jij hebt ook heel veel op je bordje dus wees ook mild voor jezelf,hoe moeilijk ook. En dat je dan ook nog alles vasthudt helpt ook niet mee.... Is het inmiddels wel gelukt? Mij helpt weleens van die laxerende stoelgangthee van kneipp, om het los te krijgen, Sorry voor de details :-D
E-learnng lijkt me best lastig ook, omdat je er dan zelf mee bezig bent achter de pc. Bevalt het jou wel om dat zo te doen? In rottijden helpt bij mij altijd dingen van me afschrijven goed, wellicht ook n idee, Fijn dat je je niet meer zo voelt als dat weekend meis, dat is wel winst al. Je bent goed bezig. :hug:

Sasky / Suikerbroodje dank jullie wel voor de knuffel! Nou ja gelijk gebleven is in elk geval niet erbij!

Hier heb ik vandaag mijn vakanties geboekt, in juni een weekje wellness in hetzelfde hotel als vorig jaar mei in Ermelo. En in september weer een weekje Valencia. Beiden met mijn beste vriendin. Volgend jaar wil ik een verre reis gaan maken, nu Spanje wegvalt. Gelukkig heb ik tot half juni elk weekend iets te doen dus die afleiding helpt ook. En ik hoef me naast het verwerken in mijn leven verder ook alleen nog te focussen op het afvallen en het verhelpen van mijn rugpijn. Maar toch......
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 07:54
6.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sorry dames! Ik ben weer eens goed in afwwezig zijn.
Vandaag niet gewogen, ben jarig, kreeg ontbijt op bed en doe vandaag lekker even niet aan de " lijn"
Alle reacties Link kopieren
Knuffels voor hamaika, maureen en polka

Ik reageer snel uitgebreid, ben jullie niet vergeten hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hamaika, fijn dat je weer een mooi minnetje hebt!! Jezelf de tijd gunnen en vakanties plannen, je bent supergoed bezig, je mag echt trots zijn! :hug:
Polka, ik hoop dat je inderdaad mild kunt zijn voor jezelf zoals Hamaika zegt. Hoop ook dat je nog even kan accepteren dat het nog zo wisselend is, je moet hier blijkbaar doorheen en hebt wel veel geduld nodig...de e-learning lijkt me wel goed, dan ben je ook buiten de therapie-uren er mee bezig. :hug:
Sasky en Suikerbroodje allebei gelijk gebleven dus, bedankt voor de knuffels en succes deze week en Sasky sterkte op je werk! :sun:
Jua gefeliciteerd met je verjaardag gisteren, was het leuk? Daar mag je wel even van genieten inderdaad!

Hier gisteren Mac Donalds, de kinderen hebben vakantie, dus ja...dan doe ik vrolijk mee. Ik laat het maar even gaan. Een lastige week maar toch besef ik ook hoe goed ik het eigenlijk heb. Vrijdag gaan we op vakantie, enorm veel zin in. Vandaag heb ik weer een leuke afspraak met twee vriendinnen/kennissen (wanneer noem je iemand vriendin vraag ik me wel eens af, vriendin klinkt close, kennis weer afstandelijk, het zit ertussen in, we hebben gezamenlijke hobby maar bespreken ook persoonlijke dingen, maar komen niet buiten onze hobby’s bij elkaar over de vloer, we zien elkaar wel 1x per maand bij iemand thuis ivm die hobby) (O) ;)
Groetjes weer!
Jua is goed, we lezen je wel en van harte nog!

Maureen dank je wel! Wat lief! En ach een keertje mac Donalds moet ook een keer mogen in de vakantie toch? Lekekr dat jullie vrijdag weggaan! En ja ik herken dat wel, wanneer is iemand nog een vriendin en wanneer is iemand nog een kennis....
Hahaha ik weet nog dat ik 2 jaar terug in de trein een oud-collega tegenkwam die ik al 5 jaar niet gezien had. Daar praatte ik wat mee bij en toen begon ze opeens : 'neem dat maar van een vriendi...' en toen slikte ze dat wijselijk in hahahahaha. verstandig, want los van dat we ooit samenwerkten was ze echt geen vriendin, gewoon n collega en reismaatje :-D

Hier gisteren netjes gegeten, vandaag wil ik ook weer proberen te gaan sporten .
Voor een gezond BMI moet ik nog 7,2 kilo kwijt dus dat wordt doel 1, al wil ik zelf liever naar de 60-65 uiteindelijk. Qua vetpercentage zit ik nu op 36,5, dus dat gaat gelukkig ook goed omlaag.

Voel me nog steeds heel erg raar en leeg e dat zal nog wel n tijd zo blijven maar het helpt wel dat ik niets meer in het zicht heb en er veel leuke dingen gepland staan...... Vanavond iets drinken met n oud collega die wel inmiddels een vriend is geworden, het kan wel whahahaha.
Alle reacties Link kopieren
Hi dames!

Zou ik misschien met jullie mee mogen schrijven? Jullie schrijven al een tijdje dus misschien vinden jullie het helemaal niet fijn, dat kan natuurlijk! Ik had zelf ook al een topic geopend maar nog geen reacties gehad.

Ik ben 1.64 en woog gisteren 79.5. Dat is teveel en ik voel me absoluut niet fijn in m'n lijf. Na de zomer willen we stoppen met anticonceptie en hopen we dat ik snel zwanger ben. Ik wil gewoon gezond en fit een eventuele zwangerschap in. Voor nu is mijn streven 10 kilo eraf, maar 15 zou perfect zijn.

Ik wil gezond eten en meer bewegen. Af en toe sportschool, maar vooral de fiets ipv de auto, 10000 stappen per dag zetten, rondje wandelen etc. Doordeweeks gezond eten en in het weekend genieten van iets lekkers.

Ik hoop aansluiting te vinden bij andere meiden die op een zelfde manier proberen fit en slanker te worden en elkaar helpen als dat nodig is!

Ik hoor graag of ik mee mag schrijven!
June123 natuurlijk kan je meedoen! Het topic is wel al langer geleden begonnen maar er zijn er ook een aantal die pas recenter zijn aangehaakt. Geen punt, ik ga je toevoegen.

Mooi doel heb je en ook een hele mooie reden om te willen afvallen. Een aantal van ons, waaronder ik zelf moeten ook nog best wat kwijt dus doe gerust mee.

Ik ga je gegevens in de tabel zetten! Welkom!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Hamaika!! Ja zeker een mooi doel, je zou denken dat dat het toch makkelijk zou moeten maken om vol te houden. Maar helaas werkt het toch niet zo bij mij.

Zie dat wij net zo lang (of klein ;-) ) zijn en hetzelfde doel hebben. Jij bent al een hoop afgevallen zeg. Hoe heb je dat gedaan?

Ik ben ooit echt slank geweest. Toen was ik ook veel afgevallen, maar helaas alles er weer aan gegeten. Duizendenéén reden voor natuurlijk, maar feit is dat ik meer heb gegeten dan ik aan het verbranden was. Eeuwige spijt dat ik niet eerder heb ingegrepen.

Maar goed we gaan er voor. Vandaag in ieder geval gezond gegeten en zit al op de 7500 stappen! Sporten jullie ook?
Sasky, Suikerbroodje, dank dames. Jullie gelijk gebleven. Geen + in ieder geval :-)

Jua, dankjewel :-) een keer overslaan mag hè!

Hamaika, Ik begrijp je gevoel heel goed. Het is nu een kwestie van rouwen. Waarschijnlijk heb je dat nog niet eerder gekund dan nu. En dat voelt kut, en dat mag er zijn! Vooral lief zijn voor jezelf nu :hug:
Ik baal er best van dat ik zo ben aangekomen, maar ik laat het ook toe. Door zo te snaaien en ongezond te eten... Is mijn eigen schuld dus.
Helaas nog niet veel op gang gekomen. Ik denk dat ik er morgenochtend maar wat medicijnen tegenaan gooi. Hopelijk helpt dat... En anders ga ik die thee van jou eens proberen :-)
De e-learning vind ik op zich wel fijn. Ik merk dat ik er daardoor meer mee bezig ben dan alleen het therapiemoment van de wek. Nu meerdere malen in de week, en daardoor komt er meer los/gaat het sneller hoop ik. Wat ik er ook fijn aan vind is dat ik daardoor een korter lijntje met de therapeuten heb. Ik kan ze berichten sturen. Anders heb je alleen maar je afspraken.

Maureen, het milder zijn lukt me op dit moment redelijk. Wat niet wil zeggen dat dat volgende week weer anders kan zijn. Maar voor nu ben ik er blij mee!
Ik heb er inderdaad veel aan dat ik buiten de therapie-uren ook met detherapie bezig ben door d ee-learning. Het helpt me wel.
Hmmm, Mac! Lekker hoor! Hier is vrijdag pas vakantie. Wat lekker dat jullie weg gaan. Waar gaan jullie heen?
Wat een gezellige afspraken heb je deze week! Geniet ervan :-)

June, welkom! Wat heb je een mooi doel voor ogen :-) Je streven klinkt goed in ieder geval .
Ik sport zelf te wienig. Mijn streven is eigenlijk 3/4 keer per week. Maar de laatste tijd mag ik al blij zijn als ik 2x haal.
Die 2x is dan een les Zumba, daarnaast is het de bedoeling dus nog 2x per week los in de zaal te sporten. Verder fiets ik meer tegenwoordig en wandelen doe ik ook al meer. Ik heb ook als doel 10.000 stappen per dag! Waar houd jij dat mee bij?

Hier is het qua eten nog niet veel beter dan van de week... Ik kom slecht op gang qua eten 's ochtends, en daardoor krijg ik trek in de middag en ga ik snaaien...
Maar het erge is, het kan me dan, op die momenten, ook helemaal niets schelen... Ik lijk een beetje last te krijgen van emo-eten... Dus ik wil proberen strikt een ontbijt te eten elke dag!

Straks weer naar de Zumba, ik heb er niet veel zin in. Maar ga wel! Fijne avond iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe was de zumba polkadot? Wat goed dat je dat doet!
Ik ken het wel een beetje. Als je dan aan het snaaien bent maakt het je niets uit, maar daarna baal je ervan. Goed ontbijten is wel handig inderdaad. Kun je niet iets kleins eten als je opstaat, en later wat uitgebreider ontbijten?

Als ik heel veel zin heb om te snaaien, en zeker weet dat ik geen honger heb, maar het komt doordat mijn bloedsuikerspiegel schommelt, drink ik zwarte koffie. Dat stabiliseert. Werkt echt!

Ik hou mn stappen bij met een sporthorloge. Ik moet wel zeggen dat het lastig is hoor. Gisteren ben ik echt actief geweest en zelfs hard gelopen, maar dan tik ik net de 8000 stappen aan.

Ik heb stiekem gisteren en vandaag gewogen. Wil dat eigenlijk niet doen en gewoon maar 1 keer per week wegen, maar dat lukt me nog niet. Zit nu op 78.6 dus het begin is er.

Succes allemaal weer vandaag!
Zometeen op het werk dag 1 van een of andere communicatietraining...... Daar staat mijn hoofd echt zo niet naar nu... Maar het moet.... Bah! Geen zin in.

June herkenbaar hoor, was het maar makkelijker inderdaad maar helaas..... Ik ben inderdaad wel al behoorlijk wat kwijt maar het gaat wel langzaam door ups en downs, Ben bezig vanaf oktober 2016. dus al best wel n tijdje haha.

Hoe ik het aanpak: Ik beperk me tot 3 eetmomenten per dag en mag van mezelf 1 dag per week zondigen. Ik dronk vroeger latte macchiato en koffie met alles erin, de hele dag door.Tegenwoordig drink ik mijn koffie zwart met 1 zoetje en alleen nog in de ochtend, Op het werk drink ik vanaf de lunch water.

Lunch gaan we altijd een half uur buiten wandelen met n paar collega's, we nemen regelmatig de trap naar de vierde etage en thuis heb ik een hometrainer waar ik (minder regelmatig dan ik zou moeten hahahaha) een half uur tot 45 minuten op train. Dat probeer ik om de dag. Ik kan niet alles qua sport vanwege chronische lage rugpijn. Ik wil wel weer gaan zwemmen 1 x per week binnenkort.

Wat mijn voordeel is is dat ik geen snoeper ben, dus van snoep afblijven is voor mij geen probleem. Ook woon ik alleen dus hoef het ook niet in huis te hebben,
Mijn valkuilen zijn emo eten en overeten. Overeten als in soms 2 borden avondeten wegwerken in plaats van 1 normaal bord.
Nu heb ik momenteel de flow wel weer redelijk te pakken maar ik heb heel lang stil gestaan rond de 82,5 en ook rond de 77. Het is vooral een hele lange adem en heb ook nog wel n lange weg te gaan. :whip:

Wat jij hebt herken ik ook. Ik was ook altijd echt slank. Jarenlang 58 kilo, perfect gewicht. Toen aangekomen tot 76 en toen weer afgevallen naar 63 ongeveer. Nooit meer boven de 70 riep ik toen tegen mezelf en uiteindelijk werd het in een paar jaar tijd 86 kilo...... Daar zijn dus nu inmiddels 11 kilo weer af, ook ik had eerder moeten ingrijpen. Maar we gaan ervoor!
Welkom hier en herkenbaarheid dus in jouw verhaal! En goed bezig alvast met die 7500 stappen!

Polkadot ja het voelt echt als een beginnende rouwfase. Ik voel een enorme leegte en dat gaat tijd kosten. Ik ben inderdaad lief voor mezelf, Gister na het werk met een oud collega wat gaan drinken, was fijn om even mijn ei kwijt te kunnen, Ook de vervangende vakanties zijn geboekt, dus dat in het vooruitzicht hebben is wel fijn. Maar elke ochtend dat ik wakker word ben ik me er bewust van. Het grijze weer helpt ook niet echt, Maar ik sta mezelf alles toe, janken, schrijven, het delen met mensen... En ik heb mezelf een heel leuk tuniek kado gedaan als n soort troost. Maar pfff wat is dit kut zeg....

Wat betreft het veel aankomen, bewust zijn ervan is het begin meis. Die thee die ik weleens gebruik om het op gang te krijgen heet 'Goede stoelgang' en is van Kneipp. Ik neem dan s avonds een kopje en de volgende ochtend heeft het dan wel resultaat.... Nou ja goed haha te veel details whahahaha,.
En ja is wel zo met die E learning, je hebt dan ook meer tijd om na te denken erover dan als je in een gesprek zit en kan het veel meer op jezelf betrekken dan in zo n groep. Fijn ook dat je berichten kan uitwisselen. Je bent goed bezig!

Hier gaat deze week zozo. Ik ben deze week ook mild voor mezelf. Gisteren iets teveel gegeten en vandaag zal dat ook wel zo zijn want bij die cursus krijgen we een lunch en vanavond ga ik met een andere oud collega hapje eten. Ik wil met hem even praten, Hij heeft mij afgelopen weekend behoorlijk gekwetst door helemaal niks te laten horen terwijl hij de hele situatie kent en wist wat er ging gebeuren, Nog geen appje om me sterkte te wensen. Zijn antwoord was 'ik had het in mijn agenda staan maar ik was druk'. Hij is 1 van mijn beste vrienden dos ik vond het een behoorlijke deceptie. 'Sterkte vandaag' is zo gestuurd. Het loopt al langer moeizaam tussen ons dus vanavond wil ik hem graag zien om te praten over hoe nu verder want ik ben er eigenlijk n beetje klaar mee. Ben benieuwd.

Maar goed, eerst die training zo, echt geen zin in.....
Succes meiden ook weer deze dagen!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 27-04-2018 08:21
1.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welkom June!!! Mooi streven! Is inderdaad misschien handiger om 1x per week te wegen, de eerste dagen kan het hard gaan en misschien daarna een terugslag, maar je bent goed bezig! Het sporten lukt bij mij nog niet, ik heb er enorme hekel aan en liever beweeg ik ‘functioneel’ zoals met de hond wandelen en fietsen ipv de auto ja, maar dat moet ik weer beter inplannen anders gebeurt het niet genoeg. Hoe doe jij het met eten? Plan je van tevoren wat je die dag gaat eten? Ikzelf probeer beetje schijf van vijf in de gaten te houden en als ik niet plan gaat t mis, zoals deze week... We hebben allemaal ups&downs maar met een lange adem moet t lukken, veel succes!
Polka, we gaan een rondje Praag, Berlijn doen, met vliegtuig en trein, heel veel zin in, dus vandaag poetsen, morgen inpakken en vrijdag gaan :-D wel nog even een klusje zonder man en drie pubers die ook niet altijd even constructief meewerken haha..
Hamaika, balen van je werk vandaag, dat snap ik, hoop dat t beetje te doen is!!!

Het eten is helemaal mis hier, gisteren de kinderen een ijsje en dan neem ik een raketje, maar ook gisteren chips op, croissantje...heb t even niet in de hand. Ook weet ik dat op vakantie het ook niet gaat lukken, alleen al elke dag uiteten. Hoe doen jullie dat in de vakantie want je wil ook genieten, uitgebreid ontbijten, terrasje.....
Vandaag precies een jaar geleden dat mijn vader overleed, maakt het ook lastiger allemaal, je denkt toch terug maar ik kan t met niemand over hebben: man in het buitenland, 2 goede vriendinnen ook op vakantie, mijn moeder wil het er niet over hebben en staat er heel anders in en mijn broer heb ik geen contact meer mee gehad. Nog steeds niets van de tegenpartij gehoord, had gehoopt de schikking voor deze dag rond te hebben zodat we het eindelijk kunnen afsluiten. Maar geduld dus...
Tips om de vakantie zonder al teveel ‘schade’ door te komen zijn welkom!
Succes weer meiden!
Alle reacties Link kopieren
Hamaika, :hug: Het is echt rouw zo hoor, laat het er maar lekker uitkomen. Je bent er lang mee bezig geweest en nu heb je duidelijkheid, kan me voorstellen dat je niet tot de orde van de dag overgaat nu. Het is erg bitter maar in ieder geval hebben jullie even contact gehad en is de manier waarop het uitgegaan is een beetje uitgesproken (fijn dat hij dat ook inzag) . Wees maar lief voor jezelf deze week,
communicatietraining is niet echt waar je op zit te wachten nu, maar in ieder geval hoef je geen deadline te halen of zo...

Hoop dat je het kunt uitpraten met die goede vriend van je - ik dacht toen ik het las gevalletje 'typisch man' misschien? Ik ken heel wat exemplaren die dat soort dingen echt koud laat en gewoon niet snapt dat een vrouw daar zo mee bezig kan zijn (inclusief, soms helaas, mijn eigen man). Ik ken jullie relatie niet maar ik hoop dat die er niet onder gaat lijden.

Maureen, oh ja, vakanties zijn echt killing als je op wilt letten. Waar gaan jullie naar toe? Ergens met mooi weer? Ik probeer tegenwoordig altijd wel iets van self-catering te doen, dan hebben we in ieder geval de Mogelijkheid zelf eens iets te koken. Maar meestal doen/deden wij dat ook niet hoor. De laatste vakantie trouwens wel vanwege zoontje die toen 7 maanden was en natuurlijk vroeg naar bed moest. Maar iets zegt me dat jou kinderen die fase al voorbij zijn :mrgreen: Sterkte deze week. Ik heb niet zoiets meegemaakt maar ik kan me voorstellen dat het erin hakt.

Polka, wat klinkt het allemaal heftig - fijn dat je mild met jezelf om kan gaan. Fijn dat die e-learning ook helpt. Je hebt dan nog een mogelijkheid om er voor jezelf bij stil te staan en er eve nmee bezig te zijn buiten de sessies om.

June, Welkom! Mooi doel! De anderen weten dit geloof ik ook nog niet maar ik ben ook op een missie om zwanger te worden. Bij ons gaat dit helaas alleen via medisch ingrijpen en daar ben ik me op aan het voorbereiden. In mei gaan we van start, 10 mei eerste afspraak bij de kliniek. Ik hoop nog een kilootje af te vallen, maar ik vrees het ergste want ik wil alleen maar chocolade eten.

Hier: Ik was zaterdag bij mijn cranio-sacrale therapeut (ook ostheopaat is ze) en na vijf minuten zei ze dat er volgens haar NIETS met de meniscus aan de hand was..... Van mijn knieen tot mijn bekken zat wel helemaal vast, dus ze snapte dat ik pijn had. Daar heeft ze aan gewerkt, maar volgens haar moet die wandeling geen probleem zijn...

Ik heb nu wel steeds redelijk veel pijn aan beide knieen en bekken dus dat is niet echt jofel, en gisteren was dat specifieke pijntje ook weer terug, ik balen, maar toen herinnerde ik me dat ik vorig jaar ook een periode echt weinig bewogen had en toen ook vreselijk veel pijn had (wel aan mijn voeten en armen, dus niet knie) dus ik ben gisteravond even een wandelingetje gaan maken, half uurtje. En ik voel me nu dus veel beter... Wel nog steeds pijntjes maar beweging lijkt dus echt te helpen.
Ik ben wel helemaal niet fit, dus ik ben wel een beetje bang voor drie dagen wandelen met lichte bepakking (we hebben hotelletjes, maar moeten natuurlijk onze spullen wel meenemen...) Maar misschien helpt het nog een beetje met afvallen.
We zullen zien.

Ik ga weer verder dames - toi, toi, toi!
I could go into detail...but I won't.
Alle reacties Link kopieren
Wauw! Wat een lief en warm welkom hier zeg!

Grappig dat we zoveel herkenning hebben Hamaika Alleen ben ik niet jarenlang slank geweest. Dat was maar kort haha. Jij hebt toch best heel wat beweging zo op een dag! Die lange weg hebben we uiteindelijk allemaal te gaan. Als je dat streefgewicht hebt bereikt ben je er nog niet. Dat dacht ik ooit, maar aankomen gaat sneller dan afvallen. Dus een eeuwige 'strijd' om op gewicht te blijven ben ik bang. Ik weet niet wat er met je aan de hand is, maar ik lees ex, verdriet, teleurstelling en wil je in ieder geval veel sterkte wensen! Ik snap dat je lief voor jezelf bent. Volkomen terecht. Hoop alleen dat het je ook lukt om op een andere manier lief voor jezelf te zijn dan met eten. Een lekkere doucheschuim, zonnebank, extra lekkere thee... Ik noem maar iets. Maar misschien is mijn opmerking volkomen onterecht. Ik ken het alleen zo goed. Mezelf rot voelen door anderen, me dan volproppen, en me dan ook nog rot voelen door wat ik zelf heb gedaan (eten) en daardoor weer aankomen. Teleurstelling op teleurstelling. Nouja, goed, sterkte in ieder geval!!

Thnx maureen! Ik plan mijn eten echt. Anders gaat het sowieso mis. Dus neem van alles mee naar het werk en dan eet ik dat ook echt op. 's avonds eet ik altijd met mijn vriend dus dan eten we gezond, maar niet ultragezond. Dus gewoon wel eens gebakken aardappels, of lekker pasta etc. Op vakantie gaat het bij mij qua eten eigenlijk juist altijd goed. Lekker fruit eten, verse sapjes, en natuurlijk ook gewoon lekker genieten! En goed voorbereiden. Veel plezier!
Sterkte op deze dag! Zulke dagen zijn extra beladen he? Hoop dat er veel lieve mensen om je heen zijn vandaag!

Sasky wat heftig dat medische traject. Heel spannend zeg! Lijkt me heel ingrijpend. Ik doe met je mee met de kilo's, wij allemaal haha. Zet hem op, zou toch fijn zijn als het lukt??
Dames

Hamaika, ik vind het echt rot voor je hoe het nu gelopen is. Je hebt er lang naar toegeleefd, met de nodige stress en nu krijg je zo het deksel op de neus... Had het graag anders voor je gezien, maar ik hoop dat je toch de nodige afsluiting krijgt!

Hier woog ik dus in het weekend 98,1 kg, dus nog 1 kg erbij, maar heel stom, heb toen zondagavond de weegschaal laten vallen in 1000 stukken en heb nog geen tijd gehad om een nieuwe te halen. Dus weet niet hoe het er nu voor staat...

Ik heb het ook enorm druk met werk en randactiviteiten, dus weinig tijd om hier op forum bezig te zijn. Gelukkig gaat het eten wel goed, dus verwacht volgende week wel weer wat afgevallen te zijn! Hopelijk dit weekend wat meer tijd om uitgebreid te reageren.

Hou jullie goed dames!
Nou training valt best wel mee moet ik zeggen, dit was dag 1 en over 2 weken dag 2. Wel jammer dat je dan de hele dag niet op het forum kan haha, Vanavond weer fysio....
Drukke week wel, dinsdag dus wat wezen drinken met een oud collega en gisteren uit eten geweest met die andere oud collega waarmee ik over het contact tussen ons wilde praten. Dat geef ik nog wel een kans, het was goed dat ik het op tafel heb gegooid.
Morgen dan naar mijn broer en zaterdag dagje Utrecht met n andere vriendin. Dus zat afleiding, al ben ik wel blij dat ik zondag even niks heb want ik ben nog nauwelijks bij mijn gevoel gekomen nu er elke dag wat staat naast het werk. Met borrelen en eten en zaterdag ook weer borrelen zal maandag wel n plus worden maar goed, dat mag eventjes.

Maureen wat een leuke reisplannen!!! Morgen ga je weg he? Heerlijk er even uit, en ook heel erg verdiend na / tijdens al deze moeilijke weken.
In de vakantie lopen wij altijd zo goed als alles dus meestal blijf ik gelijk of zit er max een kilo bij als ik langer weg ben geweest, Ontbijten meestal ergens met croissant en koffie, en inderdaad elke avond uit eten. Tussendoor meestal tapas of n smoothie. Ik wel meer dan thuis, maar loop ook veel meer dan thuis dus meestal kom ik redelijk gelijk in gewicht terug.,

Heftig ja die dag gisteren voor jou. :hug: . Ben je hem nog een beetje doorgekomen? Vreselijk dat je zo n dag dan helemaal alleen moet verwerken.... Is het wel n beetje gelukt of heb je bv wat tijd voor jezelf kunnen nemen met een wandeling of iets dergelijks? :redrose:
En vreselijk frustrerend ja, zo kom je er ook nooit van los ondanks het akkoord. Kan daar juridisch niks mee dat ze gewoon niet meer reageren?

Sasky dank je wel voor je woorden meis. Ik voel momenteel emotioneel vooral n leegte, maar ik voel me tegelijk ook wel sterk omdat hij mij heeft erkend dat het helemaal fout was en ook sterk omdat er tussen ons dus geen negatieve spanning meer of woede meer is. Maar leeg omdat het zo enorm hard is dat we beiden wel willen maar het dus niet 'mag' ..... Ik zou mijn partner zelf nooit zo voor het blok zetten. Maar goed ik ben ook niet zo jaloers of onzeker dat ik dat nodig zou vinden.
Wat helpt is zijn bevestiging dat ik dat nooit verdiend had, wat ook helpt is dat ik weet dat als daar ooit n eind aan komt, er n goede kans zou kunnen zijn op contactherstel. Wat niet helpt is dat ik daar nu helemaal geen zak aan heb. Ik moet het echt verwerken en verder met mijn leven. Dat de spullen opgeruimd zijn en ik genoeg mensen heb bij wie ik terecht kan helpt wel.

wbt die oud collega: typisch man klopt denk ik wel. Ik geef hem nog een kans want het voelt idd als typisch man. Hij vroeg op zeker moment ook: hoe wil je dat dan hebben? App, messenger, facebook? En wat voor dingen mis je dan? grote dingen, dagelijkse dingen? Ik zie het verder wel weer goedkomen maar moest hem daar denk ik even op wijzen. Want de befaamde typische man uitspraak: je weet toch dat ik aan je dacht' was er ook. Hij krijgt nog wel n kans dus, ik ken hem ook al 9 jaar dus wilde dat ok niet zomaaar weggooien. Maar het moest wel besproken worden.

Ik wist het natuurlijk uit ons andere oude topic maar het is nu bijna zo ver ja dat het voor jou begint., Nog precies 2 weken. :hug: . Spannend meis.
En wat fijn dus toch niet je meniscus kapot en wel kunnen wandelen. Heeft ze alles los gekregen? Fijn dat de wandeling wel iets helpt. Hopelijk kan je wel echt genieten en lukt het die 3 dagen.

June123 haha ja wij zijn lief!!!!! En klopt helemaal wat jij zegt, dat jojo bewees dat zeker ook hier, blijf ook maar eens op je streef gewicht. Dat is hier ook helaas nog nooit gelukt.

Zeker ben ik ook op n andere manier lief voor mij hoor! Ik heb n heel leuk superstoer tuniek gekocht die me geweldig staat, eindelijk een maat M, en dus genoeg leuke dingetjes in het vooruitzicht, Maar het dus nu echt enorm pijn en voelt erg leeg... Emo eten is hier ook een ding ja, ik sta het mezelf nu even toe maar zeg dan ook weer op n bepaalde dag: en nu weer in het gareel :whip: . Volgende week denk ik... :-D

Wat goed dat je je eten zo kan plannen en je daar ook aan houdt. En wat jij zegt heb ik ook op vakntie, het fruit is daar sowieso ook verser en gezonder en vaker een smoothie of n flesje water mee.

Sanseveria dank je wel meis. Ik heb er natuurlijk al heel veel over geschreven in dit bericht maar dat is inderdaad hoe ik me voel. Het deed pijn dat hij maar 10 minuten nodig had om te reageren en het doet ook pijn dat hij tijdens onze relatie zo geknokt heeft om er bovenop te komen, dat ik hem daar helemaal doorheen heb gesleept en we een hele mooie warme relatie hadden. En dat je dan wordt 'bedankt' voor alles door ingeruild te worden voor een grietje van 25 met losse handjes waarmee hij weer aan de drugs gaat en in n onbewaakt ogenblik ook nog een ongepland kind op de wereld zet. Maar ja dat is waar we het al eerder over hadden: verslaving is toch sterker dan liefde, ook hier weer....

Ik heb je op 97.1 laten staan in de tabel ook omdat je weegschaal keduuk is. Heb je al n nieuwe bemachtigd ? Balen die toename ja meis :hug: maar komt vast ook weer goed. Zeker als het eten goed gaat!

Ik moet snel gaan douchen en naar het werk haha dus later meer!
*even staatslot kopen in de pauze > 20 jaar langs jaarlijks 250.000 euro wil ik wel hahahaha*
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 27-04-2018 08:31
14.45% gewijzigd
June:
De Zumba was best fijn uiteindelijk. Ik heb zelfs daarna nog wat apparaten gedaan in de zaal, benen vooral om mijn knieën sterker te maken, ik heb heel snel last van mijn knieën i.v.m. een bindweefsel aandoening en ik moet gewoon alles eromheen sterker maken zeg maar)
Aangezien die van vanavond wegvalt i.v.m. koningsnacht (sportschool sluit om 20:00 en Zumba begint dan normaal pas) ben ik gisterenavond nog naar de sportschool gegaan. Ik heb eerst een half uur in de zaal gesport (beetje cardio om warm te draaien en toen nog gewichten voor de armen en de borstspieren).
Daarna heb ik de bootcamp gedaan. Dat is echt megazwaar... Een half uur voluit! Ik merk het nu vooral aan mijn bovenbenen...
Goed ontbijten is vooralsnog niet geheel gelukt. Gisteren ontbeten met wat knäckebröd en zoet beleg. Vandaag 2 bruine boterhammen met chocopasta (ik ga vooral voor de makkelijke dingen merk ik) Wel heb ik een salade voor de lunch vandaag.
Ik drink al best veel zwarte koffie. Wat ik merk is dat mijn snacktrek veel groter is nu ik geen koolhytdraatarm aanhoud. Toen had ik daar weinig tot geen last van, en was ik veel langer verzadigd. Ze zeggend at je door de suikers en koolhydraten juist je trek in stand houd. En ik denk wel dat dat waar is. Ik merk het heel erg nu. Ook ben ik veel vermoeider, denk dat dat er ook wel mee samenhangt.
Ik denk dat ik komende week toch wel weer start met kha, maar moet het wel goed plannen/voorbereiden.
Ik heb ook een sporthorloge, een fitbit. Maar ondanks dat mijn doel 10.000 is, red ik dat bij lange na niet altijd. Het is erg veel inderdaad :-)
Elke dag wegen is inderdaad niet handig. Het fluctueert zo enorm. Je weegschaal 1x per week uit de kast halen en de rest v.d. week achter slot en grendel misschien? ;-)

Hamaika: Inmiddels is je thee niet meer nodig ;-) *sorry dames*
Wat fijn dat je al gedoken bent in een vervangende vakantie. Waar ga je heen? Ik hoop dat het je lukt om de rouw een plaatsje te geven nu in het dagelijkse leven en het daardoor langzaam mag verwerken.
De e-learning werkt zeker fijn omdat ik er inderdaad meer mee bezig ben daardoor. Normaal was ik altijd van, tijdens de therapie en daarbuiten verder niet…
Wat fijn dat je je gevoel hebt kunnen uitspreken naar die oud-collega. Ik hoop dat het ook echt binnen is gekomen.

Maureen: Helemaal ontschoten gisteren. Sorry! Hopelijk heb je de dag een beetje kunnen doorkomen?! Heb je er nog wat mee gedaan? Hoe is het vandaag? Het is niet gek hè, dat het eten even wat minder gaat. En dat mag ook! Ook jij mag lief zijn voor jezelf!
Qua vakantie: Praag! Heerlijk zeg, even weg! Qua tips, ehm. Gun jezelf wat lekkers, maar met mate. Dus een ijsje als de rest een ijsje neemt, prima. Maar dan 1 bolletje ipv 2/3. Af en toe een cappuccino i.p.v. een dame blanche (als voorbeeld) als toetje mag ook).

Sasky: Het is ook heftig, en sommige dagen meer dan andere. Ik merk dat mijn valkuilen zijn om het heel erg/groot te maken waardoor ik in paniek raak als het ware. En om last te hebben van het “callimero-effect” (zo noem ik het zelf). Dus het niet eerlijk te vinden dat het mij allemaal is aangedaan, en dan ook het niet eerlijk vinden dat ik zelf ermee aan de slag moet terwijl een ander ervoor verantwoordelijk is…
Je probeert zwanger te worden! Wat naar dat het allemaal via de medische molen moet gaan. Wel spannend, over een paar weken ga je van start!
Wat naar dat je zoveel last hebt van je bekken en je knieën. Inderdaad, blijven bewegen is het beste. Maar zo moeilijk soms, als je geplaagd word door de pijn…

Sanseveria: Hmm balen, dat je weegschaal kaput is. Maar goed, dat komt wel weer :-)
Fijn dat het goed gaat met het eten ondanks dat je zo druk bent!

Hier: best druk. Wat dingen die echt af moeten deze week op het werk. Ik heb al gezegd dat ik dit evt in het weekend ook nog een paar uurtjes kan doen wanneer het niet af is straks. Verder spierpijn dus van het sporten, maar ik voel me er wel goed bij.
Eten is mwah, maar ik wil dus toch kijken om vanaf komende week weer kha te gaan doen. Ik merk zoveel nadelen nu ik “normaal” eet… Veel vettere huid/pukkels, vermoeider, sneller trek/meer eten… Ik hoop dat het me lukt om een mooi schema hiervoor op te zetten.
Morgen koningsdag, maar we hebben verder geen plannen. Klussen/huishouden en ’s ochtends de boodschappen doen voor de supermarkt dichtgaat. That’s it!
Zoonlief heeft vanaf vanmiddag vakantie, 2 weken lang. Even kijken of we een leuk dagje weg kunnen plannen of iets dergelijks!
Alle reacties Link kopieren
Maureen, hopelijk ben je de dag een beetje doorgekomen gisteren, ik had ook even over het hoofd gezien dat gisteren de dag was... :hug: Morgen lekker op vakantie - even lekker eruit!

Polka, ik herken dat ook heel erg van koolhydraten en snaaitrek - ik heb het vooral als ik veel suikers en loze koolhydraten eet, dan wil ik meer en meer eten. terwijl als ik echt in een goede flow zit, ik die suikers en loze koolhydraten gewoon laat staan en er niet naar taal. Maar als ik dan weer eens begin....
Het calimero-effect herken ik wel inderdaad,het is oneerlijk en waarom moet JIJ je nou met dit soort dingen bezighouden etc. Geen gekke reactie hoor, ik weet niet precies wat er speelt maar volgens mij is het echt heftig.

Hamaika, hoe gaat het? slaap je nu wel wat beter of had dat met de stress niets te maken. Gelukkig heb je genoeg afleiding deze dagen en heerlijke vooruitzichten - maar gelukkig heb je ook nog even rustmomenten, die heb je wel nodig.

Ik kende de situatie wel een beetje, maar had even gemist dat hij nu getrouwd was EN nog een kind heeft ook! :O da's wel dan nog heftiger als ik dacht. En, ik zei eerder dat het duidelijk was, maar eigenlijk is het nog helemaal niet zo duidelijk als hij zegt dat hij voor contact openstaat als zijn huidige relatie uitgaat - daar heb je geen zak aan nu, maar ik zou me kunnen voorstellen dat dat het nog wel even in je achterhoofd blijft spoken.

Gelukkig heb je het met je ex-collega uit kunnen praten. Het klinkt inderdaad naar typisch man - dit zou echt 1 op 1 het gedrag van mijn man kunnen zijn (natuurlijk in andere situaties dan)

June en Polka, ik was in mijn laatste berichtje wel vergeten te vertellen dat ik wel een kind heb, een zoontje van anderhalf. Dus ik weet wat medisch ingrijpen kan opleveren maar we hebben 8 jaar op zoontje moeten wachten en zoveel behandelingen gedaan, dat gaan we natuurlijk zo niet nog een keer doen, daar ben ik te oud voor ook (net 40 geworden). als ik daaraan denk zakt de moed me wel een beetje in de schoenen. Vooral omdat ik ook niet het gewicht meer heb van 2016, ik niet zo braaf aan het eten ben etc. Nou ja, we zien wel waar het schip standt.

Sans - zo kun je natuurlijk ook op gewicht blijven, gewoon de weegschaal de deur uit, haha - wel rot van je plus, maar die telt lekker niet omdat je weegschaal kapot is!

Verder - ik heb nog steeds allerlei pijntje hoewel ik dacht dat het beter zou worden... maar nee. Het is volgens mij wel allemaal spier of aanhechting en beweging maakt het ook wel een beetje beter maar gisteravond had ik een avond op de bank gezeten en ik lag in bed zo'n beetje te creperen van de pijn in mijn heup (knie schijnt voorbij te zijn, of een gevolg van wat er in mijn heup gaande is..)

. Ik heb zelfs een ibuprofen genomen omdat ik niet kon slapen. Dat heb ik nog nooit gedaan vind ik toch wel wat heftig. Ik ken deze pijn wel (soort ischias) en heb ook gewandeld zonder gevolgen maar zit nu toch te dubben of dat wandelen nou zo'n goed idee is.... Ik merk vaak wel dat beweging in zo'n geval goed doet, maar drie dagen 20 km wandelen is misschien wel wat veel. Nou ja, het blijft spannend tot het eind! :-D
I could go into detail...but I won't.
Polkadot fijn dat je nog extra hebt kunnen trainen om je knieën te versterken. Goeie tip ook van je voor diegenen die toch vaker wegen dan ze lief is.

Hahaha fijn dat de thee niet meer nodig is! Ik weet genoeg hahaha. Wat vakantie betreft wordt het in juni 4 dagen wellness op de veluwe en in september weer n weekje Valencia. Dezelfde hotels als vorig jaar. Heb er erg veel zin in en zal ook met mijn broer nog n minicruise naar Newcastle gaan doen.

Ja het verwerken is nu pas begonnen maar komt vast wel goed. Ik heb nu tenminste een antwoord van waaruit ik verder kan. Bij mijn oud-collega hoop ik dat het is binnengekomen ja en ook dat zal de tijd uitwijzen.

Succes op je werk! Ik ga ook niks doen met Koningsdag. Mijn hoofd staat na alles niet naar drukte dus blijf ook lekker n dagje thuis.

Sasky slapen is verrot momenteel maar dat komt denk ik nu meer van het verwerken van mijn ex zijn antwoord. Rugklachten gaat stukje bij beetje beter maar nog lang niet goed. Ja rustmomenten heb ik nu erg nodig tussen de afleiding door. Het hakt er best in allemaal.

Ja er is veel gebeurd daar in die 15 tussenliggende maanden helaas... Als ze niet getrouwd waren (omwille van toelages nog wel) en / of geen kind hadden gekregen samen had hij haar mening zeker weten overruled. Maar nu niet, en dat is het lastigste voor mij. Inderdaad, het enige dat echt duidelijk is is dat hij oprecht spijt heeft en dat contact nu niet kan. Ik probeer dus ook mijn hoofd in het nu te houden. Ik vergeleek het tegen iemand een beetje met de staatsloterij. Je hoopt dat je ooit een grote prijs wint maar rekent er niet op... Dit blijft zeker nog spoken ja, niks zo erg als beiden willen maar niet mogen.....

Denk wel goed na ja meis over die wandeling.... Ook met het risico op na die 3 dagen...... Hoe lang heb je nog om te besluiten en moeten jullie nog iets annuleren? Wat een K-zooi....... :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat een heftig verhaal Hamaika!! Dat is heel lastig om af te sluiten, zeker omdat er zoveel wat als... dingen zijn. Dat proces is echt een rouwproces, met boosheid, verdriet, waarom ik/wij vragen... en dat heeft tijd nodig. Ik hoop dat je vertrouwen in liefde niet helemaal weg is. Heel veel sterkte hiermee!!

Hoe gaan jullie het vandaag doen met koningsdag? Ik sta dit weekend voor een flink aantal uitdagingen. Gisteren had ik zo'n trek tussen de middag en zin om een flinke zak m en m's te halen. Maar niet gedaan, een salade gehaald en die netjes op! Best een beetje trots.

Veel plezier vandaag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal, bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik zou op jullie allemaal willen reageren maar ben druk met inpakken en we moeten op tijd op Schiphol zijn (druk op koningsdag.....?), dus helaas.. weet niet of ik op vakantie goed kan lezen/reageren, ik kijk wel. Heel veel zin in, tot over een week, ik ga proberen me in te houden, maar we gaan 3x per dag 'uiteten' dus......maar daarna weer een frisse start xxxxxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven