Lijf & Lijn alle pijlers

Afvalchallenge 2017 - Deel 2

03-04-2017 20:00 2884 berichten
Nieuwe meeschrijvers welkom!

In dit topic vallen we op een gezellige en verantwoorde manier af. Als je mee wilt doen graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

Naam Lengte Start Streef Huidig Week +/- Totaal
Hamaika 1,64m 86 67 72.8 +0.4 -13.2
Maureen 1.74m 75 67 75.9??? 0 +0.9
Polkadot 1.78m 96.1 75 88.3? -0.2 -7.8
Flyingdaydreams 1.77m 98 80 89.4? -0.5 -8.6
Sneeuwwitje80 1.80m 81.3 75 78.5? 0 -2.8
Strawberry 1.65 83 65 73.3??? -0.9 -9.7

Na meerdere weken niet reageren –> = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon gezellig en actief blijft.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid even laat weten!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 11-06-2019 07:42
65.11% gewijzigd
Nou deze week net als vorige week 0.2 er af, dus weeg nu 75.6. Totaal dus 10.4 er af.
Blijkbaar val ik dus zonder sporten toch nog 0.2 per week af.

Ook zag ik dat mijn vetpercentage weer n procent omlaag is en mijn spiermassa is n halve procent meer. Dat vind ik dan wel weer gek zonder sporten haha, maar wellicht door de fysio...,

Ik zou volgende week wel n keer onder de 75 willen komen, dan hoef ik voor het eerst nog minder dan 10 kilo af te vallen. Maar volgend weekend zal wel n emo eet weekend zijn vanwege het contactmoment, dus of dat gaat lukken....
Alle reacties Link kopieren
Fijn Hamaika! Toch een mooi minnetje! Bij mij een plusje zoals verwacht maaaaaar....maar een heel klein plusje: 69,7 dus +0,1 :-D
Ik ben echt opgelucht...gezien alles wat ik gegeten heb. Dus vandaag weer met frisse tegenzin aan het gezonde eten ;) nee hoor, eigenlijk voel ik me veel beter als ik het onder controle heb en m'n vitamientjes etc binnenkrijg. Voel me wel steeds gestresst en opgejaagd, aan de ene kant een overgangsverschijnsel, aan de andere kant hangt de operatie van onze dochter steeds boven mijn hoofd. Gisteren was ik dus een dagje weg en toen is ze 1 van de 3 pilletjes vergeten in te nemen en kreeg ze direct weer last van hartkloppingen...wou dat het achter de rug was maar waarschijnlijk nog 2 maanden wachten (vermoed ik).
Succes weer allemaal deze zonnige week!!
Alle reacties Link kopieren
Oh lekker Hamaika!

Hier gaat het niet zo lekker, weer terug naar 82.7. Vorige week wel veel gefietst en redelijk goed gegeten, dus hoop dat het deze week door zet. Het mooie weer nodigt gelukkig ook uit wat vaker naar kantoor te fietsen!
Maureen, dankjewel! Helaas heb ik niet zo iemand in de buurt. Of liever, ik kan mij heel moeilijk echt openstellen. Vaak gaat het niet verder dan: ik zit slecht in mijn vel en het is teveel... Het topic is wel fijn moet ik zeggen.

Vanmiddag heb ik therapie en ga ik het voorleggen aan de therapeut. Wat er afgelopen weekend is gebeurd en hoe ik me voelde, of liever, wat ik er niet aan begrijp allemaal.

Jeetje zeg, dat je dochter nog 2 maanden moet wachten... En wat vervelend dat ze meteen last kreeg nadat ze 1 pil was vergeten. Ik hoop zo dat ze snel geholpen gaat worden.

Hamaika, Zeker goed dat ik een eigen topic heb geopend. Het is denk ik echter niet voor twijfels om mijn huwelijk. Mijn theorie, geopperd o.a. door een paar op het andere topic, is dat het ook kan zijn dat de therapie dingen losmaakt.

En, dat klinkt nu best logisch. Ik voel mij al wat beter (niet goed, maar wat beter) dan zaterdag en ik heb nu ook niet die twijfels over mijn huwelijk. Wel dat er dingen zijn die moeten veranderen. Maar ik zie ons absoluut niet zomaar scheiden.
Heel gek allemaal...

Ik heb mij toch gewogen en ik wil dat toch graag doorgeven als het mag. Ik woog vanmorgen 88,2 kg.

Wat fijn dat je een minnetje hebt Hamaika. En wees alsjeblieft niet te streng voor jezelf de komende week. Het zal waarschijnlijk al zwaar genoeg zijn :hug:
Ik hoop dat je ex gaat reageren, en dat hij dat ook vrij snel gaat doen na jouw bericht.

Sansevieria. jammer zeg. Maar zoals je zegt. Het word mooi weer, dus haal die fiets maar van stal! :-)
Alle reacties Link kopieren
hallo dames,
Hier ook een plusje: 71.3 dus +0,4 - Ik sta er wel helemaal verbaasd over want ik had een bagger week wat eten betreft (het weekend ging wel goed) en ik heb sinds vier weken niet meer gesport. Ik ga proberen vanavond te sporten, rustig aan beginnen op mijn hometrainer en niet meteen mn afbeul DVD :-D

Ik geloof dat ik weer helemaal bijgelezen ben :
Polkadot, ik heb je topic nog niet gezien maar het lijkt er inderdaad op alsof je andere issues hebt die ook veel aandacht vragen! Ik hoop dat de therapeut je kan helpen. Het lijkt me een zware tijd voor je dus: :hug:
Gelukkig kan je snel beginnen met individuele gesprekken, maar ik denk ook dat twee therapiesessies op een dag wel erg veel van het goede is! Maar misschien is het proberen wel goed, misschien versterkt het effect ofzo?

De frikandellenvlaai moet ik nog maar eens bekijken, ik woon niet in Nederland dus frikandellen zijn hier niet te krijgen... misschien maar goed ook

Hamaika, wees maar lief voor jezelf van de week. Knap dat je het toch aangesproken hebt bij je vriendin - hoewel ik me eerlijk gezegd afvraag of je niet nog nerveuzer wordt van de twijfel over haar gedrag... Zou ik tenminste wel hebben.

Oei Maureen, eerst zorgen om je zoon, maar je dochter ook? Bah! Lijkt me niet fijn. Kan me voorstellen dat je je constant gestrest voelt nu. Wanneer is de operatie?

Hier dus eigenlijk met mijn plusje nog echt opgelucht, ook nog net ongesteld geworden. Deze week net als Maureen dus weer naar het gezonde voer terug. Het wordt lekker weer dus ik zit er aan te denken ook op de fiets te gaan.. Maar ik moet eerst zoontje naar het kinderdagverblijf brengen, dus dat wordt echt een heel lange rit (het kinderdagverblijf is niet bepaald in de buurt helaas). Ik weet niet of zoontje zolang braaf in zijn fietskar wil zitten, hij heeft er vorig jaar een paar keer ingezeten maar dat weet hij natuurlijk niet meer (hij is anderhalf). Misschien van het weekend maar eens uitproberen met een korter stukje.

Ik begin deze week met de pil (bleugh... geen zin in) dus ik hoop dat dat mijn gewicht niet negatief beinvloedt, weet iemand dat? Ik weet dat veel vrouwen aankomen als ze met de pil stoppen, maar als je begint?

Verder had ik mezelf voorgenomen: geen suiker meer! Vanaf vandaag. Maar ik zit nu toch naar een leeg cellofaantje van een chocolaatje te kijken (en er liggen er nog een stuk of vier in de prullenbak..) dus niet helemaal gelukt. We hebben in ieder geval wel een gezonde eetplanning gemaakt en ik ga zeker sporten deze week dus hopelijk deze week onder de 71.
I could go into detail...but I won't.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rare week achter de rug op werk en daardoor slecht gegeten (en weinig hier geweest). Dat is meteen te merken op de weegschaal: 83.4 vanmorgen aaaaaaahhhhh zucht. Lijstje voor vandaag:
O: reep van weightcare (ik had te veel haast(
L: twee boterhammen met kipfilet en kop tomatensoep
T: bakje fruit
D: zoete aardappelburger (jaja)

Vanaf mijn mobiel is het lastig reageren naar iedereen. Ik hoop daar morgen of woensdag tijd voor te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Toch al wat eerder tijd gevonden! Had dus een rotweek op werk gehad. Veel stress dus eten... vandaag weer netjes gedaan en een extra stuk gewandeld i.p.v. de tram te nemen. Ik doe nu even een paar dagen streng en simpel. Erg druk aankomende dagen en dat wil ook wel wat schelen!

@hamaika: ik snap dat het veel spanning op zal leveren dat contact leggen met je ex! Hoop van harte dat het loopt zoals je hoopt en dat je het, wat er ook gebeurd, nu beter achter je kan leggen. Wees inderdaad niet te streng voor jezelf! en zorg voor wat gezonde snacks :)

Wel goed inderdaad dat je meteen het gesprek aan gegaan met je vriendin. Maar toch lijkt me dat onvoorspelbare wel heel lastig in een vriendschap. Eerder z'on clash gehad?

@maureen: jemig zeg...een z'on suf pilletje en dan meteen weer hartkloppingen. Inderdaad hopen dat ze snel geholpen kan worden... aan de andere kant is dat natuurlijk ook weer spannend.

@polkadot: goed dat je in elk geval zelf ziet wat je nodig hebt en aankan. Dat is al stap 1. Ik zal ook even naar je andere topic kijken. Kan me voorstellen dat met alles wat er nu bij je speelt in je leven dat je relatie ook in een heel ander licht komt te staan.

@ducktales: fijn dat je migraine nu over is maar wat een ellende zeg. Ik heb het vroeger ook gehad maar nu redelijk onder controle gelukkig. Heb je er vaak last van?

@Sasky: van harte welkom! en ik ga even flauw reageren met je vraag over de pil: elk lichaam reageert heel anders. Uiteindelijk blijft het wisselwerking tussen wat je eet en hoeveel je verbruikt haha.
Zo vlak voor ik naar de fysio ga even n post hier

Maureen balen van je plusje maar gelukkig heel klein, Heftig dat het nog zo lang duurt voor de operatie van je dochter.... En ook dat 1 pilletje vergeten gelijk zo n enorm effect heeft..... Laten we maar hopen dat het snel zover is.

Sansevieria ja laten we zeker hopen dat het zomers blijft! Lekker op de fiets naar het werk dus! Goed bezig. Ik wandel naar het werk, want als ik ga fietsen dan ben ik er in 3 x trappen hahahaha,

Polkadot jij neemt toch geen pauze dus? Ik vind het wel knap dat je ondanks alles toch n halve kilo kwijt bent!
Ik zal niet te streng zijn voor mezelf nee, en dan ben ik ook nog eens ongesteld geworden... Irritant in zo n emo week.... Nog maar 4 nachten....... pfff...... wat eng.

Sasky balen meis van je plus. Is het met sporten nog gelukt? Ja ik heb het toch maar met haar besproken want het bleef malen in mijn kop en dat kan ik nu niet gebruiken, Wel goed gesprek gehad, zondag ook nog... Maar ik twijfel nog steeds of ze het echt doorzet,,,,, In samen het bericht versturen zaterdag geloof ik wel, maar of ze echt meegaat daar ben ik nog niet van overtuigd eigenlijk.... En dat vind ik wel vervelend., Maar goed, eerst maar eens zien of dat aan de orde komt want als hij nee zegt ga ik ook niet naar Spanje natuurlijk.

We zijn dus samen ongesteld deze week.... Ja en wellicht handiger om eerst n kortere fietstocht met de kleine te maken dan gelijk zo n lange afstand/tijd haha,
Geen idee of de pil verschil maakt eigenlijk,......
Hopelijk jij onder de 71 en ik hoop onder de 75 al wordt dat met de stress en ongesteld zijn lastig.

Zwaantje wat mega mega kut van je toename :hug:
Wat was er gebeurd op je werk dat het zo n rotweek was? Ja laten we hopen dat het loopt zoals ik hoop en dat hij in elk geval wil praten. Een nee zou ik echt n enorme klap vinden maar ook dan heb ik wel duidelijkheid. Ja met mijn vriendin heb ik vorig jaar zomer ook n mega clash gehad op vakantie. Ze heeft toen echt mijn laatste 2 dagen verpest, Jammer, wat zonder die hele nare eigenschap is ze wel echt n goeie vriendin.

Nou meiden ik moet nu naar de fysio, ben benieuwd. Ik heb 2 nachten redelijk geslapen maar ook 2 nachten ruk..... Dus echt nog niet veel beter allemaal.....
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 09:08
0.95% gewijzigd
Dames, Londen was fantastisch!!! We hebben er zo van genoten veel gedaan. Echt erg leuk!

Na thuiskomst werden onze planten geleverd voor de achtertuin, dus het hele weekend daarmee bezig geweest. Nu is de tuin helemaal zomerproof, gewoon het tuinhuis nog eens beitsen!

Ook al frisse bloemetjes gepland. Maandag ben ik vet ongesteld geworden, wat een gruwel!! Echt zoveeeel pijn en heel veel bloedverlies jeetje. Voel me nu pas weer een beetje oké. Blij wel dat mijn cyclus zo snel op gang is.
Maar door menstruatie en Londen echt ongezond gegeten! Dus vanaf vandaag weer strak in het gareel!!

Ik hoop dat jullie wat kunnen genieten van het mooie weer?
Ik lees even alles terug.
Alle reacties Link kopieren
Sans, zo is het, weer lekker gaan fietsen en niet opgeven, dat probeer ik ook niet te doen, we gaan er weer voor!
Polka, hoe was de therapie, kon je therapeut er iets nuttigs over zeggen waar je wat aan had? Fijn dat je toch een minnetje had! Kun je beetje genieten van het weer?
Sasky, de operatie van mijn dochter laat op zich wachten, er is een wachtlijst en de operatiekamer wordt verbouwd... hebben wij weer...ze moet perse in Rotterdam behandeld worden, dus er zit niks anders op dan wachten...ben ik niet zo goed in. Ja die suiker hè en dan zeker chocola, heel herkenbaar. Lukt het nu weer beter om suiker te laten staan?
Zwaantje, ook niet blij met de weegschaal, zoals velen van ons, het blijft een gevecht zeker met stress erbij. Hoop dat de stress wat minder is deze week?
Sanseveria, klinkt goed, Londen en nu lekker in de tuin!! En je cyclus waarschijnlijk weer normaal, ook een opluchting. Het eten even wat minder, maar dat komt wel weer.

Dus alleen Hamaika en Polka 'goeie cijfers' deze week hahaha, proficiat!! Kom op meiden we gaan weer gezond verder. Ik geniet echt van het weer, vanochtend (mijn man was vrij) lekker naar de stad gefietst, cafeetje, restaurantje...gisteren trouwens ook al. Maar ik voelde me helemaal happy dus hebben we het er even van genomen (lees: taartje, tosti, biertje). En nu weer door. Administratie doen terwijl buiten het zonnetje schijnt, het is niet anders. Straks met kopje thee in de tuin en met dochter naar voetbal fietsen. Succes allemaal en pluk de dag!
Alle reacties Link kopieren
he dames, ben ik ook weer,
Sans, wat lekker he als de tuin er weer netjes bij ligt! En wat een heerlijk weer!! Ik word er ook gewoon blij van. En Londen is altijd gewoon geweldig vind ik, en je loopt meestal ook veel dus de schade zou moeten mee vallen! Wel balen van menstruatie als het zo erg is.... maar gelukkig niet in Londen, en blij dat je je weer een beetje ok voelt nu, en dat je cyclus op gang is weer.

Maureen, dat is wel een domper, dus ze heeft nog niet eens een datum voor de operatie? Ik heb dinsdag ook thuisgewerkt - heerlijk in het zonnetje inderdaad!

Hamaika, hoe was het bij de fysio? Ik hoop dat ze je kunnen helpen, weinig slaap is stom! Duim dat het met je vriendin wat soepeler loopt en dat ze ook echt meegaat naar Spanje.

Ik heb maandag nog gesport op onze home trainer. De volgende dag met enige spoed naar de dokter omdat ik mijn knie niet meer kon buigen en pijn had.... :'( Volgens de arts een klein scheurtje in de mensicus (vermoedde hij), drie weken geen sport en hopelijk zou het dan vanzelf beter worden. Kreeg nog wat pilletjes tegen de irritatie en vandaag kan ik gelukkig weer een beetje normaal lopen.

Ik had voor volgend weekend een drie-daagse wandeling gepland met mijn vader, die staat nu dus op losse schroeven... Gelukkig wilden we bij ons in de buurt gaan wandelen en zouden mijn ouders sowieso komen omdat ik binnenkort jarig ben, dus we kunnen op het laatste moment beslissen, maar ik baal wel. In 2016 wilden we ook al gaan wandelen maar toen was ik zwanger en toen durfden we niet meer en nu dit....
Heb dus de laatste twee dagen uit frustratie iets meer gesnoept als ik wilde en ook weer chocolade waar ik dus echt vanaf wilde blijven vanaf deze week , maar goed, het is geen groot vreetfestijn geworden zoals vorige week. Ik hoop dat de weegschaal een beetje meewerkt.

Maar zoals gezegd ben ik ook nog jarig en ik wil wel graag een wijntje ofzo drinken zonder aan mn gewicht te denken, dus ik vrees voor nog een slechte week.

Ben eigenlijk aan het werk dus snel weer verder :hello:
I could go into detail...but I won't.
Sasky: het individuele gesprek was meer ter voorbereiding/aanvulling op de gehele groepstherapie bleek maandag. Deze heb ik een keer of 4 waarschijnlijk.
’s Avonds in de groep ook wel besproken. Er wordt vandaag overlegt door therapeuten wat er verder gedaan kan worden.
Voor de 2 sessies op 1 dag. Het was dit keer heel erg heftig. Zo erg dat ik dinsdag ook niets kon, ik heb mij af moeten melden voor werk.
De frikandelvlaai (misschien is quiche een beter woord) heb ik nog niet geprobeerd. Geen puf om echt te koken op het moment…
Ik hoop dat het fietsen en eten wat beter gaat deze week bij jou 
Oh, aanvulling: Jeetje zeg… balen van dat (vermoedde) scheurtje in je meniscus… Ik hoop dat je alsnog kunt gaan wandelen! 

Zwaantje: balen zeg, je plusje… Wel goed dat je ging lopen ipv de tram te nemen. En zeker geen straf met dit weer!
Relatie lijkt toch niet zo slecht te zijn. Maar het had meer met paniek te maken waarschijnlijk. Doordat de therapie nu veel losmaakt…

Hamaika: ehh, nee, pauze voelde zo rot… Ik eet niet kha nu, maar ik wil wel bezig zijn met gezonder eten en gewicht. Ik moet ergens controle over hebben… Alhoewel het bagger is qua eten op het moment, en dan voornamelijk iets eten… Ik eet pas ergens halverwege de middag, en dan iets makkelijks, koek oid wat ik zo kan pakken. Dan wel avondeten en een snack ’s avonds…
Nog 2 nachtjes voor je, gaat het nog een beetje?

Sanseveria: Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad!!! En je tuin alweer zomerproof! Kun je heerlijk genieten nu met dit weer natuurlijk! 
Rot dat je zoveel last hebt van je menstruatie… Maar inderdaad positief dat het alweer op gang komt!

Maureen: Therapeut gaat dus overleggen. Ze denken dat ik wel iets meer nodig heb dan alleen de groepstherapie. (de individuele afspraken die er staan zijn als aanvulling/voorbereiding op de groep.)
Het weer heb ik niet echt van genoten nog. Veelal me binnen opgesloten de afgelopen dagen. Vandaag een wat betere dag weer gelukkig, dus vanmiddag wil ik er wel even van genieten!
En jij?


Ik heb redelijk veel impact gehad van afgelopen weekend en de maandag door de therapie. Het maakt veel los en toch merk ik dat het weer weggestopt word automatisch… Nu ben ik voornamelijk moe, en verder niet veel.
Wel heb ik erg weinig trek/honger. Dus ik eet ook weinig. Meestal de laatste dagen pas halverwege de middag…
Vanavond wil ik wel proberen te gaan sporten, hopelijk is het te houden in de sportschool…
Als het goed is hoor ik vandaag ook wat meer mbt therapie aanvulling.

Verder wel een aantal dingen, maar niet teveel gepland staan dit weekend. Dus ik hoop dat ik ook wat tot rust kan komen.
Alle reacties Link kopieren
Sanseveria, wat fijn dat Londen zo fantastisch was! En je tuin weer helemaal mooi, heerlijk.

Polkadot, moeilijk dat de therapie zoveel los maakt. Hopelijk pluizen je therapeuten snel uit wat voor jou de juiste aanpak is.

Hamaika, voor jou is het bijna zo ver. Spannend! Hoe gaat het met je? En hoe is het met je rug?

Sasky, wat balen van je knie. Hopelijk knapt het snel op en kan je wel gaan wandelen.

Ik heb drukke dagen gehad. Maandag woog ik 74kg, maar woensdag 74.8. Dat is dus maar 0.1 eraf. Dit weekend weer druk met feestjes. Hopelijk valt het maandag op de weegschaal mee. Slapen gaat nog niet heel best helaas,, daarom typ ik om 4 uur.

Alvast allemaal een fijn weekend!
Hey meiden, hoe gaat het met jullie allemaal? Ik ben zo enorm zenuwachtig.... Morgenmiddag gaat het dan echt gebeuren..... Maar oh wat eng zeg.... Pfff... En dan ben ik er ook nog ongesteld bij geworden deze week..... Als er dan wat is dan ook wel alles tegelijk weer....

Sanseveria weer terug uit Londen dus. Fijn dat jullie zo genoten hebben het was ook zo verdiend! En de tuin dus ook zomerklaar, fijn is dat he? Sterkte met weer in het gareel komen, maar gaat vast lukken!

Maureen ja dat blijft echt enorm frustreren lijkt mij dat die operatie alleen maar in Rotterdam kan. Zeker genieten deze dagen van het mooie weer ja! Heb je inmiddels de flow wel weer n beetje te pakken?

Sasky allereerst van harte nog!!!! Fysio heeft me vooral gezegd dat ik ook geduld moet hebben als ik niet gelijk resultaat zie. En dat is natuurlijk ook zo,maar ja ik loop natuurlijk al bijna 3 maanden met die klachten. Over de afgelopen nachten 2 x redelijk geslapen maar vannacht weer minder. De komende nachten zal het sowieso wel minder zijn qua slapen vanwege de spanning rond mijn ex contacten, Ik ga in elk geval morgen bij mijn beste vriendin het bericht versturen.
Wat enorm balen zeg van je meniscus.... Hoe gaat het nu? Dat zou wel echt rot zijn ja als die wandeling niet doorgaat... Maar als het niet gaat forceer het dan niet he? Ben je nog van de wijntjes afgebleven of toch jezelf eentje gegund?

Polkadot hopelijk heb je een antwoord van de therapeuten gekregen waar je verder mee kan. Ik vind zelf 2 sessies op een dag echt teveel, eentje is al zo heftig.... Lastig lijkt me om dat patroon van wegstoppen te doorbreken, Ben je nog gaan sporten gisteren?
Ik ben dus echt op van de zenuwen voor morgen, dan zal ik ook wel echt n paar wijntjes nodig hebben denk ik.... Maar morgen gun ik dat mezelf, morgen is een bijzondere dag dus mag het van mij..... E

Suikerbroodje rug overdag gaat redelijk tot goed, maar slapen dus nog erg wisselend. Een paar nachten redelijk en dan weer n kutnacht zoals vannacht.... straks weer fysio en dan moet ik ook weer n serie nieuwe afspraken inplannen, Zal wel n langer traject ben ik bang. En wellicht speelt de stress over morgen ook wel mee..... Ik ben echt zo benieuwd wat hij gaat antwoorden... Voor hem komt dit natuurlijk compleet uit de lucht vallen en ik heb ook geen idee hoe hij er zelf momenteel aan toe is. Is mijn juiste moment (nu) ook dat voor hem.... Ik vind het doodeng en tegelijkertijd ook bevrijdend, omdat de onzekerheid dus sowieso stopt. Want elk antwoord maakt daar in elk geval n eind aan.

Jij dus een jojo week lees ik..... Laten we hopen dat de schaal lief is maandag. En jij dus ook zo n brakke nacht??? Sterkte ook voor jou daarmee meis.
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-04-2018 12:56
7.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Suikerbroodje wat naar dat slapen niet goed gaat! dat helpt ook niet bij het afvallen he. Hoop op een minnetje voor je op maandag!

Polkadot, klinkt echt heftig allemaal hoor. Pas goed op jezelf. Is wegstoppen ook een mechanisme van jou? Ik las het en ik dacht, op zich hoeft (even) wegstoppen denk ik geen probleem te zijn, je moet ook gewoon kunnen functioneren voor je gezin. Maar ik denk dat je wat aders bedoelt. Veel sterkte.

Hamaika, haha, ik ben vandaag jarig, dus nog geen wijntjes gehad. We willen vanavond bij een restaurant gaan eten (met ons zoontje hebben we dat nog niet vaak gedaan, dus even kijken hoe moe hij is, gelukkig is het om de hoek). dan gaat er zeker een wijntje komen!

Ik heb het idee dat ik helemaal verstopt zit - sorry TMI - ik kom alleen maar aan, zit op +0.3 vandaag en dat was het beste dat ik deze week gezien heb. en het weekend moet nog komen.... (6) Nou ja. Gisteren goed gegeten. Vandaag werk ik weer thuis dus even proberen van de overgebleven paaseitjes af te blijven haha!

Duim voor je dat je morgen al antwoord hebt van je ex! Ik denk zeker dat het meespeelt in de brakke nachten....

met mijn knie gaat het wel ok, ik had van die ontstekingsremmers gekregen, die helpen erg goed, ik kan de knie weer buigen, maar heb nu last van een ander deel van mijn knie en van mijn heupen. Ik denk dat het komt omdat ik twee dagen raar heb lopen strompelen. Morgen ga ik naar mijn cranio-sacraal therapeut, eens kijken wat zei er over zegt. Ik heb nu echt overal pijn eerlijk gezegd.....

Het probleem is dat ik wel wil gaan wandelen maar de arts zei ook dat het zou kunnen zijn dat ik niet merk dat ik het overbelast en dat dan de meniscus een week of twee later afscheurt... daar zit je natuurlijk ook niet op te wachten.....
Eens kijken hoe het verder gaat. Ik ga denk ik volgende week een langer stuk wandelen s avonds en dan eens kijken hoe het de volgende dag gaat. Als ik na 5 km wandelen al problemen heb is dat ook een antwoord.

Nou dat was het weer even van mij.

:hello:
I could go into detail...but I won't.
Alle reacties Link kopieren
Sasky, gefeliciteerd met je verjaardag! :cheer2: :gift: Veel plezier vanavond! Doe maar voorzichtig met je knie. Beter eerst goed genezen dan ermee blijven sukkelen.

Hamaika, ik hoop dat je heel snel een antwoord zult krijgen!
Oh meiden,,,,,. Ik ben niet helemaal mezelf vandaag, vind het doodeng en wil ook zsm als ik bij haar ben vanmiddag dat bericht sturen naar mijn ex, dan is het maar gebeurd.....

Ik ben door alle stress hierom ook wel ietsje aangekomen zag ik, maar minder als ik vreesde. Maar goed in dit geval vergeef ik mezelf een plusje maandag als ik die niet wegkrijg. Ik heb n goed excuus ...

Fysio wordt van 2 x in de week naar 1 x in de week teruggebracht. Overdag heb ik zo goed als geen pijn meer, maar bij het wakker worden wisselt het nog heel erg, Daar heb ik nog wel echt last van, al zitten er ook redelijk goede nachten bij. En 'gelukkig' is het alleen bij het wakker worden, want slapen kan ik wel gewoon. Wel wat verbetering dus, maar nu nog die pijn bij het wakker worden genezen...

Sasky hahahahaha ik had de ik ben jarig in je post gelezen als ik ben vandaag jarig hahahaha. Maar dan nogmaals van harte! Heb je wel n leuke dag gehad gisteren? En hoe is het in het restaurant gegaan met de kleine?
Rot zeg die verstopping.... Hopelijk, nog een TMI error hahaha, plopt het er in 1 x uit op n bepaald moment. Als ik zelf die dingen overhou (al snoep ik zelf bijna nooit maar bv na visite) dan neem ik het meestal mee naar het werk. De collegas eten het dan wel op voor mij haha,

Ja pas wel op hoor met je knie. Die klachten kunnen ook komen omdat je andere spieren tijdelijk hebt overbelast. Fijn dat de ontstekingsremmers wel helpen. Goed idee om een soort van proefwandeling te maken volgende week en kijken hoe dat gaat, Hopelijk valt het mee!

Suikerbroodje / Sasky ja ik hoop echt dat hij snel reageert zodat ik weet waar ik aan toe ben: Definitief afsluiten, verwerken en verder met mijn leven hier of praten en kijken of we in elk geval normaal contact kunnen herstellen. Ben echt heel benieuwd.....
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-04-2018 12:54
20.94% gewijzigd
Heel even kort omdat ik zo naar een afspraak moet.
Maar even voor Hamaika. Heel erg veel succes! Ik zal aan je denken straks! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Even kort: succes en sterkte vandaag Hamaika, ik duim dat hij snel wat van zich laat horen!
I could go into detail...but I won't.
Dank jullie wel meiden!!!!! Jullie zijn lief!!!! En laten we allemaal hopen dat hij ja zegt zodat we in elk geval nog een keer normaal kunnen praten........ Als ik het voor maandag al weet laat ik het hier ook gelijk weten uiteraard :heart:
Alle reacties Link kopieren
Succes Hamaika!
Dank je wel Suikerbroodje......

Even een egopost..... Mijn bericht heb ik gisteren verstuurd naar mijn ex en hij heeft al binnen een kwartier gereageerd... Hij was respectvol naar mij maar wil niet het risico lopen dat hij problemen krijgt met zijn partner door af te spreken met mij. Hij weet dat hoe het is gegaan nooit zo had mogen gaan en heeft veel spijt van de dingen die hij tegen mij heeft gezegd op die bewuste avond vorig jaar februari. Maar hij gaf duidelijk aan dat contact nu dus niet kan , En dat zal ik, hoe kut ook, moeten respecteren.....

Het is n enorme klap voor mij die ik moet verwerken de komende tijd. Maar het is dus 'gelukkig' wel n netjes afscheid waardoor ik mijn boosheid naar hem los kan laten en verder moet,.
Maar ik ben gelukkig sterk en weet dat ik hier ook wel doorheen ga komen...
Tegelijk voel ik nu vooral n leegte...... Pffff....
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 27-04-2018 08:17
39.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goh Hamaika, wat k*t zeg! :hug: het enige positieve ervan is dat het in ieder geval duidelijk is (voor nu) en dat hij in ieder geval ook inziet dat het zo nooit had moeten lopen... maar leuk is anders.

Je bent sterk en je komt hier zeker doorheen, lieve meid! Denk aan je!!!
I could go into detail...but I won't.
Alle reacties Link kopieren
Ach Hamaika :hug: Fijn dat je niet lang op antwoord hoefde te wachten, maar je had liever een ander antwoord gehad. Wel fijn dat hij nu ook inziet dat het toen niet netjes gelopen is en je die boosheid nu los kan laten. Maar nu zal je dus helemaal los moeten laten en dat valt niet mee. Maar jij komt er wel! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hamaika, gisteren heb ik een paar keer aan je gedacht. Vanwege een heel druk weekend, nu pas weer thuis, heb ik net weer bij gelezen. Je hebt het heel goed gedaan en hij eigenlijk ook. Je hebt duidelijk heel veel voor hem betekend maar hij moet nu rekening houden met zijn partner. Loslaten is het enige dat je kunt doen en je hebt de deur altijd openstaan voor hem, dus wie weet zal hij ooit nog eens contact zoeken. Veel sterkte de komende tijd en probeer vooral ook naar de toekomst te kijken :hug: Gelukkig dat je rugpijn niet in de weg zit bij het slapen, helaas nog wel bij het wakker worden. Misschien nu de stress weg is, dat dat ook snel over is....?
Sasky, gefeliciteerd nog! Gedoe met je knie...hoe gaat het nu met wandelen? Klinkt super, wandelen met je vader!
Polka, hoop dat t weer wat beter gaat, dat je ook weer beter kunt eten, heeft toch allemaal invloed op elkaar..
Suikerbroodje, pfff. vier uur s'ochtends wakker liggen, heb je dan nog niet geslapen? Hoop dat t weer beter gaat!

Hier een hele drukke tijd, dit weekend weggeweest, vanochtend mijn man vertrokken naar het buitenland voor zijn werk. Vrijdag vliegen de kinderen en ik erachter aan voor een weekje vakantie. Erg veel zin in maar er moet nog veel gebeuren, dus loop ik mezelf beetje voorbij. Verder hebben we nu wel een schikking overeengekomen met de tegenpartij maar nu laten ze alweer twee weken niets horen en is het dus officieel nog steeds niet geregeld... Woensdag is mijn vaders sterfdag, maar hij was het laatst bij bewustzijn vorig jaar op deze dag, vandaag dus (palliatieve sedatie). Alles komt weer terug merk ik, heel gek dat het nog maar een jaar geleden is, zoveel gebeurd sindsdien.
Het eten gaat heeeel slecht, we hebben net pizza's gegeten en ik zit echt bomvol. Ook hebben we afgelopen week mensen te eten gehad, veel te veel gegeten en er bleef nog veel over....
Nu belt mijn moeder net om te zeggen dat ze vanmiddag de vriendin van mijn vader tegenkwam (die ons opgelicht heeft) met een nieuwe partner!!! Ze heeft weer een nieuw slachtoffer gevonden...afschuwelijk hoe sommige mensen in elkaar zitten...mijn beste vriendin is op vakantie, mijn buurvrouw, die ook een goede vriendin is is ook op vakantie, mijn man weg....gelukkig kan ik hier even mn ei kwijt :)
Ik denk dat ik even twee weken oversla met wegen, morgen omdat ik niet veel goeds verwacht en de week erna ben ik op vakantie (met ook weer veel eten vrees ik) ..... succes morgen voor wie wel durft! ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven