Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Prodimed

24-08-2008 17:00 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een collega van mij had ik een tijd niet gezien ( ben Freelancer) en die was vanaf 3 juli 13 kilo afgevallen met Prodimed.

Wie kent het en is het wat of is het te vergelijken met Herbalife of Cambridge/modifast (dat vind/lijkt me niets)

Dit is wel dat je totaal 1500 kc binnen krijgt, schijnt ook geen honger te hebben.

Gegoogled site gevonden, maar ik wil ervaringen,

Is het ook de moeite waard om daar 10 kg mee kwijt te raken?

En nou graag serieuse berichten , dus niet van dat is geldklopperij, want het is niet voordelig, maar heb gewoon even een stok achter de deur nodig.

Ik vraag dus ervaringen of van horen van, en niet van het is onzin maar ik heb het zelf niet geprobeerd of van gehoord. ( al dan blijft hij wel boven aanstaan als er gereageerd wordt, \\:-)//

GRTZ
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat
Wat een goede berichten allemaal! Heerlijk om af te vallen / stabiel te blijven en toch lekker vakantie te hebben gehad!

Hier gaat het ook goed, wel langzamer dan ik hoopte maar nog steeds zo'n 100-200gr per dag eraf!
hoi hoi,

ik ben nu de vierde dag in kroatie. Het is hier heerlijk weer een graadje of 28-30 en zit nu met mijn laptoppie op het balkon. De rest is een bootduik aan het maken en ik denk ff internetten hier. Is wat he tegenwoordig zit er vaak Wifi in een appartement of hotel en zo ook in ons huis hier.

De jongens vinden het prettig want die kunnen iedere avond een uurtje msn'en.

Ik heb vakantie en kijk alleen mijn mail en lees even het nieuws. Zo gaat het ouderwets krantje kopen op vakantie ook over he want je leest alle nieuws op internet.

Ik heb geen idee hoe het is met mijn lijn. Ik eet welk alles maar ik let goed op wat ik eet. We zullen zien. Ik sluit weer snel af.
Ik doe weer ff mee, door omstandigheden, (overlijden beide schoonouders in april binnen 2 weken) en de vakantie zit er weer 4 kg aan en dan gelijk die laatste 3 kg wegwerken, dus ik ben er weer.

GRTZ M
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat
Hallo allemaal,

Ik ben 1 juli begonnen met prodimed en was benieuwd wat voor reacties er allemaal in dit forum zijn. Goed om te lezen dat er veel ervaringen zijn, al moest ik wel even langs alle mopperaars die vinden dat dit niet werkt.

Ik weet na 6,5 week inmiddels dat het wel werkt. Ik ben nu 16 kg kwijt en dat was me anders nooit gelukt. Ik heb al veel geprobeerd, maar kon op een gegeven moment niet meer fietsen (125 kg) zonder blessures. Dus nu wil ik eerst naar die 100 en daarna wil ik er bij gaan sporten. Wel wandel of fiets ik elke dag een half uurtje.

Wanneer kwamen bij jullie de lastige momenten?

Ik ben trouwens op advies van mn dietiste begonnen met fase 2 en neem 3 zakjes verspreid over de dag en eet elke avond een portie dubbele groente met vlees.

Groeten, Evy
Hoi meiden,

ik doe ook weer mee vanaf morgen! ik was 14 kilo kwijt waarvan er weer 3 aanzitten. geeft niet, het was vakantie,ik heb genoten.

maar het is weer tijd om door te gaan, dat wilde ik sowieso al.

Ik weeg nu 89.4 kilo en wil om te beginnen naar 80 kilo,daarna zien we weer verder.

Evy, wat goed van je! maar waarom al naar fase 2 dan? je wil toch nog veel meer afvallen?

Miertje, leuk dat jij er ook weer bent, doen we het weer samen;-)

groetjes,annemieke
Dag dames,

Morgen weer wegen; ik ben twee weken gelden begonnen en nu 6 kilo kwijt. Wil er 50 af, dus ik heb nog even te gaan;-)! Blij dat dit topic er is, succes allemaal!
Hoi Annemieke,

Fase 2 is mij aangeraden door de dietiste. In deze fase val ik nog meer dan 10 kg per maand af zonder te sporten, dus een aardig hoog tempo . Zijn jullie met fase 1 nog sneller afgevallen?

Voordeel van fase 2 zijn de gewone avondmaaltijden (maar dan zonder zetmeel producten), waar ik wel echt van geniet. Terug naar fase 1 zou ik dus niet zomaar willen.

Zijn jullie al wel eens stil gevallen in het tempo van afvallen? Ik ben benieuwd of dat kan gebeuren als je gewoon in dezelfde fase blijft zitten.

Enne .... moeten jullie ook zo vaak naar de wc 's nachts. Ik wel 3 of 4 keer en dat echt erg nodig (en veel!). En dat terwijl ik het meeste drink in de ochtend en in de middag. Na het eten 's avonds drink ik nog maar 2 glaasjes water of spa rood.

Groeten, Evy
Wat een resultaten allemaal zeg! Ik sta voor het eerst stil. Maar moet zeggen dat ik wel een beetje heb 'gesmokkeld' deze week.

Nog 3 kg te gaan dan op streefgewicht.

Heb het sporten ook weer opgepakt, echt lekker om in de sportschool je in het zweet te werken.

Ik val m.n. aan de bovenkant van mijn lijf af, maar houdt nog stevige benen en kont.

Vallen jullie gelijkmatig af?
hoi,

ik heb eigenlijk nooit stilgestaan.

alleen als ik "gezondigd" had.

voor zover ik weet val je meer af in fase 1,maar aan de andere kant...zoveel verschil is het niet, als je alleen een stukje vlees extra eet.

in totaal heb jij dus 4 maaltijden? de meeste dietisten raden er 5 aan, kan je nagaan wat een verschillen er zijn.

valerie ik viel gelijkmatig af ja. overal, ook op de moeilijke plekken.

net mijn galgendag gehad. mijn dochter was jarig en heb heerlijk gesnoept. Ik ben er klaar voor morgen!

groetjes,annemieke
Had dit keer meer moeite met de eerste dagen dan vorige keer.

Ben net ongesteld geworden en ben verschrikkelijk verkouden,. Weet ook niet of de hoofdpijn van het lijnen is, van de verkoudheid of het maandelijkse ongemak.

Maar de 1e 2 kg zijn er al weer af, manlief doet ook weer mee,

Baal alleen dat ik door de verkoudheid niet kan sporten, als ik de trap oploop ben ik al buiten adem, dus vanaf volgende week maar, dat is ook makkelijker omdat de kids weer op school zitten.

Ik viel vooral op de moeilijke plaatsen af,(benen) alleen op het laatst ging ik erg in mijn gezicht tekenen, dus hopelijk gaat dat nu iets beter.'

Succes allemaal maar weer

GRTZ M
Ben gelukkig weer aan het afvallen. Zojuist 'mijn oude kleren' opgezocht. Pas al een heleboel weer, daar word ik echt blij van.

Dat gaat snel Miertje gelijk - 2kg! Sterkte met de hoofdpijn. Hoe gaat het bij de anderen?
Hoi,

goed miertje!

hier een zware eerste dag gehad idd met veel hoofdpijn en honger,zucht...

op naar dag twee.
Ik ben er gelukkig weer doorheen, begin weer energie te krijgen en voel me weer lekker.,

Kreeg net ook goed nieuws voor een vaste wekelijkse werkopdracht, de wintermaanden zijn nu ook iets zekerder qua inkomen en de opdrachten blijven nog komen.dus laat nu eindelijk het positieve maar beginnen.......

(Ik had eind vorig jaar een motto op mijn HYVES dat 2009 een topjaar zou gaan worden, na bijna 5 jaar tegenslag vn in gezondheid van het gezin, maar dat liep even anders doordat beide schoonouders overleden zijn binnen 14 dgn)
goed miertje!!

Terug van vakantie, -1 kilo. maar ik ben niet teleurgesteld. alles is beter dan aankomen!

ik heb veel cola light gedronken, misschien ligt het daar aan. Of zou het kunnen liggen aan het feit dat ik ongesteld ben?? oeps is dat een rare vraag?
vanmorgen op de weegschaal gestaan, en nu weeg ik 72.5!!! het zal wel aan de ongesteldheid liggen. (weet ik dat voor de volgende maand)

zo weinig heb ik nog nooit gewogen! ik ben bijna bij de 68 kilo!!!

Ik kan hier zo blij van worden meiden!!!
Hoi M,

Ik ben 7 weken geleden begonnen met het Prodimed dieet en inmiddels 17,5 kg afgevallen en bijna op mijn streefgewicht. Ik ben ontzettend enthousiast, heb meerdere dieeten geprobeerd maar niks was "zo makkelijk" als dit. Ik heb in het verleden gesonja-bakkert (ik had alleen maar honger en daarna zat het er zo weer aan), ik heb ooit modifast gedaan (HONGER !!) en dat was dus allemaal niks. Met dit dieet heb je gewoon GEEN honger en je verliest geen spiermassa maar alleen vet (en bijbehorend vocht). Dus geen flubbervel.Ik heb er niet bij gesport en voel me heel energiek. Je moet dit dieet alleen wel heel strikt volgen. De eerste 2 a 3 dagen kun je je wel belabberd voelen, soort van "afkicken" van slecht voedsel maar daarna is het vrij eenvoudig vol te houden. Mijn zus die het ook doet houdt zich minder strikt aan de regels en dan is het gevolg dat je elke keer als je weer opnieuw begint weer door die 2 a 3 dagen heen moet dat je je belabberd voelt en je valt dan minder snel af. Dus ik zou het alleen maar doen met het doel het heel strikt te volgen en dus niet zondigen. Maar qua hongergevoel heb je daar dus ook echt geen behoefte aan. En toch nog even over de kosten : ik vond het ook wel een stok achter de deur om dan ook echt niet te zondigen !.

Succes als je het gaat doen !!
M(iertje)

Haha, geen ervaring met een forum, kom ik net achter dat jouw bericht over ervaring met prodimed van een jaar geleden is...
Wat heb ik zitten smullen! Mijn man is de kok thuis en doet sinds 3 dagen mee aan Prodimed (ik had er toen al twee weken opzitten). Hij maakt er een feestje van. Zojuist van het broodje een heerlijke pizza gemaakt met broccoli, champignons, uitje, knoflook, tomatenpuree, paprika. Zo is het vol te houden. Van de week pasta gegeten met heerlijke saus en een gevuld broodje (met courgette, champignons e.d.) Kan iemand mij uitleggen hoe je het hier vaak genoemde havermoutkoekje maakt? Dat lijkt me namelijk erg lekker! Maandag weer wegen, was in 2 weken 6,5 kilo kwijt en als ik dan lees dat iemand in 7 weken 17,5 kilo kwijt is word ik helemaal blij! Succes allemaal!
Hallo allemaal,

Eindelijk een forum waar ik info kan vinden omtrent Sanaslank.

Ik ben sinds 3 juli j.l. bezig met het dieet. Ben nu 13 kilo afgevallen. Gestart op 138,5 kilo. Ik heb alleen het idee dat ik veeeeeel langzamer ga dan gemiddeld. Kan momenteel niet sporten ivm een enkelblessure. Hou me toch netjes aan het dieet. Af en toe een smintje (werk in een winkel dus vind wel dat ik fris moet ruiken). Omdat ik boven de 100 kg weeg mag ik een maaltijd extra per dag. Ik doe dit in de vorm van een reep.

Ik zou graag tips en ideeen willen lezen om te zien hoe ik sneller af kan vallen en uiteraard jullie ervaringen.

Liefs Maggi
Ik heb ook het pizzaatje gemaakt, heerlijkkkkkkk Stiekem met een beetje zwitserse strooikaas, zo'n geel busje ( geen koolhydraten en maar 1,3 gr vet per 100 gr en er zit maar 60 gr in een busje)

ook de fritatta doet het weer goed hier in huis.....morgen weer beginnen met sporten en vanmorgen was er 2,9 kg af in 1,5 week. dus nog 1,5 kg en ben ik weer op mijn gewicht en wil ik de laatste 3 kg er nog af hebben.( ben bang dat die echt vast zitten)

Ik ontbijt trouwens nu met een reep, aan een shake :puke: heb ik te weinig en de havermout komt m'n neus uit alleen als ik het al ruik.

Warme choco doe ik door de helft en een klein beetje echte cacao, ik vind het te vol en te zoet en dan heb ik in de avond nog iets extra's

GRTZ M
Na lowlands +1 kilo. Maar wat een feest! Nu ga ik weer streng en goed verder!

Op lowlands was het gewoon niet te doen. Succes allemaal!
Hoi meiden,

een week achter de rug. ik vond het weer zwaar. Ik blijf toch echt honger en trek houden. Zaterdag hadden we een barbecue en ik heb me nergens aan gehouden, kon het niet opbrengen.

daarom niet zoveel eraf. -1.5 kilo in een week.

Ik hoop dat het deze week beter gaat.

Ik ontbijt met een afbakbroodje met speciale chocopasta. tussendoor een toetje, lunch een afbakbroodje en salade. tussendoor een chocowafel en savonds spaghetti of aardappelpuree.
Volhouden!!!

Denk aan de positieve dingen! 1,5 kilo is al heel veel. Beter dan SB ofzo iets!

Drink thee, zet leuke muziek aan,

kortom blijf bezig zodat je niet gaat denken aan alles wat ''niet'' mag.
hallo allemaal,

Ik ben terug van vakantie. Ik heb me nog niet gewogen maar alle kleding die ik voor de vakantie heb gekocht past me nog gewoon. Wel is het zaak dat ik volgende week maandag gewoon mijn routine weer oppak. Ik merk nu al dat dat lastig is want op vakantie at ik rond 11 uur een broodje en tegen 4 uur nog eentje en warm rond 21 uur.

groetjes
@ muis, met het hollandse tempo komt het vanzelf snel weer goed heb ik gemerkt.

Sterkte

GRTZ M

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven