Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met WW, wie schrijft er mee?

16-04-2019 12:29 202 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Deze week ben ik begonnen met WW. De afgelopen jaren heb ik weinig opgelet en dat is te zien. Na wat halfslachtige pogingen heb ik nu besloten om te beginnen met WW, ook om wat inzicht te krijgen in wat ik nu werkelijk eet en vooral wat ik beter niet kan eten.

Het lijkt me leuk om samen met andere WW-ers ervaringen uit te wisselen, tips en recepten uit te wisselen en uiteraard elkaar te steunen tijdens het afvallen. Wie lijkt het leuk en wil meeschrijven?
NaamStartStreefHuidigTotaal afgevallenDeze week afgevallen
Meredith Grey84 kilo 65 kilo70,7 kilo-13,3 kilo-0,6 kilo
Fitmama989122,1 kilo72 kilo101,2 kilo-20,9 kilo-0,8 kilo
Loesiepoesie86,6 kilo70 kilo82 kilo -4,4 kilo- kilo
Marvelous***117,3 kilo90 kilo96 kilo-21 kilo0 kilo
Girasole**80,3 kilo72 kilo76,7 kilo-3,6 kilo0 kilo
Viva88869,7 kilo58 kilo65,4 kilo-4,3 kilo-0,3 kilo
Holloway**64 kilo57 kilo62 kilo-2 kilo-2 kilo
Zwijntje84,5 kilo65 kilo74,2 kilo-10,3 kilo- kilo
Voor de tabel:
Geef op zondag of maandag je gewicht vetgedrukt door (en even zelf het totaal afgevallen berekenen svp). Ook als je andere dingen aangepast wilt hebben. Dan is het op dinsdag verwerkt. Uiteraard mag je een andere weegdag aanhouden. Maar om het overzichtelijk en werkbaar te houden, graag op deze dagen doorgeven. :nerd:

Heb je vier weken niets doorgegeven zonder bericht. Dan word je uit de tabel verwijderd. Dit om het topic levend te houden.
anoniem_292651 wijzigde dit bericht op 08-10-2019 11:47
63.94% gewijzigd
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben een beetje aan het afbouwen eigenlijk. Zat vanmorgen onder de 70 kilo en dat is zeker meer dan tien jaar geleden dat dat zo was. Reden vooral is dat ik op dit moment een goed eetpatroon heb en ook blijf afvallen. Daarnaast wil ik verder gaan trainen om alles vooral wat strakker te krijgen. Qua figuur ben ik op dit moment tevreden en denk ik niet dat het mooi is als ik nog veel dunner word.

@karzou: ik ben eigenlijk vrijwel sinds het begin elke week 0,5 kilo afgevallen en dat gebeurt nu nog steeds wel. Inmiddels doe ik wat losser en eet soms ook wat ongezonder en het blijft goed gaan, zeker door het vele bewegen. Een kilo per week lijkt me wat veel als ik eerlijk ben.

@zwijntje: wat jammer dat je stilstaat. Misschien moet je je lichaam even een ongezonde opdonder geven, dat wil wel eens helpen.
Seriously?
Ik overweeg ook om te starten met ww. Gebruik nu gratis voedingsapps.
Kan iemand mij uitleggen wat de meerwaarde van online ww ten opzichte van bijvoorbeeld myfitnesspal is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven