Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met ww!

09-03-2018 10:05 399 berichten
Om goed in het ritme te komen en vooral te blijven ben ik op zoek naar een groepje die mee doen met de weight watchers of op een andere manier kan natuurlijk ook!

Eerste doel -10 voor 1 juni 2018. Samarkand

Nieuw doel: -7 kg van 1 juni tot 1 aug.

Wie doet er mee!? Zet je gegevens in reactie en ik voeg ze bij in de tabel!

NaamLeeftijdLengteStartgewichtHuidig gewichtWeek -/+TotaalDoel 1 juni - 1 aug.
Martine89291.71cm110.5 kg104.8 kgvrij 29-6 -0.4-5.72.6
Unica371.76 cm83,5 kg74.9zon 24-6 -0.4-8.61.8
Samarkand371.63 cm 87.6 kg 75.9 kgdon 28-6 -0.7-11.73.1
Rosings401.68 cm 97.1 kg 95maan 18-6 +0.5-2.10
Ikjuh-1.77 cm 96 kg 94.1vrij 15-6 -1.9-1.9 1.9
Depster271.77 cm 77.9 kg 76.4don 28-6 -0.2-1.31.3
------
Wie langer dan 2 weken niet heeft meegeschreven haal ik even uit de tabel, uiteraard wel weer van harte welkom om weer mee te komen schrijven en wekelijks gewicht door te geven.
anoniem_640109a1b93c2 wijzigde dit bericht op 29-06-2018 07:06
78.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Even een tvp'tje hoor.
Ik begin donderdag met de ww.
Volgende week een knaller dan unica!
Ondanks een kort moment 'shit dat is wel gênant op het vivaforum te melden' heb ik toch 3 twixen naar binnen gewerkt en 58 punten opgemaakt. Met dag 1 van de week heb ik nu nog 25 week punten over. Hopelijk druk op het werk met afleiding deze week!

Trots dat ik wel alles heb ingevoerd
Alle reacties Link kopieren
Een tvp.
Ben vandaag begonnen en lees graag mee!
Welkom froezel en pucina!
Alle reacties Link kopieren
Rosing, dank je!
Ik ben een soort van aan het afscheids-vreten, ook zo niet handig.
Jullie zijn allemaal al goed bezig.
Ik ga 13 weken WW doen icm 2x per week aqua-robic doen.
Ik ben sinds deze week begonnen!

Ik doe graag mee!

21
1,69
114,5
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 09-04-2018 07:52
Reden: Spam
92.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 09-04-2018 07:52
Reden: Spam
99.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welkom Froezel, Cucina en Ohwhywhy. Leuk dat jullie ook komen meeschrijven. Succes allemaal!

Rosings wat stoer dat je het gewoon even komt melden van die twixen. Misschien goed voor de bewustwording als je het zo op schrift leest.

Ik heb gisteren ook meteen al mn nieuwe weekpunten er doorheen gejast. Het was ook gewoon zo’n lekker weer en zaten op een druk terras met van allerlei lekkere hapjes op tafel en glaasjes rosé. Hmmm was gezellig en lekker. Nu weer strak in het gareel :-)

Hoe gaat het met de overige dames?
Ja, ik ben blij dat ik het gister EN eerlijk heb ingevoerd, EN heb gedeeld hier. Nu zat ik vanochtend in de 'nieuwe dag, je kan het' in plaats van 'laat maar ik hannes nog wel een weekje'.
Welkom Froezel, Cucina en Ohwhywhy! Ik heb de tabel ingevuld, geven jullie de ontbrekende gegevens nog aan?

Hier even een kort berichtje, ben aan het werk. Even de tabel aangepast en zal later even reageren op iedereen. Druk maar heerlijk weekend het met het mooie weer! Niet helemaal goed gegaan met punten, iets over mijn week punten gegaan. Vandaag weer goed in het gareel, en net al een heerlijke taartje afgewezen op het werk.

Succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
37 jaar
1.74 m
Startgewicht 76
Streefgewicht 70

Gisteren begonnen maar vandaag echt.
Ben zo benieuwd! Het valt me wel op dat de dagpunten er zo doorheen zijn. Ik at echt wel veel :-o

Hoeveel weekpunten houden jullie gemiddeld over? Hoe werkt het precies? Raak ik die na een week kwijt? Moeten die in een keer op?
Wat een vragen he!

Oh ja, nog eentje...
In de ww app staan allemaal recepten. Je kunt deze als favoriet opslaan. Maar ik kan ze nergens terug vinden.
Weet iemand dat misschien?
anoniem_281845 wijzigde dit bericht op 09-04-2018 18:43
Reden: Nog een vraag
19.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal!

Welkom aan de nieuwelingen, klets gezellig mee!
Dapper Rosings dat je de schade hebt berekend en gewoon bent doorgegaan. Unica, ik ben gisteren ook gezwicht voor rosé en hapjes.... had gezond eten in huis maar we bleven bij vrienden in de tuin plakken en aten daar pizza en salade. Ik heb nog -1 weekpunt :-$ . Maar goed, het was allemaal gezellig en ik vind het ook fijn om een beetje relaxed met veranderende plannen om te gaan.
Vandaag was weer prima en de komende dagen verwacht ik niets geks.

Cucina, je krijgt elke week op je weegdag weer nieuwe weekpunten. Mocht je iets over hebben of in de min staan dan valt dat weg.
Ik maak meestal wel het grootste deel van de weekpunten op. Gaat ook best snel als je af en toe net wat meer punten nodig hebt of wanneer je een feestje hebt. Zolang ik langzaam blijf afvallen blijf ik het ook zo doen, mocht ik stil komen te staan kan het altijd een tandje strenger. Ik denk dat het langer vol te houden is als je af en toe ook eens wat extra neemt. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Samarkand jij dus ook lekker aan de rosé gezeten, is echt mijn favoriet als de zon schijnt en we heerlijk op een terras zitten. Ik heb niet eens alles genoteerd, gewoon naderhand in 1x mn totale weekpunten weggeschreven. En ik zat nog wel zo trots te vertellen dat ik zo gedisciplineerd was whaaa behalve als de zon schijnt dus haha. Doordeweeks blijf ik vaak wat onder mn dagpunten, dus win ik er weer wat terug. Vandaag ook een prima dag gehad. En sport ook nog steeds trouw 2x per week.

Cucina, ik heb bijna alle weken dat ik ww doe mijn totale weekpunten ook opgemaakt en val prima af. Dus je kunt ze beter wel gebruiken, dan kun je ze altijd nog laten staan mocht je op een plateau komen. En wat Samarkand zegt, zo is het goed vol te houden wetende dat je in het weekend wat lekkers mag pakken.
Wat betreft de recepten weet ik niet, ik heb nog nooit wat opgeslagen.
Rosé, terras en de zon klinkt heerlijk! Ook een van mijn favo drankjes in de zomer.
Ik schrijf meestal ook gewoon in 1 keer al mijn weekpunten weg, val over het algemeen ook goed af als ik de weekpunten gebruik.

Hier ook een goede dag vandaag, kids liggen al lekker te slapen. Lange dag werk en alleen mrt de kids moeten eten douchen etc etc en nu even zitten. Maar denk toch maar even de was ofzo gaan doen want van die avondjes alleen kraag ik snaai zin.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij hoor Unica, dat jouw motivatie en discipline ook wel eens kwijt zijn, haha!
Martine, ik ga ook wel eens vroeg in bed liggen lezen als ik nog wil snacken. Mijn nieuwe oplossing zijn een paar zoute suikervrije dropjes (in kleine zakjes van Klene). Dan sabbel ik er 4 en voel ik me helemaal vol. Augurken geven mij ook een vol gevoel of een glas Spa rood met wat limonadesiroop. Kan je iets bedenken wat laag is in punten en een verzadigd gevoel geeft?
Gister 37 punten gebruikt. vier over dus de weekpunten hebben weer wat ruimte :)

(voor de nieuwe schrijfsters; ik geef borstvoeding en mag een smak punten extra)
vandaag zit ik op 38 punten. even kijken of ik nog iets gezonds en vullends voor 3 punten kan bedenken. heb nog een beetje trek
Samarkand goede tips dankje! Door de was ben ik het gelukkig ook tegen gegaan, win win situatie haha.

Wat goed Rosings dat je 2 dagen binnen se punten bent gebleven! Gister nog wat genomen voor die 3 punten?
Alle reacties Link kopieren
Rosings jij mag inderdaad lekker veel punten! Ben je al iets afgevallen?

Ik kan de tabel op mijn telefoon niet helemaal zien. Ik zie alleen naam, leeftijd en startgewicht.

Samarkant , ik kan je nog geen snacktips geven. Ben zelf nog zo zoekende. Spa met limo vind ik wel een goeie tip!

Ik at soms tussen de middag een boerensalade van de Lidl. Super lekker. Kwam ik er gisteren achter dat die 13 punten is :bonk: Ernstig veel voor de lunch lijkt me.
Verder gaat het wel goed. Voel me nu al beter dan paar dagen terug. Geen suikerdip om 14.00 uur en minder vermoeid.
Cucina als je je telefoon dan draait zie je als het goed is wel de hele tabel!
Cucina schreef:
11-04-2018 06:45
Rosings jij mag inderdaad lekker veel punten! Ben je al iets afgevallen?


Verder gaat het wel goed. Voel me nu al beter dan paar dagen terug. Geen suikerdip om 14.00 uur en minder vermoeid.
fijn dat je je al beter voelt, dat motiveert ook!

Ik ben heel blij met ww!
rosings schreef:
26-03-2018 10:17
Toen ik begon met WW ben ik 20 kilo afgevallen, door IVF/zwanger/Verlof is daar weer 15 kilo bijgekomen, en daarvan is er nu weer 11,9 af. Nog 3,1 kilo tot voor m'n IVF gewicht (de originele -20) en dan wil ik er nog 15 en misschien 20 kilo af. Even zien hoe het gaat.

Februari en maart heb ik een beetje geschommeld, pondje er bij, pondje er af. Nieuwe baan, druk. Maar de nieuwe baan is wel gewend inmiddels, en ik wil weer vol goede moed verder!
Heyhey!

Vandaag een cursus erop zitten en ik ben 2,3 kg kwijt! Echt top!

Het gaat lekker, ben er blij mee! Lekker voor de zomer wat kilo's kwijt!
Alle reacties Link kopieren
Martine, lekker bezig met de was! Ik ben altijd trots op mezelf als ik niet ga eten maar ga werken in de tuin. Dus en geen calorieën eten en me wel inspannen met gras maaien, schoffelen, etc.

Cucina, heb je de salade gescand? Bij scannen worden ook de 0-punten producten geteld, bijvoorbeeld als er kip of vis in zou zitten. Om de punten te berekenen kan je ook kijken welke producten er voor punten inzitten (dressing, aardappel, iets anders van vlees?) en dat optellen. Ik eet op de avonden dat ik naar mijn opleiding ga vaak een maaltijd salade met makreel of kip van AH. Die vallen in punten echt wel mee.

Goed resultaat OWW, mooi hoor zoveel in één week!

Ik heb morgen mijn weegdag, maar ben vandaag ongesteld geworden. Vind ik altijd irritant om dan te wegen omdat ik vocht vasthoud, ik voel het nu al aan mijn ringen. Maar goed, dat hoort er ook bij. Vaak maak ik dan weer een duikje naar beneden als de ellende weer voor bij is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven