Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met ww!

09-03-2018 10:05 399 berichten
Om goed in het ritme te komen en vooral te blijven ben ik op zoek naar een groepje die mee doen met de weight watchers of op een andere manier kan natuurlijk ook!

Eerste doel -10 voor 1 juni 2018. Samarkand

Nieuw doel: -7 kg van 1 juni tot 1 aug.

Wie doet er mee!? Zet je gegevens in reactie en ik voeg ze bij in de tabel!

NaamLeeftijdLengteStartgewichtHuidig gewichtWeek -/+TotaalDoel 1 juni - 1 aug.
Martine89291.71cm110.5 kg104.8 kgvrij 29-6 -0.4-5.72.6
Unica371.76 cm83,5 kg74.9zon 24-6 -0.4-8.61.8
Samarkand371.63 cm 87.6 kg 75.9 kgdon 28-6 -0.7-11.73.1
Rosings401.68 cm 97.1 kg 95maan 18-6 +0.5-2.10
Ikjuh-1.77 cm 96 kg 94.1vrij 15-6 -1.9-1.9 1.9
Depster271.77 cm 77.9 kg 76.4don 28-6 -0.2-1.31.3
------
Wie langer dan 2 weken niet heeft meegeschreven haal ik even uit de tabel, uiteraard wel weer van harte welkom om weer mee te komen schrijven en wekelijks gewicht door te geven.
anoniem_640109a1b93c2 wijzigde dit bericht op 29-06-2018 07:06
78.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal! Zijn jullie klaar voor het lange weekend? Ik had helemaal gerekend op vrij vanaf vandaag, maar toen bleek ik morgen een verplichte studiedag te hebben (werk in het basisonderwijs), even schakelen maar komt vast goed, morgen aan het einde van de middag begint toch nog een lang weekend!

Welkom Retriever ofwel Sophie, wat goed dat het je lukt km zo regelmatig te sporten! Ik vind het op thuisdagen ook lastiger om met de verleidingen om te gaan, vooral omdat mijn kinderen natuurlijk best een koekje of snoepje eten. Ik ben ook wel van plan om de komende dagen nog wat blauwe bollen te halen. Voor de paasbrunch heb ik ook veel WWproof ingekocht, als zalm met huttenkase, meloen met rauwe ham. Genoeg lekkere dingen om te eten.

Is het gelukt Drackie en Rosings om de draad weer op te pakken?

Ik heb van,orgen gewogen en ik denk wel dat er een nieuwe weegschaal moet komen :-? . Drie keer gewogen en mijn gewicht was tussen 83,5 en 84,3. Ik houd het voor de tabel maar op 84,3 en dan heb ik deze week een min van 0,9!
Ik ben wel echt blij met hoe het gaat. Zit lekker in de flow en het lukt me goed om steeds keuzes te maken, en dus ook keuzes voor wel een koekje of een stukje kerstbrood bij de lunch. Prima vol te houden tot nu toe!
Alle reacties Link kopieren
Hoi samarkand,
Zeker even schakelen als je ineens niet vrij blijkt te zijn! Ik werk ook in het onderwijs (middelbaar) en moet vandaag gewoon lesgeven. Goede keuzes heb je in huis gehaald. Ik ga veel naar familie met Pasen, dus niet in de hand wat er allemaal is, maar gewoon vaker nee zeggen! Hopelijk is je studiedag leuk en gezellig met je collega’s 😊

Ik ga over 10 weken op vakantie dus dan hoop ik eigenlijk al 5-7,5 kg lichter te zijn. Ik merk dat het flexprogramma voor mij niet super werkt omdat ze rekenen op een gezond verzadigingsgevoel maar dat heb ik niet. Soms eet ik om het eten 😔

Voor degene die al vrij zijn: enjoy!
Alle reacties Link kopieren
Deze week +0,1 kg. Valt me nog alles me, want gisteren was het nog +1,4 kg.
Alle reacties Link kopieren
Jammer Drackie, hopelijk volgende week weer beter. Succes weer voor de komende week.

Hier ook lekker vrij vandaag samen met de kids. Die doen hun eigen ding, zijn nu lekker aan het buitenspelen met hun vriendjes. Het zonnetje schijnt hier ☀️

Morgenavond gaan we uiteten met vrienden en zondag vieren we de verjaardag van mijn jongste zoon die alweer 8 wordt, waar blijft de tijd. Ik heb bewust mijn weekpunten overgehouden voor zaterdagavond.

Fijne dagen voor iedereen!
Hier vanmorgen een -0.9! Op naar het paasweekend, geen plannen dus we zien wel hoe en wat we allemaal gaan doen.

Ik ook geen vrij vandaag, werk in een ziekenhuis dus dat gaat altijd door.

Thuis dagen met kids herken ik ook van de hele dag met eten bezig zijn, ze krijgen nog wel eens een koekje en van alles tussendoor. Vooral lunchen is gezellig en wil ik vaak nog wel even wat snaaien.

Balen Samarkand een verplichte studiedag terwijl je dacht vrij te zijn, succes! Misschien helpt het al om de batterijen van je weegschaal te vervangen, het is wel een groot verschil! Maar super zeg, je gaat goed!!

Jammer van je + Drackie, succes deze week!

Fijne dagen allemaal en succes met goede keuzes maken!
Alle reacties Link kopieren
Aangezien we vanavond gaan uiteten en de weging morgenvroeg dan niet heel erg representatief is na dat extra zoute eten en alcohol heb ik eenmalig vanochtend op zaterdag al gewogen... 78,9. Yes weer 9 ons eraf 👊🏻
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal, lekker bezig hoor!! Grappig die 3x -0,9 in onze tabel. Echt goed!
Jammer Drackie van de plus, maar het is maar een hele kleine miniolus dus komt vast volgende week weer goed.

Lekker Unica dat je uit eten gaat, heb je een plan wat je gaat nemen? Ik ging gisteren met vriendinnen eten en had van te voren bedacht dat ik een maaltijdsalade zou nemen. Die was heel lekker, maar wel met veel dressing en nog wat losse patatjes genomen en toen als toetje toch één bolletje ijs. Ik heb er van genoten, en het is veel minder dan ik voor WW had genomen. Maar dan schrik ik toch enorm van het aantal punten dat een etentje kost! Oh ja, en nog een wijntje natuurlijk :lol: .
En veel plezier dit weekend met de verjaardag van je jongste!

Goed idee Martine om naar de batterijen van de weegschaal te kijken, ga ik doen. Werk je dan ook in onregelmatige diensten? Dat lijkt me lastig met de punten en goed uitkomen qua maaltijden en tussendoortjes.

Mooi Sophie om voor de vakantie een doel te stellen. Ik wil heel graag voor de zomervakantie (eind juli) weer op 75 kilo zitten nat dan pas ik mijn lievelings korte broek weer. Heb hem vorig jaar en het jaar daarvoor niet aangekund, maar ik weet bij welk gewicht hij nog paste.

Veel plezier allemaal in het weekend, ik ga straks naar buiten en een lammetjeswandeling maken. Eerst maar wat calorieën kwijt voor de brunch morgen...
Alle reacties Link kopieren
Ik doe graag mee! Nu 2 maanden onderweg en loopt weer redelijk, maar 2x mezelf laten gaan en toen zat er weer wat aan.

Ik ben 1.74,33 jaar en woog vanmorgen 79,7 en wil naar 71,5.

Succes allemaal
Vanochtend -0.7 dus nu 96.4

Verbaasd me, heb erg veel gesnoept deze week. Meerdere dagen niet ingevuld wegens te veel punten...

Voornemen voor deze week: alles invullen ook als ik de min in ga.

Dat is wel vandaag al mislukt op een verjaardag. Dus ik schrijf de helft van mn week punten weg.

Het zit even niet lekker in mn hoofd
Tabel even bijgewerkt, verder drukke dagen hier en totaal niet bezig met ww. Net ontbijt niet geteld en vanaf nu vandaag gewoon weer terug in de punten.

Fijne paasmaandag!!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel.

Vanochtend m'n weegdag en nu 79,5 kilo!
De afgelopen week -2,5 kilo die ik de week ervoor in Schotland eraan had gegeten. En nu weer door!😊
Alle reacties Link kopieren
Wauw Annn, wat een klapper, lekker zeg!

Rosings, fijn zo’n meevaller!

Martine: hopelijk een goede dag gehad verder. Dat ‘niet in m’n hoofd zitten’ heb ik ook elke dag. Ik vraag me dan ook af of een tijdelijk vast dagmenu (is dan wel saai maar dan hoef je niet na te denken) dan niet beter is...

Ik geloof niet dat ik durf te wegen over een paar dagen. Ga het wel doen hoor! Heb vanochtend wel gesport maar enorm veel gegeten de afgelopen twee dagen. Vandaag me in geprobeerd te houden maar gisteren... man man man. Heb gescheiden schoonouders dus drie brunch/diners enz gehad bij familie thuis. En die houden allemaal enorm van eten 🤭

Nu in het gareel, redden wat er te redden valt, maar het volgende etentje staat alweer op het programma (werk, eten en vergaderen)... pfff! Luxeproblemen!

Werk ze deze week!
X
haha ik herken het helemaal trr, hier vandaag ook weer strak in het gareel en de schade beperken!Ik ga vanavond weer sporten, geen excuus vandaag ;)
Alle reacties Link kopieren
Paasdagen allemaal goed doorgekomen? Hier keurig geteld alle dagen, wel mn weekpunten tot de laatste toe opgemaakt. Ik vind het knap dat jullie zeggen even niet met ww bezig te zijn geweest. Ik kan dat gewoon niet, heb er ook nog even aan gedacht, maar vond dat zo zonde, dus toch maar wel alles geteld en aantal hele lekkere dingen laten staan. Lastig hoor soms.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist knap dat jij wel alle dagen je punten telt Unica. Met dagen als Pasen lukt dat me echt niet. Ik heb dus niet geteld dit weekend. Vanmorgen een flinke plus, maar die is er vast gauw weer af. Wel was ik zaterdag eindelijk onder de 80! Het was voor korte duur, maar ik verwacht dat dat maar een paar dagen duurt.
Net als drackie vind ik het ook super knap dat je blijft tellen! Hier dan vanmorgen ook een dikke plus maar even goed water drinken en dat is inderdaad dan ook zo weg.

Net heerlijk wezen sporten, dat geeft goed gevoel!
Alle reacties Link kopieren
Wat goed dat iedereen weer opkrabbelt na de Pasen, en superknap Unica dat je je aan de punten hebt gehouden! Ik had dus een plan met wat ik zou eten (mager beleg, wat zalm en rookvlees), maar toen al die keuze op tafel stond bij de brunch nam ik toch gewoon ALLES... Op zondagavond ook weer voor het eerst in tijden s avonds misselijk in bed van gewoon te veel en te vet eten. Dat gevoel wil ik echt niet meer.
Maandag ook nog een paar slechte dingen gegeten en sinds gisteren weer helemaal in het regime. En gisteren zelfs punten over, dat overkomt me nou bijna nooit want ik vind het best krap aan die 23 punten.
Morgen wegen en ook weer voor het eerst in drie weken naar de cursus. De afgelopen twee weken lukte het steeds niet omdat mijn man te laat thuis was uit zijn werk. Ondanks het balen over het eten tijdens de Paasdagen, ben ik dan wel trots op mezelf dat ik het gewoon weer heb opgepakt dinsdag.
Alle reacties Link kopieren
Unica: knap die discipline! Je gaat ook hard dus het wordt beloond.

Samarkand: inderdaad knap om weer te herpakken, dus mag je trots op zijn!

Eerste weegdag, vreesde ervoor maar 86,2 dus -0,6 en daar ben ik blij mee!!! Want die Paasdagen waren niet best...

Joepie! Met een goed begin verder 😊 blij dat ik hier mag meeschrijven!
Alle reacties Link kopieren
Mooi zeg TRR, dat geeft goede moed om door te gaan!

Ik woog vanmorgen 83,9 kilo, dus ondanks de slechte Paasdagen toch -0,4. Fijn!

Ik wil het deze week weer echt goed aanpakken. Morgen ga ik uit eten en zaterdag een verjaardag. Ik ga vandaag en morgen overdag proberen zuinig te eten, want tot nu toe maak ik echt altijd de 23 punten wel op. Er staat nu een nulpunten-soepje te pruttelen. Die eet ik vandaag en morgen bij de lunch, dan eet ik er twee sneetje geroosterd brood bij en lunch ik voor maar 4 punten.

Succes weer allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Dank dames voor jullie aardige woorden!
Ik ben idd behoorlijk gedisciplineerd. Dat geldt eigenlijk voor veel dingen in mn leven, dat als ik ergens voor ga er ook volledig en helemaal voor ga en pas stop als ik mn doel, in dit geval mn streefgewicht, heb bereikt. Dat heeft voordelen, maar zeker ook nadelen haha. Ach zo heeft iedereen iets toch :) Maar ik ga idd erg goed en merk het ook al echt aan mijn kleding, dus dat motiveert enorm.

Goed zo TRR en Samarkand, dat zijn dan hele mooie scores na zo'n calorierijk Paasweekend!

Ik ga zo meteen sporten, dus dacht eet wat afbakbroodjes. Dat werd meergranen triangels. Die vind ik echt zo lekker, maar is gewoon 7 punten per broodje! Ik snap dat echt niet, want ze ogen (en smaken) zo gezond. Zou dat door alle zaden op het broodje komen? Wel gezond, maar veel calorieën ofzo. Met beleg erbij heb je al 3/4 van je dagpunten te pakken pfff. Nou zo meteen er maar weer af sporten haha

Fijne avond!
Hier vandaag een dikke +, 0.9 erbij. Te veel gegeten met de paasdagen, pas woensdag weer goed in het ritme. Baal wel, maar het is nu al gebeurd. Zo gaat het continu de afgelopen maanden, maar we gaan weer gewoon verder.

Gisteravond onverwacht vrienden te eten gehad, en gewoon mijn eten gewogen en daar was ik best trots op want meestal gok ik op die momenten maar wat.

Voor vandaag alles ingevuld, de weekend boodschappen zijn al in huis en geen gekke dingen mee genomen dus het komt helemaal goed!

Samarkand en Trr super netjes gedaan ondanks de paasdagen!

Unica, die broodjes eet ik ook wel eens inderdaad veel punten. Mijn zoontje is gek op krentenbollen, die at ik dan ook nog wel eens mee die zijn ook schrikbarend de punten!

Fijn weekend en succes allen!
Alle reacties Link kopieren
Hè balen Martine, maar je had dit al een beetje verwacht toch, dan doet het hopelijk wat minder pijn. Ja krentenbollen ook al zoiets. Ik blijf het vreemd vinden die hoeveelheid punten.

Hier ook een rustig weekend voor de boeg zonder echte verleidingen. Gelukkig maar want heb geen weekpunten meer over voor morgen. En kan het echt niet over mijn hart verkrijgen om in de min te gaan :)

Fijn weekend allemaal!
97 kilo vandaag . Geen verrassing, wel jammer. Hele week genaaid en niet geteld.

Deze week wil ik elke dag mijn punten komen melden hier. Zien of dat wat meer motiveert
Oh, en in plaats van uit mn hoofd punten invoeren ga ik ook weer wegen en opzoeken in de app.
Alle reacties Link kopieren
Hè jammer Rosings, op naar weer een nieuwe week. Succes weer! En als jij denkt dat het je helpt om elke dag je punten hier door te geven, gewoon lekker doen.

Ik weeg eigenlijk ook nooit iets af, moet nog steeds een keukenweegschaal kopen. Vergeet dat steeds. Maar ergens in de app geven ze aan hoe je goed kunt schatten, met handpalm, vuist grootte etc, dus zo doe ik het nu steeds.

Hier vanochtend ook gewogen en viel behoorlijk tegen na een prima week wbt punten. Ik woog 78,6. Maar 0,3 eraf, erg jammer dat ik er niet echt tevreden mee kan zijn. Omdat ik voor mn gevoel lekkere dingen heb laten staan en daar nu amper voor beloond word. Nu moet ik wel binnen een paar dagen ongesteld worden, dus dat speelt zeker wel mee denk ik, heb nu nl. al erg opgeblazen en pijnlijke buik. We zullen zien volgende week.

Succes weer ladies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven