Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met ww!

09-03-2018 10:05 399 berichten
Om goed in het ritme te komen en vooral te blijven ben ik op zoek naar een groepje die mee doen met de weight watchers of op een andere manier kan natuurlijk ook!

Eerste doel -10 voor 1 juni 2018. Samarkand

Nieuw doel: -7 kg van 1 juni tot 1 aug.

Wie doet er mee!? Zet je gegevens in reactie en ik voeg ze bij in de tabel!

NaamLeeftijdLengteStartgewichtHuidig gewichtWeek -/+TotaalDoel 1 juni - 1 aug.
Martine89291.71cm110.5 kg104.8 kgvrij 29-6 -0.4-5.72.6
Unica371.76 cm83,5 kg74.9zon 24-6 -0.4-8.61.8
Samarkand371.63 cm 87.6 kg 75.9 kgdon 28-6 -0.7-11.73.1
Rosings401.68 cm 97.1 kg 95maan 18-6 +0.5-2.10
Ikjuh-1.77 cm 96 kg 94.1vrij 15-6 -1.9-1.9 1.9
Depster271.77 cm 77.9 kg 76.4don 28-6 -0.2-1.31.3
------
Wie langer dan 2 weken niet heeft meegeschreven haal ik even uit de tabel, uiteraard wel weer van harte welkom om weer mee te komen schrijven en wekelijks gewicht door te geven.
anoniem_640109a1b93c2 wijzigde dit bericht op 29-06-2018 07:06
78.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik eet vanavond een broodje hamburger.

De weegschaal was vanmorgen zo lief dat er misschien toch nog wel een klein minnetje in zit morgen. :D

Die suikerschelpen had ik ook gezien en ga ik zeker halen van de week. Misschien ook wel lekker met de chocomousse van WW?
Alle reacties Link kopieren
Jaaa die suikerschelpen heb ik ook al een aantal keer voorbij zien komen op connect. Zien er idd heerlijk uit en je kunt erin doen wat je wilt. Ik was ook al van plan ze binnenkort eens mee te nemen mmmm

Samarkand, nog proficiat met je zoontje! Hier ook bijna een jarige zoon. Benieuwd of ik al het lekkers kan weerstaan op zijn feest, vrees van niet haha.
Wat een mooie min ook! Goed hoor.
Die blauwe bolletjes red ik 5 vd 7 dagen, blijkt gelukkig voldoende om af te vallen.

Succes morgenvroeg Martine en ach als het morgen beetje tegenvalt dan weet je waar het aan ligt. Komt vast wel weer goed komende week!

Drackie voor jou ook weer spannend morgenvroeg, jij ook succes!

Ik heb vanavond een heerlijke salade met croutons en pijnboompitten en lekkere malse biefstukpunten op, was erg lekker. Gisteren gegrilde zalm met broccoli en zoete aardappel. En eergisteren (volkoren) spaghetti bolognese (met rundergehakt).

Ik ben benieuwd of Spijkerblouse en Happynurse nog eens zullen reageren. Ben wel benieuwd hoe het met hun afvalproces gaat.

Fijne avond allemaal!
Even een kort berichtje, reageer later vandaag wel op de rest :)
Toch nog -0.1, dat is er maar af ;)
Alle reacties Link kopieren
Hier toch nog 0,3 eraf deze week! Valt me alles mee. En volgende week ga ik dus onder de 80, sowieso! Kijk daar al zolang naar uit!

Huidig gewicht: 80 kg
Deze week: - 0,3 kg
Totaal: - 1,4 kg
Alle reacties Link kopieren
Goed Martine en Drackie, eraf is er maar mooi af!
En lekker Drackie dat de grens van 80 kilo nu heel dichtbij is, ik kijk er ook naar uit!

Ik ga ook weer eens biefstuk eten of een salade met biekstukreepjes. Heb ik lang niet op, maar past prima binnen WW.

Ik heb een heerlijk leeg weekend voor me, afgezien van de sporten van de kinderen morgenochtend. Ik ben heel erg toe aan rustig aan, dus ik heb er zin in. Jullie ook een rustig weekend of allerlei sociale gelegenheden vol verleidingen?
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig dat het jullie niet tegenviel Martine en Drackie. Hopelijk volgende week weer iets meer. Eraf is idd maar mooi eraf.

Samarkand, biefstuk past idd prima binnen WW. Ik eet het wekelijks in verschillende vormen, vind dat erg lekker.

Hier een ook een relatief rustig weekend. Morgenvroeg ook sporten van de kinderen en verder geen verplichtingen. Dat went maar moeilijk op zaterdagochtend zo vroeg uit bed en langs de lijn bij het voetbalveld. Gelukkig dat het weer de komende tijd wat beter gaat worden, hoop ik tenminste haha

Ik heb net gezondigd. Mijn man had een cadeautje op z'n werk ontvangen en het was een behoorlijk grote paashaas van zowel melk als pure chocolade, kwam van een ambachtelijke chocolaterie. Zo'n fantastisch lekker chocola, dus wilde eigenlijk maar 1 stukje voor de smaak, maar het was zo verdomd goed dat ik iets meer heb gepakt dan eigenlijk de bedoeling was. Ach moet eens kunnen hè. Ik heb zondag mijn derde weegmoment.
Aah goed Drackie toch ook een min! En op naar onder de 80 voor jou volgende week!

Ik heb een druk familie weekend met overnachting, gaat lastig worden maar hoop sterk te blijven.

Klinkt heerlijk die paashaas!! En een keer wat lekkers moet af en toe zeker kunnen, zal zondag vast niet te zien zijn met de weging als het verder allemaal goed ging.

Fijn weekend!!
Alle reacties Link kopieren
Oooh Unica, chocolade, lekker! Ik heb vorige week een mandje paaseitjes gekregen, maar die staan nog steeds hetjes in hun mandje op de schouw. Niets voor mij ziveel zelfbeheersing, maar ik denk maar steeds dat een eitje al 3 punten is!!

Veel plezier het weekend met familie, Martine!

Hier loopt het allemaal wel lekker. Vrijdag een ristorante pizza gegeten en pas toen hij helemaal op was naar de punten gekeken. 29!!!! echt beter onthouden om eerst punten te bekijken en dan pas te eten. Maar goed, het is van mijn weekpunten af, verder geen groot probleem.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat knap Samarkand, dat zou mij niet lukken met die paaseitjes. Ben echt zo dol op chocola, gelukkig de rest van het gezin ook, dus die haas was zo op met z'n allen haha. Gelukkig voor mij, kon ik niet nog meer pakken.
En die pizza, moet zeker kunnen af en toe, daar zijn idd de weekpunten voor.

Ik had gisterenavond nog 20 weekpunten over, dus dacht kom ik maak ze gewoon helemaal op, tis tenslotte zaterdagavond. Vandaag start natuurlijk mijn nieuwe week weer met schone lei. Dus zo gezegd zo gedaan, 3 mini stroopwafeltjes en een zakje hulahups chips op. Precies 20 punten.

Ik verwachtte dus ook maar een paar ons minder vanochtend op de weegschaal, maar mn ogen vielen er haast uit. Hij gaf nl 79,8 kg aan! Gewoon 9 ons afgevallen deze week en ein-de-lijk weer eens onder de 80. Ik ben echt zo blij :-)

Nou dames fijne zondag en Martine geniet nog met je familie!
Ik haak graag bij jullie aan! Dit is een terugvindpost vanaf de mobiel :)
Super goed Unica! En dat met al je weekpunten, zo xie je maar dat die gewoon op kunnen.

Mijn familie weekend was gezellig maar totaal niet goed voor de punten. Het is nog geen weekdag dus het kan alle kanten nog op.

Welkom Rosings, ik zie je gegevens wel een keer en dan voeg ik je toe!
Dag allemaal,

Ik zal me even goed voorstellen; ik ben Rosings, ik ben 40 jaar en ben sinds 8 maanden moeder van een dochter. Ik ben 1.68 en weeg momenteel 97,1 kilo (weegdag is zondag)

Ik heb 41 dagpunten en 42 weekpunten (borstvoeding geven heeft voordelen!)

Toen ik begon met WW ben ik 20 kilo afgevallen, door IVF/zwanger/Verlof is daar weer 15 kilo bijgekomen, en daarvan is er nu weer 11,9 af. Nog 3,1 kilo tot voor m'n IVF gewicht (de originele -20) en dan wil ik er nog 15 en misschien 20 kilo af. Even zien hoe het gaat.

Februari en maart heb ik een beetje geschommeld, pondje er bij, pondje er af. Nieuwe baan, druk. Maar de nieuwe baan is wel gewend inmiddels, en ik wil weer vol goede moed verder!

Ik ga eens even bijlezen en zien of ik de nicks kan onthouden :)
Alle reacties Link kopieren
Welkom Rosings, leuk dat je ook komt meeschrijven. Wat goed dat je al zo snel na de zwangerschap weer behoorlijk wat kilo's bent kwijtgeraakt. En WoW dat zijn idd veel dagpunten haha, maar die heb je ook nodig als je borstvoeding geeft. Succes ook met afvallen!

Fijn Martine dat je een leuk familieweekend hebt gehad. Deze week weer rustig aan doen en dan valt het vrijdag misschien wel heel erg mee.
Heb je toegevoegd Rosings, met borstvoeding heb je het ook zeker wel nodig zoveel punten! Succes!

Inderdaad Unica, deze week een goede week en dan komt het vrijdag vast helemaal goed! Wil 2 keer gaan sporten deze week, en verder geengekke dingen op de planning dus ik ga er voor!
Wat eten jullie zoal op een dag eigenlijk?
Ik stond vanmorgen iets te laat op en daardoor dus moesten haasten ivm werk en de kids wegbrengen. Makkelijk ontbijt en lunch dit keer.
Ontbijt wit bolletje met Jam
Tussendoor brosse eierkoek van bolletje
Lunch 2 bolletjes met kaas, ei, tomaat en komkommer
Tussendoor banaan
Diner gekookte aardappel, sperciebonen en kip cordon bleu.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Rosings!

Wat ik vandaag heb gegeten:
Ontbijt - twee cracottes met pindakaas, appel, cappuccino
Tussendoor - druiven
Lunch - tomatensoep (gisteren gemaakt en dat neem ik dan mee als lunch naar mijn werk maandag en dinsdag) met twee geroosterde boterhammen
Tussendoor - sinaasappel, peer en een biscuitje
Avondeten - volkoren penne met vegatomatensaus, beetje gerapte parmezaan

Op de planning vanavond nog een cappuccinno en een digestive koekje.
Ik kom de dag dan prima door zonder honger. Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Ik eet doordeweeks eigenlijk elke dag hetzelfde als ontbijt: Griekse yoghurt (fage 0%) met honing en wat pecannoten. In het weekend meestal aantal bruine pistolets met filet americain met een gekookt eitje of gewoon lekker een gebakken ei.

Als ik moet werken eet ik als lunch soep en salade of een paar volkoren boterhammen met variërend beleg. Wij hebben een bedrijfsrestaurant, dus daar haal ik meestal wat en ligt altijd wel wat lekkers en gezond. Thuis pak ik volkoren cracker of beschuit met mager beleg.

Tussendoor door de dag heen eet ik meestal iets van druiven, appel, snoeptomaatjes of paprika. Verder drink ik hele dag water en veel groene thee op werkdagen.

Avondeten heb ik pas geleden al aantal dingen opgenoemd. Vanavond aten we zelfgemaakte nasi met kipspiesjes. Na het avondeten neem ik doordeweeks niks meer behalve dan water. In het weekend gaat het wel iets anders.

Ik kom de dag ook prima door zonder honger, nog geen moment echt honger gehad. Maar overdag eet ik veel 0 punters, betekent dat ik 's avonds een flink bord pak, dat past dan nl nog prima qua punten en ik zit dan zo lekker vol dat ik niet eens zin meer heb om te snaaien 's avonds. Werkt goed voor mij op deze manier.
2 dagen met slechte planning gehad, mn weekpunten zijn er op dag 3 al ruim doorheen. Beetje jammer. Maar de week is nog niet verloren!

Ik moet zeggen dat ik wel een beetje valsspeel als dat gebeurt, ik schrijf wel al mn weekpunten weg, maar ik ga niet in de -min staan. Dan is namelijk de hele week ineens kansloos en snoep ik alleen maar door.

Met frisse zin weer verder!

ontbijtje van 8 punten; 3 volkoren boterhammen, 2 plakjes ham, 2 eitjes.
Alle reacties Link kopieren
Dat doe ik ook hoor Rosings. Ik schrijf het zelfs niet allemaal op, ik ga er gewoon vanuit dat ik geen weekpunten meer heb. Maar op dagen dat ik echt zoveel eet ben ik niet echt met WW bezig, laat staan met het noteren ervan.

Ik heb het gisteren na een erg slecht weekend ook weer opgepakt. Nu komt Pasen er wel aan, maar die dagen daartussen kan ik best goed eten. Scheelt toch ook weer gewicht na Pasen. Dus nog even een paar dagen knallen!
Alle reacties Link kopieren
...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-03-2018 14:22
Reden: Dit bericht is verwijderd i.v.m. spam.
97.52% gewijzigd
Ik schrijf inderdaad op slechte dagen ook niet alles op, weet dan dat al Mn weekpunten op zijn.
Na het weekend zit ik er goed in, net met de kids wezen spelen in zon indoor speelhal en daar ook gegeten. Kids lekker pannenkoek en ik een tosti met alleen ham.
Moet zo nog boodschappen doen, even bedenken wat ik vanavond ga eten.
Wat eten jullie?
Alle reacties Link kopieren
Beste ww’ers,

Mag ik meeschrijven?
De enige keer in mijn leven dat ik ben afgevallen was toen ik elke week mijn gewicht op het Viva forum door kwam geven 😊

Heb de cursus even gedaan, maar.. te druk voor en had weinig effect. Hoorde er niks wat ik nog niet wist.

Leeftijd: 32
Lengte: 1.75
Huidig gewicht: 86,8
Streef: tussen de 75-78 (realistisch)

Alvast bedankt!
Ga nu gauw slapen want na beetje kwark met zoetstof toch nog zin in meer snaaiwerk 😉

Hebben jullie een gezamelijke weegdag?

Groetjes!!
Welkom thereliableretriever, leuk dat je mee komt schrijven!

Vaak helpt het wel he, wekelijks je gewicht doorgeven met een groepje. Ik merk ook dat ik sinds de start hier veel beter weer in het programma zit.

Ik ga je vanavond of morgen even toevoegen aan de tabel. Wanneer is je weegdag? We hebben niet allemaal de zelfde weegdag.
Alle reacties Link kopieren
Welkom thereliableretriever, gezellig dat je ook komt meeschrijven. Je hebt wel een lastige Nick haha

Weegdagen zijn idd verschillend hier op het topic. Ik heb voor zondag gekozen omdat ik op zaterdag de meeste punten verbruik en dan kan zien hoeveel punten ik nog over heb. Op zondag begin ik dan steeds weer met een schone lei.

En wbt de cursus, die doen we ook niet allemaal, is niet verplicht gelukkig. Ik heb alleen de app en dat werkt tot nog toe prima voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Martine en Unica voor jullie welkom! Vanochtend gewogen dus dat moet dan voorlopig maar op donderdag blijven. @ Unica: afkorten met trr of retriever is ook prima hoor 🙈😊

Vandaag echt een tandenbijtdagje gehad. Werk op donderdag niet en ben dan met mijn 2- en 3-jarige kindjes thuis. Heel de dag met eten bezig, voor mijn gevoel. Nu sporten! Doe 2/3 keer per week krachttraining + cardio.

Succes dames, met de Pasen op komst. Heb sinds maaaaanden 3 blauwe bollen achter elkaar in mijn app, ik ga voor de hele week rond!

Groetjes,
Sophie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven