Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 24 maart 2009 @ 21:00:

Ik kom op deze manier natuurlijk niet toe aan mij S-brief. En dat is nu júllie schuld Dan open je mail maar niet... Voor je het weet is het dubbel mijn schuld.
Net gelezen. Inderdaad. Extra jóuw schuld
Peas on earth!
Jullie zijn gewoon té gezellig.
Peas on earth!
Ben even niet hier. Klote lui van retecool.nl verzieken de boel hier flink, dus moet even opschonen hier en daar.
Ik heb net ook al iemand anders in huis de schuld gegeven van mijn Daim-vreetzucht
Peas on earth!
Ja die retecoolgastjes zijn lekker bezig.

(ook hún schuld dus dat ik geen Sbrief kan schrijven nu).
Peas on earth!
quote:Vinyl schreef op 24 maart 2009 @ 21:07:

Ben even niet hier. Klote lui van retecool.nl verzieken de boel hier flink, dus moet even opschonen hier en daar.Ik had inderdaad ergens een topic voorbij zien komen over wat er aan de hand is. Hoop dat je het met wat engelen een beetje opgelost krijgt!
Wel interessant op BNN nu: meisje met dwangneurose (smetvrees)
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 24 maart 2009 @ 21:09:

Wel interessant op BNN nu: meisje met dwangneurose (smetvrees)Ik wilde het net komen melden
Ja, schiet niet op, je blijft zo aan het verwijderen en bannen!
quote:Drift schreef op 24 maart 2009 @ 21:10:

[...]

Ik wilde het net komen melden (nog meer uitstel van Sbrief )
Peas on earth!
quote:Vinyl schreef op 24 maart 2009 @ 21:11:

Ja, schiet niet op, je blijft zo aan het verwijderen en bannen!En als iedereen die zich aanmeldt gewoon eens een testje in moet vullen. Zoiets als: hoeveel is 3x4? Kan er geen dommie meer lid worden en zijn de spammerTs verleden tijd. Of is dat wel heel simpel gedacht
Grinnik... zou wel mooi zijn ja!

Nou ja, zo te zien hebben mijn collega engelen het meeste al gehad.

Nu maar hopen dat die sukkels het hierbij laten...
Nog meer Sollicitatie Ontwijkend Gedrag -opties: Kwam net weer tegen in mijn spam My virtual model, kun je je eigen figuur en hoofd nabootsen en op Amerikaanse sites kleertjes aantrekken, ben je je eigen barbie http://www.mvm.com/cs/
quote:Mevrouwdekees schreef op 24 maart 2009 @ 21:19:

ben je je eigen barbie Wel een barbie met vreemde maten, in mijn geval
Helemaal niet vreemd, volgens mij hebben we 170 pagina's geleden al geconcludeerd dat we ze delen
Ik heb trouwens een leuk jurkje gekocht (vind ik zelf). Van Desigual, merk uit Barcelona wat net na mijn uitstapje naar Barcelona ook hier te koop bleek te zijn!

Wat vinden jullie?

quote:Vinyl schreef op 24 maart 2009 @ 21:24:

Ik heb trouwens een leuk jurkje gekocht (vind ik zelf). Van Desigual, merk uit Barcelona wat net na mijn uitstapje naar Barcelona ook hier te koop bleek te zijn!

Wat vinden jullie?

[afbeelding]Die is leuk Vinyl! Ik zag dat merk laatst ook ergens en vond er echt super leuke dingen tussen hangen!
Ja, de meeste dingen vind ik wel heel erg bont en kleurrijk. Maar deze is redelijk netjes, maar niet TE, want dan voel ik me niet zo lekker denk ik.

Hij komt morgen met de post... spannend!
Cool jurkje! *googlet Designual*
Kun je online bestellen? Dat soort dingen moet ik eigenlijk helemaal niet weten
Leuk jurkje Vinyl!! Stoer dat je het nu toch gewoon durft! Ben ook erg benieuwd hoe 'ie staat!
Over kleertjes gesproken; ik kan nergens hippe gympen vinden! Vorig jaar waren alle gympen wit (ik hou niet van tennis) en dit jaar lijkt het alsof de jaren 80 erop hebben gekotst; hightops met random kleurtjes.

Ik wil graag leuke groene of blauwe oranje of paarse gympen, modelletje retro puma (die hadden ze vroeger veel nu alleen nog zwart en bruin dacht ik) Kan dat nog ergens?

Wie rooie googled is af. Rood vinnik lilluk.
quote:Mevrouwdekees schreef op 24 maart 2009 @ 21:27:

Cool jurkje! *googlet Designual*

Het is desigual!

Enne.. je kunt online bestellen, maar niet bij het bedrijf zelf, ik heb hem ergens anders besteld.

Ben benieuwd hoor, hoe het staat. Het is voor op een bruiloft.... En ik vind dat ik een beetje netjes moet. Maar goed, moet wel beetje stoer-netjes zijn!

(wel mooie schoenen eronder met een hakje en smalle bandjes en... klaar is kikker!
quote:Mevrouwdekees schreef op 24 maart 2009 @ 21:38:

Wie rooie googled is af. Rood vinnik lilluk.He! Mooi rood is niet lelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven