Afvallen met...
dinsdag 24 maart 2009 om 21:59
quote:AgentL schreef op 24 maart 2009 @ 21:52:
Desigual is leuk, alleen beetje jammer dat half A'dam erin loopt vanwege die winkel in de Kalverstraat dus niet meer zo origineel als het eruit ziet. Maar buiten A'dam is het dus nog superhip!
Ja, klopt, ze verkopen het ook bij V&D in Utrecht.
En ik dacht nog wel dat ik uniek was vanuit Barcelona
Maar kan me niet schelen. Dit jurkje is niet TE Desigual, dus kan het nog wel vind ik
Desigual is leuk, alleen beetje jammer dat half A'dam erin loopt vanwege die winkel in de Kalverstraat dus niet meer zo origineel als het eruit ziet. Maar buiten A'dam is het dus nog superhip!
Ja, klopt, ze verkopen het ook bij V&D in Utrecht.
En ik dacht nog wel dat ik uniek was vanuit Barcelona
Maar kan me niet schelen. Dit jurkje is niet TE Desigual, dus kan het nog wel vind ik
dinsdag 24 maart 2009 om 22:47
Zo, daar ben ik weer...
Ik heb anderhalf uur met beste vriendinnetje aan de lijn gezeten. Wilde net beginnen met studeren toen ze me belde (wat jammer nou ). Zij is een weekje op wintersport geweest en ik had ook het een en ander meegemaakt dus we hadden even de tijd nodig bij te kletsen.
Ben blij dat ze er weer is! Haar kan ik altijd bellen op moeilijke momenten.
Al heb ik jullie daar nu natuurlijk ook voor!
Ik heb anderhalf uur met beste vriendinnetje aan de lijn gezeten. Wilde net beginnen met studeren toen ze me belde (wat jammer nou ). Zij is een weekje op wintersport geweest en ik had ook het een en ander meegemaakt dus we hadden even de tijd nodig bij te kletsen.
Ben blij dat ze er weer is! Haar kan ik altijd bellen op moeilijke momenten.
Al heb ik jullie daar nu natuurlijk ook voor!
dinsdag 24 maart 2009 om 23:30
quote:Mevrouwdekees schreef op 24 maart 2009 @ 20:59:
Dat vinden mannen helemaal niet erg Tien, zeker niet als ze zoveel drinken als Flora.
Denk dat ik in afgelopen zaterdag-dronken-als-droppie-staat júíst wel had tegengestribbeld bij een enorm mediterrane-net-gestoren-ratten-kruid-lucht... Want bij veel drank word ik super-eerlijk!
En ik ben van plan om nog verder voor te gaan lopen, dus ehmm... laten we dan in elk geval voor gelijke kansen zorgen .
Ik dacht ik lees "even" bij............. *drie uur verder* hahaha... Maar wel gezellig. Erwt, we smsen! Vinyl, ik vind het jurkje superleuk! Ze hebben dat merk bij een aantal winkels in Tien/Flora-dorp ook... . Gympen zijn leuk, maar idd de goeie moeilijk te vinden. In Tien/Flora-dorp is evt. wel een sneakerzaakje.... 15 min eerder afspreken kon toch voor jou, want jij werd er toch uitgeschopt om vijf uur Keessie???
Vandaag ben ik de hele dag met eten bezig geweest... Om op 2000 cal te komen. Is bijna gelukt, maar als je er op gaat letten, is het eigenlijk best veul.
Verder weet ik het even niet meer. Lig bijna te slapen
Tot morgen meisjes!
Dat vinden mannen helemaal niet erg Tien, zeker niet als ze zoveel drinken als Flora.
Denk dat ik in afgelopen zaterdag-dronken-als-droppie-staat júíst wel had tegengestribbeld bij een enorm mediterrane-net-gestoren-ratten-kruid-lucht... Want bij veel drank word ik super-eerlijk!
En ik ben van plan om nog verder voor te gaan lopen, dus ehmm... laten we dan in elk geval voor gelijke kansen zorgen .
Ik dacht ik lees "even" bij............. *drie uur verder* hahaha... Maar wel gezellig. Erwt, we smsen! Vinyl, ik vind het jurkje superleuk! Ze hebben dat merk bij een aantal winkels in Tien/Flora-dorp ook... . Gympen zijn leuk, maar idd de goeie moeilijk te vinden. In Tien/Flora-dorp is evt. wel een sneakerzaakje.... 15 min eerder afspreken kon toch voor jou, want jij werd er toch uitgeschopt om vijf uur Keessie???
Vandaag ben ik de hele dag met eten bezig geweest... Om op 2000 cal te komen. Is bijna gelukt, maar als je er op gaat letten, is het eigenlijk best veul.
Verder weet ik het even niet meer. Lig bijna te slapen
Tot morgen meisjes!
dinsdag 24 maart 2009 om 23:38
Zo, bijgelezen!
Leuk jurkje Fniel, hij is goedgekeurd!
Ai, gympen zijn lastig idd. Ik was laatst wel een in een zaakje aan de Van Woustraat hier in A'dam met veel sneakers.
Leuk dat jullie elkaar allemaal ontmoeten!
En tapas = lekker!! Alleen wel onverantwoord hoor
Net thuis... En dat terwijl ik op tijd naar huis ging vanaf kantoor vandaag Goeie vriendin van me werkt op een festival dus ik fietste even langs om een knuffel te geven en dan naar huis om lekker nasi te maken.
Maar nee, Age komt weer iedereen en jan en alleman tegen, staat plotseling met een wijntje in de hand, laat zich ompraten om mee te eten en gaat toch nog maar even mee naar een voorstelling
Was wel heeeeeel leuk trouwens! En terug naar A'dam weer met een andere vriendin in de trein, ook leuk!
'Schade' van vandaag:
Melk/Flakes
2 sultana biscuits
volkoren broodje met kipfilet, tomaat en wasabidressing
2 bonbons (deze waren ook lekker!)
1 sultana biscuit
rijst met witte bonen, groente stoofpot met aubergine en brood met aïoli
4 krijtsnoepjes om aïoli-lucht weg te werken
1 cappuccino
twee grote glazen thee
groot glas water
3 witte wijn
1 cappuccino
Leuk jurkje Fniel, hij is goedgekeurd!
Ai, gympen zijn lastig idd. Ik was laatst wel een in een zaakje aan de Van Woustraat hier in A'dam met veel sneakers.
Leuk dat jullie elkaar allemaal ontmoeten!
En tapas = lekker!! Alleen wel onverantwoord hoor
Net thuis... En dat terwijl ik op tijd naar huis ging vanaf kantoor vandaag Goeie vriendin van me werkt op een festival dus ik fietste even langs om een knuffel te geven en dan naar huis om lekker nasi te maken.
Maar nee, Age komt weer iedereen en jan en alleman tegen, staat plotseling met een wijntje in de hand, laat zich ompraten om mee te eten en gaat toch nog maar even mee naar een voorstelling
Was wel heeeeeel leuk trouwens! En terug naar A'dam weer met een andere vriendin in de trein, ook leuk!
'Schade' van vandaag:
Melk/Flakes
2 sultana biscuits
volkoren broodje met kipfilet, tomaat en wasabidressing
2 bonbons (deze waren ook lekker!)
1 sultana biscuit
rijst met witte bonen, groente stoofpot met aubergine en brood met aïoli
4 krijtsnoepjes om aïoli-lucht weg te werken
1 cappuccino
twee grote glazen thee
groot glas water
3 witte wijn
1 cappuccino
dinsdag 24 maart 2009 om 23:46
dinsdag 24 maart 2009 om 23:47
quote:AgentL schreef op 24 maart 2009 @ 23:42:
De Kiemschaal... dag 3!
[afbeelding]
Er komt al wat omhoog!!!
*gaat zich nog even vergrijpen aan een aardbeienmousse-toetje*
Leuk om te zien Age! Ik kan nl. echt zien dat er iets groeit.
Had je nu nog een date met LC?
*is niet nieuwsgierig geinteresseerd*
De Kiemschaal... dag 3!
[afbeelding]
Er komt al wat omhoog!!!
*gaat zich nog even vergrijpen aan een aardbeienmousse-toetje*
Leuk om te zien Age! Ik kan nl. echt zien dat er iets groeit.
Had je nu nog een date met LC?
*is niet nieuwsgierig geinteresseerd*
dinsdag 24 maart 2009 om 23:54
quote:Drift schreef op 24 maart 2009 @ 23:46:
[...]
Ik weet niet hoe fanatiek jij denkt dat ik ga trappen op die waterfiets?? Hahah, nou ik probeer jullie een beetje te paaien. Zodat ik toch in de fiets mag zitten en niet hoef te zwemmen. Ben nl. nog niks afgevallen en als consequentie daarvan moest ik zwemmen. Als ik nu beloof dat ik heel hard ga trappen, zodat de rest wat minder hard hoeft, mag ik misschien toch in de fiets
[...]
Ik weet niet hoe fanatiek jij denkt dat ik ga trappen op die waterfiets?? Hahah, nou ik probeer jullie een beetje te paaien. Zodat ik toch in de fiets mag zitten en niet hoef te zwemmen. Ben nl. nog niks afgevallen en als consequentie daarvan moest ik zwemmen. Als ik nu beloof dat ik heel hard ga trappen, zodat de rest wat minder hard hoeft, mag ik misschien toch in de fiets
woensdag 25 maart 2009 om 00:00
Foto is een beetje slecht, morgen maar even met camera maken ipv met telefoon.
Brrrr... heb het koud.
Vrijdag zie ik LC weer, maar is niet echt een date. Ik ga ergens eten met een vriendin en ik weet toevallig dat LC er ook is
Oh ja, ook leuk! Was vandaag is theater van Moosey en heb mezelf een 'beetje' verraden.
Sprak namelijk collega A van Moos, daar had ze laatst lekker mee gekookt voor vrijwilligers. Dus ik zei: "goh, ik hoorde dat je laatst zo goed had gekookt"
Gelukkig vroeg hij niet waar ik Moos van ken.
En voordat ik Moos straks regelmatig zie in theater hebben we gelukkig al de 4 april date.
Zou wat zijn zeg als A weet dat ik Moos ken maar dat ik haar voorbij loop irl
En nu ga ik slapen, welterusten!!
woensdag 25 maart 2009 om 08:18
Het is droog buiten maar het ziet er wel koud uit
Ben uit bed en zit alvast een kom yoghurt met muesli te eten.
Alvast even wat werk-mails versturen en dan kan ik straks douchen en op pad. Bonbons proeven
Het was buiten onrustig weer volgens mij, zou je daarom onrustig hebben geslapen Erwt?
Ik was aan het dromen toen de wekker ging, heel vreemd.
Samen met mijn moeder had ik een nieuwe baan. We kwamen op een kantoor met grote bureaus en apple computers (jippie! ). Maar het was een zooitje daar. Aan iedere computer zat ook weer een iPhone gekoppeld en toen dacht ik: "maar die heb ik al!"
En er was niemand om ons in te werken, er zaten wel een paar mannen-in-pak te smoezen achter ons.
Inmiddels was er al een hele werkdag voorbij en toen kwam ik erachter dat het bedrijf een laboratorium was. Ja hallo! Daar wilde ik helemaal niet werken, principes enzo
Beetje vreemd dus...
Ben uit bed en zit alvast een kom yoghurt met muesli te eten.
Alvast even wat werk-mails versturen en dan kan ik straks douchen en op pad. Bonbons proeven
Het was buiten onrustig weer volgens mij, zou je daarom onrustig hebben geslapen Erwt?
Ik was aan het dromen toen de wekker ging, heel vreemd.
Samen met mijn moeder had ik een nieuwe baan. We kwamen op een kantoor met grote bureaus en apple computers (jippie! ). Maar het was een zooitje daar. Aan iedere computer zat ook weer een iPhone gekoppeld en toen dacht ik: "maar die heb ik al!"
En er was niemand om ons in te werken, er zaten wel een paar mannen-in-pak te smoezen achter ons.
Inmiddels was er al een hele werkdag voorbij en toen kwam ik erachter dat het bedrijf een laboratorium was. Ja hallo! Daar wilde ik helemaal niet werken, principes enzo
Beetje vreemd dus...