Afvallen met...
woensdag 22 april 2009 om 19:19
Zo, daar ben ik ook weer eens!
Beetje druk geweest enzo, maar... net op school een gesprek gehad en mijn afstudeerproject gaat de goede kant op volgens begeleider.
Dus ik kom even zwaaien en blij wezen
Ben een beetje grofweg aan het bijlezen, maar ben nog niet helemaal bij. Denk dat ik hier maar gewoon inhaak als dat mag
Beetje druk geweest enzo, maar... net op school een gesprek gehad en mijn afstudeerproject gaat de goede kant op volgens begeleider.
Dus ik kom even zwaaien en blij wezen
Ben een beetje grofweg aan het bijlezen, maar ben nog niet helemaal bij. Denk dat ik hier maar gewoon inhaak als dat mag
woensdag 22 april 2009 om 19:34
Hier even een tikkie minder; neefje is nu naar een kinderziekenhuis en moet morgen geopereerd worden. Hij is (nog) niet doodziek maar het is wel spannend. Morgen ook onderzoek aan zijn hart en waarschijnlijk ook genen. Men vermoedt een genetische afwijking. En dat is wel ernstig.
Dus sorry, ik ben ff niet van de prietpraat vanavond!
Heb weliswaar piket, maar ga even een rondje lopen - hopen dat het hoofd dan leegwaait...
Dus sorry, ik ben ff niet van de prietpraat vanavond!
Heb weliswaar piket, maar ga even een rondje lopen - hopen dat het hoofd dan leegwaait...
woensdag 22 april 2009 om 21:29
woensdag 22 april 2009 om 22:55
woensdag 22 april 2009 om 23:03
quote:Mevrouwdekees schreef op 22 april 2009 @ 23:00:
[...]
Hé, ik wist niet eens dat hij ziek was. Bah, nog veel te jong ook om dood te gaan!
Ontzettend naar bericht, bleh!
Ik wist dat hij jaren geleden darmkanker had maar wist niet dat dat terug gekomen was. Lees de Volkskrant regelmatig maar heb geen abonnement dus had gemist dat zijn colum al een aantal dagen leeg is omdat hij te ziek was om te schrijven...
[...]
Hé, ik wist niet eens dat hij ziek was. Bah, nog veel te jong ook om dood te gaan!
Ontzettend naar bericht, bleh!
Ik wist dat hij jaren geleden darmkanker had maar wist niet dat dat terug gekomen was. Lees de Volkskrant regelmatig maar heb geen abonnement dus had gemist dat zijn colum al een aantal dagen leeg is omdat hij te ziek was om te schrijven...