Afvallen met...
dinsdag 21 april 2009 om 22:44
quote:Mevrouwdekees schreef op 21 april 2009 @ 22:42:
Ken je die Drift? Is ook nog heel goehoehoed!
Yep, ken ik! En stiekem is er zo veel dat ik zou kunnen gebruiken dat ik daardoor door de bomen het bos niet meer zo zie
Moos heeft ook goede ideeen!
Spaar het allemaal even op en ga er dit weekend mee aan de slag!
Ken je die Drift? Is ook nog heel goehoehoed!
Yep, ken ik! En stiekem is er zo veel dat ik zou kunnen gebruiken dat ik daardoor door de bomen het bos niet meer zo zie
Moos heeft ook goede ideeen!
Spaar het allemaal even op en ga er dit weekend mee aan de slag!
dinsdag 21 april 2009 om 22:44
quote:Tientje79 schreef op 21 april 2009 @ 22:31:
[...]
Tja, da's commercieel denken versus artistiek denken! Zolang je je ziel niet verkoopt (dingen doet waar je helemaal niet achter staat), moet je er toch aan wennen, vrees ik... Wie gaat anders je fijne flat betalen? Ik doe dan wel heel ander werk, maar ik doe ook wel eens dingen omdat het zo moet en niet omdat ik dat het beste vind. Balen, soms protesteer ik nog wel (heel hard soms ) maar in the end bepaalt de opdrachtgever. Uithuilen en opnieuw beginnen!
Goeie Tien, dat is ook zo. Ik ben natuurlijk enorm verwend wat dat betreft, kan alles lekker op m'n eigen manier aanknoedelen, als het in the end maar geregeld is. Dus dan zijn dit soort dingen weer even meer slikken dan voorzien
Succes met je presentatie morgen! Komt vast goed.
En voor Keessie! Tof hoor! 'Waardering' is wel het themawoord van vandaag, geloof ik
Zo, nu ga ik echt douchen en maffen, morgen weer in 't theater werken. Daar weet ik tenminste wat ik aan het doen ben tegenwoordig, dus dat scheelt
[...]
Tja, da's commercieel denken versus artistiek denken! Zolang je je ziel niet verkoopt (dingen doet waar je helemaal niet achter staat), moet je er toch aan wennen, vrees ik... Wie gaat anders je fijne flat betalen? Ik doe dan wel heel ander werk, maar ik doe ook wel eens dingen omdat het zo moet en niet omdat ik dat het beste vind. Balen, soms protesteer ik nog wel (heel hard soms ) maar in the end bepaalt de opdrachtgever. Uithuilen en opnieuw beginnen!
Goeie Tien, dat is ook zo. Ik ben natuurlijk enorm verwend wat dat betreft, kan alles lekker op m'n eigen manier aanknoedelen, als het in the end maar geregeld is. Dus dan zijn dit soort dingen weer even meer slikken dan voorzien
Succes met je presentatie morgen! Komt vast goed.
En voor Keessie! Tof hoor! 'Waardering' is wel het themawoord van vandaag, geloof ik
Zo, nu ga ik echt douchen en maffen, morgen weer in 't theater werken. Daar weet ik tenminste wat ik aan het doen ben tegenwoordig, dus dat scheelt
dinsdag 21 april 2009 om 23:01
Ik doe tussendoor nog even (als zelfdiscipline) een lijssie:
- ontbijt: halve bak optimelkwark
- lunch: 1 meergranenbroodje met kaas, 1 italiaanse bol met salami, 1 mueslibol, 2 glazen grapefruitsap
- tussendoor: 3 handjes nootjes, 1 minibounty
- avondeten: 1 aardappel, flink wat bloemkool, halve rundervink (niet zoveel trek).
Lunch en tussendoortjes niet zo goed natuurlijk, maar door m'n karige avondmaaltijd blijf ik nog redelijk binnen de perken (ongeveer 1700).
- ontbijt: halve bak optimelkwark
- lunch: 1 meergranenbroodje met kaas, 1 italiaanse bol met salami, 1 mueslibol, 2 glazen grapefruitsap
- tussendoor: 3 handjes nootjes, 1 minibounty
- avondeten: 1 aardappel, flink wat bloemkool, halve rundervink (niet zoveel trek).
Lunch en tussendoortjes niet zo goed natuurlijk, maar door m'n karige avondmaaltijd blijf ik nog redelijk binnen de perken (ongeveer 1700).
Peas on earth!
dinsdag 21 april 2009 om 23:07
De bounty is vergeven erwt!
Lijstje:
Kwark met bosbessen, ananas en muesli
evergreen
bruin pistoletje filet americain, bakje fruit en 2 plakken ontbijtkoek
andere evergreen
pasta met zelfgemaakte tomatensaus en een tikkeltje riante hoeveelheid kaas
handje rozijnen en een paar amandelen
1 glas witte wijn.
Lijstje:
Kwark met bosbessen, ananas en muesli
evergreen
bruin pistoletje filet americain, bakje fruit en 2 plakken ontbijtkoek
andere evergreen
pasta met zelfgemaakte tomatensaus en een tikkeltje riante hoeveelheid kaas
handje rozijnen en een paar amandelen
1 glas witte wijn.
dinsdag 21 april 2009 om 23:08
dinsdag 21 april 2009 om 23:10
Witte wijn klinkt me momenteel best lekker in de oren
Maar nee, ik ga zo slapen. Hoewel ik te gaar ben om op te staan.
Mijn marktplaatsactiviteiten doen het goed trouwens
- kan een electrische grasmaaier voor 20 euro kopen
- kan een grastrimmer (voor de randjes) voor 8 euro kopen
- op mijn tent is al een bod van 50 euro gedaan
Maar nee, ik ga zo slapen. Hoewel ik te gaar ben om op te staan.
Mijn marktplaatsactiviteiten doen het goed trouwens
- kan een electrische grasmaaier voor 20 euro kopen
- kan een grastrimmer (voor de randjes) voor 8 euro kopen
- op mijn tent is al een bod van 50 euro gedaan
Peas on earth!
dinsdag 21 april 2009 om 23:13
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 april 2009 @ 23:08:
Ik vind dat dus echt knap, zie dat ook vaak bij Age:
- evergreen
- andere evergreen
Zodra dat zakje open is, schrok ik dat allemaal binnen vijf minuten op. Als ik dat niet doe, blijft dat open zakje met die eenzame verlaten evergreen naar me staren en roepen
Nou heb ik nog nooit een pratende evergreen gezien Waar koop je die dingen?
Helpt het om de evergreen uit zicht te leggen? In een la of in je tas ofzo? Of gaat het erom dat je 'weet' dat er nog een andere evergreen is?
Ik vind dat dus echt knap, zie dat ook vaak bij Age:
- evergreen
- andere evergreen
Zodra dat zakje open is, schrok ik dat allemaal binnen vijf minuten op. Als ik dat niet doe, blijft dat open zakje met die eenzame verlaten evergreen naar me staren en roepen
Nou heb ik nog nooit een pratende evergreen gezien Waar koop je die dingen?
Helpt het om de evergreen uit zicht te leggen? In een la of in je tas ofzo? Of gaat het erom dat je 'weet' dat er nog een andere evergreen is?
dinsdag 21 april 2009 om 23:13
woensdag 22 april 2009 om 07:54
Goedemorgen!
Heb lekker geslapen, me niet meer druk gemaakt om werkdingen en nu weer fris en fruitig voor een dag met een paar Belangrijke Afspraken. Zo dadelijk eerst nog even de tuin sproeien
*wil een smilie met tuingereedschap*
Toen ik in bed lag, dacht ik trouwens nog: ohhh ik heb ook 1 zo'n klein roomsoesje gegeten!
En omdat ik vanochtend wel klaar was voor de confrontatie heb ik op de weegschaal gestaan....
80,1....
Maar goed, eigen schuld dikke bult, want ik heb echt veel gesnoept de afgelopen 4 weken en dat heeft dus als resultaat iets meer dan 2 kilo. Ik hoop nu dan maar alleen dat als ik wél gezond doe, dat het er dan ook weer een beetje vlot afgaat. Moest ook wel even een drempeltje over om hier m'n gewicht te typen
Heb lekker geslapen, me niet meer druk gemaakt om werkdingen en nu weer fris en fruitig voor een dag met een paar Belangrijke Afspraken. Zo dadelijk eerst nog even de tuin sproeien
*wil een smilie met tuingereedschap*
Toen ik in bed lag, dacht ik trouwens nog: ohhh ik heb ook 1 zo'n klein roomsoesje gegeten!
En omdat ik vanochtend wel klaar was voor de confrontatie heb ik op de weegschaal gestaan....
80,1....
Maar goed, eigen schuld dikke bult, want ik heb echt veel gesnoept de afgelopen 4 weken en dat heeft dus als resultaat iets meer dan 2 kilo. Ik hoop nu dan maar alleen dat als ik wél gezond doe, dat het er dan ook weer een beetje vlot afgaat. Moest ook wel even een drempeltje over om hier m'n gewicht te typen
Peas on earth!
woensdag 22 april 2009 om 08:33
Hmmm... nog laatste post voor ik richting werk vertrek: die weegschaalstand motiveert dan wel weer om die hernieuwde gezonde voornemens toch vooral vol te houden. Dát dan weer wel
Snifff.... 80,1
*zwelgt nog een beetje in zelfmedelijden en doet net alsof die 2kommanogwat kilo er zómaar vanzelf bijgekomen zijn*
Snifff.... 80,1
*zwelgt nog een beetje in zelfmedelijden en doet net alsof die 2kommanogwat kilo er zómaar vanzelf bijgekomen zijn*
Peas on earth!
woensdag 22 april 2009 om 12:33
*breekt ff in*
Erwt (en andere afvallerts hier), wat goed tegen snaaibuien/suikerbehoefte heltp, is chroomtabletjes nemen. Ik heb ze een tijd moeten slikken toen ik enorme bloedsuikerspiegelschommelingen had. Chroom reguleert je suikergehalte waardoor dat dus vrij stabiel blijft en je veel minder last krijgt van die 'ik moet NU iets zoets'-aanvallen. Ik dacht: ik heb hier nog een potje staan, dat neem ik dan vrijdag wel voor je mee maar zag net dat ze tot eind 2004 houdbaar waren Je kan het gewoon bij de drogist kopen.
Jullie hebben trouwens een leuk topic!
*breekt weer uit*
Erwt (en andere afvallerts hier), wat goed tegen snaaibuien/suikerbehoefte heltp, is chroomtabletjes nemen. Ik heb ze een tijd moeten slikken toen ik enorme bloedsuikerspiegelschommelingen had. Chroom reguleert je suikergehalte waardoor dat dus vrij stabiel blijft en je veel minder last krijgt van die 'ik moet NU iets zoets'-aanvallen. Ik dacht: ik heb hier nog een potje staan, dat neem ik dan vrijdag wel voor je mee maar zag net dat ze tot eind 2004 houdbaar waren Je kan het gewoon bij de drogist kopen.
Jullie hebben trouwens een leuk topic!
*breekt weer uit*
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 22 april 2009 om 13:03
Misschien krijg je van pillen die tot 2004 houdbaar waren nog wel veel raardere aanvallen dan snaai-aanvallen
Maar euh, dank voor de tip Olijf. Ik ben niet zo heel erg van de pillenslikkerij, maar chroom schijnt sowieso wel goed te zijn voor vanalles toch?
Het gaat vandaag wel weer goed trouwens, ik voel me gezond en hoop dat ik op mijn eigenlijke WeegDag toch wel weer ónder de 80 ben (al is het maar 79,9 ), gewoon, voor 't idee
Maar euh, dank voor de tip Olijf. Ik ben niet zo heel erg van de pillenslikkerij, maar chroom schijnt sowieso wel goed te zijn voor vanalles toch?
Het gaat vandaag wel weer goed trouwens, ik voel me gezond en hoop dat ik op mijn eigenlijke WeegDag toch wel weer ónder de 80 ben (al is het maar 79,9 ), gewoon, voor 't idee
Peas on earth!
woensdag 22 april 2009 om 18:18
Ik heb net de spaghetti achter de kiezen. En jaaa, heb alle gesnaai weerstaan voor mezelf
Lijstje:
- ontbijt: halve bak kwark
- tussendoor: druiven
- lunch: 3 bruine boterhammen met kaas, 1 beker optimel
- avondeten: spaghetti + saus +beetje geraspte kaas + komkommertjes
Dussss... ik ga even de caloriechecker invullen
Lijstje:
- ontbijt: halve bak kwark
- tussendoor: druiven
- lunch: 3 bruine boterhammen met kaas, 1 beker optimel
- avondeten: spaghetti + saus +beetje geraspte kaas + komkommertjes
Dussss... ik ga even de caloriechecker invullen