Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
quote:Mevrouwdekees schreef op 21 april 2009 @ 22:42:

Ken je die Drift? Is ook nog heel goehoehoed!

Yep, ken ik! En stiekem is er zo veel dat ik zou kunnen gebruiken dat ik daardoor door de bomen het bos niet meer zo zie

Moos heeft ook goede ideeen!

Spaar het allemaal even op en ga er dit weekend mee aan de slag!
quote:Tientje79 schreef op 21 april 2009 @ 22:31:

[...]

Tja, da's commercieel denken versus artistiek denken! Zolang je je ziel niet verkoopt (dingen doet waar je helemaal niet achter staat), moet je er toch aan wennen, vrees ik... Wie gaat anders je fijne flat betalen? Ik doe dan wel heel ander werk, maar ik doe ook wel eens dingen omdat het zo moet en niet omdat ik dat het beste vind. Balen, soms protesteer ik nog wel (heel hard soms ) maar in the end bepaalt de opdrachtgever. Uithuilen en opnieuw beginnen!

Goeie Tien, dat is ook zo. Ik ben natuurlijk enorm verwend wat dat betreft, kan alles lekker op m'n eigen manier aanknoedelen, als het in the end maar geregeld is. Dus dan zijn dit soort dingen weer even meer slikken dan voorzien

Succes met je presentatie morgen! Komt vast goed.

En voor Keessie! Tof hoor! 'Waardering' is wel het themawoord van vandaag, geloof ik

Zo, nu ga ik echt douchen en maffen, morgen weer in 't theater werken. Daar weet ik tenminste wat ik aan het doen ben tegenwoordig, dus dat scheelt
Ik doe tussendoor nog even (als zelfdiscipline) een lijssie:

- ontbijt: halve bak optimelkwark

- lunch: 1 meergranenbroodje met kaas, 1 italiaanse bol met salami, 1 mueslibol, 2 glazen grapefruitsap

- tussendoor: 3 handjes nootjes, 1 minibounty

- avondeten: 1 aardappel, flink wat bloemkool, halve rundervink (niet zoveel trek).

Lunch en tussendoortjes niet zo goed natuurlijk, maar door m'n karige avondmaaltijd blijf ik nog redelijk binnen de perken (ongeveer 1700).
Peas on earth!
De bounty is vergeven erwt!

Lijstje:

Kwark met bosbessen, ananas en muesli

evergreen

bruin pistoletje filet americain, bakje fruit en 2 plakken ontbijtkoek

andere evergreen

pasta met zelfgemaakte tomatensaus en een tikkeltje riante hoeveelheid kaas

handje rozijnen en een paar amandelen

1 glas witte wijn.
Ik vind dat dus echt knap, zie dat ook vaak bij Age:

- evergreen

- andere evergreen

Zodra dat zakje open is, schrok ik dat allemaal binnen vijf minuten op. Als ik dat niet doe, blijft dat open zakje met die eenzame verlaten evergreen naar me staren en roepen
Peas on earth!
Witte wijn klinkt me momenteel best lekker in de oren

Maar nee, ik ga zo slapen. Hoewel ik te gaar ben om op te staan.

Mijn marktplaatsactiviteiten doen het goed trouwens

- kan een electrische grasmaaier voor 20 euro kopen

- kan een grastrimmer (voor de randjes) voor 8 euro kopen

- op mijn tent is al een bod van 50 euro gedaan

Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 april 2009 @ 23:08:

Ik vind dat dus echt knap, zie dat ook vaak bij Age:

- evergreen

- andere evergreen

Zodra dat zakje open is, schrok ik dat allemaal binnen vijf minuten op. Als ik dat niet doe, blijft dat open zakje met die eenzame verlaten evergreen naar me staren en roepen

Nou heb ik nog nooit een pratende evergreen gezien Waar koop je die dingen?

Helpt het om de evergreen uit zicht te leggen? In een la of in je tas ofzo? Of gaat het erom dat je 'weet' dat er nog een andere evergreen is?
Marktplaats!

Evergreen moet ook in burola, anders gaat het niet hoor, moet duidelijk uit het zicht zijn.

Oh, nog twee zuurtjes ook gehad.

Maar ik kan bijvoorbeeld écht niet één toastje brie eten hoor Erwt, of één bitterbal. Tis maar net wat het voor je doet..
Ik ga slapen. Welterusten!
Slaap lekker allen!

*licht uit, nachtlampje aan voor eventuele spokers*
Ik kom nog heel even langs, al Paul en Witteman kijkend. Geluid staat zachtjes. Heb jullie nog gemaild. Tot morgen!
Goedemorgen!

Heb lekker geslapen, me niet meer druk gemaakt om werkdingen en nu weer fris en fruitig voor een dag met een paar Belangrijke Afspraken. Zo dadelijk eerst nog even de tuin sproeien

*wil een smilie met tuingereedschap*

Toen ik in bed lag, dacht ik trouwens nog: ohhh ik heb ook 1 zo'n klein roomsoesje gegeten!

En omdat ik vanochtend wel klaar was voor de confrontatie heb ik op de weegschaal gestaan....

80,1....

Maar goed, eigen schuld dikke bult, want ik heb echt veel gesnoept de afgelopen 4 weken en dat heeft dus als resultaat iets meer dan 2 kilo. Ik hoop nu dan maar alleen dat als ik wél gezond doe, dat het er dan ook weer een beetje vlot afgaat. Moest ook wel even een drempeltje over om hier m'n gewicht te typen
Peas on earth!
Hmmm... nog laatste post voor ik richting werk vertrek: die weegschaalstand motiveert dan wel weer om die hernieuwde gezonde voornemens toch vooral vol te houden. Dát dan weer wel

Snifff.... 80,1

*zwelgt nog een beetje in zelfmedelijden en doet net alsof die 2kommanogwat kilo er zómaar vanzelf bijgekomen zijn*
Peas on earth!
Er liggen allemaal restjes van gitseren in de keuken hier: chocola, soesjes

*eet nu dolenthousiast een paar druiven *
Peas on earth!
*breekt ff in*

Erwt (en andere afvallerts hier), wat goed tegen snaaibuien/suikerbehoefte heltp, is chroomtabletjes nemen. Ik heb ze een tijd moeten slikken toen ik enorme bloedsuikerspiegelschommelingen had. Chroom reguleert je suikergehalte waardoor dat dus vrij stabiel blijft en je veel minder last krijgt van die 'ik moet NU iets zoets'-aanvallen. Ik dacht: ik heb hier nog een potje staan, dat neem ik dan vrijdag wel voor je mee maar zag net dat ze tot eind 2004 houdbaar waren Je kan het gewoon bij de drogist kopen.

Jullie hebben trouwens een leuk topic!

*breekt weer uit*
Ik ben mijn eigen bananenschil
Misschien krijg je van pillen die tot 2004 houdbaar waren nog wel veel raardere aanvallen dan snaai-aanvallen

Maar euh, dank voor de tip Olijf. Ik ben niet zo heel erg van de pillenslikkerij, maar chroom schijnt sowieso wel goed te zijn voor vanalles toch?

Het gaat vandaag wel weer goed trouwens, ik voel me gezond en hoop dat ik op mijn eigenlijke WeegDag toch wel weer ónder de 80 ben (al is het maar 79,9 ), gewoon, voor 't idee
Peas on earth!

Ik ben thuis, behoorlijk gaar. Ga eerst maar eens koken en lekker buiten zitten geloof ik.

Erwt, is het je gelukt de snaai op je werk te weerstaan?

Tien, hoe ging je presentatie?

Verder iedereen een goede dag gehad?
Ik heb net de spaghetti achter de kiezen. En jaaa, heb alle gesnaai weerstaan voor mezelf

Lijstje:

- ontbijt: halve bak kwark

- tussendoor: druiven

- lunch: 3 bruine boterhammen met kaas, 1 beker optimel

- avondeten: spaghetti + saus +beetje geraspte kaas + komkommertjes

Dussss... ik ga even de caloriechecker invullen
Peas on earth!
Hier moet nog gekookt worden, Kees net de keuken ingeschopt en heul geemancipeerd aan zijn verstand gepeuterd dat hij zélf de aardappels maar moet schillen.
Ik heb de strijd om het aardappels schillen verloren en koop tegenwoordig maar gewoon voorverpakte geschilde aardappels
Peas on earth!
Ik heb net uitgelegd dat het allemaal leuk en aardig is maar ik niet STANDAARD die krengen schil. Doe Het Zelf!! En dat deed ie dan ook

Zo nu eens even naar de overburen lopen want ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat mijn hippe tas daar vandaag bezorgd is.
Aanvulling:

- toetje: klein bakje tiramisu. Slecht natuurlijk, maar das dan m'n zoet van de dag

Hmm gekeken: mijn portie 197 calorieën.
Peas on earth!
Ohhh welke hippe tas heb je dan uiteindelijk besteld?
Peas on earth!
Auch Erwt! Ik ben vandaag over twee chocolaatjes gestruikeld, werden aan mijn buro bezorgd. Gelukkig pas om vier uur, anders hadden het er wel eens meer kunnen zijn.
De bruine met blommekes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven