Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
quote:Mevrouwdekees schreef op 07 april 2009 @ 21:18:

Wat een rust hier! Iedereen uitgeput op de bank?Ja, eigenlijk wel... Heb eigenlijk helemaal nergens fut voor dus hang maar een beetje dom op de bank...
quote:Tientje79 schreef op 07 april 2009 @ 21:32:

[...]

Ja, eigenlijk wel... Heb eigenlijk helemaal nergens fut voor dus hang maar een beetje dom op de bank...Zie dat jij in dezelfde staat als ik verkeer...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 07 april 2009 @ 19:57:

Lijstje:

- ontbijt: halve bak kwark

- lunch: 3 bruine boterhammen met philadelpia, beker optimel

- tussendoor: 5 snoepjes

- avondeten: flink bord macaroni, komkommertjes

- tussendoor: napoleon dropkogel

Misschien eet ik zo nog een beetje kwark.+ 2 zaanse kermis biscuitjes
Peas on earth!
Ik ook hoor Lag gister netjes om 23:15 in mijn mandje maar poi lange dag achter de kiezen, nog een in het verschiet en er komt niet zo veel uit mijn handen.

Hier Tom Hanks op RTL8
Hier idem qua hangen en tv
Peas on earth!
Wat zijn kermis biscuitjes???
quote:Drift schreef op 07 april 2009 @ 21:34:

[...]

Zie dat jij in dezelfde staat als ik verkeer...Moet je nog steeds terugmailen. Ga ik nu meteen even doen. Daarna maar met een boek mijn bed in ofzo. Oh nee, eerst theepot leegdrinken. Djees, wat kan een mens lamlendig zijn he?
quote:Drift schreef op 07 april 2009 @ 21:36:

Wat zijn kermis biscuitjes???Verkopen ze bij de AH (maar volgens mij ook van Verkade): van die lekkere biscuitjes met suiker/kokos erop!
Peas on earth!
quote:Tientje79 schreef op 07 april 2009 @ 21:43:

[...]

Moet je nog steeds terugmailen. Ga ik nu meteen even doen. Daarna maar met een boek mijn bed in ofzo. Oh nee, eerst theepot leegdrinken. Djees, wat kan een mens lamlendig zijn he? Zou het in de lucht hangen ofzo? Omdat we er allemaal een beetje last van schijnen te hebben. Ik ben druk bezig mezelf te motiveren mijn brood voor morgen te gaan smeren.
*mompelt onopvallend: + nóg 3 koekjes *
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 07 april 2009 @ 21:52:

[...]

Verkopen ze bij de AH (maar volgens mij ook van Verkade): van die lekkere biscuitjes met suiker/kokos erop!Ah, thanks! Had me al bedacht dat ik natuurlijk ook even zou kunnen googelen maar daar was ik nog niet helemaal aan toe gekomen Ik doe eens in de zoveel weken boodschappen bij de AH dus ik zal de volgende keer eens kijken want als ik iets niet ken wil ik wel weten wat het is, natuurlijk...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 07 april 2009 @ 21:55:

*mompelt onopvallend: + nóg 3 koekjes * Vraag anders even aan Xan of hij het pak terug in de kast wil stoppen? Hoef jij er de bank niet voor af...
Xan zei wél heel braaf: 'foei dat mag niet'
Peas on earth!
Komt omdat ik naar zo'n kook-/eetprogramma kijk, daar krijg ik honger van
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 07 april 2009 @ 21:58:

Xan zei wél heel braaf: 'foei dat mag niet' Zei hij FOEI? Dat zou mij geloof ik uitdagen tot meer gesnaai...
Ik heb Keesmijn koffie aan laten voeren, twijfel nog of ik zo zin heb om op te staan voor anders te drinken...
anoniem_61464 wijzigde dit bericht op 07-04-2009 22:02
Reden: Voordat mensen denken dat ik een harem heb
% gewijzigd
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 07 april 2009 @ 21:55:

*mompelt onopvallend: + nóg 3 koekjes **kijkt gauw de andere kant op en geeft koektrommel stiekem een trap uit de buurt van graaiende handjes*
Juist! Daarom eet ik nu nog een dropbal
Peas on earth!
quote:Tientje79 schreef op 07 april 2009 @ 22:00:

[...]

*kijkt gauw de andere kant op en geeft koektrommel stiekem een trap uit de buurt van graaiende handjes*Ohhh jij moet stofzuigen hier... overal kruimels
Peas on earth!
MdK, misschien ff Kees editen...
Peas on earth!
Dank erwt, als ik hem zat ben dan wijzig hem 100% Ben al toe aan mijn 15e Kees, elke keer NEW and IMPROVED.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 07 april 2009 @ 22:00:

[...]

Ohhh jij moet stofzuigen hier... overal kruimels Geef toe, nu wil je er niet meer van eten, toch?
quote:Mevrouwdekees schreef op 07 april 2009 @ 22:03:

Dank erwt, als ik hem zat ben dan wijzig hem 100% Ben al toe aan mijn 15e Kees, elke keer NEW and IMPROVED.Is toch weer wat anders dan een selfmade man
Ohhhh er zit een stel in 'mijn tent is top' dat me zó irriteert dat ik gewoon nóg een dropbal moet eten...
Peas on earth!
Ziet Tien voor zich, al stampend met twee voeten tegelijk, Haha!!! nu eet je ze lekker niet meer op! En Erwt met een trillend pruillipje op de bank!

/ allemachtig wat vind ik mezelf soms redeloos leuk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven