Afvallen met...
dinsdag 7 april 2009 om 21:35
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 07 april 2009 @ 19:57:
Lijstje:
- ontbijt: halve bak kwark
- lunch: 3 bruine boterhammen met philadelpia, beker optimel
- tussendoor: 5 snoepjes
- avondeten: flink bord macaroni, komkommertjes
- tussendoor: napoleon dropkogel
Misschien eet ik zo nog een beetje kwark.+ 2 zaanse kermis biscuitjes
Lijstje:
- ontbijt: halve bak kwark
- lunch: 3 bruine boterhammen met philadelpia, beker optimel
- tussendoor: 5 snoepjes
- avondeten: flink bord macaroni, komkommertjes
- tussendoor: napoleon dropkogel
Misschien eet ik zo nog een beetje kwark.+ 2 zaanse kermis biscuitjes
Peas on earth!
dinsdag 7 april 2009 om 21:43
dinsdag 7 april 2009 om 21:53
quote:Tientje79 schreef op 07 april 2009 @ 21:43:
[...]
Moet je nog steeds terugmailen. Ga ik nu meteen even doen. Daarna maar met een boek mijn bed in ofzo. Oh nee, eerst theepot leegdrinken. Djees, wat kan een mens lamlendig zijn he? Zou het in de lucht hangen ofzo? Omdat we er allemaal een beetje last van schijnen te hebben. Ik ben druk bezig mezelf te motiveren mijn brood voor morgen te gaan smeren.
[...]
Moet je nog steeds terugmailen. Ga ik nu meteen even doen. Daarna maar met een boek mijn bed in ofzo. Oh nee, eerst theepot leegdrinken. Djees, wat kan een mens lamlendig zijn he? Zou het in de lucht hangen ofzo? Omdat we er allemaal een beetje last van schijnen te hebben. Ik ben druk bezig mezelf te motiveren mijn brood voor morgen te gaan smeren.
dinsdag 7 april 2009 om 21:55
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 07 april 2009 @ 21:52:
[...]
Verkopen ze bij de AH (maar volgens mij ook van Verkade): van die lekkere biscuitjes met suiker/kokos erop!Ah, thanks! Had me al bedacht dat ik natuurlijk ook even zou kunnen googelen maar daar was ik nog niet helemaal aan toe gekomen Ik doe eens in de zoveel weken boodschappen bij de AH dus ik zal de volgende keer eens kijken want als ik iets niet ken wil ik wel weten wat het is, natuurlijk...
[...]
Verkopen ze bij de AH (maar volgens mij ook van Verkade): van die lekkere biscuitjes met suiker/kokos erop!Ah, thanks! Had me al bedacht dat ik natuurlijk ook even zou kunnen googelen maar daar was ik nog niet helemaal aan toe gekomen Ik doe eens in de zoveel weken boodschappen bij de AH dus ik zal de volgende keer eens kijken want als ik iets niet ken wil ik wel weten wat het is, natuurlijk...