Afvallen met...
dinsdag 7 april 2009 om 10:36
dinsdag 7 april 2009 om 10:57
Age, al iets gehoord van oma? Wel fijn dat je in ieder geval goed slaapt, ook al is het dan kort. Stom van monteur trouwens, die mensen houden zich vaak niet aan de tijden. tssskkk.
Moos, goed bezig eettechnisch
Én flirt met technieker én internetdatemeneer. Ga je met 'm afspreken (die laatste dus)?
*heeft zin in een sappig romantisch verhaal en ziet voor zich hoe Moos gaat daten met internetdatemeneer en dan gaat waterfietsen*
Vinyl, mooi dat werk afleiding geeft. Das fijn! 'Nog' maar een dag wachten...
Ik voel me niet helemaal optimaal. Heb echt beroerd geslapen . Grmpffff, baal daar erg van. Ben dan meteen bang dat ik weer beland in stelselmatig slecht slapen, terwijl ik eerst weer zo goed sliep. Weet ook niet helemaal waar het aan ligt. Vanavond maar weer even rustig aan doen, boekje lezen voor slapen enzo. Misschien weer even iets 'bewuster' gaan slapen. Heb trouwens ook een beetje keelpijn, dus misschien is het algehele misere.
Heb gekreukte rok maar lekker in de kast laten hangen, want was te lui om te strijken
Ik heb ook best honger, zou zo kunnen lunchen, maar zie nu dat het pas 11 uur is
Peas on earth!
dinsdag 7 april 2009 om 11:56
Ben onderhand wel benieuwd wat jullie veel/ weinig slapen vinden. Age die 7,5 uur weinig vindt verbaasd mij namelijk nogal. Ik denk dat ik nooit meer slaap door de week eigenlijk. Lig nu meestal zo kwart voor twaalf in bed, duurt het nog een half uurtje voordat ik echt slaap en om half 7 moet ik er uit. En dan vind ik dat ik uitermate keurig vroeg in mijn nestje lig, voor iemand die het liefst rond 2400 a half 1 heur tandjes te gaan poetsen..
dinsdag 7 april 2009 om 11:56
Oh, jij ook al Floor? Vervelend he, slecht slapen
Ik hoop vannacht op iets betere nachtrust. Misschien was mijn hoofd ook wat te vol, met werkdingen, recepten ( was aan't bedenken wat ik allemaal kon gaan koken, want donderdag is moeder hier, zaterdag komt iemand eten), to-do-lijstjes aan't maken. Niet zo slim eigenlijk om dat 's nachts te doen
En jij? Piekeren?
Ohja, ik wissel ook tussen thee en water! Werkt prima, hoewel het nu toch echt wel rommelt. Maarrrr 't is bijna 12 uur dus dan mag dat ook wel!
Ik hoop vannacht op iets betere nachtrust. Misschien was mijn hoofd ook wat te vol, met werkdingen, recepten ( was aan't bedenken wat ik allemaal kon gaan koken, want donderdag is moeder hier, zaterdag komt iemand eten), to-do-lijstjes aan't maken. Niet zo slim eigenlijk om dat 's nachts te doen
En jij? Piekeren?
Ohja, ik wissel ook tussen thee en water! Werkt prima, hoewel het nu toch echt wel rommelt. Maarrrr 't is bijna 12 uur dus dan mag dat ook wel!
Peas on earth!
dinsdag 7 april 2009 om 11:59
Ik weet eigenlijk niet precies hoeveel uren ik slaap. Als ik voor mijn doen goed slaap, val ik rond 23.15 in slaap en word ik rond 07.00 wakker. Maar... ik word ;s nachts vrijwel altijd wakker en slaap dan ook niet meteen. Ik denk dat ik gemiddels 7,5 uur slaap per nacht in het gunstige geval. (maar dus niet vannacht, want toen heb ik ieder uur voorbij zien komen).
Oh, ik vind het trouwens juist níet koud! Zit hier lekker in een tshirtje met korte mouwen te werken
Oh, ik vind het trouwens juist níet koud! Zit hier lekker in een tshirtje met korte mouwen te werken
Peas on earth!
dinsdag 7 april 2009 om 12:02
dinsdag 7 april 2009 om 12:43
Hahahah... Ja, ik denk dat jij morgen ineens spierballen hebt Erwtje! Moet je vanavond nog wel even spinazie eten
Ik lag inderdaad te piekeren... Ga nu zo rond twaalf uur naar bed, en het duurt gewoon lang voor ik in slaap val. Dan wil ik er tussen 7 en 8 uit, maar dat lukt me bijna niet met zo weinig slaap. Verder was ik gewend in slaap te vallen en dan aan 1 stuk door te slapen, maar dat is nu niet meer zo vanzelfsprekend helaas.
Keessie, ik snap niet hoe je dat structureel volhoudt zo weinig slaap. Ik ben een slechte uit bedkomerT, lig altijd te lekker en zo. Vroeg op staan nekt me echt. Ik weet niet eens meer hoe ik dat vroeger deed, om half 8 beginnen + (ruim) een uur reistijd... en heb me ook voorgenomen er voorgoed afscheid van te nemen.
Ik lag inderdaad te piekeren... Ga nu zo rond twaalf uur naar bed, en het duurt gewoon lang voor ik in slaap val. Dan wil ik er tussen 7 en 8 uit, maar dat lukt me bijna niet met zo weinig slaap. Verder was ik gewend in slaap te vallen en dan aan 1 stuk door te slapen, maar dat is nu niet meer zo vanzelfsprekend helaas.
Keessie, ik snap niet hoe je dat structureel volhoudt zo weinig slaap. Ik ben een slechte uit bedkomerT, lig altijd te lekker en zo. Vroeg op staan nekt me echt. Ik weet niet eens meer hoe ik dat vroeger deed, om half 8 beginnen + (ruim) een uur reistijd... en heb me ook voorgenomen er voorgoed afscheid van te nemen.
dinsdag 7 april 2009 om 13:01
Even een snelle reactie want het is lunchtijd en ben drukdrukdruk.
Ik ben op m'n best als ik 8 uur slaap. Heb vannacht 7 uur en 15 minuten geslapen en voel me toch wel erg moe nu.
Vooral omdat ik het geval heb dat ik ook nog wat slaap moet inhalen van de afgelopen tijd.
Een paar keer een nacht van 7 uur kan best, maar nu duurt het al te lang.
Ach, komt ook wel weer goed!
Ik ben op m'n best als ik 8 uur slaap. Heb vannacht 7 uur en 15 minuten geslapen en voel me toch wel erg moe nu.
Vooral omdat ik het geval heb dat ik ook nog wat slaap moet inhalen van de afgelopen tijd.
Een paar keer een nacht van 7 uur kan best, maar nu duurt het al te lang.
Ach, komt ook wel weer goed!
dinsdag 7 april 2009 om 13:11
In de winter heb ik geloof ik wel 8,5 a 9 uur nodig om een beetje prettig uit bed te kunnen komen, maar waarschijnlijk is dat ook altijd wel een stukje compensatie omdat ik altijd ook wel zo hier of daar wat te korte nachten maak. Ik ben dus ook allang blij als ik de 7,5 uur per nacht haal, en met enige regelmaat slaap ik bij, uurtje of 12 achter elkaar is geen uitzondering. Toen ik met kerst een week bij vrienden was heb ik de hele week 9 uur per nacht geslapen en toen kwam ik erachter dat die lijntjes onder m'n ogen ook weg kunnen, maar die zijn natuurlijk al lang weer terug
Maar opstaan met de wekker blijft echt vreselijk dramatisch bij mij, ik kan op dat moment ook helemaal niet relativeren ofzo (ah joh, straks voel je je weer prima..) stom is dat.
@ErWt en Flora, ik hou jullie op de hoogte hoor De internetdatemeneer is nog héél pril, maar hij schrijft leuk. Dus wie weet. En de technieker zie ik morgen, maar die is dan techniek aan het doen bij de voorstelling van z'n ex, dus daar gaat niet veel gebeuren. Hoeft ook niet, was prima voor één keertje, maar wel leuk dat-ie daar blijkbaar ook prettig op terug kijkt.
Ik fietste net naar de autoverhuur (geen schade hoeven te betalen en m'n taxikosten teruggekregen! ) en ik werd zo blij van de lente! Moest door een buurt waar bijna iedereen magnolia's en anderssoortige bloeiende bomen in de tuin heeft staan, echt prachtig.
Ga nu nog even snel iets nuttigs doen (website updaten voor festival) en dan lekker champignonnetjes bakken voor op geroosterd brood bij wijze van lunch, jum.
Maar opstaan met de wekker blijft echt vreselijk dramatisch bij mij, ik kan op dat moment ook helemaal niet relativeren ofzo (ah joh, straks voel je je weer prima..) stom is dat.
@ErWt en Flora, ik hou jullie op de hoogte hoor De internetdatemeneer is nog héél pril, maar hij schrijft leuk. Dus wie weet. En de technieker zie ik morgen, maar die is dan techniek aan het doen bij de voorstelling van z'n ex, dus daar gaat niet veel gebeuren. Hoeft ook niet, was prima voor één keertje, maar wel leuk dat-ie daar blijkbaar ook prettig op terug kijkt.
Ik fietste net naar de autoverhuur (geen schade hoeven te betalen en m'n taxikosten teruggekregen! ) en ik werd zo blij van de lente! Moest door een buurt waar bijna iedereen magnolia's en anderssoortige bloeiende bomen in de tuin heeft staan, echt prachtig.
Ga nu nog even snel iets nuttigs doen (website updaten voor festival) en dan lekker champignonnetjes bakken voor op geroosterd brood bij wijze van lunch, jum.
dinsdag 7 april 2009 om 18:44
dinsdag 7 april 2009 om 18:52
Ook ik heb braaf hard gewerkt. Beetje bizar gesprek gehad met mijn leidinggevende vanmorgen. Wat is dat toch een vreemde man Ik had het gevoel dat hij me woorden in de mond wilde leggen of een aan het manipuleren was over bepaalde situaties. Kwam in ieder geval met het stoom uit mijn oren weer naar buiten
Ben toen mijn auto maar gaan wassen, moest nog steeds gebeuren dus dat leek me wel even nuttig en afleidend.
Age, werkse nog even!
Tien, wel iets voedzaams eten hoor!
Erwt, om het toch maar niet strijken van je rokje en de spierbaltraining met dozen.
Ik slaap 7 tot 8 uur per nacht en dat is in principe genoeg. Bij mij gaat het veel meer om een soort van ritme. Als ik iedere dag op ongeveer hetzelfde tijdstip ga slapen werkt dat het beste voor me. Ook enorm lang in bed liggen in het weekend heeft vaak juist een tegengesteld effect omdat ik dan mijn ritme weer verleg.
Ben toen mijn auto maar gaan wassen, moest nog steeds gebeuren dus dat leek me wel even nuttig en afleidend.
Age, werkse nog even!
Tien, wel iets voedzaams eten hoor!
Erwt, om het toch maar niet strijken van je rokje en de spierbaltraining met dozen.
Ik slaap 7 tot 8 uur per nacht en dat is in principe genoeg. Bij mij gaat het veel meer om een soort van ritme. Als ik iedere dag op ongeveer hetzelfde tijdstip ga slapen werkt dat het beste voor me. Ook enorm lang in bed liggen in het weekend heeft vaak juist een tegengesteld effect omdat ik dan mijn ritme weer verleg.
dinsdag 7 april 2009 om 19:13
Drift, ik vond nog een pakje crackers in de kast en een bakje filet in de koelkast, dus die heb ik even soldaat gemaakt. En toen in opperste wanhoop een blik geworpen in de vriezer en voilá: bakje met rijst gevonden. Kennelijk met een vooruitziende blik al eens een beetje méér gekookt en ingevroren. Beetje rauwkostsalade bij gemaakt en dus braafkes gegeten
Ik heb per nacht overigens tussen de 7 - 8 uur slaap nodig, maar heb meestal pas vanaf 23 uur zin om naar bed te gaan. Combineer dat met de wekker om 5.45 uur en je krijgt een onmogelijke combi. Daarom ben ik blij met twee dagen werken, dag uitslapen en dan weer twee dagen werken. Dan gaat het best goed eigenlijk!
Vinyl, hoest met jou? Heb je net nog geprobeerd te bellen, maar je was druk denk ik! Nog maar één nachtje he...
Ik heb per nacht overigens tussen de 7 - 8 uur slaap nodig, maar heb meestal pas vanaf 23 uur zin om naar bed te gaan. Combineer dat met de wekker om 5.45 uur en je krijgt een onmogelijke combi. Daarom ben ik blij met twee dagen werken, dag uitslapen en dan weer twee dagen werken. Dan gaat het best goed eigenlijk!
Vinyl, hoest met jou? Heb je net nog geprobeerd te bellen, maar je was druk denk ik! Nog maar één nachtje he...
dinsdag 7 april 2009 om 19:24
dinsdag 7 april 2009 om 19:57
Ik heb al gegeten, gepoetst, de was gedaan en nu op de bank in joggingbroek. Xan maakte macaronimix en liet de mix (die geweld was in water) op de grond vallen... gevolg: door hele keuken rode spetters
Lijstje:
- ontbijt: halve bak kwark
- lunch: 3 bruine boterhammen met philadelpia, beker optimel
- tussendoor: 5 snoepjes
- avondeten: flink bord macaroni, komkommertjes
- tussendoor: napoleon dropkogel
Misschien eet ik zo nog een beetje kwark.
Peas on earth!
dinsdag 7 april 2009 om 20:15
dinsdag 7 april 2009 om 20:39
dinsdag 7 april 2009 om 21:26