Afvallen met...
dinsdag 7 april 2009 om 22:07
dinsdag 7 april 2009 om 22:07
quote:Mevrouwdekees schreef op 07 april 2009 @ 22:06:
Ziet Tien voor zich, al stampend met twee voeten tegelijk, Haha!!! nu eet je ze lekker niet meer op! En Erwt met een trillend pruillipje op de bank!
/ allemachtig wat vind ik mezelf soms redeloos leuk...Huilie als ik ben zou ik maar zo kunnen gaan huilen
Ziet Tien voor zich, al stampend met twee voeten tegelijk, Haha!!! nu eet je ze lekker niet meer op! En Erwt met een trillend pruillipje op de bank!
/ allemachtig wat vind ik mezelf soms redeloos leuk...Huilie als ik ben zou ik maar zo kunnen gaan huilen
Peas on earth!
dinsdag 7 april 2009 om 22:10
dinsdag 7 april 2009 om 22:12
quote:Mevrouwdekees schreef op 07 april 2009 @ 22:08:
[...]
Wat heb je daar nou aan?! ik wil er een die naar m'n zin is, maakt me helemaal niet uit hoe hij in die staat komt.Als je nog eens zo'n resettable lekker manneke tegenkomt, zou je dat dan even willen komen melden? Heb zo'n idee dat jij daar wel kijk op hebt
[...]
Wat heb je daar nou aan?! ik wil er een die naar m'n zin is, maakt me helemaal niet uit hoe hij in die staat komt.Als je nog eens zo'n resettable lekker manneke tegenkomt, zou je dat dan even willen komen melden? Heb zo'n idee dat jij daar wel kijk op hebt
dinsdag 7 april 2009 om 22:18
dinsdag 7 april 2009 om 22:18
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 07 april 2009 @ 22:16:
De google-adds snappen het nét niet helemaal:
'heeft uw baby slaapproblemen?'
Die zag ik inderdaad ook voorbij komen. Wil degene die stiekem een baby heeft even opstaan?!
Ik snap mezelf niet. Is het bijna tijd om echt in te gaan kakken word ik weer redelijk wakker Ga er even gebruik van maken en nog een wasje vouwen. Ik lijk wel gek!
De google-adds snappen het nét niet helemaal:
'heeft uw baby slaapproblemen?'
Die zag ik inderdaad ook voorbij komen. Wil degene die stiekem een baby heeft even opstaan?!
Ik snap mezelf niet. Is het bijna tijd om echt in te gaan kakken word ik weer redelijk wakker Ga er even gebruik van maken en nog een wasje vouwen. Ik lijk wel gek!
dinsdag 7 april 2009 om 22:19
dinsdag 7 april 2009 om 22:24
dinsdag 7 april 2009 om 22:27
Ik zit nu ook heerlijk rustig in de trein. Moet straks echt nog 1 mailtje versturen en ga dan maar slapen gok ik. Als ik morgen naar oma ga en in de trein ga werken dan ben ik ook wel weer op tijd thuis en kan ik 's avonds ook nog in alle rust werken.
Zul je zien dat ik ook weer klaar wakker ben als ik eenmaal thuis ben
Ah, en blij om te lezen dat ik niet de enige ben die zich aan koekjes heeft vergrepen vandaag. Ik gok dat ik er 6 gehad heb
Zul je zien dat ik ook weer klaar wakker ben als ik eenmaal thuis ben
Ah, en blij om te lezen dat ik niet de enige ben die zich aan koekjes heeft vergrepen vandaag. Ik gok dat ik er 6 gehad heb
dinsdag 7 april 2009 om 22:31
dinsdag 7 april 2009 om 22:58
Age, je klinkt in ieder geval alsof je een redelijk tevredeng gevoel hebt over je lange werkdag. Hoop dat het morgen allemaal lukt met werken in de trein in combinatie met je oma even kunnen zien. Dan is het wel lastig dat je familie niet bepaald om de hoek woont hoor!
Ik ga lekker slapen! Welterusten
Ik ga lekker slapen! Welterusten
dinsdag 7 april 2009 om 23:28
Ik lig al lekker in bed inmiddels
Nog even laatste werkmailtje versturen en dan lekker koese.
En ja, ik heb wel een redelijk tevreden gevoel over m'n lange dagen. Alles valt nu steeds meer op z'n plek
Wat het erge trouwens is: oma ligt niet eens in het ziekenhuis in haar woonplaats. Dus anderen kunnen ook niet zomaar langskomen. En mama kan niet nog rijden ivm haar schouder dus gisteren ging ze met zusje en vandaag ging haar beste vriendin mee. Morgen ga ik en 's avonds gaat de vriend van m'n moeder op bezoek. Beetje zielig voor opa, die kan ook niet zomaar langs komen. Hij is niet in staat om in z'n eentje die 120 km te rijden
Ik moet morgen ook nog een uur met de trein vanuit m'n werk.
Oh pfoe, wat een lang verhaal weer
Echt even mail aftypen en dan slapen!
Trusten!
Nog even laatste werkmailtje versturen en dan lekker koese.
En ja, ik heb wel een redelijk tevreden gevoel over m'n lange dagen. Alles valt nu steeds meer op z'n plek
Wat het erge trouwens is: oma ligt niet eens in het ziekenhuis in haar woonplaats. Dus anderen kunnen ook niet zomaar langskomen. En mama kan niet nog rijden ivm haar schouder dus gisteren ging ze met zusje en vandaag ging haar beste vriendin mee. Morgen ga ik en 's avonds gaat de vriend van m'n moeder op bezoek. Beetje zielig voor opa, die kan ook niet zomaar langs komen. Hij is niet in staat om in z'n eentje die 120 km te rijden
Ik moet morgen ook nog een uur met de trein vanuit m'n werk.
Oh pfoe, wat een lang verhaal weer
Echt even mail aftypen en dan slapen!
Trusten!
woensdag 8 april 2009 om 02:14
Succes daarmee morgen Age! En ik zou lekker 1e klas gaan reizen als ik jou was, zeker als je rond spitstijd moet reizen.
Ik doe verder alleen een en duik m'n bed in, moet morgen fris en fruitig om 10 uur vergaderen, verdorie. Naja, gelukkig wel in een café met goeie koffie
Ook iets minder braaf gegeten vandaag:
br bh kaas, br bh ham
2 br bh gebakken champignons, 1 br bh ham
volkoren spaghetti met groenten en zalm-roerbak
6 paaseitjes
2 biertjes
half bakje wasabi-nootjes
Had natuurlijk niet aan het bier moeten gaan, dan was ik ook niet aangeschoten geraakt doordat ik al zolang niks meer had gegeten, en had ik ook de wasabi-nootjes niet bedacht. Naja, morgen beter.
Ik doe verder alleen een en duik m'n bed in, moet morgen fris en fruitig om 10 uur vergaderen, verdorie. Naja, gelukkig wel in een café met goeie koffie
Ook iets minder braaf gegeten vandaag:
br bh kaas, br bh ham
2 br bh gebakken champignons, 1 br bh ham
volkoren spaghetti met groenten en zalm-roerbak
6 paaseitjes
2 biertjes
half bakje wasabi-nootjes
Had natuurlijk niet aan het bier moeten gaan, dan was ik ook niet aangeschoten geraakt doordat ik al zolang niks meer had gegeten, en had ik ook de wasabi-nootjes niet bedacht. Naja, morgen beter.
woensdag 8 april 2009 om 08:17
Haai
Succes en sterkte met reis naar oma en omabezoek Age. Ze zal het vast heel fijn vinden dat je langskomt
Moos, die zes paaseitjes
Ik mag iets later van huis want ga meteen naar afspraak, dan even kantoor, dan weer lange afspraak, dan richting stad, waar ik ga eten in een soort klein biologisch vegetarisch eetcafeetje. Er staat iedere dag maar één menu op de kaart, voor 8,50. Vandaag:
Woensdag
gegratineerde aardappel tortilla
pompoen ratatouille
witlof salade met manderijn en rucola
frisse salade
Daarna door naar de film, The Reader. Ben wel benieuwd.
Misschien zwaai ik tussendoor nog even, en anders vanavond pas weer
Succes en sterkte met reis naar oma en omabezoek Age. Ze zal het vast heel fijn vinden dat je langskomt
Moos, die zes paaseitjes
Ik mag iets later van huis want ga meteen naar afspraak, dan even kantoor, dan weer lange afspraak, dan richting stad, waar ik ga eten in een soort klein biologisch vegetarisch eetcafeetje. Er staat iedere dag maar één menu op de kaart, voor 8,50. Vandaag:
Woensdag
gegratineerde aardappel tortilla
pompoen ratatouille
witlof salade met manderijn en rucola
frisse salade
Daarna door naar de film, The Reader. Ben wel benieuwd.
Misschien zwaai ik tussendoor nog even, en anders vanavond pas weer
Peas on earth!
woensdag 8 april 2009 om 08:31
je zal toch vrij zijn vandaag en dan nu al je ontbijt achter de kiezen hebben... En nu al in de startblokken zitten om te gaan hardlopen... Goed he?
Age, wat was jij vroeg voor jouw doen! En fijn dat je vanmiddag even tijd gevonden hebt om naar je oma te gaan. Jou kennende neem je iets origineels mee om haar op te vrolijken.. toch?
Moos, was je serieus al aangeschoten na twee biertjes? Jij bent ook niks gewend Vergaderse zo meteen!
PodE, jouw eten vanavond klinkt wel Heel Erg Gezond hoor! Bijna alleen maar groente. Ben wel benieuwd of het een beetje smaakt. En veel plezier bij de film - kem 'em niet.
Vinyl, voor jou een spannende dag. Ik denk aan je hoor!
Ik drink even mijn thee op en ga dan maar eens buiten kijken!
woensdag 8 april 2009 om 09:16
Damn, wat zitten die stoelen in de Eerste Klas fijn
Kost ook wel ¤ 30,- maar dan heb je wel wat! Eerst naar m'n werk vanochtend en dan direct na de lunch door naar oma.
Tien Ik neem een fles bitter lemon mee, dat adviseerde mama. Ze heeft genoeg lekkere dingen en bloemen had ze ook al. Om nou een tijdschrift mee te nemen vond ik ook zo cru
Misschien nog even een emmertje klavertjes vier halen voor wat meer geluk.
Ik denk ook aan Vinyl!!
Leuke avond ga je tegemoet Erwt! Lekker eten hoor! En ik ben erg benieuwd naar de film dus laat maar weten hoe het was. Ik wil trouwens nog eerst het boek in het engels lezen. Even bij bol bestellen vandaag
Kost ook wel ¤ 30,- maar dan heb je wel wat! Eerst naar m'n werk vanochtend en dan direct na de lunch door naar oma.
Tien Ik neem een fles bitter lemon mee, dat adviseerde mama. Ze heeft genoeg lekkere dingen en bloemen had ze ook al. Om nou een tijdschrift mee te nemen vond ik ook zo cru
Misschien nog even een emmertje klavertjes vier halen voor wat meer geluk.
Ik denk ook aan Vinyl!!
Leuke avond ga je tegemoet Erwt! Lekker eten hoor! En ik ben erg benieuwd naar de film dus laat maar weten hoe het was. Ik wil trouwens nog eerst het boek in het engels lezen. Even bij bol bestellen vandaag
woensdag 8 april 2009 om 09:39