Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
quote:Tientje79 schreef op 07 april 2009 @ 22:04:

[...]

Geef toe, nu wil je er niet meer van eten, toch?

Gezien de toestand van de vloer alhier is dat zéker waar

*vraagt zich nou af of ze Tien moet bedanken voor 't verneuken vernaggelen van haar koekjes*
Peas on earth!
quote:Mevrouwdekees schreef op 07 april 2009 @ 22:06:

Ziet Tien voor zich, al stampend met twee voeten tegelijk, Haha!!! nu eet je ze lekker niet meer op! En Erwt met een trillend pruillipje op de bank!

/ allemachtig wat vind ik mezelf soms redeloos leuk...Huilie als ik ben zou ik maar zo kunnen gaan huilen
Peas on earth!
quote:Tientje79 schreef op 07 april 2009 @ 22:05:

[...]

Is toch weer wat anders dan een selfmade man Wat heb je daar nou aan?! ik wil er een die naar m'n zin is, maakt me helemaal niet uit hoe hij in die staat komt.
quote:Mevrouwdekees schreef op 07 april 2009 @ 22:06:

/ allemachtig wat vind ik mezelf soms redeloos leuk...

Ik ga mijn brood maar eens even smeren, nu echt ja...
Schaapjes, ik heb de doos koekjes alleen een zetje uit de buurt van Erwt gegeven... Wist ik veel dat er een zak dropballen in de weg stond waardoor de hele handel nu ligt te kruimelen op de grond...

Ben ik eens niet streng, wordt het alsnog verkeerd uitgelegd
quote:Mevrouwdekees schreef op 07 april 2009 @ 22:08:

[...]

Wat heb je daar nou aan?! ik wil er een die naar m'n zin is, maakt me helemaal niet uit hoe hij in die staat komt.Als je nog eens zo'n resettable lekker manneke tegenkomt, zou je dat dan even willen komen melden? Heb zo'n idee dat jij daar wel kijk op hebt
*raapt stiekum een niet-verpulverd stukje koek op en steekt dat aarzelend in haar mond*
Peas on earth!
De google-adds snappen het nét niet helemaal:

'heeft uw baby slaapproblemen?'
Peas on earth!
quote:Tientje79 schreef op 07 april 2009 @ 22:12:

[...]

Als je nog eens zo'n resettable lekker manneke tegenkomt, zou je dat dan even willen komen melden? Heb zo'n idee dat jij daar wel kijk op hebt Is goed hoor, maar wil jij nou zo'n ballerige of liever een wat ruiger exemplaar?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 07 april 2009 @ 22:16:

De google-adds snappen het nét niet helemaal:

'heeft uw baby slaapproblemen?'

Die zag ik inderdaad ook voorbij komen. Wil degene die stiekem een baby heeft even opstaan?!

Ik snap mezelf niet. Is het bijna tijd om echt in te gaan kakken word ik weer redelijk wakker Ga er even gebruik van maken en nog een wasje vouwen. Ik lijk wel gek!
Eindelijk op weg naar huis maar nog niet klaar met werken. Moet morgenmiddag wel naar oma toe. Ze rekenen op mij

Heb wel voorbereidingen getroffen om in de trein te werken. Heb dan ook ernstig de neiging om 1e klas te gaan reizen.

Maar eerst morgen afspraken op kantoor!!

Even teruglezen...
Heej drukke Age

Das misschien nog wel niet zo'n gek idee, want dan kun je in redelijke rust werken!
Peas on earth!
quote:Mevrouwdekees schreef op 07 april 2009 @ 22:18:

[...]

Is goed hoor, maar wil jij nou zo'n ballerige of liever een wat ruiger exemplaar?Doet u mij maar een combi van lief en stoer. Ene dag een bal, volgende dag met een ruig twee-dagen-niet-geschoren baardje. Ga ik nu lekker slapen... Trusten!
Age! Mal kind! Hoop dat je in ieder geval tevreden bent met wat je geregeld hebt allemaal want dit was wel een hele lange dag!
Ik zit nu ook heerlijk rustig in de trein. Moet straks echt nog 1 mailtje versturen en ga dan maar slapen gok ik. Als ik morgen naar oma ga en in de trein ga werken dan ben ik ook wel weer op tijd thuis en kan ik 's avonds ook nog in alle rust werken.

Zul je zien dat ik ook weer klaar wakker ben als ik eenmaal thuis ben

Ah, en blij om te lezen dat ik niet de enige ben die zich aan koekjes heeft vergrepen vandaag. Ik gok dat ik er 6 gehad heb
Ja, heb wel veel geregeld vandaag

Gelukkig ook nog een korte afspraak buiten de deur gehad en naar de AH gefietst om maaltijden voor kantoor te halen. Dus niet alleen achter de computer gezeten.

En vandaag ook direct resultaat van mijn regelwerk gezien, ook erg leuk!!
Age, je klinkt in ieder geval alsof je een redelijk tevredeng gevoel hebt over je lange werkdag. Hoop dat het morgen allemaal lukt met werken in de trein in combinatie met je oma even kunnen zien. Dan is het wel lastig dat je familie niet bepaald om de hoek woont hoor!

Ik ga lekker slapen! Welterusten
Ik lig al lekker in bed inmiddels

Nog even laatste werkmailtje versturen en dan lekker koese.

En ja, ik heb wel een redelijk tevreden gevoel over m'n lange dagen. Alles valt nu steeds meer op z'n plek

Wat het erge trouwens is: oma ligt niet eens in het ziekenhuis in haar woonplaats. Dus anderen kunnen ook niet zomaar langskomen. En mama kan niet nog rijden ivm haar schouder dus gisteren ging ze met zusje en vandaag ging haar beste vriendin mee. Morgen ga ik en 's avonds gaat de vriend van m'n moeder op bezoek. Beetje zielig voor opa, die kan ook niet zomaar langs komen. Hij is niet in staat om in z'n eentje die 120 km te rijden

Ik moet morgen ook nog een uur met de trein vanuit m'n werk.

Oh pfoe, wat een lang verhaal weer

Echt even mail aftypen en dan slapen!

Trusten!
En wat ik wil zeggen: het is geen ideale situatie maar het is niet anders. Ik moet echt wel even langs bij mijn lieve omaatje
Succes daarmee morgen Age! En ik zou lekker 1e klas gaan reizen als ik jou was, zeker als je rond spitstijd moet reizen.

Ik doe verder alleen een en duik m'n bed in, moet morgen fris en fruitig om 10 uur vergaderen, verdorie. Naja, gelukkig wel in een café met goeie koffie

Ook iets minder braaf gegeten vandaag:

br bh kaas, br bh ham

2 br bh gebakken champignons, 1 br bh ham

volkoren spaghetti met groenten en zalm-roerbak

6 paaseitjes

2 biertjes

half bakje wasabi-nootjes

Had natuurlijk niet aan het bier moeten gaan, dan was ik ook niet aangeschoten geraakt doordat ik al zolang niks meer had gegeten, en had ik ook de wasabi-nootjes niet bedacht. Naja, morgen beter.
Ah, maar niemand kan wasabi-nootjes weerstaan toch? Dus het is je vergeven Moos!

Ik werd moe wakker, tijd om te gaan douchen!
Haai

Succes en sterkte met reis naar oma en omabezoek Age. Ze zal het vast heel fijn vinden dat je langskomt

Moos, die zes paaseitjes

Ik mag iets later van huis want ga meteen naar afspraak, dan even kantoor, dan weer lange afspraak, dan richting stad, waar ik ga eten in een soort klein biologisch vegetarisch eetcafeetje. Er staat iedere dag maar één menu op de kaart, voor 8,50. Vandaag:

Woensdag

gegratineerde aardappel tortilla

pompoen ratatouille

witlof salade met manderijn en rucola

frisse salade

Daarna door naar de film, The Reader. Ben wel benieuwd.

Misschien zwaai ik tussendoor nog even, en anders vanavond pas weer
Peas on earth!

je zal toch vrij zijn vandaag en dan nu al je ontbijt achter de kiezen hebben... En nu al in de startblokken zitten om te gaan hardlopen... Goed he?

Age, wat was jij vroeg voor jouw doen! En fijn dat je vanmiddag even tijd gevonden hebt om naar je oma te gaan. Jou kennende neem je iets origineels mee om haar op te vrolijken.. toch?

Moos, was je serieus al aangeschoten na twee biertjes? Jij bent ook niks gewend Vergaderse zo meteen!

PodE, jouw eten vanavond klinkt wel Heel Erg Gezond hoor! Bijna alleen maar groente. Ben wel benieuwd of het een beetje smaakt. En veel plezier bij de film - kem 'em niet.

Vinyl, voor jou een spannende dag. Ik denk aan je hoor!

Ik drink even mijn thee op en ga dan maar eens buiten kijken!
Damn, wat zitten die stoelen in de Eerste Klas fijn

Kost ook wel ¤ 30,- maar dan heb je wel wat! Eerst naar m'n werk vanochtend en dan direct na de lunch door naar oma.

Tien Ik neem een fles bitter lemon mee, dat adviseerde mama. Ze heeft genoeg lekkere dingen en bloemen had ze ook al. Om nou een tijdschrift mee te nemen vond ik ook zo cru

Misschien nog even een emmertje klavertjes vier halen voor wat meer geluk.

Ik denk ook aan Vinyl!!

Leuke avond ga je tegemoet Erwt! Lekker eten hoor! En ik ben erg benieuwd naar de film dus laat maar weten hoe het was. Ik wil trouwens nog eerst het boek in het engels lezen. Even bij bol bestellen vandaag
Eh, 10, ik geloof dat ik er niet bij had durven vertellen nog dat het Choufjes waren?

Maar net even op de weegschaal gestaan en niks aangekoemn de afgelopen tijd, dus da's fijn! En m'n spijkerrokje past weer, nog fijner! Moet rennen, anders kom ik te laat op m'n vergadering...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven