Afvallen met...
donderdag 9 april 2009 om 22:48
Ah, de spanning klinkt door m'n iPhone scherm!!! Ik weet goed hoe je je voelt Vinyl.
Ik ben ooit weer met een ex een relatie begonnen. Was in het begin heel leuk, fijn en vertrouwd maar ook heel eng
Ik heb een leuke avond gehad en me goed in kunnen houden qua eten. Verder heel fijn compliment gehad dus zit helemaal te glimmen Argh, wilde jullie daar vanaf laptop meer over vertellen maar laptop = op werk dus ben veroordeeld tot iPhone...
In het kort: iemand van m'n werk zei dat hij wel op mij valt Maar ja, hij heeft een vriendin (en is ook zo'n 15 jr ouder ) en ik weet ook niet of ik wel echt op 'm zou vallen maar zo'n compliment is érg fijn. Vooral als je denkt dat je sowieso niet het type bent waar mannen op zouden vallen...
Ik ben ooit weer met een ex een relatie begonnen. Was in het begin heel leuk, fijn en vertrouwd maar ook heel eng
Ik heb een leuke avond gehad en me goed in kunnen houden qua eten. Verder heel fijn compliment gehad dus zit helemaal te glimmen Argh, wilde jullie daar vanaf laptop meer over vertellen maar laptop = op werk dus ben veroordeeld tot iPhone...
In het kort: iemand van m'n werk zei dat hij wel op mij valt Maar ja, hij heeft een vriendin (en is ook zo'n 15 jr ouder ) en ik weet ook niet of ik wel echt op 'm zou vallen maar zo'n compliment is érg fijn. Vooral als je denkt dat je sowieso niet het type bent waar mannen op zouden vallen...
donderdag 9 april 2009 om 23:03
Alweer zo'n glimmende waterfietsvrouw. Goed hoor Age, zo'n opstekerT. En tuurlijk ben jij wel het type waar mannen op vallen, wie zit er nou niet op een vrolijk bubbly blond smurfje te wachten?
(met zo'n leuke roze joggingpakje en crunchy in het haar )
Ik heb trouwelijks vreselijk slecht gegeten vandaag, moet ik dan ook een lijstje maken?
(met zo'n leuke roze joggingpakje en crunchy in het haar )
Ik heb trouwelijks vreselijk slecht gegeten vandaag, moet ik dan ook een lijstje maken?
donderdag 9 april 2009 om 23:04
Eh.. Age... ik kan me dus echt wél voorstellen dat er mannen zijn die op jou vallen hoor! Jij hebt zo'n super uitstraling, zo energiek, spontaan, enthousiast. Leuk bekkie ook, dus ga er maar vanuit dat man in kwestie echt geen uitzondering is.
Als ik het al zie - en ik val niet eens op vrouwen - dan moet er wel wat van waar zijn, nietwaar?
Als ik het al zie - en ik val niet eens op vrouwen - dan moet er wel wat van waar zijn, nietwaar?
donderdag 9 april 2009 om 23:10
Dat Tientje lief is?
Ehm, ik begon al goed met haast dus geen ontbijt, twee evergreens op het werk.
Lunch een bakje fruit en een bruin broodje met filet
3 zuurtjes
1 balisto
1 rol (!! ) mentos
avondeten pasta met rode saus (wel 100% home-made vers enzo, maar dan uit de vriezerT) en kaasch met wat salade.
plak paasstol bij de koffie
glas rode wijn
verder nog wat koffie en thee en spa rood.
Ehm, ik begon al goed met haast dus geen ontbijt, twee evergreens op het werk.
Lunch een bakje fruit en een bruin broodje met filet
3 zuurtjes
1 balisto
1 rol (!! ) mentos
avondeten pasta met rode saus (wel 100% home-made vers enzo, maar dan uit de vriezerT) en kaasch met wat salade.
plak paasstol bij de koffie
glas rode wijn
verder nog wat koffie en thee en spa rood.
donderdag 9 april 2009 om 23:14
donderdag 9 april 2009 om 23:19
donderdag 9 april 2009 om 23:27
Dat uitslapen staat me ook wel aan. Of nee, geen wekker zetten, dát is wat me zo blij maakt!
Morgen ga ik naar mijn zusje en vanaf morgenavond tot maandagmiddag heb ik niets in de planning staan. Heb bedacht dat ik maar een stapel boeken ga halen bij de bieb en me dan lekker in het zonnetje ga vermaken. Misschien nog een mooie wandeling maken, beetje hardlopen.
Jullie nog leuke plannen?
Morgen ga ik naar mijn zusje en vanaf morgenavond tot maandagmiddag heb ik niets in de planning staan. Heb bedacht dat ik maar een stapel boeken ga halen bij de bieb en me dan lekker in het zonnetje ga vermaken. Misschien nog een mooie wandeling maken, beetje hardlopen.
Jullie nog leuke plannen?
donderdag 9 april 2009 om 23:31
Age en Tien, jullie zijn een stelletje lekkere wijven. Maar wij vrouwen hebben nu eenmaal vaak van die onverklaarbare onzekere momenten. Ik sluit me aan (zullen we - net als de alcoholisten - ook een bankje delen) bij jullie. Maar: gelukkig worden we ouder en ze zeggen dat dat gevoel dan beetje bij beetje verdwijnt. Daar hopen we dus maar op. Nee even serieus, ik heb jullie IRL gezien en er is echt geen klagen aan voor jullie, maar ja ik ben ook maar een simpele ziel die dat zegt. Het zou fijn zijn als ik dat ook tegen mezelf kon zeggen én (het belangrijkst) het geloven.
MdK, 1 glas rode wijn per dag is goed voor hart en bloedvaten, die rol mentos (mits de mint smaak) zorgt voor een goede stoelgang, zuurtjes bevatten nauwelijks calorieen en ballisto bevat granen dus óók goed voor de stoelgang. De plak paasstol was om toch nog aan je dagelijkse aantal calorieen te komen en om je ontbijt te compenseren. (Flora lult alles recht wat krom is).
Hoe zouden Drift en Erwt het hebben. Zou Erwt nog wat hebben geshopt zou Drift niet te veel hebben gezopen tijdens haar etentje?
Vinyl, niet teveel piekeren, hoop dat dat lukt.
Ik ga slapen. Voel na mijn sportles mijn lijf nog natrillen, of zou dat de wel erg nadrukkelijk aanwezig verbranding zijn??? I hope so!
MdK, 1 glas rode wijn per dag is goed voor hart en bloedvaten, die rol mentos (mits de mint smaak) zorgt voor een goede stoelgang, zuurtjes bevatten nauwelijks calorieen en ballisto bevat granen dus óók goed voor de stoelgang. De plak paasstol was om toch nog aan je dagelijkse aantal calorieen te komen en om je ontbijt te compenseren. (Flora lult alles recht wat krom is).
Hoe zouden Drift en Erwt het hebben. Zou Erwt nog wat hebben geshopt zou Drift niet te veel hebben gezopen tijdens haar etentje?
Vinyl, niet teveel piekeren, hoop dat dat lukt.
Ik ga slapen. Voel na mijn sportles mijn lijf nog natrillen, of zou dat de wel erg nadrukkelijk aanwezig verbranding zijn??? I hope so!
donderdag 9 april 2009 om 23:32
Nee niet echt, ik moet zoals gezegd aan de studie, denk dat een dagdeel of drie een behoorlijk gat in de nog benodigde opdracht moet slaan. Verder misschien nog wat in huis klussen. Zin in een dagje Roffa?
Overigens zit ik ook Ik Hou Van Holland te kijken en is het zusje van Jan Smith is echt te dom om te poepen!
Overigens zit ik ook Ik Hou Van Holland te kijken en is het zusje van Jan Smith is echt te dom om te poepen!
donderdag 9 april 2009 om 23:34
Ik ga zondag naar waddeneiland TS. Op bezoek bij omaatje die daar in verzorgingstehuis zit. Is in februari 90 geworden en dit is een verlaat verjaardagsbezoek samen met zus. Hoop dat het goed weer is en ik wat kan wandelen en mijn kop een beetje leeg kan maken in een andere omgeving dan mijn thuis omgeving. Hardloopschoentjes gaan mee om een trimloopje over het strand te maken. Hoop dat het afzien wordt, want dan kan ik even écht de zinnen verzetten. Maandag weer terug, maar is behoorlijk lange reis (trek er zo'n 5 uur voor uit - enkele reis). zondag en maandag dus onder de pannen.
donderdag 9 april 2009 om 23:35
quote:Mevrouwdekees schreef op 09 april 2009 @ 23:32:
Nee niet echt, ik moet zoals gezegd aan de studie, denk dat een dagdeel of drie een behoorlijk gat in de nog benodigde opdracht moet slaan. Verder misschien nog wat in huis klussen. Zin in een dagje Roffa?
Lijkt me een heel nare kwaal!
Heeft ze ook een dikke buik MdK? Ik zit Pauw & Witteman te kijken.
Lijkt me een heel nare kwaal!
Heeft ze ook een dikke buik MdK? Ik zit Pauw & Witteman te kijken.
donderdag 9 april 2009 om 23:36
donderdag 9 april 2009 om 23:37
quote:flora81 schreef op 09 april 2009 @ 23:31:
MdK, 1 glas rode wijn per dag is goed voor hart en bloedvaten,
Dat klinkt goed, dan neem ik er nog een.die rol mentos (mits de mint smaak) zorgt voor een goede stoelgang, Ik had mint, en goed poepen is fijn!zuurtjes bevatten nauwelijks calorieen Dus 3 zuurtjes zijn een paaszuurtje?en ballisto bevat granen dus óók goed voor de stoelgang. JEEEEEE POEPEN! De plak paasstol was om toch nog aan je dagelijkse aantal calorieen te komen en om je ontbijt te compenseren. En bevatte rozijnen, rozijnen zijn gedroofd fruit (Flora lult alles recht wat krom is).
Ik doe even gezellig mee, 3 raden hoe ik aan mijn zachte laagje kom
MdK, 1 glas rode wijn per dag is goed voor hart en bloedvaten,
Dat klinkt goed, dan neem ik er nog een.die rol mentos (mits de mint smaak) zorgt voor een goede stoelgang, Ik had mint, en goed poepen is fijn!zuurtjes bevatten nauwelijks calorieen Dus 3 zuurtjes zijn een paaszuurtje?en ballisto bevat granen dus óók goed voor de stoelgang. JEEEEEE POEPEN! De plak paasstol was om toch nog aan je dagelijkse aantal calorieen te komen en om je ontbijt te compenseren. En bevatte rozijnen, rozijnen zijn gedroofd fruit (Flora lult alles recht wat krom is).
Ik doe even gezellig mee, 3 raden hoe ik aan mijn zachte laagje kom
donderdag 9 april 2009 om 23:39
donderdag 9 april 2009 om 23:41
quote:Tientje79 schreef op 09 april 2009 @ 23:36:
[...]
Stel me voor hoe iemand eruit ziet die dat al een paar jaar niet meer doet vanwege te beperkte intelligente vermogens Ik hoop voor arme zus Smit, dat ze sinds kort te dom is om te poepen. MdK, misschien moet je haar een rolletje mentos en een balisto brengen
[...]
Stel me voor hoe iemand eruit ziet die dat al een paar jaar niet meer doet vanwege te beperkte intelligente vermogens Ik hoop voor arme zus Smit, dat ze sinds kort te dom is om te poepen. MdK, misschien moet je haar een rolletje mentos en een balisto brengen
donderdag 9 april 2009 om 23:42
quote:Tientje79 schreef op 09 april 2009 @ 23:39:
Gut Floor, we hebben wel dezelfde hobby's he...
Krijg net een sms-je waarin staat dat ex-vlam (die ene, die jij ook kent) stiekem getrouwd is.
De afzender denkt dat ik nu ongelukkig ben
Dream on!Laten we hopen dat hij er zelf in gelooft en errrug gelukkig wordt! Dan doen wij dat ook! Dezelfde hobby's? Poepen ??? (sorry komt door MdK)..
Gut Floor, we hebben wel dezelfde hobby's he...
Krijg net een sms-je waarin staat dat ex-vlam (die ene, die jij ook kent) stiekem getrouwd is.
De afzender denkt dat ik nu ongelukkig ben
Dream on!Laten we hopen dat hij er zelf in gelooft en errrug gelukkig wordt! Dan doen wij dat ook! Dezelfde hobby's? Poepen ??? (sorry komt door MdK)..
donderdag 9 april 2009 om 23:45
quote:Mevrouwdekees schreef op 09 april 2009 @ 23:39:
[...]
Zit hier hardop te lachen, ik denk dat ze het opslaat in haar hamsterwangetjes.
Roffa is Rotterdam.
Soort budha..
En Roffa.. als jij niks te doen hebt is een terrasje misschien wel leuk? (vind mezelf ineens heel kneuzig zonder sociaal leven dit weekend )
[...]
Zit hier hardop te lachen, ik denk dat ze het opslaat in haar hamsterwangetjes.
Roffa is Rotterdam.
Soort budha..
En Roffa.. als jij niks te doen hebt is een terrasje misschien wel leuk? (vind mezelf ineens heel kneuzig zonder sociaal leven dit weekend )
donderdag 9 april 2009 om 23:47
donderdag 9 april 2009 om 23:47