Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Toch nog even doorgewerkt

Maar nu kan ik met een gerust gevoel gaan slapen. Zal ik morgenochtend eens stiekem geen wekker zetten?

Welterusten!
Vinyyyyyyyyyyyl.... Hoop dat het goed gaat daar.

Ik heb zo'nzo'nzo'n mooie voorstelling gezien! Echt afschuwelijk vreselijk mooi. En de technieker vond het echt erg leuk om me weer te zien, dat was ook leuk. En ik kwam allerlei mensen tegen die ik al een tijd niet had gesproken, en ik was met een vakzuster die steeds meer ook een goeie vriendin begint te worden en en en en echt allemaal heel fijn dus

En ook nog redelijk braaf gegeten:

1 br bh Philadephia

2 kleine chocochip koekjes

ciabatta gegrilde tonijn

1 br bh Linera pate

volkorenpasta met groenten-zalm roerbak

klein zakje chips (niet erg netjes natuurlijk, maar die 200 kcal kon ik nog wel hebben vandaag)

zakje komkommer & wortel van de AH

Age, fijn dat het met je oma redelijk ging! En wat ik zaterdag al zei, ik zou echt helemaal niks met stagaires kunnen...

ErWt, ga je iets specifieks shoppen morgen?

10, werkelijk geniale geheimtaal (en ik ga je morgen terugmailen, ben een laks mormel...)

MdK, goed dat het allemaal gelukt is! Snap nu ook wel dat die sollicitatieprocedure zo godvergemes snel ging zeg, als je binnen een maand dit soort klussen moet doen.

Drift, hoop dat je lekker slaapt!

Ik ga er ook in, mag morgen een klein beetje uitslapen van mezelf. Oh, en ik heb een afspraak met de makelaar en een financieel adviseur (over anderhalve week pas, maar toch) Spannend!
Grr, wilde editten, niet kwooten..
Even snel, want moet op de vroege ochtend nog 1000 dingen doen... terwijl ik eigenlijk helemaal niet goed ben in Nadenken 's ochtends vroeg. En Xan bedacht ook nog dat het gezellig was om Heel Veel tegen mij aan te kletsen (tip 1: s ochtends vroeg niet teveel tegen Erwt praten )....

Geen Vinyl voorbijgekomen dus... op de een of andere manier denk ik dat dat positief is.... maar 't blijft wel spannend! Ik vind dat Vinyl zich vóór 10 uur moet melden, want daarna ben ik niet meer online tot morgen denk ik...

Ik ga inderdaad voor de ErwtenSchoenen en een zomerjas! Banksaldo lijkt dat toe te laten

Fijne dag allemaal!
Peas on earth!
Goedemorgen!

Age, wat was je weer laat vannacht... Gelukkig wel leuke dingen in de planning vandaag!

PodE: shopse vandaag!

Ik heb mezelf even een paar uur thuiswerken kado gedaan, anders blijf ik heen en weer rijden van huis, naar werk, naar afspraak, werk, afspraak en weer werk

Heb trouwens een sms teruggehad van Vinyl waar ik nog niet zo veel van snap, moet ze zelf maar even uit komen leggen...
Heb gisteren ook schoenen gescoord:

Joehoe Vinylleke! Zakdoekjes of champagne, we zijn er voor je!

Ik lig nog even te genieten van het-in-bed-liggen. Oh, ik moet plassen dus moet nu echt wel opstaan (wekker stond op half9 maar ben nu al een half uur wakker)
Ah, sjiek hoor Tien!

Ik werk even thuis vanochtend heb ik bedacht... Nog even lekker in pyama
Goodmeurning

Vinyl, ik ben benieuwd hoe het met je gaat!

Tien, fijn dat je nog even thuis kan werken. Wel een relaxed begin van de dag lijkt me.

Age, toch nog even doorgewerkt gisteravond dus. Goed hoor! Kan me voorstellen dat je met een relatief rustig gevoel gaat slapen als dat wat je graag af wilt hebben of af is.

Moos, fijn dat je een afspraak gemaakt hebt met makelaar en finacieel adviseur. Ik ben benieuwd.

Erwt, fijne dag vandaag!

Ik was razendsnel op mijn werk vanmorgen. Snap er niks van, gisteren was het best heel druk (zeker voor een woensdag) en deed ik er lang over. Vanmorgen was er niets aan de hand.

Verder best een rustige dag. Er is nu beleidsochtend op mijn ene werkplek maar daar hoef ik niet bij te zijn omdat ik hier in principe maar tijdelijk ben. Dus ik kan rustig wat dingen uitwerken enzo. Vanmiddag naar andere werkplek en daar gelukkig ook niet al te veel afspraken.

Werkse allemaal!
Hallo!

Paar dagen druk bezig geweest en netjes gegeten, behalve af en toe een dropje.

Alles goed met iedereen?

Staigaires, omdat ik kinderen heb kan ik er geloof ik beter mee omgaan, meer geduld enzo geloof ik.

Tip: bij iedere onnozele vraag die ze stellen, zeg je, wat denk jij zelf? Hoe zou jij dat doen?

En wat ook handig is zijn lijstjes, sommige vragen komen iedere keer weer en ik heb deze geplastificeerd en toen opgehangen.

En als ik echt geen zin in ze had gaf ik ze tijd om aan hun opdrachten te werken, ondanks dat ik het dan drukker had maar dat nam ik op de koop toe, een uurtje stilte,

Fijne dag nog!

En wie is er morgen ook vrij?
Meest verwarrende avond ever...

Ben nu net op het werk.

Het begin van de avond was heel erg gek. Hij was later dan ik dacht en we hebben gelijk gegeten.

Eenmaal op de bank wist ik gewoon: ik ben echt gek op die man. Was dus flink in de war. Ik heb dat ook bij hem aangegeven en hij vond dat best lastig.

Hij was niet met die insteek gekomen, en zei ook dat hij niks kan en wil aangaan op het moment.

Best heftig dus.

Maar naar mate de tijd vorderde was het weer zo vertrouwd samen. Hij raakte ook echt in de war. Gevoel en aantrekkingskracht kwamen om de hoek kijken. Tsja... Dus nu was hij in de war

Uiteindelijk was het heel erg gezellig, hij is ook gebleven. Hoe nu verder dat is nog niet duidelijk, sowieso heeeeel rustig aan en dan maar kijken hoe het loopt. In elk geval niet meer zo in het diepe.

Ik heb wel aangegeven dat ik best de angst heb dat hij weer zomaar weg is. Maar dat is niet de bedoeling zijn hij.

Nu maar hopen dat hij niet weer terugvalt op zijn principes van gisteravond begin van de avond.

In elk geval waren we toen hij wegging allebei heel erg blij... pfftt...en nu maar zien hoe verder...
Oh meisje toch, het is echt een kopie van mijn verhaal met ex, dit. Hoop echt heel erg voor je dat het allemaal goed komt, maar pas wel op jezelf he...
Ja, spannend.....

Pffttt...
Ah, waarom kan het niet gewoon lekker leuk en ongecompliceerd gaan hè Vinyl? Laten we het beste hopen!

(nu weer hard verder werken)
Nou ja, vannacht was lekker, leuk, en ongecompliceerd!

Maar ik snap hem wel hoor, er weer induiken zoals toen is ook niet slim, dat zou ik ook niet meer willen.

Maar goed, hij zou geen spijt krijgen, nu alleen afwachten of dat ook echt zo is en dan heel rustig aan weer wat opbouwen...
Sterkte Vinyl, probeer niet te veel hoop en verwachtingen te hebben. Dat is natuurlijk vééél makkelijker gezegd dan gedaan. I know, maar dat kan je wel veel verdriet besparen. Als het zo moet zijn, komt het toch wel goed, wel of geen verwachtingen, wel of geen hoop.

Age, doe je rustig aan meis. Als jij tot augustus (verzin ik dit of is het echt zo) vol moet houden?? Lijkt me niet de bedoeling? Al kom je nog wel redelijk relaxed over vind ik.... Beetje "springerig" af en toe, maar dat heeft denk ik een reden

Erwt, leuke dag voor de boeg! Hoop dat het gezellig is met Erwtenmama... Je laat ons wel weten wat je shopmiddagje opgeleverd heeft toch?

Drift, heb je het gesprek met die collega een beetje van je af kunnen zetten? Ik hoop het, het is zonder dat soort gesprekken al moeilijk genoeg.

Ben vandaag naar de kapper geweest en daar lees ik de roddelbladen altijd weer even bij. Stond in 1 van die bladen een heel verhaal over de fam. Pondman. Ernst Daniel Smidt vond het helemaal niks.... Maar roddelblad was op bezoek geweest en het zou en harmonieus gezin zijn. 19 april is hun eerste optreden. Drie keer raden wie de eerste kaarten kocht??? Ernst Daniel Smidt. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.

Maar goed, haartjes weer in model en een beetje extra blond erdoor. Was ook een lekker relaxmoment. Had ik ff nodig.

Tien, alwéér schoenen gekocht ? Is niet echt mijn model, maar ziet er sjiek uit hoor!!
quote:Vinyl schreef op 09 april 2009 @ 15:02:

Nou ja, vannacht was lekker, leuk, en ongecompliceerd!

Maar ik snap hem wel hoor, er weer induiken zoals toen is ook niet slim, dat zou ik ook niet meer willen.

Maar goed, hij zou geen spijt krijgen, nu alleen afwachten of dat ook echt zo is en dan heel rustig aan weer wat opbouwen...Ben je wel opgelucht Vinyl, of weet je niet zo goed wat je er van moet vinden?
Ik ben aan de ene kant héél opgelucht.

Aan de andere kant moet ik eerst maar even zien hoe het nu gaat, of hij echt happy blijft, of dat zijn principes weer op gaan spelen.

Maar we waren extreem happy vannacht. Heb geen oog dichtgedaan, gaaaaaaaaaaaaaap!
Heerlijk Vinyl!! Ik hoop echt dat je dit gevoel de rest van je leven houdt, samen met hem!!

Pfoe, hier is de rust wat wedergekeerd.

Nog wel druk en veel werken, maar de grootste deadlines zijn verstreken. Zit nu ook even heel rustig alleen op kantoor, en heb nog ruim 1,5 uur om dingen te doen.

Mijn bestanden liggen bij de drukker, kan morgen een proef komen bekijken. Hoop dat het bij Keesie ook goed is gegaan!

Ah, help me herinneren dat ik dit weekend even die docu ga bekijken Floor. En heerlijk om verwend te worden door de kapper

Ah, ik moet weer aan het werk, krijg opeens telefoontjes etc
Ja, over dat Indesign document: hoe leveren jullie aan?

Ik altijd als PDF en heb geen problemen met transparantie...?

Ja, hoop ook dat het goed komt tussen ons, dat we echt verder gaan. Blijft nu nog even onzeker hoor! Maar goed, we zullen zien.

Eerst maar eens bijslapen!
Ik lever het dan idd als pdf aan. Ook nooit problemen gehad met transparantie, ook al importeer ik Photoshop en Illustrator bestanden naar InDesign en exporteer ik dat weer als pdf.

Haha! Voor een leek moet dit als chinees klinken!

Ook fijn: ik heb vandaag helemaal geen trek in slechte dingen

Ok, ga wel straks uit eten maar ik heb hier een lolly liggen waar ik totaaaaal geen zin in heb.

Lijstje tot nu toe:

Melk/Flakes

crunchie van Shakie's met een 'Strawberry Strike'

2 volk boterham met la vache qui rit light

1 volk cracker met nutella

glas optimel

2 grote glazen roosvicee

en nu 5 'roggebrood snacks' (19 kcal per stuk)

Vind het best goed van mezelf, hopen dat ik dit hele week vol hou! Heb wel constant het gevoel dat ik iets moet eten.
Ja, zo doe ik het ook, ook geen problemen mee!

Misschien dat die drukker oude apparatuur heeft staan? Sommige apparaten rippen transparantie slecht, dan ligt het niet aan je bestand!

Ik heb ook niet echt trek... hoe zou dat nou komen? haha
Ik ben weer thuis. Best een redelijke avondspits overleefd voor een donderdag.

Vinyl, ik kan me voorstellen dat je nog een slag om de arm houdt maar fijn dat jullie vannacht zo happy waren samen! Vind het heel goed dat jij je gevoel duidelijk hebt uitgesproken. Weet hij in ieder geval hoe dat zit. Bovendien vind ik ook dat het dan aan hem is daar ook rekening mee te houden enzo...

Age, fijn dat de deadlines gehaald is en de druk weer even weg is! Dat tentje waar je gaat eten klinkt trouwens leuk zeg!

Floor, lekker de kapper!

Ik ga even relaxen op de bank en zometeen richting stad. Eerst een cadeautje halen voor vriendin die morgen jarig is en daarna eten met een vriendinnetje. Gezellig, heb er zin in!
quote:flora81 schreef op 09 april 2009 @ 15:02:

Drift, heb je het gesprek met die collega een beetje van je af kunnen zetten? Ik hoop het, het is zonder dat soort gesprekken al moeilijk genoeg.

Dat is het inderdaad. Ik vind het zo allemaal al lastig genoeg. Gesprek kan ik wisselend van me afzetten. Ze benoemde de 'speciale band' tussen hem en haar zo ontzettend dat ik er een beetje kriegel van werd. En ik ben een tikkeltje jaloers aangelegd dus ik zit eigenlijk helemaal niet te wachten op dat soort informatie.
quote:Drift schreef op 09 april 2009 @ 18:16:

[...]

Dat is het inderdaad. Ik vind het zo allemaal al lastig genoeg. Gesprek kan ik wisselend van me afzetten. Ze benoemde de 'speciale band' tussen hem en haar zo ontzettend dat ik er een beetje kriegel van werd. En ik ben een tikkeltje jaloers aangelegd dus ik zit eigenlijk helemaal niet te wachten op dat soort informatie.

Hmmm.. das niet zo leuk nee....

Enne... ik heb vannacht heel erg genoten van dat hij er was. Dat was al zo fijn en vertrouwd. Hij denkt er ook met plezier aan terug. Hopen dat het zo blijft... We hebben nog niks nieuws afgesproken, maar ik hoop hem toch volgende week op een avondje te zien. Maar goed, laat het maar ff bij hem, ik zie het wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven