Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met.....

08-05-2009 21:53 5032 berichten
Alle reacties Link kopieren
Licht!

Peas on earth!
Is ook allemaal heel logisch, kom op, zelfs ik met leuke kerel en goede afspraken kan hem soms wel eens achter het behang prakken omdat ik die dingen NU, NU, NU wil. Zit al jaren te wachten tot meneer er 'klaar voor is'.

Laat staan als je niet weet of het er voor je in zal zitten. (weet je natuurlijk nooit maar goed, het is wel waarschijnlijker) Zou me ook best verdrietig maken.
Lieve Vinyl, jij komt er echt wel. Met een hele leuke man!

En Erwtje, ik zal jou nooit afrekenen op gebabbel over Xan. Vind jou leuk en Xan leuk en jullie samen leuk. Dus als je je daar onzeker over voelt moet je het gewoon even zeggen.

En Xan moet ook gewoon regelmatig zijn hoofd laten blijven zien in ons topic!
Met 36,5 kan je ook nog gewoon een hele leuke vlotte moeder worden hoor.

Echt.

Je kunt tot je 40e probleemloos (uitzonderingen daargelaten) zwanger worden.

Geen stress. Op jouw potje past ook vast wel een doppie!
quote:whopper schreef op 16 juni 2009 @ 22:39:

Ik ontmoette mijn man ook pas met 30 en we hadden 3 en een half jaar later een kind

Het kan snel gaan hoor.

Kijk, van dat soort dingen kan ik wel weer heel blij worden! Er is hoop hahaha.

En Erwt, ik geloof niet dat ik me ooit zal ergeren aan jouw relatieverhalen hoor. Zolang jullie hier niet van die 'ik hou van je schatje' en 'ik ook van jou poepie' berichten posten vind ik het zelfs wel vermakelijk

En MdK, burgerlijk is soms best leuk. Al denk ik dat er bij jou heel wat nodig is om écht burgerlijk te zijn. Ik vind je nog steeds wel lief hoor
Ik vind MdK nou ook niet bepaald een prototype burgelijke tuttebel
Ik geloof dat ik redelijk burgerlijk ben.....
Jawel, het kan wel op 36, en vaak ook probleemloos, maar de kans is wel kleiner, en áls je onverhoopt de medische molen in moet, ben je ook zo weer een paar jaar verder.

Dat kan me echt wel benauwen!
Er is niks mis met burgelijk zijn Whop!
quote:Tientje79 schreef op 16 juni 2009 @ 22:44:

[...]

Kijk, van dat soort dingen kan ik wel weer heel blij worden! Er is hoop hahaha.

En Erwt, ik geloof niet dat ik me ooit zal ergeren aan jouw relatieverhalen hoor. Zolang jullie hier niet van die 'ik hou van je schatje' en 'ik ook van jou poepie' berichten posten vind ik het zelfs wel vermakelijk

En MdK, burgerlijk is soms best leuk. Al denk ik dat er bij jou heel wat nodig is om écht burgerlijk te zijn. Ik vind je nog steeds wel lief hoor Ik weet helemaal niet hoe dat moet. Die meubels zijn lelijk, het taalgebruik is om te janken en de libelle is voor zeikw**ven. Nee, helemaal burgerlijk zal hem wel niet worden.
Jullie zijn lief

En ik vind jullie allemaal, stuk voor stuk, zulke leuke meisjes dat ik me oprecht níet kan voorstellen dat er niet op een dag (op iets meer of minder lange termijn) een hele leuke man bij jullie op de stoep* staat. Echt

* of op welke andere locatie dan ook
Peas on earth!
En alleen een kind krijgen, is dat niets voor je? Of sta je daar afwijzend tegenover?
En ik weet het, het klinkt altijd zó suf om dat te schrijven, maar ik meen het wel.
Peas on earth!
quote:whopper schreef op 16 juni 2009 @ 22:46:

Ik geloof dat ik redelijk burgerlijk ben.....Bij mij is burgerlijk vooral kleinzielig denken (station hoort met kinderen, elke vrijdag patatdag, een leven dat één lange voorspelbare sleur vormt), wat versta jij eronder?
Ik wentel met tevreden in mijn burgerlijkheid, dus nee. Ik vind er niets mis mee.....
Daarnaast heb ik, als ik op mijn 36e moeder zou mogen worden, al 10 jaar een heel sterke kinderwens. En dat is lang....

Ik ben weg, want word een beetje sip, en ik was helemaal niet sip!

Dus ga even lekker tv kijken. Trusten!
Mocht die man bij mij op de stoep staan dan moet 'ie vooraf wel even bellen anders is de kans zo groot dat ik de deur niet open doe omdat ik daar toevallig geen zin in heb
Oooh nee, dat bedoel ik niet met burgerlijk. Meer kneuterig, ik denk dat dat beter past. Huisje, boompje, beestje, klassemoeder,

dat werk.
quote:whopper schreef op 16 juni 2009 @ 22:48:

En alleen een kind krijgen, is dat niets voor je? Of sta je daar afwijzend tegenover?Dat speelt best regelmatig door mijn hoofd ja...
quote:whopper schreef op 16 juni 2009 @ 22:48:

En alleen een kind krijgen, is dat niets voor je? Of sta je daar afwijzend tegenover?Als ik 35 ben, ga ik naar de bank met de S hoor... Denk ik nu...
Vinylleke, wat vervelend dat je er een beetje sip van wordt! Lekker even voor de tv hangen en daarna slapen!
quote:Drift schreef op 16 juni 2009 @ 22:49:

Mocht die man bij mij op de stoep staan dan moet 'ie vooraf wel even bellen anders is de kans zo groot dat ik de deur niet open doe omdat ik daar toevallig geen zin in heb En ik dat ik niet thuis ben. Dus een afspraak maken is wel zo handig
Sorry dat ik je sip heb gemaakt met mijn vragen.

Dat was niet mijn bedoeling. Ik wild wat meer te weten komen over jullie en ik besef dat ik met mijn gevraag misschien wel dingen naar boven haal die even niet boven wilden komen.

Yes, doe ik!!

Slaap lekker allemaal, enne... Tien: samen gaan?
Maar goed, ter leedvermaak even enkele burgerlijke feitjes over MdK: Ik kan niet goed slapen zonder Kees. Ik heb een bordje naast mijn deur MdK en Kees. Ik vind mijn schoonmoeder een leuk mens. Ik heb kamerplanten en een bestekset.
quote:whopper schreef op 16 juni 2009 @ 22:49:

Oooh nee, dat bedoel ik niet met burgerlijk. Meer kneuterig, ik denk dat dat beter past. Huisje, boompje, beestje, klassemoeder,

dat werk.En dan af en toe eens uit de band springen? Over andere dingen dan je vent en kind praten? Dan val je bij mij al niet meer onder de definitie burgerlijk hoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven